"t sjoene limburgse landquote:
quote:
Had ik toch het koffienummer eerst moeten draaienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer zin in koffie
Oh sorryquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer zin in koffie
Lang leven het heuvellandschap heerlijk om daar door te lopenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
"t sjoene limburgse land
3 jaar in Maastricht gezeten, vakantie in Vijlen, vrienden in Heerlen. Sommigen heb ik bezocht, sommigen nog niet
Geeft niks zet wel een decafquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar ik moet ff een bak hebben
Mijn shows zijn altijd beter met caffeinequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn shows zijn altijd beter met caffeine
Wil graag de komende nacht wel slapen want deze nacht kan ik denk ik bijna vergeten ondertussenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn shows zijn altijd beter met caffeine
Heb je wat extreem belangrijks te doen morgen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wil graag de komende nacht wel slapen want deze nacht kan ik denk ik bijna vergeten ondertussen
Morgenvroeg een afspraak die ik niet kan/mag missen dus ja ...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je wat extreem belangrijks te doen morgen?
Leer me die Limburgers kennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
"t sjoene limburgse land
3 jaar in Maastricht gezeten, vakantie in Vijlen, vrienden in Heerlen. Sommigen heb ik bezocht, sommigen nog niet
Kan je ze meteen koffie aanbiedenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Snel zachter gezet want anders worden mijn buren nog wakker
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Snel zachter gezet want anders worden mijn buren nog wakker
Kermitquote:
Hopelijk was die niet loeiheet meerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:13 schreef knokkels het volgende:
Alternatieve manier om door koffie wakker te worden: Koffie over je hand gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |