Kom eens langs met peacemanquote:Op zondag 7 mei 2017 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan. Ik heb ook ooit een cursus Reiki gedaan... Maar nooit gebruikt.
dit klinkt heel uh... uh...quote:
Dit klinkt als een heel oneerbaar voorstelquote:Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kom eens langs met peaceman![]()
Eerst Reiki, dan een triple show?
peace with knokkels & Diaan
zullen we het daarop houdenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel oneerbaar voorstel![]()
Of het is reiki-terminologie dat ik niet begrijp natuurlijk.
vredelievend? Ik verzon ter plekke een shownaam op basis van de usernames.quote:
Suuuuuuuuuuuuch a dirty mindquote:Op zondag 7 mei 2017 15:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel oneerbaar voorstel![]()
Of het is reiki-terminologie dat ik niet begrijp natuurlijk.
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
vredelievend? Ik verzon ter plekke een shownaam op basis van de usernames.
Ik ben dus bedrogen met mijn reiki sessiequote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef knokkels het volgende:
Reiki geef je terwijl de ontvanger (en zender, ya weirdo's) totaal gekleed is, en je raakt de privedelen niet aan. FYI
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben dus bedrogen met mijn reiki sessie
Je hebt wel aan mijn knie gezetenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef knokkels het volgende:
Reiki geef je terwijl de ontvanger (en zender, ya weirdo's) totaal gekleed is, en je raakt de privedelen niet aan. FYI
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De viespeuk!quote:
Had je hoofdpijn de dag daarna, en zat je broek op de enkels?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En nu werkt ie weer hequote:
HIj deed het niet alleenquote:
hij hapert af en toe welquote:
quote:
Geld uitgeven aan iets Rotterdams kan het nooit waard zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef just me het volgende:
* just me heeft 6,00 uitgegeven om naar Excelsior Feijenoord te kijken, het is het geld dubbel en dwars waard
zoiets ja....quote:
* OscarMopperkont kijkt teletekst...quote:Op zondag 7 mei 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan iets Rotterdams kan het nooit waard zijn
Echt welquote:Op zondag 7 mei 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan iets Rotterdams kan het nooit waard zijn
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kijkt teletekst...
* OscarMopperkont neemt woorden terug
Hoeveel Feyenoorders zullen nu balen van hun net gezette tattoo?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont kijkt teletekst...
* OscarMopperkont neemt woorden terug
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kom eens langs met peaceman![]()
Eerst Reiki, dan een triple show?
peace with knokkels & Diaan
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:02 schreef just me het volgende:
* just me heeft 6,00 uitgegeven om naar Excelsior Feijenoord te kijken, het is het geld dubbel en dwars waard
yup, twee wassen hangen buiten te drogen, paar boodschappen gehaald, plantjes hebben weer water gekregen. Komende dagen wordt het prima weer om lekker buiten was te drogen, dus dat komt goed uit, ik heb er nog wel zeker 5 te gaan, voor de bruiloft en vakantie had ik het ook even een paar dagen laten liggen.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:41 schreef just me het volgende:
slecht gescoord, heerlijk gespeeld
Beterschap voor Peaceman
Alles thuis weer onder controle DDM ?
doe rustig aan! Mijn vakantie zit er weer op, morgen weer aan de slagquote:Op zondag 7 mei 2017 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, twee wassen hangen buiten te drogen, paar boodschappen gehaald, plantjes hebben weer water gekregen. Komende dagen wordt het prima weer om lekker buiten was te drogen, dus dat komt goed uit, ik heb er nog wel zeker 5 te gaan, voor de bruiloft en vakantie had ik het ook even een paar dagen laten liggen.
Oh ja, die van mij is ook klaar, ook even ophangenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier is de was gedaan. Alleen nog even.ophangen.
nog wel koppijn en moe, maar humeur best goed!quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog wel koppijn en moe, maar humeur best goed!
Wie had dit dan ook verwacht.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Kom net thuis van de hertenjacht in Zandvoort en nog nooit is mijn telefoon zo intensief tekeer gegaan als vanmiddag...
Nu heeft Feyenoord volgende week nog meer kampioenstress.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet.
Maar ik herken het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |