SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
De DJ heeft een draai om zijn oren verdiend. Staat dat er nou?![]()
Nee toch?
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:54 schreef just me het volgende:
ooh zo lief, zondag is het moederdag, krijg ik van Junior een berichtje zullen we zondagochtend samen ontbijten, dan kom ik zaterdagavond gezellig thuis slapen
Zondag moederdag?quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:54 schreef just me het volgende:
ooh zo lief, zondag is het moederdag, krijg ik van Junior een berichtje zullen we zondagochtend samen ontbijten, dan kom ik zaterdagavond gezellig thuis slapen
quote:Thursday then Friday
It's soon gonna be the weekend
Let's start it tonight, babe
Stay with me for the weekend
It's Thursday night
Let's get it right
I want to know
you're gonna stay for the weekend
Starting tonight
Let's do it right
I want to know
Thursday, Friday, Saturday, Sunday
I want to know
Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Stay with me for the weekend
En waarom doet ie dat niet dan, hè?quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
mp3-tag should read:
Pet Shop Boys feat. Example - Thursday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waarom doet ie dat niet dan, hè?Omdat ik de mp3 niet goed had getagd. Ik had namelijk eerst een langere remix willen draaien, maar ik kwam tijd tekort, dus koos ik snel de albumversieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat lief.
Hoewel.... gaat ie eerst stappen, en dan had hij natuurlijk gewoon een slaapplaats nodig.
Jep, kun jij je moeder ook nog even verwennenquote:
Ik zag juist helemaal niets, maar dat kwam omdat Foobar uitstaat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik de mp3 niet goed had getagd. Ik had namelijk eerst een langere remix willen draaien, maar ik kwam tijd tekort, dus koos ik snel de albumversie
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Welverdiend
01 Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
02 Giorgio Moroder - 74 Is the New 24
03 Jay Hardway - Scio
04 JOWST - Grab The Moment
05 Francesco Gabbani - Tra Le Granite E Le Granate
06 Bob Marley vs. Funkstar De Luxe - Sun Is Shining (Radio De Luxe edit)
07 Midnight To Monaco - Reign Fall
08 ABBA - Waterloo
09 David Bowie - Waterloo Sunset
10 Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
11 INXS - Baby Don't Cry
12 Keane - Hamburg Song (Live From Aragon Theater, Chicago 19th May 2005)
13 Thomas Azier - Berlin
14 Liquido - Narcotic (long version)
15 Lenny Kravitz - Believe
16 IX - Difference
17 Mike Oldfield feat. Maggie Reily - Moonlight Shadow
18 Ronald Jenkees - Stay Crunchy
19 Röyksopp - Vision One
20 Atella - The Monster
21 Youngr - Monsters
22 Kollektiv Turmstrasse - Ordinary (Lake People's Circle Motive remix)
23 Nirvana - Come As You Are
24 New Order - 1963-94
25 Zombie Nation - Kernkraft 400
26 DJ Arnoud - Meet Her At The Carnaval Parade
27 Jennifer Lawrence - Hanging Tree
28 Euzen - Judged By
29 The Knife - Marble house (Rex The Dog SK-1 radio mix)
30 Francesco Gabbani - Occidentali's Karma (Benny Benassi & Mazz remix)
31 Pet Shop Boys feat. Example - Thursday
Waarom kom ik daar altijd zo laat pas achter....quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:57 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jep, kun jij je moeder ook nog even verwennen
je hebt nog tot zondagquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar altijd zo laat pas achter....
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:03 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
My my mister, such big cock you have
Nee, maar wel een grote haan. Oftewel cock. Of rooster.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |