quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hun stemmen er trouwens niet optimaal uitkomen in deze productie. Ik ga jullie verzekeren dat dit liedje in een grote zaal live naar een heel nieuw niveau getild gaat worden.
Oh, laat me raden William die ze er weer aan herinnert dat het zo op Wilson Philips lijktquote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wiwi interview helemaal aan het eind. Die adorerende reactie van die William is echt hemels
Nee hoor, ik ben er ook nog.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.
Ah well..
Ongeveer vanaf 8.40.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Oh, laat me raden William die ze er weer aan herinnert dat het zo op Wilson Philips lijkt
Wie had dat ooit gedacht.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:58 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
9de bij de bookies!
Blanche voorbij gestreefd..
Cornald leest mee. Hij zet het nu op twitter.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:58 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
9de bij de bookies!
Leuk voor het eurovisie schlagerfestivalquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat zouden jullie zeggen van Andre Hazes Jr.?
Dit.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:24 schreef Greys het volgende:
Hoi Cornald!
Ik heb weleens lelijke dingen over je gezegd maar dit jaar hou ik een beetje van je.![]()
EN ZORG IN GODSNAAM DAT JIJ VOLGEND JAAR REGELT DAT WAYLON SOLO GAAT EN NIET MAAN DIE DOOR JAN SMIT WORDT GEPUSHED.
Dank
Net zo'n goed idee als dat Sieneke nog eens zou gaan!quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat zouden jullie zeggen van Andre Hazes Jr.?
En dan die Daniel Dekker terug? Ik heb dan toch liever Jantje Smitquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:32 schreef Momo... het volgende:
Geachte heer Maas,
Zou u de heer J.Smit alstublieft kunnen opsluiten op het dakterras van het hotel voor de rest van het eeuwigheid songfestival.
Groetjessss,
Momo en een poot van mijn koi-karper.
Gewoon iemand nieuw vragen die er visie op heeft.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:33 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En dan die Daniel Dekker terug? Ik heb dan toch liever Jantje Smit
Carlo B?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gewoon iemand nieuw vragen die er visie op heeft.
Dan heb ik gewoon nog liever Chazia Mourali.quote:
De gemiddelde Nederlander wil graag deelnemers van the Voice, die kennen ze namelijk als enige samen met SkyRadio artiesten.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Waar is die Maan hype eigenlijk op gebaseerd? Ik ken die meid echt helemaal nergens van.
Ah, The Voice. Ja dat soort cholera voor het brein kijk ik niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:46 schreef KoningPils het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wil graag deelnemers van the Voice, die kennen ze namelijk als enige samen met SkyRadio artiesten.
Waarom steeds dat gepush van die Waylon? Om goede songs te schrijven heeft hij toch echt de Common Linnets nodig, met name Rob Crosby.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:24 schreef Greys het volgende:
Hoi Cornald!
Ik heb weleens lelijke dingen over je gezegd maar dit jaar hou ik een beetje van je.![]()
EN ZORG IN GODSNAAM DAT JIJ VOLGEND JAAR REGELT DAT WAYLON SOLO GAAT (WANT DAT WIL IE) EN NIET MAAN DIE DOOR JAN SMIT WORDT GEPUSHED.
Dank
Slimquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah, The Voice. Ja dat soort cholera voor het brein kijk ik niet.
Dit.... precies dit... om die reden winnen landen als Zweden vaak, omdat het daar echt een dingetje is om mee te doen, in tegenstelling tot hier in NL.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:51 schreef Majkool het volgende:
Volgens mij is de helft van de deelnemers al van The Voice of X FactorBlanche zelfs uitgeschakeld in de 2e ronde, Slavko van Montenegro en die van Kroatie
![]()
Sowieso terug gaan naar Anouk/Common Linnets/Douwe stijl, echte artiesten met een eigen identiteit en eigen (stijl van) muziek, en gewoon hun ding laten doen... Niet zoals Trijnjte, BNers/coverartiesten die nog amper hun eigen muziek hebben. Dit aanvullen met iemand die verstand heeft van staging-concepten, en je hebt de meeste deelnames succes, en meeste kans op een winnaar.
Dat is wel een ander systeem. Is meestal niet geschreven of gemaakt door hunzelf, maar wel de topcategorie schrijvers en gefilmd door topproductie in grote stadions. Dat kan Nederland toch niet, omdat het niet zo groot is als daar, maar dit is de een na beste optie denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:58 schreef totebel het volgende:
[..]
Dit.... precies dit... om die reden winnen landen als Zweden vaak, omdat het daar echt een dingetje is om mee te doen, in tegenstelling tot hier in NL.
Ik gun het de meiden echt wel, dat ze kunnen zingen, absoluut.. maar dat nummer is te 13 in een dozijn, te nietszeggend, het heeft geen arc en het blijft echt niet hangen.
De nummers in Melodifestivalen waren ook allemaal 13 in een dozijn, inclusief het nummer waar ze nu mee in Kiev zijn... het is wel redelijk catchy, vooruit.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:58 schreef totebel het volgende:
[..]
Dit.... precies dit... om die reden winnen landen als Zweden vaak, omdat het daar echt een dingetje is om mee te doen, in tegenstelling tot hier in NL.
Ik gun het de meiden echt wel, dat ze kunnen zingen, absoluut.. maar dat nummer is te 13 in een dozijn, te nietszeggend, het heeft geen arc en het blijft echt niet hangen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:58 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
9de bij de bookies!
Ze steken er alleen wel veel meer tijd, energie en geld in. De acts staan altijd als een huisquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De nummers in Melodifestivalen waren ook allemaal 13 in een dozijn, inclusief het nummer waar ze nu mee in Kiev zijn... het is wel redelijk catchy, vooruit.
'Die Waylon?'quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom steeds dat gepush van die Waylon? Om goede songs te schrijven heeft hij toch echt de Common Linnets nodig, met name Rob Crosby.
ok... totaal niet random hahaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:16 schreef messi124 het volgende:
http://esctracker.com/ Op #2 itunes Sloveniė
Met z'n Duitse schlagertrio, whooptiedooooquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:07 schreef Dave het volgende:
Hoi Cornald, ik weet niet of je nog steeds meeleest, maar hebben jullie wel eens aan Jan Smit gedacht?
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:16 schreef Idem-Dito het volgende:
en op 2 op itunes Slovenie... helaas in de andere semi
2 downloadsquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:16 schreef messi124 het volgende:
http://esctracker.com/ Op #2 itunes Sloveniė
#TeamGreys.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom steeds dat gepush van die Waylon? Om goede songs te schrijven heeft hij toch echt de Common Linnets nodig, met name Rob Crosby.
Ik lees net in andere topic dat blackswan #TeamMaan is dus ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:
Op zich zou het dan wel weer grappig zijn om Maan 'Waar is de zon?' te horen zingen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
Ik ben überhaupt niet op de hoogte van goede nummers van Maan, ik kan daarom jou vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
Haar vader kan veel voor haar regelen maar teksten schrijven is 'm nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
The Moonwalkquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:51 schreef Dave het volgende:
Ik heb al wel vast de visuals voor op de videowall gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:56 schreef Momo... het volgende:
In het concert laten ze wel weer indrukwekkende vocals zien horen.
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ja, inderdaad. Dat gefist vind ik geen verbetering.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:08 schreef Maartel het volgende:
Toch zonde dat ze dat korte klapmomentje er uit gehaald hebben.
Ik had nooit wat met ze (geen idee waar 't op gebaseerd was trouwens, want heb hun seizoen van The Voice volledig gemist) maar begin ze toch wel steeds leuker te vinden.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ja, inderdaad. Dat gefist vind ik geen verbetering.
Goed concert trouwens.
Zie, krijg ik best m'n strot uit.
Ik krijg juist de zenuwen van dit concert, zo suikerzoet als suikerspinnen.. brrrrquote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik had nooit wat met ze (geen idee waar 't op gebaseerd was trouwens, want heb hun seizoen van The Voice volledig gemist) maar begin ze toch wel steeds leuker te vinden.
Die zang is natuurlijk absurd goed, maar 't helpt dat ze ook wat uptempo doen, en die flauwe grapjes tussendoor breken een beetje het beeld van 'overgecontroleerde popjes' wat ik van ze had.
quote:
Mansquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:31 schreef grazz het volgende:
Mans was op het NLs feestje van vanmiddag:
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:51 schreef Cee het volgende:
Ik zit ondertussen mijn tijd op YouTube te verdoen door Eurovision-top-zovelen te bekijken en ben terecht gekomen op een 'Top 50 Worst Eurovision Songs' en ik word hier erg melig van.
Cake to bake staat op 50.
Ik moet ze nog steeds een foto van een cake tweeten herinner ik me nu.
quote:
Ik skip er een beetje doorheen, maar jeetje Spanje 1983 (#19) was écht slechtquote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we!
Dat mens is ladderzat volgens mij.quote:Op zondag 7 mei 2017 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik skip er een beetje doorheen, maar jeetje Spanje 1983 (#19) was écht slecht
Dus iedereen is positief over hoe het er uit ziet?quote:
Leuk, ga ik zo ook even doorheen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh 31 daar zijn we!
Er is blijkbaar later een Spaanse documentaire over gemaakt, en de eerste reactie daar is:quote:
Ik vind het ook niet sterk, pakjes zijn ook lelijk...quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.
Ah well..
Ik vond het toen vreselijk, nu vind ik het wel wat hebben.quote:Op zondag 7 mei 2017 00:02 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Er is blijkbaar later een Spaanse documentaire over gemaakt, en de eerste reactie daar is:
The judges were not ready in 1983 for an ethnic flamenco song. This was by far the best song in the contest and possibly the best song of the decade.
Het was blijkbaar te moeilijk om die camera even van autofocus af te halen?quote:
Frankrijk 1990, 1991, 1992quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh 31 daar zijn we!
Ik wist niet dat Lisa's vriend die ene Belgische YouTuber was, wat grappigquote:Op zondag 7 mei 2017 00:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was blijkbaar te moeilijk om die camera even van autofocus af te halen?
En SBS Shownieuws was er blijkbaar ook bij vanmiddag voor een interview: http://www.kijk.nl/sbs6/s(...)in-gesprek-met-og3ne
quote:Op zondag 7 mei 2017 00:41 schreef Greys het volgende:
Hier had ik ook een enórm zwak voor.
Er er was nog zoiets dat er op leek in een van die jaren. Een vrolijk lief klein beetje nerderig joch, donker haar, lief liedje en heel vrolijke kleuren erachter op led. Weet iemand wat ik bedoel?Of was dat gewoon dit.
Frankrijk 1991 staat er in. Hoe durft ie.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh 31 daar zijn we!
Ja dat postte ik ook al eerder en Frankrijk 1990 en 1992..quote:
Gianluca Bezzinaquote:Op zondag 7 mei 2017 00:41 schreef Greys het volgende:
Hier had ik ook een enórm zwak voor.
Er er was nog zoiets dat er op leek in een van die jaren. Een vrolijk lief klein beetje nerderig joch, donker haar, lief liedje en heel vrolijke kleuren erachter op led. Weet iemand wat ik bedoel?Of was dat gewoon dit.
Inderdaad! Hetzelfde jaar hadden ze ook een "hitje" met het nummer cardiocleptomanie. Klinkt nog steeds geweldig!quote:Op zondag 7 mei 2017 00:21 schreef TinyTim het volgende:
Grappig, in de top 50 Worst eurovision songs staan sowieso vier nummers die in mijn top 10 aller tijden staan!!!!!! Nummer 1: Rendez vous van Pas de Deus. Dat nummer was zijn tijd jaren vooruit...
haha, dat is wel heel erg glas half vol. Top 10 moet lukken, en dat is bijzonder, want een paar weken geleden had ik het geen cent gegeven en ging volledig voor Belgie.quote:Op zondag 7 mei 2017 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Over een week zijn we allemaal dronken en gelukkig omdat Nederland voor het eerst sinds weet ik hoeveel jaar weer het songfestival gewonnen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |