Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:01 schreef messi124 het volgende:
twitter:JustPadraig twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:56:29Portugal is giving off much stronger winner's vibes than Italy #eurovision reageer retweet
twitter:ESCpulse twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:56:18Deathly silence for those 3 mins in the press centre, that's how magical this is #POR #Salvadorable reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:57:55Portugal: Salvador with an incredibly sensitive performance. Unique artistry. #eurovision reageer retweet
Portugal is veel armer lol. Hebben miljoenen schulden bij de Europese centrale bankquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als Servië het kon, moet Portugal het toch ook wel kunnen?
Hebben het festival wel twee keer laten schieten omdat ze er geen geld voor hadden. Ze doen ook met de minimale middelen mee geloof ik. Zou me ook niks verbazen als ze het doorschuiven naar een ander land, mochten ze winnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als Servië het kon, moet Portugal het toch ook wel kunnen?
Dat was degene die mijn moeder (absoluut geen ESF-fan) onthouden had van gisteren.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij ben ik hier de enige die Kroatië goed vind
twitter:AurelyanESC twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:35:50🔴 Grand Final - Jury Show #Eurovision🇦🇹 #Austria 🌜His best performance!🇦🇲 #Armenia 💠 Stunning!🇳🇱 #TheNetherlands ✨ That's perfection! reageer retweet
twitter:AurelyanESC twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 22:01:51🔴 Grand Final - Jury Show #Eurovision🇩🇰 #Denmark 💄 Glamorous! 🇵🇹 #Portugal 😍 There is no word to describe it! 🇦🇿 #Azerbaijan 🐴 Arty! reageer retweet
quote:De meisjes van O’G3NE hebben absoluut geen last van zenuwen of stress, althans zo lijkt het toch. Wederom een sterke prestatie voor onze noorderburen. Vocaal zit het perfect en de samenzang is wederom perfect. De meisjes spelen heel mooi in op de camera’s en weten ook het publiek in de zaal moeiteloos te overtuigen van hun kunnen. Dit kan wel eens heel hoog gaan scoren.
Nope.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
De hamvraag, houdt hij dit keer de bocht wel?
Betalen bedoel je, organiseren moeten ze iemand voor aanwijzenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:10 schreef Jane het volgende:
Hadden ze niks beters in Australie?
-edit- Nu al bang dat ze het moeten organiseren
twitter:wiwibloggs twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 21:49:26.@frankgabbani And the gorilla has acquired a yellow dickie bow with black spots #eurovision https://t.co/W2rSxrCYyM reageer retweet
Betalen, ja. Ik weet dat het sowieso niet in Oz wordt georganiseerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betalen bedoel je, organiseren moeten ze iemand voor aanwijzen
Kan je het betalen ook afwijzen? Denk het wel?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Betalen, ja. Ik weet dat het sowieso niet in Oz wordt georganiseerd.
Ik denk dat ze wel door hebben dat dit een mwah-jaar gaat worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan je het betalen ook afwijzen? Denk het wel?
Nu de hamvraag: doet Griekenland een poging om de hoge noot te verpesten of snappen ze bij voorbaat dat het gaat mislukken en laten ze het?
Extra aandacht kan nooit kwaad.twitter:Reality_Tim twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 22:12:44A proper interview with The Netherlands' OG3NE now takes place in the break! #Eurovision https://t.co/IxxXct95Za reageer retweet
Nog erger dan gebruikelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan je het betalen ook afwijzen? Denk het wel?
Nu de hamvraag: doet Griekenland een poging om de hoge noot te verpesten of snappen ze bij voorbaat dat het gaat mislukken en laten ze het?
Zegt dat maar eens tegen elke Griek die je kentquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel door hebben dat dit een mwah-jaar gaat worden.
Kan me niet eens herinneren dat ik dit al eens gehoord heb. Niet veel soeps, nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:16 schreef Momo... het volgende:
Griekenland vind ik het slechtste nummer wat door is
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:15 schreef Soren het volgende:
Werd OG3NE net geïnterviewd in de Green Room?
Zolang ze maar niet weer beginnen over empowermentquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:16 schreef messi124 het volgende:
Extra aandacht kan nooit kwaad.twitter:Reality_Tim twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 22:12:44A proper interview with The Netherlands' OG3NE now takes place in the break! #Eurovision https://t.co/IxxXct95Za reageer retweet
Even een Rotterdamse grap van Lisa ertegen aan, en hoppa stemmen trekkenquote:
Kunnen ze geen skypeverbinding met mams thuis opstarten in de zaal, pikken we toch weer ff 40 punten extra meequote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:17 schreef Soren het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet weer beginnen over empowerment
Grappen werken vaak niet lekker meer nadat ze naar het Engels vertaald zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even een Rotterdamse grap van Lisa ertegen aan, en hoppa stemmen trekken
oh. now the monkey comes out of the sleeve.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grappen werken vaak niet lekker meer nadat ze naar het Engels vertaald zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |