SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik had niet anders verwacht eigenlijk ,en ik ken je eigenlijk nog niet eens zo goedquote:
Ik leef op muziekquote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht eigenlijk ,en ik ken je eigenlijk nog niet eens zo goed
voor mijn part ga ik nog een paar uur door hoorquote:
Voorlopig hou je in ieder geval nog 1 luisteraar, en ben benieuwd naar de koffie muziekquote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
voor mijn part ga ik nog een paar uur door hoor![]()
Koffie is momenteel aan het pruttelen, én ook daar heb ik een nummer voor. Uiteraard.
én koffie. Uiteraard. Yquote:
Bij mij kickt de hap melatonine in. Gaap.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:50 schreef knokkels het volgende:
* knokkels rent naar de keuken en drukt op het koffieknopje
geografisch gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
* anotherRandomdude vraagt zich waar knokkels precies op doelt
Ik zou een koffie nemen. Dat helpt daartegen, ik weet dat soort dingenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Bij mij kickt de hap melatonine in. Gaap.
Trusten, peeps.
En dank je, knokkels. Lekker dat er toch nog gedraaid werd.
Pit ze.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Trusten, peeps.
Trusten svannquote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Trusten, peeps.
Welterustenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Trusten, peeps.
"t sjoene limburgse landquote:
quote:
Had ik toch het koffienummer eerst moeten draaienquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer zin in koffie
Oh sorryquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer zin in koffie
Lang leven het heuvellandschap heerlijk om daar door te lopenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
"t sjoene limburgse land
3 jaar in Maastricht gezeten, vakantie in Vijlen, vrienden in Heerlen. Sommigen heb ik bezocht, sommigen nog niet
Geeft niks zet wel een decafquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar ik moet ff een bak hebben
Mijn shows zijn altijd beter met caffeinequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn shows zijn altijd beter met caffeine
Wil graag de komende nacht wel slapen want deze nacht kan ik denk ik bijna vergeten ondertussenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn shows zijn altijd beter met caffeine
Heb je wat extreem belangrijks te doen morgen?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wil graag de komende nacht wel slapen want deze nacht kan ik denk ik bijna vergeten ondertussen
Morgenvroeg een afspraak die ik niet kan/mag missen dus ja ...quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je wat extreem belangrijks te doen morgen?
Leer me die Limburgers kennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
"t sjoene limburgse land
3 jaar in Maastricht gezeten, vakantie in Vijlen, vrienden in Heerlen. Sommigen heb ik bezocht, sommigen nog niet
Kan je ze meteen koffie aanbiedenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Snel zachter gezet want anders worden mijn buren nog wakker
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Snel zachter gezet want anders worden mijn buren nog wakker
Kermitquote:
Hopelijk was die niet loeiheet meerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:13 schreef knokkels het volgende:
Alternatieve manier om door koffie wakker te worden: Koffie over je hand gooien
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:13 schreef knokkels het volgende:
Alternatieve manier om door koffie wakker te worden: Koffie over je hand gooien
Ik schonk hem net in mijn thermoskanquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hopelijk was die niet loeiheet meer
Minder, geen brandwondverschijnselen wil ik dan maar hopenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik schonk hem net in mijn thermoskan
Die was aardig heet
Jij ook bedankt voor het helpen herinneren. Dit nummer is tof!quote:
Veel van hun is tofquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor het helpen herinneren. Dit nummer is tof!
Ik ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Minder, geen brandwondverschijnselen wil ik dan maar hopen
Eerste keer dat ik varkensschouder in de oven ging maken rook het TE lekker in mijn keuken en ik wilde dus even voorproeven. Bleef ik aan de grill hangen. Dát was wel een brandwondquote:
Auquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik varkensschouder in de oven ging maken rook het TE lekker in mijn keuken en ik wilde dus even voorproeven. Bleef ik aan de grill hangen. Dát was wel een brandwond
Gewoon voorzichtig behandelen, oppassen dat het schoon blijft en niet gaat infecterenquote:
Waar gewerkt wordt vallen spaanders.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben niet z'n keukenheld maar gelukkig nog geen brandblaren of erger opgelopen
Ik had 3e graads, dat zijn littekens, daar helpt geen zalfje meer aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig behandelen, oppassen dat het schoon blijft en niet gaat infecteren
Maar die schone deerne/lieve kat/onbetaalbare schilderijen hebben het wel overleefd?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 3e graads, dat zijn littekens, daar helpt geen zalfje meer aan.
Ik was een baby.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar die schone deerne/lieve kat/onbetaalbare schilderijen hebben het wel overleefd?
Inderdaad, Franse band en ze heetten eerst La Funk Mobquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:25 schreef puzziepie het volgende:
Cassius is toch een franse band?
heetten ze eerst niet La Funk Mob?
Of Le
Oehquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:27 schreef puzziepie het volgende:
Le of La Funk Mob heeft ook een mooi nummer: Sans Remission
Ik ken ze , Sans Remission is een waanzinnig gaaf nummerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad, Franse band en ze heetten eerst La Funk Mob![]()
Check out the musical brains on puzziepie
En dat is nog niet alles.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad, Franse band en ze heetten eerst La Funk Mob![]()
Check out the musical brains on puzziepie
quote:
Mannendingetje, you wouldn't understandquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mannendingetje, you wouldn't understand*wink wink nudge nudge*
Wij zien het programma niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:31 schreef knokkels het volgende:
Niemand zegt even: Hey Knok! Je slotje verloopt
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mannendingetje, you wouldn't understand*wink wink nudge nudge*
Volgens mij bedoelde Mo dat je een mooie dame bentquote:
Nee, slim.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 03:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Mo dat je een mooie dame bent
Ahhhhhhhhhhquote:
Tricky, altijd goedquote:
Forum Opties | |
---|---|