Die gedachte helpt wel mee jaquote:Op zondag 7 mei 2017 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan 8k betalen voor 2 kaartjes voor deze wedstrijd
Alleen beter toch ?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
gebeurt toch verder geen fuck op die livestream, of zie ik dat verkeerd.
Verliezen bij Excelsior, Sparta & GAEquote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
Uit verliezen bij elke stadsgenootde tering
Is dat alles ja? Heb de beelden niet bekekenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staan wat mensen te wachten en liedjes te zingen.
Elia er eens uit donderenquote:
Ik zie ook niks. Alleen ME die de mensen wegdrijft van het plein.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
gebeurt toch verder geen fuck op die livestream, of zie ik dat verkeerd.
Er moet echt iets gedaan worden om die kut plastic velden permanent te verbiedenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jorgensen was aan het voetballen alsof hij op een ijsbaan ipv een voetbalveld stond
Sensatiezoekersquote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jawel, maar die fb comments ernaast doen het lijken alsof de stad platgebrand wordt.
Dat zal Ajax niet gebeuren!quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
Die zien ME en denken dat ME alleen maar een functie heeft als het compleet fout gaat.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jawel, maar die fb comments ernaast doen het lijken alsof de stad platgebrand wordt.
Deze reeks de afgelopen 2 weken niet doorgelezen? Veel Feyenoorders snappen het niet eensquote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DonRaja het volgende:
Dit is nou eenmaal Feyenoord. Snappen de niet-Feyenoorders nu waarom wij altijd twijfels hebben?
Vilhena volgende week geschorst.quote:
Vooral de media deed dat. Irritant ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef Ringo het volgende:
Iedereen deed ook alsof die schaal al binnen was, er moest op Woudestein alleen nog een handtekening worden gezet.
Boem, deksel, neus.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
valt allemaal wel een beetje mee volgens mij.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zien ME en denken dat ME alleen maar een functie heeft als het compleet fout gaat.
Dat blijft me verbazen, dat alles en iedereen altijd zo makkelijk doet over kampioenswedstrijden. De media berichten ook altijd alsof het een gelopen race is. Terwijl er toch voorbeelden te over zijn van kampioenswedstrijden waarin het mis gaat.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef Ringo het volgende:
Iedereen deed ook alsof die schaal al binnen was, er moest op Woudestein alleen nog een handtekening worden gezet.
Boem, deksel, neus.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ze schijnen nu al op kunstgras te trainenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord volgend seizoen geen kunstgras trainingsveld heeft dan neem ik ze niet meer serieus...
Je kan gewoon de conclusie trekken dat trainen op kunstgras noodzakelijk wordt voor wedstrijden op kunstgras...
ben benieuwd hoe lang ze dat nog in de kuip gaan ontkennen....![]()
![]()
waar?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze schijnen nu al op kunstgras te trainen
Ingrijpen. Elia eraf ipv Berghuis was al een mooie geweest, maar dan ben je er nog niet, want het hele systeem werkte niet. Omschakelen naar 4-4-2 met Kuyt en Jorgensen in de spits en Berghuis op het middenveld zou iets geweest zijn. Het zou het geheel sowiewo compacter hebben gemaakt want het stond nu lichtjaren uit elkaar.quote:
Als je van te voren roept "het is nog niet binnen" dan roepen zij "pessimist" en "indekken".quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DonRaja het volgende:
Dit is nou eenmaal Feyenoord. Snappen de niet-Feyenoorders nu waarom wij altijd twijfels hebben?
Lex godtwitter:ImmersLex twitterde op zondag 07-05-2017 om 12:59:28Ik wens @Feyenoord heel veel geluk en plezier vandaag ! De terechte ploeg die kampioen gaat worden van Nederland. 💪💪#eredivisie #Feyenoord reageer retweet
Feyenoord is niet de club van Rotterdamquote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
geloof er geen reet van dat ze dat doen......quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het live topic meldde men dat radio 1 dat zei
Het is nooit goed inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je van te voren roept "het is nog niet binnen" dan roepen zij "pessimist" en "indekken".
Als je van te voren roept dat we kampioen zijn dan lachen ze je na de wedstrijd uit.
Gras is groen. Bal is rond. Kunstgras is geen gras.
Dit dus.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DonRaja het volgende:
Vilhena wisselen bij 3-0. Het is werkelijk extreem amateuristisch om een speler die op scherp staat te laten staanquote:
Ja ook uit van GAE, Sparta en Excelsior.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
En uiteraard speelt GRO gelijk tegen psv waardoor HER volgende week nog een punt nodig heeft voor de play offs.
Maar oké: thuis tegen Heracles moét een kampioen kunnen winnen.
dat ligt aan vilhena, niet aan gioquote:Op zondag 7 mei 2017 16:47 schreef eight het volgende:
[..]
Vilhena wisselen bij 3-0. Het is werkelijk extreem amateuristisch om een speler die op scherp staat te laten staan
Raar ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:47 schreef eight het volgende:
[..]
Vilhena wisselen bij 3-0. Het is werkelijk extreem amateuristisch om een speler die op scherp staat te laten staan
Nee. Maar als je volgende week niet wint en de neuzen wel in Tilburg dan ben je uiteindelijk terecht geen kampioen. Hoe hartverscheurend triest dat ook zou zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja ook uit van GAE, Sparta en Excelsior.
Helaas lukt dat niet altijd
Huh? Vilhena maakte niet eens een overtredingquote:
Heb je zeker gelijk in. Dan verdien je het echt nietquote:Op zondag 7 mei 2017 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Maar als je volgende week niet wint en de neuzen wel in Tilburg dan ben je uiteindelijk terecht geen kampioen. Hoe hartverscheurend triest dat ook zou zijn.
Zo is het natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:52 schreef Gert het volgende:
Nee. Maar als je volgende week niet wint en de neuzen wel in Tilburg dan ben je uiteindelijk terecht geen kampioen. Hoe hartverscheurend triest dat ook zou zijn.
Willem 2 God. Hielden een aantal jaren geleden Ajax onder Ten Cate nog van een kampioenschap af door met slechts 0-2 (als ik het goed heb) te verliezen in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax had een doelpunt meer nodig.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:51 schreef TLC het volgende:
Ik zie Feyenoord volgende week niet zomaar winnen van Heracles om eerlijk te zijn, maar misschien helpt Willem II ze
Elia kan ik sowieso niet serieus nemen voor de camera.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:53 schreef Gert het volgende:
Volgens Elia was Feyenoord 'rustig bezig om kansen te creëeren, maar 'zat alles tegen'. Wtf...
Op het veld anders ook niet de laatste paar wedstrijden.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Elia kan ik sowieso niet serieus nemen voor de camera.
Elia is dan ook een hele matige voetballer met het intelligentieniveau van een kleuter.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:53 schreef Gert het volgende:
Volgens Elia was Feyenoord 'rustig bezig om kansen te creëeren', maar 'zat alles tegen'. Wtf...
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Op het veld anders ook niet de laatste paar wedstrijden.
dat rustig bezig klopt welquote:Op zondag 7 mei 2017 16:53 schreef Gert het volgende:
Volgens Elia was Feyenoord 'rustig bezig om kansen te creëeren', maar 'zat alles tegen'. Wtf...
Lang leve de mediatraining.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:53 schreef Gert het volgende:
Omg, dat ik dat nog mag meemaken. klaasweet die een zinnige opmerking maakt.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord volgend seizoen geen kunstgras trainingsveld heeft dan neem ik ze niet meer serieus...
Je kan gewoon de conclusie trekken dat trainen op kunstgras noodzakelijk wordt voor wedstrijden op kunstgras...
Elia is niet de slimste.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:53 schreef Gert het volgende:
Voordeel is wel dat jij hier mag blijven posten.....quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je van te voren roept "het is nog niet binnen" dan roepen zij "pessimist" en "indekken".
Als je van te voren roept dat we kampioen zijn dan lachen ze je na de wedstrijd uit.
Gras is groen. Bal is rond. Kunstgras is geen gras.
Blijkt maar weer dat ie het iq van een down patiënt heeftquote:Op zondag 7 mei 2017 16:53 schreef Gert het volgende:
wat denk je zelfquote:
ik weet niet of ze druk aan zullen kunnen want die tegenstander van volgende week speelt ook niet slecht..quote:Op zondag 7 mei 2017 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Weer een hele week die spanning en dat gezeur.
Maar thuis tegen Heracles moeten we het wel redden ja.
Maar ja, normaal gesproken verlies je ook niet met 3-0 van Excelsior.
Vooral dat laatste, het gezeurquote:Op zondag 7 mei 2017 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Weer een hele week die spanning en dat gezeur.
Maar thuis tegen Heracles moeten we het wel redden ja.
Maar ja, normaal gesproken verlies je ook niet met 3-0 van Excelsior.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2017 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, het gezeur. Man man, vermoeiende tyfuslijers.
Heb die maandag (her)tentamen. Dat wordt echt een flopshow.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:05 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer als vandaag gaan volgende week de zenuwen spelen. En toch gok ik op een harde overwinning.
Dat gezeur en gezever van mensen. Mensen die het allemaal erg leuk vinden, mensen die het je 'oh zo gunnen', eigenlijk gewoon mensenquote:
Tuurlijk winnen jullie gewoon, maar wat een choke zeg. Ongelooflijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:05 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer als vandaag gaan volgende week de zenuwen spelen. En toch gok ik op een harde overwinning.
Nou, dat moeten we nog maar afwachten...quote:Op zondag 7 mei 2017 17:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tuurlijk winnen jullie gewoon, maar wat een choke zeg. Ongelooflijk.
Mwah. Choke weet ik niet. Alsof we een normale wedstrijd niet kunnen verliezen op deze manierquote:Op zondag 7 mei 2017 17:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zo tuurlijk zal het misschien toch wel niet blijken te zijn. Normaal gesproken wint Feyenoord wel van Heracles in De Kuip, maar onder deze druk ???quote:Op zondag 7 mei 2017 17:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |