Ik vraag me af hoe ze dat denken te gaan doen. Die patat is al koud voordat je het besteld hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Slappe frietjes
De uitdaging voor McDonald’s is wel het voedsel vers en warm te bezorgen, stelt foodwatcher Marjan Ippel van Talkin’ Food. ,,Met name de franse frietjes worden snel lauw en slap. De consument zal het niet accepteren als die niet loeiheet en knapperig arriveren.”
Misschien ook McDelivery Ferrari's zoals in Dubai?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat denken te gaan doen. Die patat is al koud voordat je het besteld hebt.
Er zijn meer dan genoeg mensen die langs de Drive kachelen en de boel thuis opeten. Als dat kan, kan een bezorger dat natuurkijk ookquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat denken te gaan doen. Die patat is al koud voordat je het besteld hebt.
Het zou ook betekenen dat elke Nederlander zo'n 53 keer per jaar een maaltijd laat bezorgen. Beetje veel denk ik. Ik gok dat het 90 miljoen moet zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:24 schreef timmmmm het volgende:
vorig jaar ging er volgens een schatting van ABN Amro bijna 700 miljoen euro in om en werden een kleine 900 miljoen warme maaltijden bezorgd in ons land.
Dit lijkt me een rare schatting. Dan zou elke bezorgde warme maaltijd voor minder dan 1 euro de deur uitgaan. Of lees ik nu iets verkeerd?
En dat niet alleen. Ik moet nog en mcdonalds vinden waar ze knapperig gebakken zijn. Meestal zijn ze op het randje van gaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Moet hierbij gezegd worden dat ik de 53 per jaar wel haal denk ik, misschien wel meerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het zou ook betekenen dat elke Nederlander zo'n 53 keer per jaar een maaltijd laat bezorgen. Beetje veel denk ik. Ik gok dat het 90 miljoen moet zijn.
Ik bij lange na niet. Misschien 1 keer per maand ofzo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet hierbij gezegd worden dat ik de 53 per jaar wel haal denk ik, misschien wel meer
Maar het gaat in jouw voorbeeld om iedere Nederlander. Ik gok dat half Nederland nooit eten laat bezorgen. En van de groep die dat wel doet, de meeste gemiddeld 1x per maand.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet hierbij gezegd worden dat ik de 53 per jaar wel haal denk ik, misschien wel meer
Ik heb geen voorbeeld gegeven, maar ik denk inderdaad dat we het erover eens kunnen zijn dat a) de cijfers niet kloppen en b) ik het gemiddelde van thuisbezorgde maaltijden fors omhoog haalquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar het gaat in jouw voorbeeld om iedere Nederlander. Ik gok dat half Nederland nooit eten laat bezorgen. En van de groep die dat wel doet, de meeste gemiddeld 1x per maand.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen voorbeeld gegeven, maar ik denk inderdaad dat we het erover eens kunnen zijn dat a) de cijfers niet kloppen en b) ik het gemiddelde van thuisbezorgde maaltijden fors omhoog haal
Misschien is McD. laten bezorgen dan ideaal voor jou. Hoef je er niet eens meer heen te gaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:37 schreef eight het volgende:
Sinds ze dat nieuwe bestelsysteem geïntroduceerd hebben kom ik er niet meer. Je staat met gemak dik 5 minuten te wachten, daar heb ik helemaal geen zin in.
Een nog lagere drempel om niet van de bank te komen en jezelf een hartaanval te vreten.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de handquote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een nog lagere drempel om niet van de bank te komen en jezelf een hartaanval te vreten.
Dat is ook vrijheid. Zelf zeggenschap hebben over de manier van overlijden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Een nog lagere drempel om niet van de bank te komen en jezelf een hartaanval te vreten.
Ik zou het accepteren.quote:De uitdaging voor McDonald’s is wel het voedsel vers en warm te bezorgen, stelt foodwatcher Marjan Ippel van Talkin’ Food. ,,Met name de franse frietjes worden snel lauw en slap. De consument zal het niet accepteren als die niet loeiheet en knapperig arriveren.”
Ik snap niet dat mensen dit voer lekker kunnen vinden. Kleffe broodjes, geen mayo, half koud, het eten gaat door veel verschillende handen voordat je het krijgt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:34 schreef Toefjes het volgende:
Als de KFC thuis gaat bezorgen gaat het een gevoelige tik worden voor mijn gewicht. De Mac heb ik nooit bijzonder gevonden.
Ja, dat red ik wel. 1 tot 2x in de weekquote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Echt?
Dat is elke week laten bezorgen.
Je gaat toch ook geen koffie drinken in een Macdonalds manquote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:06 schreef HSG het volgende:
Laten ze de McCafe maar eens flink invoeren mits zij daar verbeteringen voor aanbrengen.
In Hoorn staat een testlocatie daarvoor en ben daar een keer geweest. De koffie is bocht, duur en je krijgt het in een kartonnen bekertje.Echt Hollandse gierigheid. Ga maar naar Duitsland... voor ¤1,90 krijg je een goede bak ( daar klein is medium in Nederland) lekkere koffie in een kop met schoteltje.
Alleen voor jezelf? Vrij prijzig of is het echt alleen maar fastfood rotzooi?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat red ik wel. 1 tot 2x in de week
Nee dan die frietjes uit de reclame, zo zien de mijne er nooit uit. En m'n bakje zit ook nooit zo vol.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:09 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is al een drama als je kijkt hoe je iets krijgt als je het zelf haalt.. (vandaar die doosjes om de burgers)
Het gaat nooit beter worden als dat dan ook nog fijn door elkaar geschud word door een 16jarige bezorger..
Vergelijk je gekochte burger eens met een plaatje en je moet echt keihard huilen.. dan de prijs er nog bij.. en het bezorgen... en je wil niet meer leven
"Ik snap niet dat mensen iets lekker kunnen vinden wat ik niet lekker vind."quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit voer lekker kunnen vinden. Kleffe broodjes, geen mayo, half koud, het eten gaat door veel verschillende handen voordat je het krijgt.
Ga maar naar de McCafe in Duitsland. Het is geen verkeerde koffie hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen koffie drinken in een Macdonalds man
Ik drink niet eens koffie, maar McCafe in Duitsland isquote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga maar naar de McCafe in Duitsland. Het is geen verkeerde koffie hoor.
Die twee keer per jaar dat ik er eet vind ik het best te doen allemaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:14 schreef iammen het volgende:
[..]
"Ik snap niet dat mensen iets lekker kunnen vinden wat ik niet lekker vind."
Dit en daar kan Nederland wat van leren.. met hun stomme plastic/kartonnen bekertjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:15 schreef iammen het volgende:
[..]
Ik drink niet eens koffie, maar McCafe in Duitsland is
Ekte bazen bakken zelf hun hamburgers.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
McDonalds is typisch zo'n restaurant waar je ongepland heen gaat. Zo van we zijn onderweg, hebben honger, dan maar naar de Mac.
Maar als je thuis zit bestel je toch geen fucking Big Mac.Dan rijd je op weg naar huis langs de AH voor een set hamburgers en broodjes, die smaken al 10X beter dan die platgestampte, kleffe troep.
Laat staan dat je de hoofdprijs gaat betalen om dat thuis te laten bezorgen.
* OscarMopperkont gaat er niet eens ongepland heen... pauper toko...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
McDonalds is typisch zo'n restaurant waar je ongepland heen gaat. Zo van we zijn onderweg, hebben honger, dan maar naar de Mac.
Maar als je thuis zit bestel je toch geen fucking Big Mac.Dan rijd je op weg naar huis langs de AH voor een set hamburgers en broodjes, die smaken al 10X beter dan die platgestampte, kleffe troep.
Laat staan dat je de hoofdprijs gaat betalen om dat thuis te laten bezorgen.
In Duitsland is de hele standaard wat eten betreft veel hoger... en er staan ook gewoon goede straffen op het kutten met eten.. (ingredienten in voedsel zoals meel/vezels in worst mogen daar gewoon niet.. hier zit het er standaard in.. etc)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga maar naar de McCafe in Duitsland. Het is geen verkeerde koffie hoor.
60 cent voor zo'n klein kutbakje met frietsaus.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:43 schreef Karina het volgende:
Nou lekker, zompige burgers en slappe patatjes met vieze mayo. En nog duur ook. Ik ga wel naar de snackbar, goedkoper en veel lekkerder.
Hier krijg je voor 50ct gewoon een boterkuipje vol, waar je een week mee doet..quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:46 schreef HSG het volgende:
[..]
60 cent voor zo'n klein kutbakje met frietsaus.In andere Europese landen mag je saus gratis pakken.
Die dingen zijn nooit knapperigquote:Op dinsdag 9 mei 2017 07:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Slappe frietjes
De uitdaging voor McDonald’s is wel het voedsel vers en warm te bezorgen, stelt foodwatcher Marjan Ippel van Talkin’ Food. ,,Met name de franse frietjes worden snel lauw en slap. De consument zal het niet accepteren als die niet loeiheet en knapperig arriveren.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |