Nee dat is allemaal te veel stress voor hem. Beter iedereen op internet irriteren met nepnieuws.quote:
Maar dat lukt ook niet fulltime. Zo weer even bijkomen in bad.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal te veel stress voor hem. Beter iedereen op internet irriteren met nepnieuws.
Fixed.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal te veel stress voor hem. Beter iedereen op internet irriteren met roepen dat alles nepnieuws is.
Doe je wel epsomzout in het bad? Eventueel lavendelolie.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar dat lukt ook niet fulltime. Zo weer even bijkomen in bad.
Soms. Meestal laat ik het water doorstromen omdat dat geluid rustgevend is.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Doe je wel epsomzout in het bad? Eventueel lavendelolie.
Dat ze verdomme winnen ook zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Zo, maar voor een tweede en laatste keer tickets besteld voor het kijken van Feyenoord op grote schermen. Binnen kwartier uitverkocht ook.
Mooi, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vond die post dan wel weer grappig om eerlijk te zijn.
Als Ajax dan ook maar verliest. Dat zou wel het meest grappige verloop zijn zondagquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Sowieso dat ze verliezen. Presteren onder druk is niet hun beste kwaliteit.
Het wordt 2-2.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Sowieso dat ze verliezen. Presteren onder druk is niet hun beste kwaliteit.
Robert Miles, van deze wereldbekende trancehit, is vandaag/gister overleden. Slechts 47 jaar oud geworden.quote:
Veel te jong.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Robert Miles, van deze wereldbekende trancehit, is vandaag/gister overleden. Slechts 47 jaar oud geworden.
Heeft men het nieuwe wiel uitgevonden?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prijs was verdubbeld ten opzichte van vorige week.
Ik vond/vind dat nummer altijd al intens kut.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Robert Miles, van deze wereldbekende trancehit, is vandaag/gister overleden. Slechts 47 jaar oud geworden.
Ja, vierkant is het nieuwe rond.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heeft men het nieuwe wiel uitgevonden?
Ik ook. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vond/vind dat nummer altijd al intens kut.
Ik las het ja.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker deuntje hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vond/vind dat nummer altijd al intens kut.
Z'n mimiek doet me aan Tedje Cruz denken.quote:
Heeft de EU ook een deuntje?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leukere deuntjes dan dit.
Ik wacht.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leukere deuntjes dan dit.
SCHRIJF GODVERDOMME GEWOON EENS NORMAAL NEDERLANDS DOEN MAN.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Neem aan uiteraard gratis daar Mozart niet meer leven doet.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
SCHRIJF GODVERDOMME GEWOON EENS NORMAAL NEDERLANDS DOEN MAN.
Namens Verfassungsschutz deze suggestie:quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn er ook niet-vogelgerelateerde deuntjes die de heren kunnen waarderen?
quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Zeker, zeker:quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Af en toe kijk ik even of er wellicht een stijgende lijn zit in die drek die voor jouw PoHi door moet gaan, aangezien je stug door alles en iedereen heen blijft posten. Maar helaas.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gooi die negeer knop maar weg, daar toch een reactie komt.
Iedereen is welkom, nog meer toevoegen of zou jij graag de regels maken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik even of er wellicht een stijgende lijn zit in die drek die voor jouw PoHi door moet gaan, aangezien je stug door alles en iedereen heen blijft posten. Maar helaas.
Was het geen betonschaar, waarmee die poten in elkaar werden geramd?quote:
Oh leuk, ik heb hem meteen door mijn hoofd spoken.quote:
Ja, zoals eerder gesuggereerd zou ik mensen die complete wartaal uitslaan graag verbannen zien worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, nog meer toevoegen of zou jij graag de regels maken?
Zal iets meer gaan kosten als een gratis abo neem ik aan.
Wat staat hier in hemelsnaamquote:Op woensdag 10 mei 2017 13:43 schreef john2406 het volgende:
Nog een Pokkel als jij eentje opklapt en ik roep jou naam (stront) dan mag jij me aanvallen of ik quote je zelfs.
Met "letters" is alles zo ongeveer wel gezegd ja. Volgens mij kun je door slechts gebruik te maken van woordsuggesties op je telefoon meer samenhangende zinnen formuleren dan jij nu doet. Ik zal dat binnenkort voor de grap eens proberen. Kijken hoe ver ik kom.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Letters staan er als ik goed zie.
Offtopic geleuter nou gedaan?
quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is het enige gabbernummer dat ik nog wel een beetje kan waarderen
Hoef jij geen stoel in een leslokaal warm te houden?quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met "letters" is alles zo ongeveer wel gezegd ja. Volgens mij kun je door slechts gebruik te maken van woordsuggesties op je telefoon meer samenhangende zinnen formuleren dan jij nu doet. Ik zal dat binnenkort voor de grap eens proberen. Kijken hoe ver ik kom.
't is een Limburger. Dan mag je niet veel meer verwachten. Zie ook die andere zuiderling, Drugshond.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met "letters" is alles zo ongeveer wel gezegd ja. Volgens mij kun je door slechts gebruik te maken van woordsuggesties op je telefoon meer samenhangende zinnen formuleren dan jij nu doet. Ik zal dat binnenkort voor de grap eens proberen. Kijken hoe ver ik kom.
Ik vind dat nummer altijd wel een amateuristische sound hebben, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het amateurs zijn. De elektronische instrumenten uit die tijd konden gewoon veel minder. Zelfde idee uit die tijd met een RET-sample:quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Puike suggesties in de Aanbevolen lijst van dat nummer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zet ik aan om in slaap te vallen:quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Puike suggesties in de Aanbevolen lijst van dat nummer:Zijn die lijsten niet samengesteld op basis van wat jij hebt bekeken op Youtube?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derdewereldland-vibe.quote:
Zou goed kunnen.quote:
Deze maand nieuw album van Roger wWatsrs. Daar word ik nou blij van.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, Roger Waters zonder Pink Floyd is niks, net zoals Pink Floyd zonder Roger Waters ook niks is.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Deze maand nieuw album van Roger wWatsrs. Daar word ik nou blij van.
De combi is wel wat?quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, Roger Waters zonder Pink Floyd is niks, net zoals Pink Floyd zonder Roger Waters ook niks is.
Ben ik niet met je eens. Roger waters was op het laatst Pink Floyd. Op 8 augustus nieuw Album Steven Wilson. Kijk ik ook al naar uit.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, Roger Waters zonder Pink Floyd is niks, net zoals Pink Floyd zonder Roger Waters ook niks is.
Over het algemeen wel jaquote:
Animalsquote:Op woensdag 10 mei 2017 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over het algemeen wel jaAl kan Pink Floyd's werk van na begin jaren 70 me amper bekoren.
Hmmm, ja, dat is waar.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn die lijsten niet samengesteld op basis van wat jij hebt bekeken op Youtube?
Historisch Historisch Nieuwsblad.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik heb hier een paar jaargangen Historisch Nieuwsblad. Iemand interesse anders gaan ze naar het oud papier.
Vooral tot aan Obscured By Clouds vind ik het allemaal erg tof, wat daarna kwam niet meer. Animals is daar wel een uitzondering op.quote:
Oud nieuws blijft oud nieuws. Wel vaak leuke weetjes.quote:
quote:Turkije heeft woensdag in de Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties hard uitgehaald naar Nederland. De Nederlandse autoriteiten kregen de wind van voren, onder meer vanwege de behandeling van de Turkse minister Fatma Betül Sayan Kaya bij haar bezoek aan Rotterdam.
Turkije kwam met de kritiek tijdens de beoordeling van de mensenrechtensituatie in VN-lidstaten, waarbij Nederland woensdag aan de beurt was. Volgens de Turkse vertegenwoordiging is in Nederland al enkele jaren sprake van een ''verslechterende mensenrechtensituatie'' en ''xenofobische en islamofobische trends''.
Ook het optreden van de autoriteiten bij het bezoek van Kaya in maart blijft een pijnpunt. De minister, die in de raad overigens niet bij naam werd genoemd, werd het land uitgezet toen ze Turkse Nederlanders wilde toespreken bij het consulaat in Rotterdam. Dat ging volgens de Turkse delegatie gepaard met mensenrechtenschendingen.
Verkiezingen
Verder kregen politieke partijen het verwijt racisme aan te jagen. ''De hele verkiezingscampagne in Nederland werd besmeurd door hatelijk taalgebruik vanuit alle politieke partijen richting moslims'', aldus de Turkse vertegenwoordigers, volgens een schriftelijke weergave van de afgelegde verklaring.
Turkije kwam met meerdere aanbevelingen om de situatie te verbeteren. Zo zou Nederland zich voortaan moeten houden aan de Conventie van Wenen, waarin regels over diplomatiek verkeer zijn vastgelegd. Ook werd voorgesteld om Turks-Nederlandse jongeren de mogelijkheid te geven op lagere en middelbare scholen Turkse taalles te laten volgen.
Gaat ons veel immigranten schelen vrees ik, deze anti-reclame.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Turkije gaat sowieso de troll-bokaal dit jaar winnen.
[..]
Ja zonde idd. De 27e kan ik weer niet.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:37 schreef Kaas- het volgende:
De locatie maakte het al een tikje lastig, maar nu er vlak vantevoren nog even twijfel gezaaid wordt over wanneer de meet plaatsvindt zal het wel helemaal op niets uitlopen.
Oh, ik ben niet zo overtuigd. Beetje teveel gehypet die ellende.quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over het algemeen wel jaAl kan Pink Floyd's werk van na begin jaren 70 me amper bekoren.
Zullen wij met Kowloon lekker bootjes kijken in de Aqua Asia club?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:37 schreef Kaas- het volgende:
De locatie maakte het al een tikje lastig, maar nu er vlak vantevoren nog even twijfel gezaaid wordt over wanneer de meet plaatsvindt zal het wel helemaal op niets uitlopen.
Hoi Jaap.quote:
Dan moet het dus gewoon de 20 ste blijven he. Jij, remlof en Drugshond kunnen alle drie niet de 27ste, om dan met mijn treinprobleem rekening te houden vind ik wat ver gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja zonde idd. De 27e kan ik weer niet.
Wasdat?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zullen wij met Kowloon lekker bootjes kijken in de Aqua Asia club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |