Even geduldquote:Op zaterdag 13 mei 2017 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan moeten we hopen dat er iemand kan hosten.

Ik ben er nog.quote:

quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:34 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, die goal ontstond doordat Davy de bal recht tegen een aanvaller aanschoot.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:
Overigens was het volgens davy vooral 'ongelukkig'.
Dit blijft heerlijk om te zienquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Het is overigens wel grappig dat ik bij alle flaters en of 'ongelukkige' tegengoals, de naam van Davy steevast voorbij zie komen.

Is goed Davyquote:Op zaterdag 13 mei 2017 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit blijft heerlijk om te zien

Is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦

quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
GGMM die andere de schuld geeft na een blunder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: Totogod slaat weer toe![]()

Spelen? Max en ik spelen al in een public roomquote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM die andere de schuld geeft na een blunder?
Overigens: Totogod slaat weer toe

quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:

[ afbeelding ]Blij dat dit op de video staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat GGMM daar dom opgesteld zeg

[ afbeelding ]leuk gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?

Ja hequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JosGODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze noem ik "3v1. ik win"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toto mist hier nogal. Als dit expres was krijgt hij de volgende keer een BAN als hij dit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: