SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
De DJ heeft een draai om zijn oren verdiend. Staat dat er nou?![]()
Nee toch?
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:54 schreef just me het volgende:
ooh zo lief, zondag is het moederdag, krijg ik van Junior een berichtje zullen we zondagochtend samen ontbijten, dan kom ik zaterdagavond gezellig thuis slapen
Zondag moederdag?quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:54 schreef just me het volgende:
ooh zo lief, zondag is het moederdag, krijg ik van Junior een berichtje zullen we zondagochtend samen ontbijten, dan kom ik zaterdagavond gezellig thuis slapen
quote:Thursday then Friday
It's soon gonna be the weekend
Let's start it tonight, babe
Stay with me for the weekend
It's Thursday night
Let's get it right
I want to know
you're gonna stay for the weekend
Starting tonight
Let's do it right
I want to know
Thursday, Friday, Saturday, Sunday
I want to know
Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Stay with me for the weekend
En waarom doet ie dat niet dan, hè?quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
mp3-tag should read:
Pet Shop Boys feat. Example - Thursday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waarom doet ie dat niet dan, hè?Omdat ik de mp3 niet goed had getagd. Ik had namelijk eerst een langere remix willen draaien, maar ik kwam tijd tekort, dus koos ik snel de albumversieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat lief.
Hoewel.... gaat ie eerst stappen, en dan had hij natuurlijk gewoon een slaapplaats nodig.
Jep, kun jij je moeder ook nog even verwennenquote:
Ik zag juist helemaal niets, maar dat kwam omdat Foobar uitstaat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik de mp3 niet goed had getagd. Ik had namelijk eerst een langere remix willen draaien, maar ik kwam tijd tekort, dus koos ik snel de albumversie
quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Welverdiend
01 Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
02 Giorgio Moroder - 74 Is the New 24
03 Jay Hardway - Scio
04 JOWST - Grab The Moment
05 Francesco Gabbani - Tra Le Granite E Le Granate
06 Bob Marley vs. Funkstar De Luxe - Sun Is Shining (Radio De Luxe edit)
07 Midnight To Monaco - Reign Fall
08 ABBA - Waterloo
09 David Bowie - Waterloo Sunset
10 Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
11 INXS - Baby Don't Cry
12 Keane - Hamburg Song (Live From Aragon Theater, Chicago 19th May 2005)
13 Thomas Azier - Berlin
14 Liquido - Narcotic (long version)
15 Lenny Kravitz - Believe
16 IX - Difference
17 Mike Oldfield feat. Maggie Reily - Moonlight Shadow
18 Ronald Jenkees - Stay Crunchy
19 Röyksopp - Vision One
20 Atella - The Monster
21 Youngr - Monsters
22 Kollektiv Turmstrasse - Ordinary (Lake People's Circle Motive remix)
23 Nirvana - Come As You Are
24 New Order - 1963-94
25 Zombie Nation - Kernkraft 400
26 DJ Arnoud - Meet Her At The Carnaval Parade
27 Jennifer Lawrence - Hanging Tree
28 Euzen - Judged By
29 The Knife - Marble house (Rex The Dog SK-1 radio mix)
30 Francesco Gabbani - Occidentali's Karma (Benny Benassi & Mazz remix)
31 Pet Shop Boys feat. Example - Thursday
Waarom kom ik daar altijd zo laat pas achter....quote:Op donderdag 11 mei 2017 18:57 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Jep, kun jij je moeder ook nog even verwennen
je hebt nog tot zondagquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar altijd zo laat pas achter....
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:03 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
My my mister, such big cock you have
Nee, maar wel een grote haan. Oftewel cock. Of rooster.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Koffie...quote:
Dank je.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziek![]()
Het is dat ik zelf muziek ga maken, anders zou ik lekker aan de radio gekluisterd blijven vanavond
Ik denk dat het wel goedkomt. En met die andere halve finale met Nederlandse deelname ook wel.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ga straks wel Ajax kijken.
Veel te spannend.
Mooie avond voor Nederland dan.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goedkomt. En met die andere halve finale met Nederlandse deelname ook wel.
Alice in Chains - Again.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:17 schreef puzziepie het volgende:
Dit komt me bekend voor maar ik kan het ff niet plaatsen
Ken je Heart - Stairway To Heaven? Jimmy Page was zo onder de indruk dat ie een traantje wegpinktequote:Op donderdag 11 mei 2017 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De oude Heart heeft een plekje in mijn hart
Ah ja. Die andere grunge bandquote:
Repeteer ze vanavond.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan helaas.
Bedankt Melting, succes met de rest van de show. Iedereen een fijne avond gewenst
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan helaas.
Bedankt Melting, succes met de rest van de show. Iedereen een fijne avond gewenst
have fun Elfquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet nu gaan helaas.
Ja dat heb ik toen gezien idd!!quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ken je Heart - Stairway To Heaven? Jimmy Page was zo onder de indruk dat ie een traantje wegpinkte
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:25 schreef just me het volgende:
het dondert en het bliksemt, het regent meters bier
Barracudaquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toen gezien idd!!![]()
Ik ben gek van de oude Heart, heb alles van hun op de pc staan en luister met zekere regelmaat naar hun albums
Go on cry , Barracuda en Mistral wind zijn mijn favo nummers
Ik heb in een blues Rock band gezongen en achtergrondzang met een vriendin bij een tijdelijk reggae projectje , alles in Deventer destijdsquote:
We want examplequote:
Leuk zeg. Band bestaat niet meer?quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb in een blues Rock band gezongen en achtergrondzang met een vriendin bij een tijdelijk reggae projectje , alles in Deventer destijds![]()
Niet dat ik nu nog veel met zingen doe helaas, maar heb vroeder wel een paar jaar klassieke zangles op de muziekschool gehad, wilde graag naar het conservatorium ,Daar is nooit wat van terecht gekomen![]()
De laatste keer dat ik zong was 3 jaar geleden![]()
Ja zo jammer , ik ook, maar heb niks meer aan tapes oid .quote:
Naww jammer zegquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zo jammer , ik ook, maar heb niks meer aan tapes oid .
Toen mijn zoon ging trouwen zou ik little wing gaan zingen met de vader van mijn zoon, zelf een gitarist ,maar het ging allemaal nogal raar die dag en ik durfde niet
Oh wat jammer voor jou!quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja zo jammer , ik ook, maar heb niks meer aan tapes oid .
Toen mijn zoon ging trouwen zou ik little wing gaan zingen met de vader van mijn zoon, zelf een gitarist ,maar het ging allemaal nogal raar die dag en ik durfde niet
Mijn schoondochter is Turkse en het ging allemaal nogal raar, toch wel cultuurverschillen mbt trouwen .maar wie weet ooitquote:
kun je alvast oefenen op baby liedjesquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn schoondochter is Turkse en het ging allemaal nogal raar, toch wel cultuurverschillen mbt trouwen .maar wie weet ooit
quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:41 schreef just me het volgende:
[..]
kun je alvast oefenen op baby liedjes
quote:
Bevalt de muziek je, ja? Dit versta ik dus onder classic rock.quote:
Ik snap je nuquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Bevalt de muziek je, ja? Dit versta ik dus onder classic rock.
je kunt misschien wel bij Elf in de band zingenquote:
Dat kloptquote:
Hoe langer je naar Radio49 luistert, des te meer je leert kennenquote:
Die heeft zijn eigen bandquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt misschien wel bij Elf in de band zingen
wat vind je van Asrai?quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar qua rock ken ik best wel veel muziek en bands en nummers![]()
Tof!!
Zo ontzettend jammer dat hij dood is , ik was toen echt een beetje van slagquote:
Ik kende het niet , is meer richting metal ?quote:
eerst nog heel veel genieten van alle mooie en leuke dingenquote:
Yes!quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
eerst nog heel veel genieten van alle mooie en leuke dingen
en de kabouters komen morgen weer terug van vakantie
2 weken zon gehad in Engelandquote:
Oh het kan dus wél?quote:
Ik was er al een tijd hoor. Heb alleen niet zoveel te melden, maar ik wilde toch even reageren op de Rambling man.quote:
Oh...quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er al een tijd hoor. Heb alleen niet zoveel te melden, maar ik wilde toch even reageren op de Rambling man.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:14 schreef knokkels het volgende:
Ramblin' Man![]()
Zo ben ik wel eens genoemd
Ja hoiquote:Op donderdag 11 mei 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was er al een tijd hoor. Heb alleen niet zoveel te melden, maar ik wilde toch even reageren op de Rambling man.
quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Net bij schoonmoeder gegeten. Nu discussie over wat er op tv komt, voetbal gaat wel winnenvan het songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |