het wordt gewoon wer 7-1 terwijl het 0-5 had moeten zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:52 schreef Karina het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om zo snel achter te komenman man man
JAHAHAHAHA LOL Hahahaha.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:55 schreef MakkieR het volgende:
haha ik zet de tv ook even op rtl7, boem 1-1, boem 1-2, maar weer snel terug gezet op ESF lol
Ja gvd man. Meerdere keren dat buitenom veel meer ruimte was, maar die gast blijft kansloos naar binnen kappen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Komt door die grote debiel van een Younes. Die kansen maak je gewoon af. Dat hak hier en hak daar. Hij is niet de enige.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:52 schreef Karina het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om zo snel achter te komenman man man
Nou 7-1 denk ik niet maar er hadden er wel een paar ingemogen ja.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt gewoon wer 7-1 terwijl het 0-5 had moeten zijn.
Wat een klootviolen
Ik quote Mexicanobakker tochquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor nichten?
Precies.quote:Op donderdag 11 mei 2017 21:55 schreef Ingolstadt het volgende:
Ach wordt het tenminste een beetje spannend.
Ajax heeft echt dotten van kansen gehadquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou 7-1 denk ik niet maar er hadden er wel een paar ingemogen ja.
Vooral die 2e bij Viergever ja. Als je moe bent maak je dat soort fouten. Maar ook die slordige uitbraak voorafgaand aan die strafschop.quote:
Fijn dat je 'm dubbelquote. Nu weet ik dat je het écht meentquote:Op donderdag 11 mei 2017 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het wel oprecht. Dit soort fanatisme is alleen leuk rond je 18de.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |