quote:O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017
O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.
Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.
Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.
Show begint 21:00quote:
3x gequotequote:Op woensdag 10 mei 2017 18:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Thanks, kon het niet zo vinden.
Waar is de stream?quote:
Doet 'ie vaak automatisch, maar aangepast zoals je gezien hebtquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:37 schreef grazz het volgende:
[..]
3x gequoteNu ga je het vast niet vergeten.
Ja, net gezien. Zeer interessant. Laat hem de beelden maar naar buiten brengen. Vind dat proces vooraf interessant.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:38 schreef lashatumbai het volgende:
Super interessant EditieNL item zojuist. Met name Rolf Meter, de regisseur, geeft een kijkje in zijn proces van de visuals. Blijf erbij dat ik het geen creatief meesterbrein vindt, maar hij pakt het in ieder geval serieus aan!
Als dit kutkoppen zijn dan weet ik niet hoe 90% van de Nederlandsche vrouwen benoemd moeten worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:50 schreef Moira. het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik de meiden stiekem een beetje kutkoppen vind hebben?Of is dat niet #lovelovepeacepeace
D'r zit iets aan ze dat me totaal niet trekt, vage mond/lach, vervormde gezichten, die Amy heeft een Sid (Ice Age) hoofd
En die andere twee zijn gewoon te dik. Maar dat zou op het songfestival in theorie niet uit moeten maken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:50 schreef Moira. het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik de meiden stiekem een beetje kutkoppen vind hebben?Of is dat niet #lovelovepeacepeace
D'r zit iets aan ze dat me totaal niet trekt, vage mond/lach, vervormde gezichten, die Amy heeft een Sid (Ice Age) hoofd
huh? Trolletje zekerquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En die andere twee zijn gewoon te dik.
Nee, hoezo? Ze zijn toch gewoon, laat ik dan maar zeggen stevig? Zeker gelet op hun leeftijd.quote:
ik vind ze ook niet stevig.quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ze zijn toch gewoon, laat ik dan maar zeggen stevig? Zeker gelet op hun leeftijd.
Mag je hier alleen maar zeggen dat je ze knap vindt? Want dan heb ik een probleem, dat vind ik niet.
Dan hanteren wij andere definities op dat gebied en dezelfde definitie als het gaat om het nummer zelf.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik vind ze ook niet stevig.
Sharon Dijksma is dik, deze dames zijn volstrekt normaal qua postuur
Maar vind het nog steeds bagger nummer
video staat online https://www.rtlnieuws.nl/(...)tienl/lights-camerasquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:38 schreef lashatumbai het volgende:
Super interessant EditieNL item zojuist. Met name Rolf Meter, de regisseur, geeft een kijkje in zijn proces van de visuals. Blijf erbij dat ik het geen creatief meesterbrein vindt, maar hij pakt het in ieder geval serieus aan!
Ik vraag mij ook altijd af of ze de scooters op het podium gaan parkerenquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:50 schreef Moira. het volgende:
Dit is een kutpost!quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:50 schreef Moira. het volgende:
Nu we meer beelden zien van de achtergrondprojectie is het toch een beetje tacky. De tekst Cry no more met een Google image plaatje van een huilende vrouw. Really?quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:18 schreef messi124 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erhaal-raakt-ook-mij
Interview met Rolf Meter. Hij geeft aan dat de graphics zijn aangeleverd vanuit Nederland.
Boeiend, als het maar werkt!quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:21 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Nu we meer beelden zien van de achtergrondprojectie is het toch een beetje tacky. De tekst Cry no more met een Google image plaatje van een huilende vrouw. Really?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog altijd liever dan Maan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:34 schreef grazz het volgende:
Oh shit....de artiest voor volgend jaar is ook al bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind de clip juist niet zo sterkquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:18 schreef messi124 het volgende:
Interview met Rolf Meter. Hij geeft aan dat de graphics zijn aangeleverd vanuit Nederland.
Je mag alles zeggen, maar kut koppen klinkt zo plat.quote:
Ja ik was op zoek naar een beter woord maar kon dat niet echt vinden, bedoel met 'een beetje kutkoppen' ook iets anders dan hoe het opgevat wordt denk ik. Ik vind ze ook niet lelijk, er hangt gewoon iets overheen waarvan ik denk 'blegh'. Van die moeilijke vage hoofden. Ook iets neppigs idd. Vind 't niet prettig om constant tegen aan te kijken.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:55 schreef ato het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, maar kut koppen klinkt zo plat.
Ik vind de meisjes niet super mooi, maar lelijk zijn ze niet.
Alleen valt mij op dat zij zo klein zijn.
Ik vond de zussen in het begin iets neppigs hebben, sinds hun aankomst in Kiev vind ik ze een stuk symphatieker en proffessioneel.
Dan is het in ieder geval enige in zijn soort haha, maar ze blijven er uit zien als goedkope stockfoto's...quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:18 schreef messi124 het volgende:
*Kuch Slowakije 2010*quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
In het vorige topic was iedereen ermee eens dat Finland in de finale had moeten staan, ik vind van niet.
Voor gisteren had ik het lied van Finland niet eerder gehoord en achteraf is hij me ook niet bijgebleven. Dat kan ook niet anders, want met Azerbaijan en Portugal er direct na, had Finland niet veel geluk met de startplek. Het enige wat ik me nu nog van die performance herinner is een grote piano en veel rook, het deed me een beetje denken aan Oostenrijk 2015 en dat eindigde ook met lege handen
Finland stond 8ste in de odds, Nederland 3de in hun halve finale. Het komt bijna niet voor dat een land de finale niet haalt, terwijl het zo hoog bij de bookmakers staat. Het komt wel goed morgen
Over een uurtje ouwe.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze nou al voor de vakjury gezongen?
Ik ben nu wel benieuwd hoe jouw kuttekop er uitzietquote:Op woensdag 10 mei 2017 18:50 schreef Moira. het volgende:
Absoluut niet tv-waardigquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe jouw kuttekop er uitziet
Ze zijn volgens mij vanaf dag 1 al rocksolid dus ik denk dat we ons daar iig geen zorgen over hoeven te makenquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:10 schreef Em31 het volgende:
Spannendal heb ik niet het idee dat zij snel zenuwachtig zijn, dat is wel lekker.
Bijzonder, want ik lees dat ze bij 80% in de top 7 staan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:23 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Verassend dat ze bij de aanwezige pers zo laag staan in de peilingen. Douwe stond hier er hier vorige jaar een stuk beter voor!
TCL destijds ook niet dus dat zegt niet veelquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:23 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Verassend dat ze bij de aanwezige pers zo laag staan in de peilingen. Douwe stond hier er hier vorige jaar een stuk beter voor!
Het is net aan he.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:23 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:25 schreef ato het volgende:
[..]
Het is net aan he.
Douwe Bob en The Common Linnits stonden 9e dacht ik. Ook niet echt hoog hoor.
Ik bedoelde voor de halve finale. Daarna gingen zij als een speer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:30 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de common linnets waren in de finale derde in ieder geval!
Waarom zouden Nederlanders zo vaak naar dat flutliedje van Noorwegen zoeken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:33 schreef messi124 het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)ken-meest-naar-og3ne
Apart maar waar: de songfestivalact waar vanuit Noorwegen het meest op gezocht wordt, is onze eigen OG3NE. En andersom is dat dus precies hetzelfde: wij zoeken het meest op JOWST uit Noorwegen. Kunnen we rekenen op 12 punten uit het noorden?
Ik vind 't juist wel leuk, staat in mijn top 6quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom zouden Nederlanders zo vaak naar dat flutliedje van Noorwegen zoeken?
twitter:dwdd twitterde op woensdag 10-05-2017 om 20:29:41Terugkijken: @dijkshoorn : "Morgen worden wij vertegenwoordigd met zes tieten en oogjes." #Eurovision2017 ->… https://t.co/pn0uXma9X4 reageer retweet
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 14:56:21Misschien dat al die NL pers in Oekraïne onderzoek naar MH17 kan gaan doen ofzo ipv non-stop ademloos tweeten over 3e rangs muzikanten reageer retweet
Belachelijke tweet natuurlijk. Wat de fuck moeten Cornald Maas en co in godsnaam gaan onderzoekenquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:44 schreef loveli het volgende:
Oeps..twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 14:56:21Misschien dat al die NL pers in Oekraïne onderzoek naar MH17 kan gaan doen ofzo ipv non-stop ademloos tweeten over 3e rangs muzikanten reageer retweet
Da's een van mijn favorieten!quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom zouden Nederlanders zo vaak naar dat flutliedje van Noorwegen zoeken?
Staat ie zelf soms al drie jaar in dat veld te zoeken? Wat een lamlul. Je zou van een journalist verwachten dat ie snapt hoe het werk in elkaar steekt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:44 schreef loveli het volgende:
Oeps..twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 14:56:21Misschien dat al die NL pers in Oekraïne onderzoek naar MH17 kan gaan doen ofzo ipv non-stop ademloos tweeten over 3e rangs muzikanten reageer retweet
Dan moet je hem eens Google´en, dat is goed voor de statistieken!quote:
Waarschijnlijk zo'n arrogant journalistje dat neerkijkt op collega's die sport of entertainment doen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat ie zelf soms al drie jaar in dat veld te zoeken? Wat een lamlul. Je zou van een journalist verwachten dat ie snapt hoe het werk in elkaar steekt.
Als die al diep gaat is het voor een mooie manquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Zie je Koos van Plateringen al diepgravende oorlogsjournalistiek doen?Wat een lulhannes die Mouthaan.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Als die al diep gaat is het voor een mooie man
Jan Smit kan even voor de regering gaan zingen, na twee liedjes vertellen ze je alles wat je wil weten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
Zie je Koos van Plateringen al diepgravende oorlogsjournalistiek doen?Wat een lulhannes die Mouthaan.
Nico Dijkshoorn is een man die van "pure" muziek houdt, met echte instrumenten. Alles wat elektronisch is krijgt 'ie schurft van.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een droeftweetjes van die malloten. Nico D is een vies oud mannetje
Typische babyboomer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is een man die van "pure" muziek houdt, met echte instrumenten. Alles wat elektronisch is krijgt 'ie schurft van.
ja, erg kortzichtige kijk op muziek heeft die manquote:
Op basis van de aanwezige fans zelfs maar 14equote:Op woensdag 10 mei 2017 20:23 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
En voor de mensen met haat aan Facebook ( *Present )quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:18 schreef Maartel het volgende:
https://www.facebook.com/BlendTV/videos/1195691327208862/
Wederom foutloosquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Is het al geweest? Hoe heeft Nederland gescoord?
Cornald had natuurlijk kritische vragen aan de vrouw van de president moeten stellen tijdens de Openingsceremoniequote:Op woensdag 10 mei 2017 20:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Belachelijke tweet natuurlijk. Wat de fuck moeten Cornald Maas en co in godsnaam gaan onderzoekenMaar het verkoopt lekker hè. En je krijgt er veel retweets mee.
Dat weten we morgen pas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar zijn we door naar de finale dan?
City Lights is electropop, dus dat kan de reden niet zijn. Maar wat hij zei, dat Blanche de uitstraling heeft van een kassiere bij de Appie (of zoiets), dat klopt wel. Blijkbaar is hij daarnaar op zoek. Die opmerking over OG3NE was wel wat onnodig.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:30 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is een man die van "pure" muziek houdt, met echte instrumenten. Alles wat elektronisch is krijgt 'ie schurft van.
Nee het is vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij kregen net bij de jury rehearsals wel een flink applaus.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op basis van de aanwezige fans zelfs maar 14e
Ik denk ook dat plaatsing nog geen gelopen race is.
Winnen niet hoor..quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:33 schreef maily het volgende:
Zouden we dan dit jaar eindelijk weer eens??
Wrom niet? Ik lees en hoor veel meer positieve dingen over onze inzending nu dan vorig jaar ....quote:
Wat een megakneus die Jett Rebel.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:41 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BT7ICYngpow/?taken-by=jettrebel
jettrebel De meest onverwachte post van 2017; Ik zal zelf niet snel mee doen aan het songfestival. Ben te anti nationalistisch om met een Nederlandse vlag te zwaaien op een feest waar alle landen tegen elkaar strijden. Dat gezegt te hebben, denk ik dat deze dames een goeie kans maken. En uit respect zou ik ze bij deze toch graag even succes wensen. Heb ze nooit ontmoet, maar iets aan hun spreekt me erg aan. Misschien is het gewoon, het feit dat ik een eeuwige sucker voor koortjes ben. 🙏 anyhoe, succes dames van @og3ne
Oh dit vind ik wel weer netjes van hem.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:41 schreef Em31 het volgende:
jettrebel De meest onverwachte post van 2017; Ik zal zelf niet snel mee doen aan het songfestival. Ben te anti nationalistisch om met een Nederlandse vlag te zwaaien op een feest waar alle landen tegen elkaar strijden. Dat gezegt te hebben, denk ik dat deze dames een goeie kans maken. En uit respect zou ik ze bij deze toch graag even succes wensen. Heb ze nooit ontmoet, maar iets aan hun spreekt me erg aan. Misschien is het gewoon, het feit dat ik een eeuwige sucker voor koortjes ben. 🙏 anyhoe, succes dames van @og3ne
Waarom (afgezien van zijn grammaticaquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een megakneus die Jett Rebel.
Ja vind ik ook vreemd en een gemiste kans.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:03 schreef Gerard-Joling het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk niks met hun echo-ing talent gedaan. Ik snap op zich dat het niet passend is in een balad. Maar met een up tempo nummer hadden ze zich hiermee echt kunnen onderscheiden. Best een geminste kans eigenlijk.
Voor de rest gaat dit zaterdag eindigen tussen plek 6 en 10. Prima resultaat denk ik zo
Prima tochquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:41 schreef Em31 het volgende:
Malta en jury's, hoe verrassendquote:Op woensdag 10 mei 2017 23:15 schreef messi124 het volgende:
Three clear finalists: Bulgaria, Netherlands and Denmark
Together with Malta, these four countries impressed the most during tonight’s show if you look at it from a jury perspective. Malta might still be dismissed by televoters, but the other three we will definitely see on Saturday again.
http://www.escdaily.com/j(...)-assessment-songs-2/
Ik vind dat echoing helemaal niet zo bijzonder. Om beurten een woord zingen, fantastisch.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:03 schreef Gerard-Joling het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk niks met hun echo-ing talent gedaan. Ik snap op zich dat het niet passend is in een balad. Maar met een uptempo nummer hadden ze zich hiermee echt kunnen onderscheiden. Best een gemiste kans eigenlijk.
Voor de rest gaat dit zaterdag eindigen tussen plek 6 en 10. Prima resultaat denk ik zo
Jup, hij heeft Og3ne als één van zijn favorieten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:45 schreef Jason22 het volgende:
Onze Kroatische vriend zingt ook mee met OG3NE op 3.36
Volgens hoofd waren 'wij' de beste en zitten bij de beste top 2)quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik was er niet vanavond. Waren de hoofden positief over de juryshow van Nederland? En zong Roemenië vals?
"Vlekkeloos."quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens hoofd waren 'wij' de beste en zitten bij de beste top 2)
Ook een groot applaus uit de zaal. Veel positieve reacties.
Roemenië klonk helaas vlekkeloos.
Volgens de andere hoofden gaat Nederland het net niet redden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef ato het volgende:
[..]
Saai....twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 10-05-2017 om 22:13:21@drxanax Nou ja tevreden... het zag er fraai, gestileerd en een tikje saai uit reageer retweet
Top voor Nederland.quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef ato het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 23:58 schreef marcodej het volgende:
Ik moet de glorieuze overwinning van onze meiden (en Ajax) morgen missen. Doe je zo je best om morgen een beetje op tijd naar huis te kunnen, krijg je vandaag één grote IT-ellende over je heen waardoor je niks hebt kunnen doen... Overwerk galore.
Etentje was erg leuk, en heb slechts 117 keer het woord Portugal laten vallen dus valt reuze mee voor mijn doen!quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:00 schreef ato het volgende:
Was het etentje nog leuk, Greys?
Oh dat is niet fijn Marcodej
Hahaha..quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Etentje was erg leuk, en heb slechts 117 keer het woord Portugal laten vallen dus valt reuze mee voor mijn doen!![]()
![]()
Nee hoor. Keer of elf.
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de andere hoofden gaat Nederland het net niet redden.
Die kerel is zelf saaiquote:Op donderdag 11 mei 2017 00:14 schreef messi124 het volgende:
ook tevreden hoe @og3ne in beeld wordt gebracht? #songfestivalSaai....twitter:stefanraatgever twitterde op woensdag 10-05-2017 om 22:13:21@drxanax Nou ja tevreden... het zag er fraai, gestileerd en een tikje saai uit reageer retweet
Ja, maakte een lijstje van wie ze dachten (niet hoopten) dat door zou gaan en daar zat Nederland niet bij.quote:
Heb je ze wel nog even het lied laten horen?quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Etentje was erg leuk, en heb slechts 117 keer het woord Portugal laten vallen dus valt reuze mee voor mijn doen!![]()
![]()
Nee hoor. Keer of elf.
Vandaar dat misschien Nederland net 10 e staat in de press poll.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maakte een lijstje van wie ze dachten (niet hoopten) dat door zou gaan en daar zat Nederland niet bij.
Spannend.quote:Is this a one time thing for 2017?
No, it definitely is not. Just take a really quick look at the first half of Thursday’s show and you’ll see we’ll get another surprise. We now have, in my eyes, seven potential qualifiers in that half: Serbia, Austria, FYR Macedonia, Romania, The Netherlands, Hungary and Denmark. Unless we break the myth, two of them should normally fail to qualify. I dare to say Serbia is likely to be one of them. But the other one is one big mystery.
Dat zeker.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
How the myth of the impossible 6/4 split cost Finland the final
[..]
Spannend.
Zou zomaar kunnen, maar wij kunnen het net zo goed zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:42 schreef ato het volgende:
Finland scoorde wel hoog bij OAGEA toch?
Dus kan bv een fan wank song verliezen, ik denk dan aan Macedonië.
Ja dat las ik ook. Maar Charlotte was voor Zweden eens slachtoffer, Valentina en Zweden 2010.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar wij kunnen het net zo goed zijn.
De theorie zegt dat er nooit meer dan 5 uit de eerste helft van de semi doorgaan. Nederland zit samen met een aantal andere favs in die eerste helft.
Zo is dat. Ik blijf erbij; Nederland gaat heel hoog eindigen en misschien winnen. Ik zeg sowieso top 5. Dit komt deels door de meiden zelf maar ook kijkend naar de concurrentie. ESC 2017 is een zwak jaar.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook. Maar Charlotte was voor Zweden eens slachtoffer, Valentina en Zweden 2010.
Dat waren allemaal grote fan liedjes.
Nederland stond geruime tijd laag, tot de eerste repetitie.
Ik probeer er ook een positieve draai aan te geven 😄
Ik hoop het, maar sinds Finland zich niet heeft gekwalificeerd heb ik weer lichte twijfels.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Nederland niet doorgaatWees toch eens overtuigd van eigen kunnen aub.
Grotendeels ook zeer goede reacties..quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik blijf erbij; Nederland gaat heel hoog eindigen en misschien winnen. Ik zeg sowieso top 5. Dit komt deels door de meiden zelf maar ook kijkend naar de concurrentie. ESC 2017 is een zwak jaar.
Finland was toch ook een ontzettend saai nummer? Wat ook een kopie was van Anouk trouwens, zelfs de vogeltjes op de achtergrond. Ik vond het heel raar dat het zo hoog stond bij de bookies eerlijk gezegd.,quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:56 schreef ato het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar sinds Finland zich niet heeft gekwalificeerd heb ik weer lichte twijfels.
Maar dat heb ik altijd vlak voor dat Nederland moet.
Dat hoofd was juist erg overtuigd van "eigen kunnen". Ze komt uit Noorwegen en denkt dat Noorwegen door gaat.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:50 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Nederland niet doorgaatWees toch eens overtuigd van eigen kunnen aub.
En ik probeer alleen de spanning een beetje op te drijven.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook. Maar Charlotte was voor Zweden eens slachtoffer, Valentina en Zweden 2010.
Dat waren allemaal grote fan liedjes.
Nederland stond geruime tijd laag, tot de eerste repetitie.
Ik probeer er ook een positieve draai aan te geven 😄
Hahaquote:Op donderdag 11 mei 2017 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hoofd was juist erg overtuigd van "eigen kunnen". Ze komt uit Noorwegen en denkt dat Noorwegen door gaat.
Ja ik weet het..quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik probeer alleen de spanning een beetje op te drijven.
Dat had ik ze al op Facebook door hun strot geduwd van de week.quote:Op donderdag 11 mei 2017 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je ze wel nog even het lied laten horen?
quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:32 schreef Greys het volgende:
Og3ne gaat door.
Punt.
Of ik het nou wil of niet.
(Grapje mensennn ik ben geen fan maar echt, zeker vergeleken met de rest en gezien het feit dat er vanavond voor de jury onverwachte vocale uitglijders waren bij anderen maar niet van hen, twee vingers in de neus en fluitend door.)
Jullie stelden mij gerust voor Portugal. Luister nu dan maar naar tante Greys en ome Poepz0r.
Zijn dat de jury votes?quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:30 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de common linnets waren in de finale derde in ieder geval!
Het gesprek ging over de press poll volgens mij toen die afbeelding gepost werd en niet juryvotes toch? Of gingen er twee dingen door elkaar?quote:
Ik heb geen idee lieverd. Weet alleen dat die afbeelding van TCL isquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gesprek ging over de press poll volgens mij toen die afbeelding gepost werd en niet juryvotes toch? Of gingen er twee dingen door elkaar?
Ik kon niet kiezen tussen plaatsvervangende schaamte en hysterisch lachen toen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 01:53 schreef Poepz0r het volgende:
KALI SPERMAAAAA. Blijft toch het meest hilarische ESF moment ooit he![]()
Ik had geen last van plaatsvervangende schaamte, ik lachte gewoon.quote:Op donderdag 11 mei 2017 02:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen tussen plaatsvervangende schaamte en hysterisch lachen toen.Dus ik deed maar allebei.
Alleen Paul de Leeuw flikt zoiets ook he. Je moet maar durven zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2017 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had geen last van plaatsvervangende schaamte, ik lachte gewoon.![]()
Mijn moeder vond het een stuk minder geslaagd, zacht gezegd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |