Niks mis mee ouwe reusquote:Op zondag 7 mei 2017 20:54 schreef Dave het volgende:
Maar goed dat Lisa haar riem 30 centimeter omhoog heeft geschoven, anders rolden ze er uit.
Dat zei mijn dochter ook. Ze vindt het saai.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef A_Fortiori het volgende:
Komt mijn zoon net beneden en hoort het nummer van Og3ne, zegt ie: wat een kutnummer.
quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef A_Fortiori het volgende:
Komt mijn zoon net beneden en hoort het nummer van Og3ne, zegt ie: wat een kutnummer.
Zeg, dit is niet het Junior Songfestivalquote:Op zondag 7 mei 2017 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zei mijn dochter ook. Ze vindt het saai.
Met mijn verborgen enthousiasme, zei ik snel dat ook een kutnummer kan winnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef A_Fortiori het volgende:
Dat betekent drie maanden geen zakgeldquote:Op zondag 7 mei 2017 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, hij moet nu verplicht de live-uitzending meekijken.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:36 schreef Soren het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent drie maanden geen zakgeld
Die meiden hebben echt de tijd van hun leven.quote:
Wow ik herken die blonde bijna niet met dit haar, maakt haar zoveel moderner en hipper!quote:Op zondag 7 mei 2017 21:44 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Die meiden hebben echt de tijd van hun leven.
Hoe ze aan het begin ook gewoon dat gesprekje met die slechte hosts hebben weggekniptquote:Op zondag 7 mei 2017 21:44 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Die meiden hebben echt de tijd van hun leven.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het nog steeds meesterwerk is.. Maar dat was rise like a phoenix ook niet. Toen die clip uit kwam werd het ook ouwbollig genoemd en slecht geproduceerd. Live maakte het pas impact...quote:Op zondag 7 mei 2017 21:24 schreef A_Fortiori het volgende:
Die krullen maken Lisa ouder dan dat ze is.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:47 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:
[..]
Wow ik herken die blonde bijna niet met dit haar, maakt haar zoveel moderner en hipper!
Toen ik dit live bij de finale zag, was ik flabbergasted en dacht: als dit niet wint, dan snap ik er niks meer van, die impact kwam binnen hier.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:49 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het nog steeds meesterwerk is.. Maar dat was rise like a phoenix ook niet. Toen die clip uit kwam werd het ook ouwbollig genoemd en slecht geproduceerd. Live maakte het pas impact...
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht vooral verdomme, had dit maar een jaar later meegedaan.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:54 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Toen ik dit live bij de finale zag, was ik flabbergasted en dacht: als dit niet wint, dan snap ik er niks meer van, die impact kwam binnen hier.
Niet een van Chers beste videoclipsquote:Op zondag 7 mei 2017 21:49 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het nog steeds meesterwerk is.. Maar dat was rise like a phoenix ook niet. Toen die clip uit kwam werd het ook ouwbollig genoemd en slecht geproduceerd. Live maakte het pas impact...
[ afbeelding ]![]()
Dat denk ik nog steeds en zal wel altijd zo blijven.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht vooral verdomme, had dit maar een jaar later meegedaan.
Dat ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht vooral verdomme, had dit maar een jaar later meegedaan.
Ze kunnen niet alleen goed zingen, ook praten gaat ze goed af. Het plezier dat ze hebben, komt echt over.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik vind het echt heel leuk dat ze er zo enorm van genieten. Als er een vraag gesteld wordt komt er meteen een heel verhaal, erg mooi om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |