abonnement Unibet Coolblue
pi_170774039
Nergens voor nodig. De politie moet gewoon niet met zich laten sollen door alsmaar deescalerend op te treden en wat vaker schieten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_170774679
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Nergens voor nodig. De politie moet gewoon niet met zich laten sollen door alsmaar deescalerend op te treden en wat vaker schieten.
Wat vaker schieten?

:')

Zoals in de VS?
pi_170774828
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat vaker schieten?

:')

Zoals in de VS?
Nee, maar als de politie zich terug moet trekken of moet wachten op versterking omdat hooligans het deescalerend optreden gebruiken om even lekker met de politie te stoeien dan zou ik zeggen haal die versterking gewoon uit je holster. Met stopkogels graag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Overall beste user 2022 maandag 8 mei 2017 @ 15:22:04 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_170774909
Stopkogels?

Gewoon de good-old Oerlikon 20mm.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_170774941
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, maar als de politie zich terug moet trekken of moet wachten op versterking omdat hooligans het deescalerend optreden gebruiken om even lekker met de politie te stoeien dan zou ik zeggen haal die versterking gewoon uit je holster. Met stopkogels graag.
Lekker schieten op een menigte...

Pas wanneer agenten met gevaar voor eigen leven in het nauw gedreven worden, dan vind ik schieten geoorloofd. Maar pas na waarschuwingsschoten.
  Donald Duck held maandag 8 mei 2017 @ 15:23:51 #31
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_170774945
Dat beetje rellen is 3 of 4 sterren hooguit. Het leger wordt pas ingezet bij 6 sterren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_170775751
We hebben de mobiele eenheid toch al.. Waarom dan nog het leger in willen zetten?
pi_170775767
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker schieten op een menigte...

Pas wanneer agenten met gevaar voor eigen leven in het nauw gedreven worden, dan vind ik schieten geoorloofd. Maar pas na waarschuwingsschoten.
En al die andere mensen dan? Moeten die maar uitgeleverd worden aan de wilde horden? Daar waar de politie wordt opgehouden door deescalerend optreden jegens personen die daar lol mee hebben is de orde daarachter ook weg. Daar kunnen mensen dan weer ongelukkig geschopt worden door jodenjagers enzo.

Je moet eerst het minder zware middel inzetten, maar als dat niet werkt dan moet je naar een zwaarder middel grijpen. Jij legt de grens bij een levensbedreigende situatie voor de agent, ik leg de grens bij een bedreigende situatie voor wie dan ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_170780045
Misschien kunnen ze een blik napalm opentrekken i.p.v. dat flauwe watergespoel. >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170780283
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:55 schreef Odaiba het volgende:
We hebben de mobiele eenheid toch al.. Waarom dan nog het leger in willen zetten?
Dat snap ik ook echt niet.

ME heeft het prima opgelost. Wel jammer dat ze die gast per se aan moesten rijden. Hoop dat de verantwoordelijke chauffeur hier voor gehoord en eventueel ook vervolgd zal worden.
pi_170780901
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:55 schreef Odaiba het volgende:
We hebben de mobiele eenheid toch al.. Waarom dan nog het leger in willen zetten?
Het idee is dat het leger een stel hooligans afknalt . Het liefst dood en dan is de orde hersteld en gebeurt het niet meer.
Maar dat zegt men niet hardop.
Tikkeltje laf.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 21:24:12 #37
410767 Noriega
BBW-Lover
pi_170810877
Maar wat vinden jullie dan van het feit dat dit hooligantuig zo brutaal is en denkt zich alles te kunnen permitteren? Het is toch van de zotte dat iedereen er rekening mee houdt?

Dat onaangepast gedrag moet gewoon eens keihard de kop in gedrukt worden. De zich normaal gedragende burger moet met het idee kunnen leven dat die lui een flink koekje van eigen deeg krijgen.
pi_170811172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:24 schreef Noriega het volgende:
Maar wat vinden jullie dan van het feit dat dit hooligantuig zo brutaal is en denkt zich alles te kunnen permitteren? Het is toch van de zotte dat iedereen er rekening mee houdt?

Dat onaangepast gedrag moet gewoon eens keihard de kop in gedrukt worden. De zich normaal gedragende burger moet met het idee kunnen leven dat die lui een flink koekje van eigen deeg krijgen.
Kregen ze ook hoor. Oma's werden geklapt met de wapenstok en onschuldige bijstanders hun benen werden gebroken door de ME-busjes. Prima politie-optreden.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 22:30:50 #39
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_170952033
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 21:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gewoon afknallen dat tuig, en ze dan zelf de ziekenhuisopname laten betalen.
paypal.me/taaladvies
pi_171032726
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:30 schreef AchJa het volgende:
Daar heeft defensie geen geld, middelen en al helemaal geen personeel meer voor.
Ik moet hier ewl een beetje om lachen, maar helaas is het wel de waarheid....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')