Die gedachte helpt wel mee jaquote:Op zondag 7 mei 2017 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan 8k betalen voor 2 kaartjes voor deze wedstrijd
Alleen beter toch ?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
gebeurt toch verder geen fuck op die livestream, of zie ik dat verkeerd.
Verliezen bij Excelsior, Sparta & GAEquote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
Uit verliezen bij elke stadsgenootde tering
Is dat alles ja? Heb de beelden niet bekekenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staan wat mensen te wachten en liedjes te zingen.
Elia er eens uit donderenquote:
Ik zie ook niks. Alleen ME die de mensen wegdrijft van het plein.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
gebeurt toch verder geen fuck op die livestream, of zie ik dat verkeerd.
Er moet echt iets gedaan worden om die kut plastic velden permanent te verbiedenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jorgensen was aan het voetballen alsof hij op een ijsbaan ipv een voetbalveld stond
Sensatiezoekersquote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jawel, maar die fb comments ernaast doen het lijken alsof de stad platgebrand wordt.
Dat zal Ajax niet gebeuren!quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
Die zien ME en denken dat ME alleen maar een functie heeft als het compleet fout gaat.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
jawel, maar die fb comments ernaast doen het lijken alsof de stad platgebrand wordt.
Deze reeks de afgelopen 2 weken niet doorgelezen? Veel Feyenoorders snappen het niet eensquote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DonRaja het volgende:
Dit is nou eenmaal Feyenoord. Snappen de niet-Feyenoorders nu waarom wij altijd twijfels hebben?
Vilhena volgende week geschorst.quote:
Vooral de media deed dat. Irritant ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef Ringo het volgende:
Iedereen deed ook alsof die schaal al binnen was, er moest op Woudestein alleen nog een handtekening worden gezet.
Boem, deksel, neus.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
valt allemaal wel een beetje mee volgens mij.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zien ME en denken dat ME alleen maar een functie heeft als het compleet fout gaat.
Dat blijft me verbazen, dat alles en iedereen altijd zo makkelijk doet over kampioenswedstrijden. De media berichten ook altijd alsof het een gelopen race is. Terwijl er toch voorbeelden te over zijn van kampioenswedstrijden waarin het mis gaat.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef Ringo het volgende:
Iedereen deed ook alsof die schaal al binnen was, er moest op Woudestein alleen nog een handtekening worden gezet.
Boem, deksel, neus.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ze schijnen nu al op kunstgras te trainenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Feyenoord volgend seizoen geen kunstgras trainingsveld heeft dan neem ik ze niet meer serieus...
Je kan gewoon de conclusie trekken dat trainen op kunstgras noodzakelijk wordt voor wedstrijden op kunstgras...
ben benieuwd hoe lang ze dat nog in de kuip gaan ontkennen....![]()
![]()
waar?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze schijnen nu al op kunstgras te trainen
Ingrijpen. Elia eraf ipv Berghuis was al een mooie geweest, maar dan ben je er nog niet, want het hele systeem werkte niet. Omschakelen naar 4-4-2 met Kuyt en Jorgensen in de spits en Berghuis op het middenveld zou iets geweest zijn. Het zou het geheel sowiewo compacter hebben gemaakt want het stond nu lichtjaren uit elkaar.quote:
Als je van te voren roept "het is nog niet binnen" dan roepen zij "pessimist" en "indekken".quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DonRaja het volgende:
Dit is nou eenmaal Feyenoord. Snappen de niet-Feyenoorders nu waarom wij altijd twijfels hebben?
Lex godtwitter:ImmersLex twitterde op zondag 07-05-2017 om 12:59:28Ik wens @Feyenoord heel veel geluk en plezier vandaag ! De terechte ploeg die kampioen gaat worden van Nederland. 💪💪#eredivisie #Feyenoord reageer retweet
Feyenoord is niet de club van Rotterdamquote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
geloof er geen reet van dat ze dat doen......quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het live topic meldde men dat radio 1 dat zei
Het is nooit goed inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je van te voren roept "het is nog niet binnen" dan roepen zij "pessimist" en "indekken".
Als je van te voren roept dat we kampioen zijn dan lachen ze je na de wedstrijd uit.
Gras is groen. Bal is rond. Kunstgras is geen gras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |