Alleen voor het binnenkomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:09 schreef Moira. het volgende:
Heh heeft Oekraïne hun eigen positie veranderd van 22e naar laatste?
Dus België is dan 22e en Frankrijk 25e?
Of is dat alleen voor deze juryshow? Niet morgen?
Nope, nu Wit-Rusland, dan Oostenrijk, dan Armenië en dan is NLquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik val er trouwens net in. NL rehearsal al geweest?
Ah. Mooi.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, nu Wit-Rusland, dan Oostenrijk, dan Armenië en dan is NL
Hoe willen ze dat voor elkaar krijgen dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:21 schreef Moira. het volgende:
Volgens de hoofden wil Salvador het direct na z'n postcard dus zodra z'n optreden begint helemaal stil hebben in de zaal, geen gejuich en geklap etc.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat voor elkaar krijgen dan?
Ja ik snap het ook zeker dat hij dat wil. Het is geen joelnummer. Misschien doet ie gewoon weer een ssssht-gebaar zoals eerder deze week.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeVroegen de hoofden zich ook al af, die dachten dat dat dan misschien tijdens de postcard werd omgeroepen ofzo, dat de mensen ff hun bek gaan houden.
Helpt denk ik wel bij het nummer als 't lukt, ben benieuwd
Ja en als je eenmaal uit de bocht vliegt dan blijf je je telkens bewust van die noot en is de kans alleen maar groter dat je dan weer op hetzelfde punt de mist in gaatquote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
Zeker een leuk liedje. Wel zonde dat ie de grote noot niet meer haalt. Voorafgaand aan deze week lukte dat wel, denk dat z'n stem moe gezongen is.
Vond het niet echt storend tijdens de semi, is me ook niet opgevallen eigenlijk..quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel fijn dat de Sobrals zo goed weten wat ze willen. Hopelijk werkt het publiek mee. Maar meestal wordt er na de postcard altijd wel geklapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |