Met snijlijntjes, handig.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:06 schreef Collide het volgende:
Dit schijnt het uit-shirt van Feyenoord te worden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:06 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb die twee minuten de tv op RTL7 gezet, my badquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
even gaan dousschen en 2 doelpunten gemist
hoe kan dit in godsnaam
ajax had het onder controle toch
Een shirt met een grasmat erop.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:06 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
rood en groen.. denken ze dat t kerst is?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:06 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Was wel goed optreden, hoorde ik. 12 pointquote:
Je hebt boodschappen gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef Vasion het volgende:
Ik ging ff snel naar de appie, wat is er gebeurd joh
Onterechte pingel, foutje 4geverquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef Vasion het volgende:
Ik ging ff snel naar de appie, wat is er gebeurd joh
En mij ook?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
Als het 3-1 wordt zet ik hem over op RTL. Ik hoor Leo Driessen graag lijden.
Ajax is best goed in kansen missen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je gaat er altijd nog wel 1 maken dan is het klaar.
oke bedankt voor de samenvatiingquote:
De sponsor was juist mad omdat het uitshirt niet groen zou worden en zij "knalgroene" energie leverenquote:Op donderdag 11 mei 2017 22:06 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt die gasten toch in Amsterdam al zien verdedigen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax is best goed in kansen missen.
Toch is het bizar hoeveel je er krijgt, ik denk steeds dat dat onmogelijk zo door kan blijven gaan, maar ja op basis van de eerste drie helften moet je anders concluderen.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
Als het 3-1 wordt zet ik hem over op RTL. Ik hoor Leo Driessen graag lijden.
Twee keer is genoeg + penalties.quote:Op donderdag 11 mei 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk jij dat Lyon in staat is een keer of 5-6-7 te scoren?
*foutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |