Het gaat niet om het wel of niet vinden van medestanders, het gaat met name over de dwangmatige en naargeestige reacties van de 'tegenstanders'. Draai het maar eens om, ik ben zelden, eigenlijk nooit, degene die het strontgooien initieert. Het probleem is dat mensen mijn opvattingen als een belediging zien en daarom de op de persoon gerichte beledigende reacties gerechtvaardigd achten. Maar das ten delen ook een zelfgemaakte cirkel.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zoekt het zelf op hè, ik zeg niet dat je het land uit moet, ik zeg alleen dat het niet aan ons ligt dat je hier geen medestanders vindt.
Daarbij verbaast het me dat jij zo anti-integratie bent.
Dit had net zo goed gezegd kunnen worden door een allochtoon.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wel of niet vinden van medestanders, het gaat met name over de dwangmatige en naargeestige reacties van de 'tegenstanders'. Draai het maar eens om, ik ben zelden, eigenlijk nooit, degene die het strontgooien initieert. Het probleem is dat mensen mijn opvattingen als een belediging zien en daarom de op de persoon gerichte beledigende reacties gerechtvaardigd achten. Maar das ten delen ook een zelfgemaakte cirkel.
Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen post van jou echt gelezen, dus ik heb ook niet een idee waar de hele heisa om te doen is. Maar echt indruk maakt het allemaal ook weer niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wel of niet vinden van medestanders, het gaat met name over de dwangmatige en naargeestige reacties van de 'tegenstanders'. Draai het maar eens om, ik ben zelden, eigenlijk nooit, degene die het strontgooien initieert. Het probleem is dat mensen mijn opvattingen als een belediging zien en daarom de op de persoon gerichte beledigende reacties gerechtvaardigd achten. Maar das ten delen ook een zelfgemaakte cirkel.
Dat smerige achterbakse dedain. Met die foto's en je meme-generator. Jij staat voor alles wat fout is.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 23:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat smerige achterbakse dedain. Met die foto's en je meme-generator. Jij staat voor alles wat fout is.
Leugenaar. In NWS probeerde je me onderuit te halen en dat gebeurde bepaald niet op een nette en redelijke manier. Ik geloof dat het woord stront er eveneens aan te pas kwam.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Draai het maar eens om, ik ben zelden, eigenlijk nooit, degene die het strontgooien initieert.
Hij moet duidelijk nog even warmdraaien.quote:
Je maakt er een karikatuur van. Ik leg, als reactie, alleen maar uit hoe het werkt. Naar aanleiding van het gejank over 'de teloorgang van de scquote:Op zondag 7 mei 2017 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit had net zo goed gezegd kunnen worden door een allochtoon.
"Boehoe, ik mag er niet bijhoren, boehoe."
Misschien zelf eens wat inclusiever in het leven staan voordat je gaat klagen dat je zelf uitgesloten wordt, daar al eens over nagedacht?
De ironie van je gedrag probeer ik je al een tijdje duidelijk te maken.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je maakt er een karikatuur van. Ik leg, als reactie, alleen maar uit hoe het werkt. Naar aanleiding van het gejank over 'de teloorgang van de sc' overigens. Zie je daar dan weer geen ironie in?
Het is een wende... Hetzelfde gemiep hadden we in 2006-2008 ook. SC zou een beetje luchtig moeten zijn met iets of wat interne stekeligheden. Er is geen absolute waarheid. Ik ga het zeker niet pretenderen dat ik die in pacht heb. Maar sommige joesers (ook ervaren) springen wel bijzonder snel op hun dwalende zeepkist.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom nou toch, er komt iedere keer genoeg nieuw spul bij wat zich naadloos invoegt, het zijn alleen de stokers, schreeuwers en xenofoben die dat niet lukt, en dan ligt dat aan de bestaande users?
Als je je als een idioot gedraagt dan word je hier ook zo behandeld, dat ligt dan vooral aan je idiote gedrag, niet aan de oude garde.
Als je een beetje gevoel voor de sfeer hebt dan kun je die prima oppikken, en kun je het onderlinge gekat van de oude garde ook wel correct inschatten.
Nu hebben we een stel users erbij die zich ten eerste al als een idioot gedraagt, en ten tweede totaal niet aanvoelt hoe de sfeer is.
Als een pacifist die denkt dat hij van de mess z'n nieuwe stamkroeg moet maken.
Er posten hier xenofoben en racisten. Wil je dat mensen hun mond houden.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is een wende... Hetzelfde gemiep hadden we in 2006-2008 ook. SC zou een beetje luchtig moeten zijn met iets of wat interne stekeligheden. Er is geen absolute waarheid. Ik ga het zeker niet pretenderen dat ik die in pacht heb. Maar sommige joesers (ook ervaren) springen wel bijzonder snel op hun zeepkist.
Zoiets zei je laatst ook al maar ik kon het topic niet vinden.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Leugenaar. In NWS probeerde je me onderuit te halen en dat gebeurde bepaald niet op een nette en redelijke manier. Ik geloof dat het woord stront er eveneens aan te pas kwam.
Wij zijn zwart. Ik heb mijn handen al 8 jr geleden al afgewassen. Deze hobby komt niet op mijn CV.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Er posten hier xenofoben en racisten. Wil je dat mensen hun mond houden.
Ja, een slechte ontwikkeling. Maar je kunt de users van deze sc niet kwalijk nemen dat ze ertegen ageren. Niet eerder hebben we dit in ons midden gehad; althans niet groepsgewijs compleet met aanvoerder, en niet voor lang.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wij zijn zwart. Ik heb mijn handen al 8 jr geleden al afgewassen. Deze hobby komt niet op mijn CV.
De rest is aan Danny R. Zijn bedrijfsmodel klopt niet volledig meer. Niet vreemd dat er op nieuwssites zoveel mogelijkheden om te reageren op 0 is gezet.
- Slechte ontwikkeling.
Neemt niet weg dat we xenofoben hun verbale shit hier ook maar moeten laten uitkotsen zonder er wat van te zeggen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie doet hier aan het ban beleid. Wij horen/mogen het niet te vragen
Dat vind ik dus ook. Negeren is een andere optie, maar accepteren is te veel gevraagd.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat we xenofoben hun verbale shit hier ook maar moeten laten uitkotsen zonder er wat van te zeggen.
Waarom niks van mogen zeggen, mits het niet bek houden is.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat we xenofoben hun verbale shit hier ook maar moeten laten uitkotsen zonder er wat van te zeggen.
Met groot succes. Bedankt moderatie.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
De ironie van je gedrag probeer ik je al een tijdje duidelijk te maken.
Actie geeft een reactie, hoe men mij voorkomen doet zo kom ik ze na!quote:Op zondag 7 mei 2017 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Bek houden" vind ik ook een prima reactie op xenofoben.
POL zal nooit eenvoudig worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Negeren is een andere optie, maar accepteren is te veel gevraagd.
Maar xenofobie an sich is toch best een onderwerp voor een poltiek forum anno 2017?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan xenofobe shit spuien.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar xenofobie an sich is toch best een onderwerp voor een poltiek forum anno 2017?
Hij is blij dat Macron gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
Is Kaas al op de hoogte van de uitslagen vandaag, of mogen we nog niet spoileren
Ik vind het maar een rare reactie. Zo ga je niet met mensen om.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, hij heeft de samenvatting op nieuwsuur teruggekeken dus.quote:
Nee dat is waar, maar ik denk dat de dialoog aangaan met mensen die gewoon netjes zijn ongeacht diens xenofobe gedachtengoed gewenster is dan ze de verdoemhoek insturen en zo de polarisatie versterken, ik zie vaak in topics dat men voorbij gaat aan de onderwerpen om elkaar maar voor van alles uit te maken, met wat minder in extremen denken kan dit misschien wel wat minderen.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan xenofobe shit spuien.
Alcoholisme is ook een prima onderwerp, maar dat betekent niet dat je daarbij ook moet doen alsof het normaal is een fles Johnny Walker per dag naar binnen te gieten.
Thanks, ik vind het zelf ook steeds fantastischer gaan.quote:
Nee zeker niet zo ga je er ook niet mee om, dan kom met een gedegen weerlegging, maar als die er niet is dan is bek houden inderdaad het enigste wat men kan antwoorden.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare reactie. Zo ga je niet met mensen om.
Rellen geweest in de sc vandaag?quote:Op maandag 8 mei 2017 00:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Thanks, ik vind het zelf ook steeds fantastischer gaan.
Als er shit uit hun mond komt is het een prima reactie, slikken ze het maar weer in.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare reactie. Zo ga je niet met mensen om.
Wie maakt dat uit of het shit is?quote:Op maandag 8 mei 2017 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er shit uit hun mond komt is het een prima reactie, slikken ze het maar weer in.
Hun ballon met gebakken lucht loopt nog steeds veel sneller leeg.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een slechte ontwikkeling. Maar je kunt de users van deze sc niet kwalijk nemen dat ze ertegen ageren. Niet eerder hebben we dit in ons midden gehad; althans niet groepsgewijs compleet met aanvoerder, en niet voor lang.
Wie is het gros dan?quote:Op maandag 8 mei 2017 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is het gros het hier wel over eens.
Frankrijk was voor vandaag al drifting.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, hij heeft de samenvatting op nieuwsuur teruggekeken dus.
Ik ben ook wel blij met macron, maar de echte zware taak krijgt ie nu pas om ook het parlement te winnen
Zelf vind ik de vorm van reacties in dat opzicht belangrijker dan de inhoud. Een verwerpelijke opvatting geuit in een prima betogende reactie beantwoorden met krachttermen of moderatie vind ik best wel een zwaktebod eigenlijk. Is de reactie qua vorm onder de maat, dan vind ik dat soort reacties meer op zijn plaats. Dat laatste vind dan ook op niet-verwerpelijke opvattingen van toepassing.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er shit uit hun mond komt is het een prima reactie, slikken ze het maar weer in.
Tussen Macron en Pen zat void. Na deze test is er nog veel weg af te leggen voor Frankrijk.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie is het gros dan?
Ik hoor er zeer zeker niet bij neem ik aan, terwijl ik ook blij ben dat Macron gewonnen heeft en niet Pen echter ik had liever iets ertussen in gezien!
Reikt het verstand dan niet om met gedegen tegenspraak te komen?
Moet het wel een moderatie zijn zonder achtergronden in de politiek, die dan ook werkelijk een oordeel kunnen vellen en geen voorkeur!quote:Op maandag 8 mei 2017 00:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zelf vind ik de vorm van reacties in dat opzicht belangrijker dan de inhoud. Een verwerpelijke opvatting geuit in een prima betogende reactie beantwoorden met krachttermen of moderatie vind ik best wel een zwaktebod eigenlijk. Is de reactie qua vorm onder de maat, dan vind ik dat soort reacties meer op zijn plaats. Dat laatste vind dan ook op niet-verwerpelijke opvattingen van toepassing.
Xenofobe shit die grenst aan racisme (of dat soms gewoon is), is niet ineens wel acceptabel omdat het in een leuk verhaaltje verpakt is.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zelf vind ik de vorm van reacties in dat opzicht belangrijker dan de inhoud. Een verwerpelijke opvatting geuit in een prima betogende reactie beantwoorden met krachttermen of moderatie vind ik best wel een zwaktebod eigenlijk. Is de reactie qua vorm onder de maat, dan vind ik dat soort reacties meer op zijn plaats. Dat laatste vind dan ook op niet-verwerpelijke opvattingen van toepassing.
Ben nooit volgens mij een racist geweest als dan niet gemeend, echter ik wil het ook niet zo behandelt worden niet van een witte of gekleurde of wat dan ook.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Xenofobe shit die grenst aan racisme (of dat soms gewoon is), is niet ineens wel acceptabel omdat het in een leuk verhaaltje verpakt is.
TR en hopen op het beste.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Xenofobe shit die grenst aan racisme (of dat soms gewoon is), is niet ineens wel acceptabel omdat het in een leuk verhaaltje verpakt is.
Het moet ook geen bevoogding worden (dat laatste maakt het tricky)quote:Op maandag 8 mei 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat schrijf ik ook niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om of over jou John...quote:Op maandag 8 mei 2017 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben nooit volgens mij een racist geweest als dan niet gemeend, echter ik wil het ook niet zo behandelt worden niet van een witte of gekleurde of wat dan ook.
Ik ondervind het ook bij de grootste klaplopers, of van de voor mij grootste klaplopers, althans zo ondervind ik het.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om of over jou John...
Nou nee, iemand die al hele NWS topics verknald heeft met z'n xenofobe posts hoef ik hier niet ook nog een keer te accepteren en beleefd te behandelen.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat schrijf ik ook niet.Een oprecht, overtuigd en goed toegelicht verhaal van iemand verdient gewoon een respectabele reactie terug vind ik. Of niet natuurlijk, reageren is niet verplicht.
Precies, moderatie moet naar mijn idee op transparante criteria gericht op de vorm van een reactie, en niet de inhoud ervan. Vaag brongebruik, geen betogende opzet, op de man spelen, wartaal, dat soort zaken.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet het wel een moderatie zijn zonder achtergronden in de politiek, die dan ook werkelijk een oordeel kunnen vellen en geen voorkeur!
Nederland was ooit eens anders als dat het nu is!quote:Op maandag 8 mei 2017 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, iemand die al hele NWS topics verknald heeft met z'n xenofobe posts hoef ik hier niet ook nog een keer te accepteren en beleefd te behandelen.
Ik ben hier juist gaan posten doet dat soort idioten hier niet zaten, en deze SC nog zo ongeveer the voice of reason was vergeleken bij het gros van de NWS-topics.
Probleem met een slowchat is dan weer dat je die criteria daar niet echt bij kan gebruiken. Jammer, want ik vond deze SC altijd het leukste gedeelte van FOK!quote:Op maandag 8 mei 2017 00:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Precies, moderatie moet naar mijn idee op transparante criteria gericht op de vorm van een reactie, en niet de inhoud ervan. Vaag brongebruik, geen betogende opzet, op de man spelen, wartaal, dat soort zaken.
Volgens mij schort het in NWS vooral aan de kwaliteit van de reacties. Vergeleken met Tweakers.net is dat echt ver onder de maat. Dat maakt de discussie wel onaangenaam inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, iemand die al hele NWS topics verknald heeft met z'n xenofobe posts hoef ik hier niet ook nog een keer te accepteren en beleefd te behandelen.
Ik ben hier juist gaan posten doet dat soort idioten hier niet zaten, en deze SC nog zo ongeveer the voice of reason was vergeleken bij het gros van de NWS-topics.
Yo, mooi dagje vandaag hequote:Op maandag 8 mei 2017 00:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Probleem met een slowchat is dan weer dat je die criteria daar niet echt bij kan gebruiken. Jammer, want ik vond deze SC altijd het leukste gedeelte van FOK!
Al kunnen we John natuurlijk wel gewoon filteren aan de hand van het wartaal-criterium.
Dan maak je voor de SC's andere regels.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Probleem met een slowchat is dan weer dat je die criteria daar niet echt bij kan gebruiken. Jammer, want ik vond deze SC altijd het leukste gedeelte van FOK!
Al kunnen we John natuurlijk wel gewoon filteren aan de hand van het wartaal-criterium.
En jij?quote:Op maandag 8 mei 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat denk je dat het tegen heracles wordt?
2-2.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat denk je dat het tegen heracles wordt?
Vroeger waren de Duitsers nodig om Nederlandse steden kapot te maken...quote:Op maandag 8 mei 2017 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nederland was ooit eens anders als dat het nu is!
Niet achterom kijken dus maar vooruit!quote:Op maandag 8 mei 2017 00:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Vroeger waren de Duitsers nodig om Nederlandse steden kapot te maken...
De zelfredzaamheid is zover doorgeschoten dat Nederlanders onderhand dit ook liever in eigen hand houden
Ja hoor. Ik had me mentaal al helemaal voorbereid op een dergelijk scenario.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan maak je voor de SC's andere regels.
De dag overigens nog een beetje doorgekomen na het erbarmelijke optreden van Feijenoord?
Ja, eigenlijk valt er weinig zinnigs over te zeggen, net als lyon ajax donderdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |