abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 16:06:56 #226
375570 crew  Cyan9
pi_170829954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dundeeleeedundun dundeeee, Hongarije deed me hier weer aan denken:
_O-
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170829957
Dit vind ik echt zo'n vervelend lied...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 16:08:38 #228
43556 miss_dynastie
pi_170829983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:06 schreef Wuwwa het volgende:
In tegenstelling tot de Belgen is Nederland niet al te best geplaatst. Roemeni en Hongarije zouden best wel eens publiekslievelingen kunnen worden.
En Denemarken ook.... in het kader van de Songfestivalclichnummers gezongen door wonderschone blondines in een mooie jurk....
pi_170830026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En Denemarken ook.... in het kader van de Songfestivalclichnummers gezongen door wonderschone blondines in een mooie jurk....
Het is waarschijnlijk het sterkste blok van 4 nummers van deze halve finales.
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2017 @ 16:12:20 #230
43556 miss_dynastie
pi_170830048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:11 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk het sterkste blok van 4 nummers van deze halve finales.
Jep. Het zal me niks verbazen als een van de twee de ander uit de finale houdt. Hongarije en Roemeni spreken allebei andere liefhebbers aan.

En het is hier een beetje vloeken in de kerk, maar ik vind Roemeni ook gewoon leuk :@
pi_170830093
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Het zal me niks verbazen als een van de twee de ander uit de finale houdt. Hongarije en Roemeni spreken allebei andere liefhebbers aan.

En het is hier een beetje vloeken in de kerk, maar ik vind Roemeni ook gewoon leuk :@
Het mag weer, nu die spammer hier verdwenen is. Het is ook niet zo slecht, alleen moesten we drie weken geleden nog tegengas geven aan die idioot.
Scheelt wel weer dat ze die props niet mogen afschieten op het podium.
pi_170830097
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Het zal me niks verbazen als een van de twee de ander uit de finale houdt. Hongarije en Roemeni spreken allebei andere liefhebbers aan.

En het is hier een beetje vloeken in de kerk, maar ik vind Roemeni ook gewoon leuk :@
Roemeni is ook wel leuk ja :) Nederland gaat zich gewoon plaatsen met Roemeni etc. Wel benieuwd naar de posities in de finale.
pi_170830166
Kroati _O_ Mijn guilty pleasure
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170830314
Hoop inderdaad ook dat ze zich inhouden want anders hebben ze helemaal een probleem :P
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 mei 2017 @ 16:36:42 #235
163650 Greys
pi_170830578
Zong Roemeni dit keer niet vals dan? Want hoewel ik het idee oprecht lollig vind met dat gejodel is het meestal voor mij serieus niet om aan te horen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170830644
quote:
Netherlands are the last country to perform before a short green room break with Timur. Vocally sound as always, girls deliver but whether it can capture the audience after Romania will depend on the jury rehearsal tonight along with tomorrow’s main show (escdaily)
quote:
The lyrics on screen, and the simplicity of the performance is working well. The appearance of candles on the floor srands out well. Overall a very strong performance, that will likely see the Netherlands back in the final. (eurovoix)
quote:
OG3NE start again with a dark background with “Cry No More” coming up on the LED. There is good use of the floor lighting with err… Lights and Shadows appearing. Vocally as good as always, although there was a hit of one odd solo note at the beginning, harmonies are great as always. When we get towards the key change, they face each other and then we get the great arm-ography that we have grown to love. And another round of applause (escbubble)
quote:
JAMES: These girls have utterly amazing vocals and for me would deserve a place in the grand final purely because of that. I think this may be a dark horse for qualifying, and I’d be really happy if it did. Juries will love this!
BOGDAN: I absolutely love the song – and the girls – but the staging is awful. I think they could have done so much more with it. It’ll do really well with the juries, which might be enough to get it into the final. (eurovisionireland)
quote:
Talking about vocal powerhousing. Although one of the sisters starts a bit early. The trio seem a bit more nervous than they have been throughout rehearsal week. And it's a bit audible in the voices. By the bridge they've all composed themselves and are vocally back on track. I seem to have noticed a few faintly flat notes. But nothing to be worried about. (escnation)
~The present is all there is~
pi_170830701
Over roemenie:

quote:
rumour has it something is coming out of the canons tonight!! (volgens eurovisionireland)
~The present is all there is~
pi_170830717
Dat is het nadeel van het hebben van een middelmatige song, zitten ze er 1 maal goed naast kan het wel eens klaar zijn, terwijl de Belgische meerdere missers maken en toch door is.
pi_170830742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:43 schreef Wuwwa het volgende:
Dat is het nadeel van het hebben van een middelmatige song, zitten ze er 1 maal goed naast kan het wel eens klaar zijn, terwijl de Belgische meerdere missers maken en toch door zijn.
Dat had ook grotendeels te maken met de rest van de deelnemers die ontzettend zwak waren. Er moeten er toch 10 door he ;)
pi_170830760
quote:
Hoezo zet Shelley te vroeg in dan? Is er niemand die een teken geeft ofzo?
pi_170830811
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo zet Shelley te vroeg in dan? Is er niemand die een teken geeft ofzo?
Ja vreemd. In hun oortje wordt volgens mij gewoon netjes afgeteld. Als het vanavond en morgen maar goed gaat :D
~The present is all there is~
pi_170830848
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:49 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja vreemd. In hun oortje wordt volgens mij gewoon netjes afgeteld. Als het vanavond en morgen maar goed gaat :D
Ja lijkt mij ook dat dat via de oortjes gaat, vreemd.

Overigens zeiden veel mensen dat Lisa in het midden zou moeten staan, maar als je goed kijkt zie je dat ze allemaal op volgorde van lengte staan, wel grappig :P Net de Daltons :D
pi_170830859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat had ook grotendeels te maken met de rest van de deelnemers die ontzettend zwak waren. Er moeten er toch 10 door he ;)
Mwah, Finland en IJsland zijn ook finalewaardig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170830867
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mwah, Finland en IJsland zijn ook finalewaardig.
Mwa Finland vond ik ontzettend saai en het leek wel heel veel op Birds he, zelfs de achtergrond met die vogeltjes :P
pi_170830870
Wow Zwitserland was extreem vals, had zo in halve finale 1 kunnen staan :')
pi_170830881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 16:52 schreef Wuwwa het volgende:
Wow Zwitserland was extreem vals, had zo in halve finale 1 kunnen staan :')
Laat eens horen? :D
pi_170830938
Gelukkig ging het nu mis en niet vanavond. :P
pi_170830963
quote:
Aha. Niet zo erg als Australi maar ik hoor dat ze behoorlijk mis zit ja :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')