Heb je daar ook argumenten voor?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
Gewaagde stelling; mensen die genoeg hebben aan een tablet moeten van het Internet verbannen worden
Ja, of leuter je maar wat?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je daar ook argumenten voor?
Dat is 99% van de internetgebruikersquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
Gewaagde stelling; mensen die genoeg hebben aan een tablet moeten van het Internet verbannen worden
Ik ben gewoon benieuwd waarom mensen die genoeg hebben aan een tablet niet op het internet horen.quote:
Tja, je ziet wat er gebeurt als je de grenzen wagenwijd openzet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Precies....terug naar de tijd waarin alleen echte nerds op het internet zaten
Zouden NWS en GS dat overleven... of is dat straks het enige dat overleeft? In dat laatste geval vind ik het een kutplan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Precies....terug naar de tijd waarin alleen echte nerds op het internet zaten
NWS is dan dood, natuurlijk, GS ook want dat zijn allemaal mensjes die alleen maar op kantoor mogen internetten van hun vrouwquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zouden NWS en GS dat overleven... of is dat straks het enige dat overleeft? In dat laatste geval vind ik het een kutplan.
Hmmm, dat maakt het plan opeens een stuk aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NWS is dan dood, natuurlijk, GS ook want dat zijn allemaal mensjes die alleen maar op kantoor mogen internetten van hun vrouw
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NWS is dan dood, natuurlijk, GS ook want dat zijn allemaal mensjes die alleen maar op kantoor mogen internetten van hun vrouw
Bestaat dat soort mensen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerder deze denk ik:quote:
Voor thuisgebruik gaat dat prima. Het internet van mijn computer thuis is al maanden overleden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
Ik twijfel daar geen moment aan, zie ook Fok ter illustratie, de meest gefrusteerde haatzaaiers zie je alleen van 9 tot 5 hier.quote:
Ik had een tablet. Ik heb het weggeven aan mijn neefje, hopeloos vond ik het. Een "erbij" apparaat op zijn best dus ik heb gewoon weer een laptop gekocht voor erbij.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor thuisgebruik gaat dat prima. Het internet van mijn computer thuis is al maanden overleden.
Gevangen in hun kantoorbaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik twijfel daar geen moment aan, zie ook Fok ter illustratie, de meest gefrusteerde haatzaaiers zie je alleen van 9 tot 5 hier.
Drukt het uurloon van stukadoors en glastuinbouwmedewerkers weer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De EU snapt wanneer het achterlijke referenda uit NL moet negeren.
Visumvrij reizen is geen vrijstelling van een werkvergunningsplicht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Drukt het uurloon van stukadoors en glastuinbouwmedewerkers weer.
En iedereen weet dat zwart werken illegaal is.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Visumvrij reizen is geen vrijstelling van een werkvergunningsplicht.
Toetsenborden zijn ook prima. Joysticks en trackballs, toen ze die nog maakten, ook. En de Xbox controller is nog altijd de beste game controller.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:03 schreef remlof het volgende:
Microsoft maakt prima muizen. De rest van hun hardware is volkomen kut.
Of tussen 00.00 en 06.00 in het POL-CAFE.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik twijfel daar geen moment aan, zie ook Fok ter illustratie, de meest gefrusteerde haatzaaiers zie je alleen van 9 tot 5 hier.
Een Oekrainer die zwart wil werken kan nu ook gewoon een toeristenvisum daarvoor aanvragen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
En iedereen weet dat zwart werken illegaal is.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of tussen 00.00 en 06.00 in het POL-CAFE.
Ok, ze moeten zich gewoon beperken tot invoerapparaten dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toetsenborden zijn ook prima. Joysticks en trackballs, toen ze die nog maakten, ook. En de Xbox controller is nog altijd de beste game controller.
Dat zijn vooral de jongvolwassen pensionado's wiens weerstand te wensen overlaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Meh, ik hoor alleen maar positieve reacties over de Surface apparaten, met name in zakelijke omgevingen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ze moeten zich gewoon beperken tot invoerapparaten dus.
Ik zou niet meer zonder willen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had een tablet. Ik heb het weggeven aan mijn neefje, hopeloos vond ik het. Een "erbij" apparaat op zijn best dus ik heb gewoon weer een laptop gekocht voor erbij.
Dus maakt visumvrij reizen ook niks uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
En iedereen weet dat zwart werken illegaal is.
Hehe, dat blijven ook bijzondere episodesquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nouja, het helpt wel als je iig legaal kunt rondhangen in een land.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus maakt visumvrij reizen ook niks uit.
Oh, Eredivisie gecombineerd met de vereniging voor doven?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:15 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw logo voor de Eredivisie.
Beetje zakelijk voor een voetbaldivisie.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:15 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal ook wel. Maar tot vandaag had ik niet van die dingen gehoord en ik zal het zo ook weer vergeten. Het blijft allemaal niet zo hangen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, ik hoor alleen maar positieve reacties over de Surface apparaten, met name in zakelijke omgevingen. Maar goed, ieder zijn ding.
Da's ok, du_ke, dat gaat zo als je ouder wordtquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel. Maar tot vandaag had ik niet van die dingen gehoord en ik zal het zo ook weer vergeten. Het blijft allemaal niet zo hangen.
Zou dat werkelijk veel verschil maken met de situatie met eenvoudig te verkrijgen toeristenvisa?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja, het helpt wel als je iig legaal kunt rondhangen in een land.
Hehe, maar goed, ze missen gewoon de slag om de gewone consumentquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ok, du_ke, dat gaat zo als je ouder wordt
Lijkt meer op het logo van een hoogspanningsnetbeheerder o.i.d.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:15 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat die hun doel is voor Surface, die worden gewoon heel veel zakelijk gekocht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe, maar goed, ze missen gewoon de slag om de gewone consument
Volkomen waardeloos inderdaad. Mooi signaal van hun constante geprutsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Lijkt meer op het logo van een hoogspanningsnetbeheerder o.i.d.
Dat is dat apparaat maar verder lukt het zo ook niet. Op de Xbox na wellicht. Maar ik weet ook niet hoe goed die het nog doet ten opzichte van de concurrentie.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik geloof dat die hun doel is voor Surface, die worden gewoon heel veel zakelijk gekocht.
Ik vind het wel strak. Beter dan dat lelijke logo dat ze nu hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, je zou aan het logo maar zien dat het een voetbalcompetitie isquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel strak. Beter dan dat lelijke logo dat ze nu hebben.
[ afbeelding ]
Dat oude logo doet me meer denken aan een gay volleybalcompetitiequote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, je zou aan het logo maar zien dat het een voetbalcompetitie is
Zijn mooie apparaten inderdaad. Wel aan de prijs maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, ik hoor alleen maar positieve reacties over de Surface apparaten, met name in zakelijke omgevingen. Maar goed, ieder zijn ding.
Dit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af; hoe heeft dat logo met voetbal te maken?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, je zou aan het logo maar zien dat het een voetbalcompetitie is
'In het logo is zichtbaar gekozen voor de verbinding tussen de 'E' van de Eredivisie en de middencirkel van het voetbalveld. Het is een krachtig beeldmerk met een eigentijdse uitstraling. Ook komen de kleuren van de Nederlandse vlag terug in het beeldmerk en in het kleurgebruik van de nieuwe huisstijl. De gestileerde 'E' refereert aan de voetbalcompetities in zowel de fysieke als digitale wereld', aldus Tielbeke, directeur Eredivisie CV.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af; hoe heeft dat logo met voetbal te maken?
Nou, als zij er blij mee zijn wens ik ze veel plezier met hun nieuwe logo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:41 schreef remlof het volgende:
[..]
'In het logo is zichtbaar gekozen voor de verbinding tussen de 'E' van de Eredivisie en de middencirkel van het voetbalveld. Het is een krachtig beeldmerk met een eigentijdse uitstraling. Ook komen de kleuren van de Nederlandse vlag terug in het beeldmerk en in het kleurgebruik van de nieuwe huisstijl. De gestileerde 'E' refereert aan de voetbalcompetities in zowel de fysieke als digitale wereld', aldus Tielbeke, directeur Eredivisie CV.
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 12:36:37De woordvoerder van Mugabe is de negatieve pers zat: 'Hij valt niet in slaap, hij geeft slechts zijn ogen rust'… https://t.co/KMj3t2ujTd reageer retweet
Dat past toch ook uitmuntend?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat oude logo doet me meer denken aan een gay volleybalcompetitie
D66 rechts-liberaal? Ik heb zeker iets gemist de afgelopen jaren.quote:D66 is „doorgeschoten naar het rechts-liberale”. Dat zegt de Amsterdamse wethouder Abdeluheb Choho, die de partij in de hoofdstad wil leiden bij de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar.
Als SGP-stemmer zal je blik inderdaad wat vertroebeld zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
D66 rechts-liberaal? Ik heb zeker iets gemist de afgelopen jaren.
De VVD heeft daar idd ruimte laten liggen terwijl ze opschoof naar paleoconservatisme.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind jij D66 dan wel te rechts-liberaal geworden?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als SGP-stemmer zal je blik inderdaad wat vertroebeld zijn
Het rechtsliberale vacuüm werd direct opgevuld door de pens van kalende D66'ers.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
De VVD heeft daar idd ruimte laten liggen terwijl ze opschoof naar paleoconservatisme.
Ik ben zoals je wellicht weet altijd zwever tussen GL en D66. Een D66 wat vooral diep in de kont van VVD en CDA kruipt heeft niet echt mijn voorkeur. Of een D66 die in Amsterdam een coalitie smeedt met als enige echte doel de PvdA er buiten houden. Dan schuif ik wel weer naar GL.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind jij D66 dan wel te rechts-liberaal geworden?
Zo praat je niet over Hexagon.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het rechtsliberale vacuüm werd direct opgevuld door de pens van kalende D66'ers.
Je bent al snel rechts als je tegen meer sociale huurwoningen bent.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus jij bent wel blij met Klavertje. Tikkeltje onervaren die knul.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben zoals je wellicht weet altijd zwever tussen GL en D66. Een D66 wat vooral diep in de kont van VVD en CDA kruipt heeft niet echt mijn voorkeur. Of een D66 die in Amsterdam een coalitie smeedt met als enige echte doel de PvdA er buiten houden. Dan schuif ik wel weer naar GL.
Klavertje heb ik niet zoveel mee. Ik stem de laatste jaren puur cliëntalistisch.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dus jij bent wel blij met Klavertje. Tikkeltje onervaren die knul.
Oh, jij stond niet als tienermeisje te juichen bij de GL-verkiezingsavond zoals alle aanwezigen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klavertje heb ik niet zoveel mee. Ik stem de laatste jaren puur cliëntalistisch.
Hoe gaat het eigenlijk met de erfpachtsoap aflopen? Zou toch een referendum over komen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent al snel rechts als je tegen meer sociale huurwoningen bent.
VVD? Of nog geen dubbelmodaal salaris?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klavertje heb ik niet zoveel mee. Ik stem de laatste jaren puur cliëntalistisch.
Ik volg het niet meer.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de erfpachtsoap aflopen? Zou toch een referendum over komen?
Ik zat in de kroeg tussen chagrijnige SP'ers en vrolijke VVD'ers.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh, jij stond niet als tienermeisje te juichen bij de GL-verkiezingsavond zoals alle aanwezigen?
Daar ken ik geen goede kandidaten persoonlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VVD? Of nog geen dubbelmodaal salaris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |