Ik ook. Maar goed, nu is het moment van de waarheid.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik heb Gravity wel bij de qualifiers in mijn voorspelling, denk dat dit het wel goed kan doen.
Ik denk dat het ook door gaat. Het zou alleen fijn zijn als hij zijn stem iets meer onder controle zou hebben. Zelf kon ik het liedje in maart nog wel waarderen, maar inmiddels valt hij buiten mijn top van deze semi.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik heb Gravity wel bij de qualifiers in mijn voorspelling, denk dat dit het wel goed kan doen.
In ESF-termen is het meer het matige broertje van Loic Nottet.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:13 schreef Childofthe90s het volgende:
Trouwens deel doet me denken aan Rag'n'Bone Man - Human
Vergelijk even dit begin:quote:Op maandag 8 mei 2017 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In ESF-termen is het meer het matige broertje van Loic Nottet.
quote:Op maandag 8 mei 2017 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Griekenland mogelijk nog een keer? Technical issues. Het was voor het eerst zuiver misschien?
Geluidsproblemen zei vrouwelijk hoofd.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat was daar mis mee dan met Griekenland? Behalve alles, maar dat hoorde er bij.
Klonk zeker niet zuiver. Ik denk dat iemand per ongeluk haar microfoon had aangezet oid.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Griekenland mogelijk nog een keer? Technical issues. Het was voor het eerst zuiver misschien?
Het was het beste optreden tot nu toe. Niet acceptabelquote:Op maandag 8 mei 2017 22:20 schreef Greys het volgende:
Wat was daar mis mee dan met Griekenland? Behalve alles, maar dat hoorde er bij.
quote:Op maandag 8 mei 2017 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was het beste optreden tot nu toe. Niet acceptabel
Ik moet ineens denken aan die Zweedse Undo die opnieuw wilde omdat een ledlampje het niet deed
Zij is niet de enige die daar last van had.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geluidsproblemen zei vrouwelijk hoofd.
quote:
twitter:LaneMojeAlex twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:20:34Arminia was really good but the audience was a bit calmer than for Moldova and Portugal #Eurovision reageer retweet
Is het bevestigd intussen dan?quote:
.quote:In the afternoon, Salvador was amazing – tonight he is “just” very good
Nah, Zwitserland ook.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:23 schreef Fred_B het volgende:
Slovenie zal ons ondertussen wel ingehaald hebben als matigste ESF-land.
Tis toch verschrikkelijk ook. Mag Shirma ook weer mee doen, zeker? Die heeft nog nooit een zinnig woord over het ESC kunnen zeggenquote:Op maandag 8 mei 2017 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Zie dat ze bij Pauw de nabeschouwingen dit jaar doen olv Gerard Joling. Fijn dat het weer serieus genomen wordt
En een Top'loting'quote:Op maandag 8 mei 2017 22:25 schreef Childofthe90s het volgende:
Latvia heeft echt een top studioversie.
Misschien belt Paul de Leeuw ook nog even in.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tis toch verschrikkelijk ook. Mag Shirma ook weer mee doen, zeker? Die heeft nog nooit een zinnig woord over het ESC kunnen zeggen
Nou ja, Cornald Maas is niet in het land, en dat is een van de weinige BN'ers die er iets zinnigs over kan zeggen. Of ze moeten ons hier vragen natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2017 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tis toch verschrikkelijk ook. Mag Shirma ook weer mee doen, zeker? Die heeft nog nooit een zinnig woord over het ESC kunnen zeggen
Ik hoorde het die gast op de livestream zeggen en nu net de presentator trouwens weer. Ik hoop dat ze het nu verklootquote:
Yay, IJsland in de top 10.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:29 schreef Momazie het volgende:
Ik ben er uit voor nu.
Mijn persoonlijke top 18
1. Australië
2. Portugal
3. Zweden
4. België
5. Finland
6. Polen
7. Tsjechië
8. Moldavië
9. Azerbeidzjan
10. IJsland
11. Armenia
12. Griekenland
13. Georgië
14. Letland
15. Slovenië
16. Cyprus
17. Albanië
18. Montenegro
Iets met het geluid. Aan de storing te horen lijkt de zender/ontvanger van de microfoon niet goed te werken. Kan komen doordat de batterijen niet zijn opgeladen.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:26 schreef aarontje112 het volgende:
Hoezo Griekenland nog een keer dan, mag dan toch hopen dat ze vol op vals gaat.
Ze zeggen het net idd.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik hoorde het die gast op de livestream zeggen en nu net de presentator trouwens weer. Ik hoop dat ze het nu verkloot
twitter:KatsJonouchi twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:30:59Sounds like the backing vocals were missed first time. And suddenly, the high note is back. #eurovision reageer retweet
Pfff.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zeggen het net idd.
De mic van de backing stond niet aan, daarom zong ze de hoge noten niet. Omdat zij die dus niet zingt, maar de backings.
En ze gaan achter elkaar fout. Ik weet niet hoor, maar ik zou ze lekker uit latenquote:Op maandag 8 mei 2017 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zeggen het net idd.
De mic van de backing stond niet aan, daarom zong ze de hoge noten niet. Omdat zij die dus niet zingt, maar de backings.
Heerlijk, dat ESFquote:Op maandag 8 mei 2017 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zeggen het net idd.
twitter:KatsJonouchi twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:31:49So if the juries hear the original version, surely that have to mark the vocals down on this second? It's so obvious! #eurovision reageer retweet
Ja, heb je backings om je met de noten te helpen, blijken ze nog slechter te zijn dan jijzelf.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ze gaan achter elkaar fout. Ik weet niet hoor, maar ik zou ze lekker uit laten
Duitsland gaat best goed eigenlijk.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:38 schreef lashatumbai het volgende:
Wie gaat laatste worden, Spanje of Duitsland?
Ik geloof echt niet dat dat lied potten gaat breken. Grijs muisje, middle of the road liedje, grijze staging..quote:Op maandag 8 mei 2017 22:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Duitsland gaat best goed eigenlijk.
Ik bedoel ook alleen dat het geen laatste gaat worden.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:39 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat dat lied potten gaat breken. Grijs muisje, middle of the road liedje, grijze staging..
Volgens mij was dit wat extra tijd zodat de UK dat spiegelgeval kon opzetten.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:39 schreef grazz het volgende:
Weer technische problemen... hopelijk gaat het morgen beter
Ja, had ik ook gehoord een paar uur terug! Super leukquote:Op maandag 8 mei 2017 22:40 schreef aarontje112 het volgende:
Even off-topic; Francesco van Italië heeft een liedje van VOF De Kunst gecoverd op z'n nieuwe album!![]()
WTF wat tofquote:Op maandag 8 mei 2017 22:40 schreef aarontje112 het volgende:
Even off-topic; Francesco van Italië heeft een liedje van VOF De Kunst gecoverd op z'n nieuwe album!![]()
twitter:LaneMojeAlex twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:38:52UK stage not ready in time after the postcard #Eurovision reageer retweet
Ook een cover (uiteraard)quote:Op maandag 8 mei 2017 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF wat tof
Was het echt van VOF of was dat ook al een cover?
Jaquote:Op maandag 8 mei 2017 22:43 schreef Greys het volgende:
Uk zit al in de finale toch? Ben het even helemaal kwijt
Ja. Big 5quote:Op maandag 8 mei 2017 22:43 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is het van henzelf!quote:Op maandag 8 mei 2017 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF wat tof
Was het echt van VOF of was dat ook al een cover?
Ja, maar ipv een klein stukje op het scherm doen de automatic qualifiers dit jaar ook wat live in de semi's. Voor wat betere exposure.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:43 schreef Greys het volgende:
Nou ja, ze zenden morgen een deel van het optreden van net uit, dus niet écht live.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ipv een klein stukje op het scherm doen de automatic qualifiers dit jaar ook wat live in de semi's. Voor wat betere exposure.
Ok, maar meer live dan eerdere jaren.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nou ja, ze zenden morgen een deel van het optreden van net uit, dus niet écht live.
Klopt, alhoewel ze dit volgens mij vorig jaar ook al wel deden.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, maar meer live dan eerdere jaren.
Toen was het een stukje van de clip, dacht ik. Kan me vergissen.
twitter:LaneMojeAlex twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:48:28Francesco was great but I (a hardcore Italy fan) must admit that the UK was better #Eurovision reageer retweet
Zou kunnen, dat weet ik ff niet meer.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:48 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ze dit volgens mij vorig jaar ook al wel deden.
Nou is het wel zo dat Lucie niet tegelijkertijd danst.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:49 schreef messi124 het volgende:
twitter:LaneMojeAlex twitterde op maandag 08-05-2017 om 22:48:28Francesco was great but I (a hardcore Italy fan) must admit that the UK was better #Eurovision reageer retweet
Ja, maar wellicht gaan wij UK weer voorbij na woensdag/donderdag.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:51 schreef lashatumbai het volgende:
Lucie gaat OG3NE vast en zeker voor bij in de odds
Ik dacht gelezen te hebben dat ze dat al was.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:51 schreef lashatumbai het volgende:
Lucie gaat OG3NE vast en zeker voorbij in de odds
Nee, nog niet hoor. Nederland komt wel steeds dichter bij Azerbeidzjan.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat ze dat al was.
Weet ik niet zeker, ik volg die odds ed niet.
Ah ok, had ik het toch verkeerd gelezen.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee, nog niet hoor. Nederland komt wel steeds dichter bij Azerbeidzjan.
Oh, maar Suzanne is een cover.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
[..]https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Suzanne_(VOF_de_Kunst)
Nee dat zei ik, ze waren er even voorbij vanavondquote:Op maandag 8 mei 2017 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, had ik het toch verkeerd gelezen.
Oh toch.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat zei ik, ze waren er even voorbij vanavond
Oh, ik heb de fake uitslag niet meer gevolgd.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Hopelijk ziet de uitslag morgen er iets anders uit dan de fake uitslag van net![]()
Geen Portugal
Je hebt jezelf een extra snippet van Montenegro bespaard.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik heb de fake uitslag niet meer gevolgd.
Vergeten dat die ook nog kwam.
Zelfs fake zijn ze evilquote:Op maandag 8 mei 2017 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Hopelijk ziet de uitslag morgen er iets anders uit dan de fake uitslag van net![]()
Geen Portugal
Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt jezelf een extra snippet van Montenegro bespaard.
Thanks!quote:Op woensdag 10 mei 2017 14:53 schreef ijs_beer het volgende:
over 8 minuten dus.
Hoofdenstream:
https://www.youtube.com/watch?v=rRJaPG2eNaM
Bedankt voor de link ijs_beer.quote:
Komen achteraf meestal wel wat beelden naar buiten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:08 schreef Moira. het volgende:
Gaan ze ook nog de camera's op het podium richten?
Oh dus nu is het gewoon tegen hoofden aankijken en een beetje horen op de achtergrond?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komen achteraf meestal wel wat beelden naar buiten.
Zo doe ik wel iig, aan op de achtergrond.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus nu is het gewoon tegen hoofden aankijken en een beetje horen op de achtergrond?
Ja doe ik nu ook maar, snap ook wel dat ze nog niks mogen laten zien ivm copyrights enzoquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo doe ik wel iig, aan op de achtergrond.
En 'ze' zijn dus de presentatorenquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:19 schreef Wuwwa het volgende:
Ze doen een compilatie van voorgaande winnaars aan de start morgenavond.
Servië nu bezigquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:34 schreef ijs_beer het volgende:
Nou. hophop naar de echte rehearsal. Duurt lang.
Hij komt deze keer wel een beetje schel en schreeuwerig over. Maar zal wel aan het geluid liggen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:41 schreef ijs_beer het volgende:
Meneer Oostenrijk heeft een heel fijne stem.
Ja geluid is op alle streams matigquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:42 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Hij komt deze keer wel een beetje schel en schreeuwerig over. Maar zal wel aan het geluid liggen.
Die zou wel moeten kwalificeren jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:45 schreef grazz het volgende:
Denk dat Macedonie door gaat. Is gewoon een goed lied
Vooraf zelfs in m'n top drie, maar zowel vocalen als show doen geen potten breken. Echt een studioplaat. Had ze live een stem a la The Cardigans was het top 10 geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zou wel moeten kwalificeren jaMisschien niet heel hoog eindigen in de finale, maar zeker finaleplaatsje waard.
Nee nu is Malta, hierna nog Roemenië (nu) en daarna NL. Dit is dan dus dressrehearsal en vanavond juryrehearsalquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:49 schreef Cee het volgende:
Oh is er nóg een rehearsal bovenop de jury-rehearsal van vanavond?Zijn we al geweest?
Zijn er Hoofden in da house waar ik naar kan kijken?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nu is Malta, hierna nog Roemenië (nu) en daarna NL. Dit is dan dus dressrehearsal en vanavond juryrehearsal
Het begrip "Hoofden" zou dan ook gewoon opgenomen moeten worden in de dikke van Dale.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er Hoofden in da house waar ik naar kan kijken?
Ik vind het trouwens fantastisch dat er 99% kans is dat bovenstaande uitspraak door de meesten wordt begrepen.
Het 'esf- woordenboek'quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het begrip "Hoofden" zou dan ook gewoon opgenomen moeten worden in de dikke van Dale.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er Hoofden in da house waar ik naar kan kijken?
Ik vind het trouwens fantastisch dat er 99% kans is dat bovenstaande uitspraak door de meesten wordt begrepen.
Het Hoofd van YOUnited kijkt alsof ie niet weet waar hij in godsnaam is beland.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk nu naar het hoofd van escYOUnited, want het hoofd van Escxtra heeft minder fijn geluid. En het is niet Wiv of Rodrigo
Deze opmerking bij Roemeniëquote:Now I understand Van Gogh...
Dit is ook het hoofd dat zo slim was om live te broadcasten?quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het Hoofd van YOUnited kijkt alsof ie niet weet waar hij in godsnaam is beland.
thnksquote:Op woensdag 10 mei 2017 15:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)[ZOMETEEN+LIVE].aspx
Vanochtend op de radio ging Shelley ook expres niet laten horen hoe hoog ze kan met haar kopstem omdat ze zich wilde sparen voor vanavond, dus kan het me voorstellen.quote:
Denk dat ze zich inhouden voor vanavond.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het iets minder klinken dan anders, maar kan ook aan de stream liggen.
Dat is wel verstandig inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Denk dat ze zich inhouden voor vanavond.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dundeeleeedundun dundeeee, Hongarije deed me hier weer aan denken:
En Denemarken ook.... in het kader van de Songfestivalclichénummers gezongen door wonderschone blondines in een mooie jurk....quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:06 schreef Wuwwa het volgende:
In tegenstelling tot de Belgen is Nederland niet al te best geplaatst. Roemenië en Hongarije zouden best wel eens publiekslievelingen kunnen worden.
Het is waarschijnlijk het sterkste blok van 4 nummers van deze halve finales.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Denemarken ook.... in het kader van de Songfestivalclichénummers gezongen door wonderschone blondines in een mooie jurk....
Jep. Het zal me niks verbazen als een van de twee de ander uit de finale houdt. Hongarije en Roemenië spreken allebei andere liefhebbers aan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:11 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk het sterkste blok van 4 nummers van deze halve finales.
Het mag weer, nu die spammer hier verdwenen is. Het is ook niet zo slecht, alleen moesten we drie weken geleden nog tegengas geven aan die idioot.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Het zal me niks verbazen als een van de twee de ander uit de finale houdt. Hongarije en Roemenië spreken allebei andere liefhebbers aan.
En het is hier een beetje vloeken in de kerk, maar ik vind Roemenië ook gewoon leuk
Roemenië is ook wel leuk jaquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Het zal me niks verbazen als een van de twee de ander uit de finale houdt. Hongarije en Roemenië spreken allebei andere liefhebbers aan.
En het is hier een beetje vloeken in de kerk, maar ik vind Roemenië ook gewoon leuk
quote:Netherlands are the last country to perform before a short green room break with Timur. Vocally sound as always, girls deliver but whether it can capture the audience after Romania will depend on the jury rehearsal tonight along with tomorrow’s main show (escdaily)
quote:The lyrics on screen, and the simplicity of the performance is working well. The appearance of candles on the floor srands out well. Overall a very strong performance, that will likely see the Netherlands back in the final. (eurovoix)
quote:OG3NE start again with a dark background with “Cry No More” coming up on the LED. There is good use of the floor lighting with err… Lights and Shadows appearing. Vocally as good as always, although there was a hit of one odd solo note at the beginning, harmonies are great as always. When we get towards the key change, they face each other and then we get the great arm-ography that we have grown to love. And another round of applause (escbubble)
quote:JAMES: These girls have utterly amazing vocals and for me would deserve a place in the grand final purely because of that. I think this may be a dark horse for qualifying, and I’d be really happy if it did. Juries will love this!
BOGDAN: I absolutely love the song – and the girls – but the staging is awful. I think they could have done so much more with it. It’ll do really well with the juries, which might be enough to get it into the final. (eurovisionireland)
quote:Talking about vocal powerhousing. Although one of the sisters starts a bit early. The trio seem a bit more nervous than they have been throughout rehearsal week. And it's a bit audible in the voices. By the bridge they've all composed themselves and are vocally back on track. I seem to have noticed a few faintly flat notes. But nothing to be worried about. (escnation)
quote:rumour has it something is coming out of the canons tonight!! (volgens eurovisionireland)
Dat had ook grotendeels te maken met de rest van de deelnemers die ontzettend zwak waren. Er moeten er toch 10 door hequote:Op woensdag 10 mei 2017 16:43 schreef Wuwwa het volgende:
Dat is het nadeel van het hebben van een middelmatige song, zitten ze er 1 maal goed naast kan het wel eens klaar zijn, terwijl de Belgische meerdere missers maken en toch door zijn.
Ja vreemd. In hun oortje wordt volgens mij gewoon netjes afgeteld. Als het vanavond en morgen maar goed gaatquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo zet Shelley te vroeg in dan? Is er niemand die een teken geeft ofzo?
Ja lijkt mij ook dat dat via de oortjes gaat, vreemd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja vreemd. In hun oortje wordt volgens mij gewoon netjes afgeteld. Als het vanavond en morgen maar goed gaat
Mwah, Finland en IJsland zijn ook finalewaardig.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat had ook grotendeels te maken met de rest van de deelnemers die ontzettend zwak waren. Er moeten er toch 10 door he
Mwa Finland vond ik ontzettend saai en het leek wel heel veel op Birds he, zelfs de achtergrond met die vogeltjesquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, Finland en IJsland zijn ook finalewaardig.
Laat eens horen?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:52 schreef Wuwwa het volgende:
Wow Zwitserland was extreem vals, had zo in halve finale 1 kunnen staan
Aha. Niet zo erg als Australië maar ik hoor dat ze behoorlijk mis zit jaquote:
Ja zul je zien dat ze vanavond ineens wel goed zingtquote:
Ik bedoelde Shelley haha, Zwitserland mag wel zo door blijven zingen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja zul je zien dat ze vanavond ineens wel goed zingt
Raar land dat Duitsland OF ze eindigen onderaan of ze winnen ineens (Lena)quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom wordt Duitsland toch getipt voor die laatste plek? Ik vind het best goed klinken en een lekker liedje...
Greys! Zo noemen we 'ge-fist' in het vervolg. Ok?quote:
Heel erg nietszeggend. Beetje dat wat de 3j's hadden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom wordt Duitsland toch getipt voor die laatste plek? Ik vind het best goed klinken en een lekker liedje...
Dat gaat natuurlijk gewoon Spanje worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Past prima in het rijtje Is It Right, Black Smoke en Ghost, nietszeggende kabbelpopquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Och, ik vond het wel meevallen. Ze ging er in ieder geval professioneel mee om.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja vreemd. In hun oortje wordt volgens mij gewoon netjes afgeteld. Als het vanavond en morgen maar goed gaat
Ze zagen er wel iets onzekerder uit in de eerste helft, nog niet helemaal scherp en overtuigend.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, ik vond het wel meevallen. Ze ging er in ieder geval professioneel mee om.
Ik vermoed dat Blanche meteen was ingestort als het haar was overkomen.
Ik ben benieuwd hoe je Blanche dan noemt, als je dit onzeker vindt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:16 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ze zagen er wel iets onzekerder uit in de eerste helft, nog niet helemaal scherp en overtuigend.
In vergelijking met hun eerdere repetities dan, Blanche is een trainwreck.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je Blanche dan noemt, als je dit onzeker vindt.
Ja, stuk makkelijkerquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Greys! Zo noemen we 'ge-fist' in het vervolg. Ok?
Arm-ography. Arm-ography. Arm-ography.
ik ookquote:Op woensdag 10 mei 2017 20:55 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik kom weer om een stream smeken hoor.
😂
Escyounited? Hij heet Matt iig,en is een Amerikaan.quote:
Dat zal die Matt (Amerikaanse admin) van het escunited forum wel zijn dan.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Escyounited? Hij heet Matt iig,en is een Amerikaan.
Met een uitzondering voor dat meisje met dat rare haar van ESCXtra. Wat zou daar van geworden zijn?quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoofd Matt vind ik wel leuk. Beter dan andere Hoofden die we de afgelopen jaren hebben gezien.
quote:
Geen idee...ik heb geloof ik ook nooit twee jaar achter elkaar dezelfde Hoofden gezien.quote:Op woensdag 10 mei 2017 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een uitzondering voor dat meisje met dat rare haar van ESCXtra. Wat zou daar van geworden zijn?
Schijnt een halve Duitser te zijnquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:10 schreef Cee het volgende:
Hij klinkt niet echt Amerikaans. Niet dat het uitmaakt. Maar ik wil gewoon even weten naar wie ik de komende drie uur naar sta te gapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |