quote:Op zondag 7 mei 2017 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want zondag en Brabant.
Vorig jaar hebben we ons een ongeluk gezocht naar iets wat daar worstenbroodjes verkocht.
Komt allemaal door die pastoren...
quote:Op zondag 7 mei 2017 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je voor het nemen van mijn beslissing...
Ik kijk nu Himmlers hersens heten Heydrich bij uitzending gemist.quote:Op zondag 7 mei 2017 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Heel zijn familie. Ik niet zo. Zeer selectief lees ik boeken over de 2e wereldoorlog.
Dan ook gewoon doen!![]()
quote:Op zondag 7 mei 2017 11:28 schreef Melting het volgende:
Verward en Feyenoord supporter. Waarom gaat dat zo goed samen?
Ik heb dat ook gehoord ja.quote:
Het is de eerste versie die op plaat uitgebracht is.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gehoord ja.
Vraag me dan ook af waar het nummer oorspronkelijk voor bedoeld was? Ajax of Feyenoord.
Weet jij dat toevallig? Is dit het origineel?
Maar oorspronkelijk dus geschreven voor Ajax?quote:Op zondag 7 mei 2017 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de eerste versie die op plaat uitgebracht is.
Maar meneer Hoes was een commercieel mannetje en maakte er voor verschillende clubs versies van.
In Maaskantje wisten ze niks beters te verzinnen en dus is het daar blijven hangen...
Het lied schijnt al voor de oorlog gezongen te zijn, dus of het echt voor Ajax geschreven is...quote:Op zondag 7 mei 2017 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar oorspronkelijk dus geschreven voor Ajax?
Ah.... oké. Thanks.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lied schijnt al voor de oorlog gezongen te zijn, dus of het echt voor Ajax geschreven is...![]()
Denk het niet.
Ik zal eens kijken. Voor nu lijken onze plannen van de baan. Peaceman heeft waarschijnlijk (lichte) migraine en ligt nu (weer) in bed.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk nu Himmlers hersens heten Heydrich bij uitzending gemist.
Interessant. Misschien iets voor jullie?
Minder.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Voor nu lijken onze plannen van de baan. Peaceman heeft waarschijnlijk (lichte) migraine en ligt nu (weer) in bed.
Ja gisteren heeft hij dat gedaan. Kan hij daar nu last van krijgen?.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minder.
Draait hij met een koptelefoon op?
Dat is soms ook niet bevorderlijk bij hoofdpijnen/migraine...
Ik heb er soms wel last van, hoewel ik gelukkig al jaren geen migraine-achtige hoofdpijnen meer heb...quote:Op zondag 7 mei 2017 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja gisteren heeft hij dat gedaan. Kan hij daar nu last van krijgen?.
In ieder geval goed om in de gaten te houden of het na het draaien weer komt.
Hoe moet ik jouw username uitspreken?quote:Op zondag 7 mei 2017 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ook een hele goedemorgen nu middag
Okay. Hij heeft er eigenlijk nooit eerder last van gehad. Ik wel..quote:Op zondag 7 mei 2017 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er soms wel last van, hoewel ik gelukkig al jaren geen migraine-achtige hoofdpijnen meer heb...
Gewoon puzziequote:Op zondag 7 mei 2017 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe moet ik jouw username uitspreken?
Pussie pie, Pussy Paay (op z'n Engels) of ...?
Ik spreek het op z'n Engels uit.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een lange tijd gehad van stekende hoofdpijnen.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Hij heeft er eigenlijk nooit eerder last van gehad. Ik wel..
Hij heeft nu tabletje genomen en hopelijk zakt het zo af.
Op welke momenten. Ik spreek zelden tot nooit usernamen hardop uit.quote:
Goeiequote:Op zondag 7 mei 2017 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op welke momenten. Ik spreek zelden tot nooit usernamen hardop uit.
Wens hem beterschap van me.quote:Op zondag 7 mei 2017 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Voor nu lijken onze plannen van de baan. Peaceman heeft waarschijnlijk (lichte) migraine en ligt nu (weer) in bed.
Ik bespreek natuurlijk alle users met peaceman.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op welke momenten. Ik spreek zelden tot nooit usernamen hardop uit.
Dat is nog eens een wonderpil.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een lange tijd gehad van stekende hoofdpijnen.
Nooit voor naar de arts geweest, was niet nodig.
Op een gegeven moment toch gedaan, medicijnen gekregen en 1 pil ingenomen.
Daarna nooit meer last gehad...
Pussy Paayquote:Op zondag 7 mei 2017 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paay woont niet in Zwollequote:
Vervelendquote:Op zondag 7 mei 2017 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooitquote:Op zondag 7 mei 2017 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Patries niet, die woont hier in de buurt.
Maar misschien heeft ze naast Yvonne nog een zus...
Ik heb een keer iemand Reiki gegeven die jarenlang elke dag migraine had.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand Reiki gegeven die jarenlang elke dag migraine had.
Daarna heeft ze nooit meer migraine gehad.
Doe ik wel het liefst thuis natuurlijkquote:
Ja vrouw in huis zonder migraine is natuurlijk wel beterquote:
Of man, natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2017 14:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ja vrouw in huis zonder migraine is natuurlijk wel beter
Oh ja dat kan ook nogquote:
Dat heb je goed gedaan. Ik heb ook ooit een cursus Reiki gedaan... Maar nooit gebruikt.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand Reiki gegeven die jarenlang elke dag migraine had.
Daarna heeft ze nooit meer migraine gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |