Toen stonden de backing vocals van Griekenland uit, was meteen haar beste optreden zonder die hoge noot.quote:
Oh daarom zitten zij alsnog in de finale.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:13 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Toen stonden de backing vocals van Griekenland uit, was meteen haar beste optreden zonder die hoge noot.
En uiteraard ging het gewoon door naar de finale. Top 10 voor Griekenland toch maar even gelayed.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:13 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Toen stonden de backing vocals van Griekenland uit, was meteen haar beste optreden zonder die hoge noot.
Dikke party voor onderweg.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit een Eurovision afspeellijst van Spotify naar offline te downloaden en besef nu dat het zo'n 200 liedjes zijn volgens mij.
Ja, ze mochten 2x, waardoor ze bij de jury het voordeel hadden van de 'laatste' startpositie.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef ato het volgende:
[..]
Oh daarom zitten zij alsnog in de finale.
Haha, hij is leuk, hequote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef Cee het volgende:
Begin een beetje een Hoofdcrush te krijgen op deze.
Eurovisie en Walking Dead fanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:15 schreef Cee het volgende:
Begin een beetje een Hoofdcrush te krijgen op deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Friends.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje een Ross Geller type, ik hou daar wel van.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eurovisie en Walking Dead fan
Hoe zou die gast de telefoon opnemen? /zeer matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik zat even zo van:quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe zou die gast de telefoon opnemen? /zeer matig
Kwartje viel laat hier.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe zou die gast de telefoon opnemen? /zeer matig
Ja, eigenlijk best een rare bezigheid.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
Wel mooi dat we met zoveel aan het hoofd kijken zijn.
Het is inderdaad niet iets om mee te koop te lopen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best een rare bezigheid.
Hoe deed ze het?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb Servië als nummer 10 nu. Ik ben benieuwd.
...tijdens Atletico-Real.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet iets om mee te koop te lopen.
Kom je morgen op je werk 'zeg, nog wat leuks gedaan gisteravond?' 'Nou zeker, ik heb drie uur lang naar een Amerikaanse Duitser op z'n webcam gestaard terwijl we naar een show luisterden die morgen op tv te zien is.'
dat dusquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:21 schreef Majkool het volgende:
Alleen die laatste uithaal is vaak wel raar
Die staat wel op natuurlijkquote:
beschamend idd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom je morgen op je werk 'zeg, nog wat leuks gedaan gisteravond?' 'Nou zeker, ik heb drie uur lang naar een Amerikaanse Duitser op z'n webcam gestaard terwijl we naar een show luisterden die morgen op tv te zien is.'
Ah mooi. Soms vliegt ze nogal uit de bochtquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrij gemiddeld, zou ik zeggen. Niet heel goed of slecht.
Studioversie is wel goedquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:24 schreef Fascination het volgende:
Oh Macedonie, nu gaat het vals worden.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dacht ik ook, helaas in de audio niet heel geweldig van de stream. Nogal schel.quote:
Hmm, nou twijfel ik of ik moet 'zappen' maar dat vind ik zo zielig voor Ross.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Fascination het volgende:
Mannelijk hoofd zegt wel weinig. Vind vrouwelijk hoofd leuker.
Dit ja, de eerste drie nummers had ik gister alledrie in de top 10 gezetquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:26 schreef Wuwwa het volgende:
Eerste helft tweede halve finale is ijzersterk
Heerlijk die rust! En we moeten ook goed kunnen luisteren, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:25 schreef Fascination het volgende:
Mannelijk hoofd zegt wel weinig. Vind vrouwelijk hoofd leuker.
Dat was echt een fantastische tijd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Toch wel jammer dat Hole de eurovisiesite niet meer gehackt krijgt voor een stream van uit de zaal.
Ja bijna alles maakt kans om door te gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:26 schreef Wuwwa het volgende:
Eerste helft tweede halve finale is ijzersterk
Dat was wel mooi ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
Toch wel jammer dat Hole de eurovisiesite niet meer gehackt krijgt voor een stream van uit de zaal.
twitter:songfestival twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:27:44De Nederlandse vakjury is bijeen gekomen om de tweede halve finale te beoordelen! https://t.co/iv8HwfHvic…; https://t.co/M3Zt7XcDnA reageer retweet
Is dat die knakker uit de band van Douwe Bob van vorig jaar? Rechts achter?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:29 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:songfestival twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:27:44De Nederlandse vakjury is bijeen gekomen om de tweede halve finale te beoordelen! https://t.co/iv8HwfHvic…; https://t.co/M3Zt7XcDnA reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat die knakker uit de band van Douwe Bob van vorig jaar? Rechts achter?
Daar denkt de VVD anders over.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat wel jury-punten krijgen van landen als San Marino, VJR Macedonië en Israel. Niet van Nederland, want wij zijn natuurlijk niet omkoopbaar.
Ze hadden ineens een trappenhuis en een muur in beeld ipv het optreden.quote:
Gaan ze dat deel morgen gebruiken voor de recap.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze hadden ineens een trappenhuis en een muur in beeld ipv het optreden.
Adem in, Adem uit.quote:
twitter:AranBade twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:30:22De regie gaat mis bij Malta. Pijnlijk shot van een lege tribune middenin het nummer. Hopelijk gaat het zo bij OG3NE goed. reageer retweet
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Moira. het volgende:
Oh shit vergetenWelke stream kijken jullie? En bij wie zijn ze?
Nicequote:
Ik vind het inmiddels ook best wel leukquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik ik.... ik begin dit nummer eigenlijk.... helemaal niet zo erg meer te vinden.
Verdomme.
Als ze de trend van gisteren volhouden zou ik zeggen van wel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan ze dat deel morgen gebruiken voor de recap.
Cee, wat doe je...quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik ik.... ik begin dit nummer eigenlijk.... helemaal niet zo erg meer te vinden.
Verdomme.
Positief?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Nederland 1,16@1,19 voor kwalificatie nu trouwens.
escXtra natuurlijk, maar volgens mij was je daar bij mij vanmiddag al achter.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:32 schreef Moira. het volgende:
Oh shit vergetenWelke stream kijken jullie? En bij wie zijn ze?
Ja misschien net voor de finale ofzo, puur voor de entertainment omdat montenegro niet door is, maar dan iig ergens als laatste eindigend ofzo hopelijkquote:
idd, jammer dat hij daar nooit wat over gezegd heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van TheVoice4Ever over dit nummer
Oh.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, haha, maar ze komen toch uit Brabant.
Stel je voor dat dat getoond wordt in de bar in New York waar je dan bent tijdens de finale.quote:
FF afkloppen.quote:
twitter:ellie_made twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:37:316th. Incredible harmony pop from magical larynxed sisters OG3NE. The Netherlands expects big things from the Junior #Eurovision alumni reageer retweet
No way, kan zo tien betere nummers opnoemen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef Moira. het volgende:
Ze leveren echt elke keer weer he? Chapeau hoor, ondanks dat ik 't nummer niet superdupergeweldig vind.
Hoewel het dit ESF alsnog wel een van de betere nummers is, zegt wel wat over de kwaliteit dit jaar
Australië had het ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan me dat echt niet voorstellen haast, ze leveren elke keer
twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:39:01Voor wat jury-stemmen kan OG3NE gerust zijn. Optreden in juryshow is zonder fouten. Vocaal trapezewerk. Applaus van… https://t.co/MAfrjgzSrp reageer retweet
twitter:RichardCrommert twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:38:36Tijdens de juryshow klonk OG3NE helemaal prima. De schoonheidsfoutjes van de repetitie van vanmiddag zijn er uit gewerkt. Klasse dames reageer retweet
precies, break voor ons was echt niet goed geweestquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef TheArt het volgende:
En een break net na het nummer. Perfecter kan het haast niet.
Ja ik vond Australië ook een sterke zanger waar ik wel wat verbaasd over wasquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:39 schreef Momazie het volgende:
[..]
Australië had het ook nog niet gedaanBut they nailed it!
quote:The Netherlands as vocally powerful as they have been throughout rehearsals. Great job.
Me too. En net Oostenrijk. Hij verpeste het aan het eind, maar ik vind het liedje zo leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik vond Australië ook een sterke zanger waar ik wel wat verbaasd over was
twitter:Bjorneo twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:39:48🇳🇱 Pitch perfect vocals from @OG3NE as expected. Should be a qualifier but after Tuesday night, anything can happen. #Eurovision reageer retweet
twitter:MonikaMonvers twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:40:02@Nexitmarie PERFECT ❤️❤️❤️Well done @OG3NE reageer retweet
twitter:ESCKAZ twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:40:38The Netherlands: OG3NE once again with an impactful performance of perfect harmonies. #eurovision reageer retweet
twitter:Eurosongland twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:40:34Opnieuw een goede repetitie voor @OG3NE! En deze keer was het voor de helft van de punten. #Eurovision #esc2017 https://t.co/nLTZGFJmFX reageer retweet
Waarom zou je stemmen op Nederland omdat ze goed zongen? Gaat om het totaalplaatje.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef Moira. het volgende:
Misschien zelfs wel ook het perfecte moment om te pieken voor die meiden, mooi dat 't zo foutloos was, dan zijn die jurypunten iig binnen
Oooh toen was ik nog niet ingetuned, net in de juryshow?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:41 schreef Momazie het volgende:
[..]
Me too. En net Oostenrijk. Hij verpeste het aan het eind, maar ik vind het liedje zo leuk.
twitter:Reality_Tim twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:39:25OG3NE are always flawless and utterly professional. The Netherlands are very solid Top 3 prospect in this semi. Hold on for one more day! reageer retweet
Hij ging adlibben en daar liet ie wat steken vallen. Had beter gewoon bij het script kunnen blijven.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooh toen was ik nog niet ingetuned, net in de juryshow?
Ik had 'm vanmiddag gehoord en toen was 'ie voor zover ik meekreeg wel foutloos
Jammer, ik gun Oostenrijk sowieso een finaleplek (en top 10).
Vocale foutloosheid doet het altijd goed bij de jury, toch? Da's toch al 50% van de totale count?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je stemmen op Nederland omdat ze goed zongen? Gaat om het totaalplaatje.
twitter:JorisWasHier twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:42:25Ik deed echt mn best, maar bespeurde geen enkel foutje bij de juryronde van OG3NE op het Eurovisie. Eng strak. Veel… https://t.co/T3UU9K40gW reageer retweet
twitter:ferrisdayoff twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:38:43The Dutch ladies with the unpronouncable & ineligible name just hit a home run #Eurovision reageer retweet
quote:
VERDOMME IK HOOR HET.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Dat rapstukje (met de kreet 'Wim de Bie zat te poepen') maakt dit liedje helaas een stuk minder.
En zo naar het hoofd te zien en die vrouw erachter kwam het prima over op tv.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vocale foutloosheid doet het altijd goed bij de jury, toch? Da's toch al 50% van de totale count?
twitter:escbubble twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:42:20OG3NE nailed those vocals! 🎤🎼#esc2017 reageer retweet
Zo positief allemaalquote:Netherlands
As you'd expect, the ladies flawlessly harmonize. The lyrics are shown on the backdrop. This act is all about the performance of the sisters. We can imagine that the juries will be thoroughly impressed. They are for the most part singing towards the audience and cameras. At the middle eight, they start singing to one another. You can see the hosts and stage director at the final chorus camera wideshot dancing along even! Huge applause from the arena and the press center. escYOUnited
twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 10-05-2017 om 21:41:31Dit niveau morgen herhalen en finaleplek is binnen. Jury-repetitie van OG3NE is sterkste optreden deze week #esf17… https://t.co/911lvbjUFg reageer retweet
Vind ik juist mooi die uithalen. O'G3NE doet alles zo veilig en emotieloos.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef libranl het volgende:
Ik vind dit echt niet mooi klinken, iets te schreeuwerig
Ik vind het toch niet helemaal lekker klinken hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De audio van de stream is sowieso al een stuk scheller.
Nee, ik schrok wel meteen wakker, dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Childofthe90s het volgende:
Het begin klonk niet erg goed, of lag dat aan mij.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De audio van de stream is sowieso al een stuk scheller.
Met die staging is het nog best wel wat.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Childofthe90s het volgende:
Ierland wordt ook nog wat, I'm dying to TRYYYYYYYY
Of Helium snuift.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Cee het volgende:
Mensen die nu voor het eerst luisteren denken dat Ierland een zangeresje heeft ingestuurd.
Ik snapte het al niet. Er staat toch echt dat er een man staat te zingen?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Cee het volgende:
Mensen die nu voor het eerst luisteren denken dat Ierland een zangeresje heeft ingestuurd.
Het een en ander moet nog ingedaald worden bij het ventje.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Er staat toch echt dat er een man staat te zingen?
De eerste keer dat ik het nummer hoorde dacht ik dat serieus.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:50 schreef Cee het volgende:
Had moeten stoppen na Vola.quote:
quote:
Meid dat je er geen nachtmerries van krijgt..😄quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik juist mooi die uithalen. O'G3NE doet alles zo veilig en emotieloos.
Vond de videoclip echt beschamend slecht, maar dit klinkt nog best redelijk.quote:
Ik betrap me er op dat ik ietwat mee swing..quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond de videoclip echt beschamend slecht, maar dit klinkt nog best redelijk.Misschien door m'n lage verwachtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |