Jawel, zeker in de beginfase kansjes voor Excelsiorquote:Op zondag 7 mei 2017 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar ook geen kansen tegen zeker? Ze zullen vast zo nog wel prikken
Bij Feyenoord wel idd.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioenswedstrijden zijn altijd kut om aan te zien.
Heb wel genoten van Ajax vorig jaar.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal mooi. Als je maar niet post.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik ben thuis!Ik ga nog even douchen en dan ga ik gezellig de 2e helft met jullie meekijken.
En voor de geïnteresseerden: ik ga het schakelkanaal kijken!
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik ben thuis!Ik ga nog even douchen en dan ga ik gezellig de 2e helft met jullie meekijken.
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
God het veld is stroever dan de kut van GGMM
Waarom ga je niet gewoon Ajax kijkenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef GGMM het volgende:
Deze waren wel leuk:quote:Op zondag 7 mei 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad vaak. Die van Feijenoord kan ik me eigenlijk niet meer herinneren.quote:
Ja maar dat is een ander soort natuurlijk, Ajax-Twente in 2011 was ook genot bijvoorbeeld. Maar dit soort kampioenswedstrijden waar het al de hele week over festiviteiten etc gaat dan is het vaak heel matig.quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 07-05-2017 om 15:24:31Een beweging naar de bal in buitenspelpositie is tegenwoordig ook buitenspel. Vandaar afgekeurd. #ajagae reageer retweet
En dat voor iemand die graag in het verre verleden leeftquote:Op zondag 7 mei 2017 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad vaak. Die van Feijenoord kan ik me eigenlijk niet meer herinneren.
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 07-05-2017 om 15:25:30Vermakelijke eerste helft bij Ajax-Eagles (2-0). Frenkie de Jong maakt zich klaar voor invalbeurt na rust. https://t.co/wLZQ6DJpyS reageer retweet
Voor Klaassen neem ik aan.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 07-05-2017 om 15:25:30Vermakelijke eerste helft bij Ajax-Eagles (2-0). Frenkie de Jong maakt zich klaar voor invalbeurt na rust. https://t.co/wLZQ6DJpyS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |