abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 14:49:57 #1
163650 Greys
pi_170725766
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Rooie => Amy
Donkere => Shelley
Blonde => Liza

Het liedje?
'Lights and shadows', een opbouwende powerballad, geschreven door papa Vol en schoonzoon Rory de Kievit.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nee. Wel een regisseur genaamd Rob Meter.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.




Schema van de dames:



De outfits:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 14:51:10 #2
163650 Greys
pi_170725783
Nog even over vorig topic:
Ik snap wel dat als Og3ne Jolene zingt dat ze een kuntrie-vibe hebben, maar in dit nummer hoor ik het echt niet. Sorry.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 14:56:42 #3
368283 ato
pi_170725863
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:51 schreef Greys het volgende:
Nog even over vorig topic:
Ik snap wel dat als Og3ne Jolene zingt dat ze een kuntrie-vibe hebben, maar in dit nummer hoor ik het echt niet. Sorry.
Had ik best leuk gevonden, als zij iets van country hadden ingestuurd.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170725880
Wat een werk ook om alle reacties te lezen, tussendoor andere dingen doen.

Op beeld spatten ze alle drie van het scherm O+ . Zang niks op aan te merken. Die engel is wel ff een moment zeg. Dat gaat de kijker ook wel bijblijven. Ik had alleen een heel andere afbeelding verwacht. De tekst op het LEDscherm werkt naar mijn mening wel. Ik hoop dat we dat op beeld ook gaan terugzien en dat het niet alleen voor in de zaal is. Krijg er wel een beetje een EO-gevoel bij :D

Camerawerk zal hopelijk verbeteren in dat korte fragmentje. Die shots van een afstand vind ik niet mooi, maar daar hebben veel landen last van. Ik wil graag een close up van Amy zien wanneer ze met dat vingertje wijst. Dat komt denk ik bij de kijker meer aan.

Het moment dat ze vlak voor de uithaal een TCL-je doen (elkaar aan kijken) gaat denk ik ook heel mooi in beeld gebracht worden. Op naar de finale w/

Ik las hier een opmerking over het niet doen van interviews (behalve met wiwi dan). Reden is dat ze nog niet tevreden zijn. Ze willen er alles uithalen zo te lezen ^O^
http://www.escdaily.com/n(...)want-finetune-hotel/
~The present is all there is~
pi_170725899
Nee, tis niet bepaald country, maar liever dat ze het dat noemen dan Wilson Philips copy / 90's ballad ofzo.

Ze zongen trouwens tijdens het interview stukje van Hold On :9~
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 14:59:25 #6
368283 ato
pi_170725903
Bij oddchecker staat Nederland op 12) en Finland op 9)

Portugal nog op 2) en België blijft wel in de top 10) hangen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170725926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:59 schreef ato het volgende:
Bij oddchecker staat Nederland op 12) en Finland op 9)

Portugal nog op 2) en België blijft wel in de top 10) hangen.
Zal voorlopig wel net buiten de top 10 blijven staan. Na donderdag gegarandeerd omhoog
~The present is all there is~
pi_170725930
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:51 schreef Greys het volgende:
Nog even over vorig topic:
Ik snap wel dat als Og3ne Jolene zingt dat ze een kuntrie-vibe hebben, maar in dit nummer hoor ik het echt niet. Sorry.
Maar om dan Douwe Bob neer te zetten als een country-act... het feit dat hij met een southern twang zingt en eruit ziet als een jonge Johnny Cash wil niet zeggen dat zijn nummer per se zo ontzettend country was.

Ik ben het met je eens dat Lights and Shadows niet direct klinkt als een Nashville-product, maar de samenzang vertoont wel country-tintjes.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:02:34 #9
368283 ato
pi_170725945
Ja Grass ben het wel eens met jou over de camerashots.

Ik hoorde dat er best wel veel close ups in zitten, maar ook regelmatig afstand shots.

Valt mij iedere keer weer op dat het loep zuiver wordt gezongen dat brengt het gemiddelde lied ook naar boven.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 15:03:41 #10
163650 Greys
pi_170725958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar om dan Douwe Bob neer te zetten als een country-act... het feit dat hij met een southern twang zingt en eruit ziet als een jonge Johnny Cash wil niet zeggen dat zijn nummer per se zo ontzettend country was.
Kom dat was maar een grapje omdat hij juist een knalpaars pak droeg. ;) En over het algemeen toch wel wat meer country is dan Og3ne.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170726134
Wat stond Douwe bob rond deze tijd in de odds?
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:20:34 #12
368283 ato
pi_170726242
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:15 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat stond Douwe bob rond deze tijd in de odds?
Volgens mij lager dan de meiden.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:38:08 #14
368283 ato
pi_170726572
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:15 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat stond Douwe bob rond deze tijd in de odds?
Even gecheckt:

Enkele weken voor ESF 22e
Vlak voor eerste halve finale, 10e
Na eerste halve finale en vlak voor finale 8e.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170726616
Sorry dat ik weer met mijn zuurbek de sfeer kom verpesten, maar ik snap écht alle lovende kritieken op de rehearsals van Nederland niet. Die act ziet er helemaal niet bijzonder uit en ik vind ook helemaal niet dat de emotie in het lied beter over komt. Tuurlijk zien wij niet alles nu, maar gebaseerd op die kleine stukjes aan camerabeelden vind ik het net zo zielloos als anders.
En dan die verschrikkelijk goedkope visuals, saaie LED-wall (alleen maar een kleurtje met tekst) en voorspelbaar camerawerk. Ik ben uiteraard blij dat het goed wordt ontvangen, maar I don’t get it.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:42:45 #16
43556 miss_dynastie
pi_170726684
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry dat ik weer met mijn zuurbek de sfeer kom verpesten, maar ik snap écht alle lovende kritieken op de rehearsals van Nederland niet. Die act ziet er helemaal niet bijzonder uit en ik vind ook helemaal niet dat de emotie in het lied beter over komt. Tuurlijk zien wij niet alles nu, maar gebaseerd op die kleine stukjes aan camerabeelden vind ik het net zo zielloos als anders.
En dan die verschrikkelijk goedkope visuals, saaie LED-wall (alleen maar een kleurtje met tekst) en voorspelbaar camerawerk. Ik ben uiteraard blij dat het goed wordt ontvangen, maar I don’t get it.
Hoi mede-zuurtje :P
Ik snap het ook niet, maar ik noem het maar Eurovisiekoorts. Tegen de tijd dat de semi in zicht is, is minstens half Nederland ervan overtuigd dat het dit jaar toch echt de winst gaat worden. Om de day after te zeuren dat het allemaal aan het Oostblok en dansende apen ligt. Gotta love it *;

En ik denk dat de lovende kritieken voor een deel voortkomen uit de lage verwachtingen: het is niet zo slecht als velen verwacht hadden. Maar goed kan ik het ook oprecht niet noemen....
pi_170726830
Mijn verwachtingen van de staging waren ook hoger. Die William van Wiwi bloggs noemde de staging van OG3NE smaakvol uitgekozen en zelfs beter dan de staging van de Common Linnets destijds :?
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:50:40 #18
368283 ato
pi_170726852
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoi mede-zuurtje :P
Ik snap het ook niet, maar ik noem het maar Eurovisiekoorts. Tegen de tijd dat de semi in zicht is, is minstens half Nederland ervan overtuigd dat het dit jaar toch echt de winst gaat worden. Om de day after te zeuren dat het allemaal aan het Oostblok en dansende apen ligt. Gotta love it *;

En ik denk dat de lovende kritieken voor een deel voortkomen uit de lage verwachtingen: het is niet zo slecht als velen verwacht hadden. Maar goed kan ik het ook oprecht niet noemen....
Dat laatste klopt voor mij, ik had totaal niet veel verwacht.
Ziet er beter uit dan ik verwacht had.

Op plaat vind ik het saai en zielloos, live komt het beter over.
Ik denk dat het bij veel mensen is.

Maar ik verwacht geen top 10) hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:52:04 #19
368283 ato
pi_170726885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:49 schreef libranl het volgende:
Mijn verwachtingen van de staging waren ook hoger. Die William van Wiwi bloggs noemde de staging van OG3NE smaakvol uitgekozen en zelfs beter dan de staging van de Common Linnets destijds :?
Wij hebben nog niets tv beelden gezien, ik verwacht wel goede tv beelden.
Maar of dat beter is dan TCL betwijfel ik.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170726932
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoi mede-zuurtje :P
Ik snap het ook niet, maar ik noem het maar Eurovisiekoorts. Tegen de tijd dat de semi in zicht is, is minstens half Nederland ervan overtuigd dat het dit jaar toch echt de winst gaat worden. Om de day after te zeuren dat het allemaal aan het Oostblok en dansende apen ligt. Gotta love it *;

En ik denk dat de lovende kritieken voor een deel voortkomen uit de lage verwachtingen: het is niet zo slecht als velen verwacht hadden. Maar goed kan ik het ook oprecht niet noemen....
Dat van die lage verwachtingen kan misschien wel kloppen ja. Je kunt de staging ook niet echt slecht noemen, maar meer dan onderhoudend/degelijk is het niet. We zien vooral vrij standaard camerawerk met close-ups van degene die zingt en wijde shots bij samenzang.
De Common Linnets vergelijkingen die internationaal overal vallen vind ik al helemaal bizar. Dat was echt magisch in beeld gebracht en zorgde er meteen terecht voor dat Nederland een dark horse werd. Die vibes krijg ik totaal niet van deze act, zelfs al zien we nu nog maar iets van 30 seconden.

Al zie ik ze wel makkelijk naar de finale gaan hoor; daar twijfel ik echt geen seconde aan. Ik kan zo acht landen opnoemen die ik eerder in de semi zie blijven dan Nederland. Hun vocalen gaan echt wel positief opvallen en die wow-factor zal hen ongetwijfeld de finale in helpen. Eenmaal daar geloof ik dan weer niet in een top 10 zoals zovelen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170726964
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:52 schreef ato het volgende:

[..]

Wij hebben nog niets tv beelden gezien, ik verwacht wel goede tv beelden.
Maar of dat beter is dan TCL betwijfel ik.
Wel een klein stukje toch? Daar doelde ik in mijn posts ook op. Als straks in de overige stukken alles ineens wel prachtig en magisch is dan neem ik alles terug. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 15:58:37 #22
368283 ato
pi_170727013
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wel een klein stukje toch? Daar doelde ik in mijn posts ook op. Als straks in de overige stukken alles ineens wel prachtig en magisch is dan neem ik alles terug. :)
Ja een stukje van 40 seconden 😄

Wij gaan het zien as donderdag.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170727024
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:52 schreef ato het volgende:

[..]

Wij hebben nog niets tv beelden gezien, ik verwacht wel goede tv beelden.
Maar of dat beter is dan TCL betwijfel ik.
Er zijn al wel wat beelden vrijgegeven van hoe het er ongeveer qua cameravoering uit komt te zien op beeld... o.a. met een projectie van een engel. Dat vond ik persoonlijk tegenvallen. De meiden waren zelf ook nog niet tevreden gaf je eerder aan, dus misschien wordt het allemaal nog aangepast.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 16:01:31 #24
368283 ato
pi_170727085
Ps The Common linnits stegen van 22 naar nr 9) bij de odds na hun tweede repetitie.

De meiden blijven ( wel keurig hoor) van 14 naar 13 en naar 12) stijgen, om alsnog weer te zakken naar plaats 14)
Life can be a bitch, so like it..
pi_170727143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry dat ik weer met mijn zuurbek de sfeer kom verpesten, maar ik snap écht alle lovende kritieken op de rehearsals van Nederland niet. Die act ziet er helemaal niet bijzonder uit en ik vind ook helemaal niet dat de emotie in het lied beter over komt. Tuurlijk zien wij niet alles nu, maar gebaseerd op die kleine stukjes aan camerabeelden vind ik het net zo zielloos als anders.
En dan die verschrikkelijk goedkope visuals, saaie LED-wall (alleen maar een kleurtje met tekst) en voorspelbaar camerawerk. Ik ben uiteraard blij dat het goed wordt ontvangen, maar I don’t get it.
Je hoeft het toch ook niet goed te vinden? Sfeer verpesten zou ik dat niet noemen, volgens mij vindt bijna niemand hier OG3NE te pruimen. Ik persoonlijk wel, het nummer alleen niet zo, maar ze zingen het geweldig en het wordt zo te zien functioneel in beeld gebracht. Ja, ook een beetje kitscherig, maar dat past dan wel bij het nummer. De man van de Britse Metro noemt niet voor niks het begrip 'rhinestone', dat is een synoniem voor kitsch.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 16:04:52 #26
368283 ato
pi_170727146
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:59 schreef libranl het volgende:

[..]

Er zijn al wel wat beelden vrijgegeven van hoe het er ongeveer qua cameravoering uit komt te zien op beeld... o.a. met een projectie van een engel. Dat vond ik persoonlijk tegenvallen. De meiden waren zelf ook nog niet tevreden gaf je eerder aan, dus misschien wordt het allemaal nog aangepast.
Ik bedoel ook meer in het geheel wil ik het zien.
Klopt dames zijn nog niet helemaal tevreden, vandaar dat zij nog aan het repeteren zijn in het hotel.
Tenminste dat las ik.

Douwe Bob had een prima liveperfomance en staging, maar ook met kleine foutjes.
Zoals bv dat hij rent naar voren voor close up vanaf, zijn kruk.

Ook vond ik diverse camera shots te veraf.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170727704
Prima repetitie en ik ben wel fan van deze vorm van staging. Alles klein houden. TCL was heel wat anders. Dat was ook een heel ander soort nummer met een ander soort betekenis etc. Je kunt beide acts niet vergelijken.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het eruit gaat zien thuis vanaf de bank, maar dat de meiden er alles aan doen is wel te prijzen :)
pi_170728294
After the good reactions I was quite dissapointed with the released clip... Is the rest better on camera?
Reality_Tim twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 12:11:32 @EurovisionValue Yes! Much better. reageer retweet
Gelukkig ziet de rest er beter uit.
pi_170728300
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:04 schreef ato het volgende:

[..]

Ik bedoel ook meer in het geheel wil ik het zien.
Klopt dames zijn nog niet helemaal tevreden, vandaar dat zij nog aan het repeteren zijn in het hotel.
Tenminste dat las ik.

Douwe Bob had een prima liveperfomance en staging, maar ook met kleine foutjes.
Zoals bv dat hij rent naar voren voor close up vanaf, zijn kruk.

Ook vond ik diverse camera shots te veraf.
Ik heb zojuist een filmpje gekeken van iemand die af en toe met zijn camera de tv beelden liet zien. Ik kon me gewoon niet inhouden ;( . Maar het ziet er wel goed uit, al was de kwaliteit van het filmpje niet goed. En als vele bloggers ook zeggen dat het camerawerk goed is, dan zal dat wel zo zijn. Heb nergens gelezen dat het verschrikkelijk is, of teveel afstandshots.

We gaan knallen volgende week ^O^
~The present is all there is~
pi_170728329
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:18 schreef messi124 het volgende:
After the good reactions I was quite dissapointed with the released clip... Is the rest better on camera?
Reality_Tim twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 12:11:32 @EurovisionValue Yes! Much better. reageer retweet
Gelukkig ziet de rest er beter uit.
Mooi *O*
~The present is all there is~
pi_170728331
Ik ben volkomen clueless, op de winst van Italië na dan.

Welke grote landen stemmen er eigenlijk mee in onze halve finale :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170728439
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:01 schreef ato het volgende:
Ps The Common linnits stegen van 22 naar nr 9) bij de odds na hun tweede repetitie.

De meiden blijven ( wel keurig hoor) van 14 naar 13 en naar 12) stijgen, om alsnog weer te zakken naar plaats 14)
Zijn inmiddels gestegen naar 11. Na vanochtend zijn we Frankrijk en nu net ook Denemarken voorbijgegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 17:33:35 #33
163650 Greys
pi_170728507
https://m.facebook.com/st(...)5&id=120568391324412

Interview Metro live met Og3ne.
Zelf nog niet kunnen kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170728594

Dit is een andere opname dan die van o.a. wiwi, denk van de tweede of derde keer vanochtend. Hier gaat het ook beter. Ik vind vooral die laatste minuut toch wel echt _O_
pi_170728627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben volkomen clueless, op de winst van Italië na dan.

Welke grote landen stemmen er eigenlijk mee in onze halve finale :?
Duitsland, Frankrijk en Oekraïne
pi_170728671
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:18 schreef grazz het volgende:

[..]


We gaan knallen volgende week ^O^
volgende week pas? Hoevaak moeten ze nog repeteren dan
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:44:09 #37
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_170728716
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:37 schreef Em31 het volgende:

Dit is een andere opname dan die van o.a. wiwi, denk van de tweede of derde keer vanochtend. Hier gaat het ook beter. Ik vind vooral die laatste minuut toch wel echt _O_
Derde keer, aldus beschrijving video.
pi_170728722
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

volgende week pas? Hoevaak moeten ze nog repeteren dan
Nog één dress rehearsal, dan nog een jury optreden, en dan het daadwerkelijke optreden.
pi_170728782
Best wel veel positieve reacties onder deze video. Het zijn niet alleen maar Nederlanders.
pi_170728827
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:44 schreef TDHS het volgende:

[..]

Derde keer, aldus beschrijving video.
Ohja ^O^

Valt op 2.09 ook zo'n hanger van Lisa haar jurk. :') :')
pi_170729250
Toch wel opmerkelijk .. OG3NE heeft opnieuw veruit de meeste views vandaag. Op dit moment 35.000 terwijl de rest tussen de 7.000 en de 14.000 zit.
pi_170729293
pi_170729363
Nederlands feestje?

RaynaConnery twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 18:05:56 @brendan_m96 being interviewed by @ESCRadio1 on the rooftop of the Premier Palace hotel at the Dutch party. Thanks… https://t.co/HUQG6dOUOf reageer retweet
~The present is all there is~
pi_170729747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:57 schreef grazz het volgende:
Wat een werk ook om alle reacties te lezen, tussendoor andere dingen doen.

Op beeld spatten ze alle drie van het scherm O+ . Zang niks op aan te merken. Die engel is wel ff een moment zeg. Dat gaat de kijker ook wel bijblijven. Ik had alleen een heel andere afbeelding verwacht. De tekst op het LEDscherm werkt naar mijn mening wel. Ik hoop dat we dat op beeld ook gaan terugzien en dat het niet alleen voor in de zaal is. Krijg er wel een beetje een EO-gevoel bij :D

Camerawerk zal hopelijk verbeteren in dat korte fragmentje. Die shots van een afstand vind ik niet mooi, maar daar hebben veel landen last van. Ik wil graag een close up van Amy zien wanneer ze met dat vingertje wijst. Dat komt denk ik bij de kijker meer aan.

Het moment dat ze vlak voor de uithaal een TCL-je doen (elkaar aan kijken) gaat denk ik ook heel mooi in beeld gebracht worden. Op naar de finale w/

Ik las hier een opmerking over het niet doen van interviews (behalve met wiwi dan). Reden is dat ze nog niet tevreden zijn. Ze willen er alles uithalen zo te lezen ^O^
http://www.escdaily.com/n(...)want-finetune-hotel/
Longshotvision 2017 :Y
pi_170730022
quote:
Excerpts of EntertainmentOdds.com's day 7 review

Netherlands: Excellent camera work throughout this and clever use of angles to help frame the sisters.
quote:
Excerpts of Sofabet's day 7 review

Netherlands: On the Kiev stage, it’s looking and sounding fantastic, and should be sailing into the final.
quote:
Excerpts of ESCtips.com's day 7 review

Netherlands: the Netherlands deliver a relatable 3-minute performance despite the song’s shortcomings. Top-3 is now a possibility in this semi-final.
pi_170730092
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:18 schreef messi124 het volgende:
After the good reactions I was quite dissapointed with the released clip... Is the rest better on camera?
Reality_Tim twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 12:11:32 @EurovisionValue Yes! Much better. reageer retweet
Gelukkig ziet de rest er beter uit.
Goed om te horen! Nu ben ik wel benieuwd geworden, want ik ben dus echt niet onder de indruk van wat we nu weten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170730361
Zodra het over camera's of shots gaat stel ik me altijd een Linda-Roos-Jessica "Ademnood" beeld voor, waar de 3 koppies in 1 beeld staan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170730479
Wow wat stijgen de odds opeens snel! Bij sommige kantoren al op een 8e plek!
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:26:40 #50
368283 ato
pi_170730670
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:18 schreef aarontje112 het volgende:
Wow wat stijgen de odds opeens snel! Bij sommige kantoren al op een 8e plek!
Dat is super om te horen, waarschijnlijk dat men alle repetities afgewacht hebben.
Daar een oordeel over hebben.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter zaterdag 6 mei 2017 @ 19:27:05 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_170730680
Ja nu ga ik straks nog zenuwachtig worden ook. :o
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:27:59 #52
368283 ato
pi_170730700
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:10 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een leuke (spontane) foto van hun.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:28:40 #53
368283 ato
pi_170730720
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:18 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik heb zojuist een filmpje gekeken van iemand die af en toe met zijn camera de tv beelden liet zien. Ik kon me gewoon niet inhouden ;( . Maar het ziet er wel goed uit, al was de kwaliteit van het filmpje niet goed. En als vele bloggers ook zeggen dat het camerawerk goed is, dan zal dat wel zo zijn. Heb nergens gelezen dat het verschrikkelijk is, of teveel afstandshots.

We gaan knallen volgende week ^O^
Als jij enthousiast wordt, word ik het ook..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:29:21 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170730735
Gemiddeld staan ze nu 12de bij de kantoren. Portugal stijgt door, UK stijgt, Finland stijgt, Armenië stijg, Denemarken zakt, Australië zakt, Estland zakt. Allemaal vandaag.
pi_170730749
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:27 schreef Cee het volgende:
Ja nu ga ik straks nog zenuwachtig worden ook. :o
It's happening :B w/
~The present is all there is~
pi_170730766
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:28 schreef ato het volgende:

[..]

Als jij enthousiast wordt, word ik het ook..
Ato is om! Geniet ervan. We gaan een mooie week tegemoet.
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:31:10 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170730780
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:30 schreef grazz het volgende:

[..]

It's happening :B w/
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:31:18 #58
368283 ato
pi_170730785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:37 schreef Em31 het volgende:

Dit is een andere opname dan die van o.a. wiwi, denk van de tweede of derde keer vanochtend. Hier gaat het ook beter. Ik vind vooral die laatste minuut toch wel echt _O_
Ik neem aan dat zij op het laatst naar de boven camera kijken, mooi effect.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170730792
Mans was op het NLs feestje van vanmiddag:

~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:33:31 #60
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170730843


Ierland is toch onze alltime stem-buddy naast België?
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:33:34 #61
368283 ato
pi_170730846
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Ato is om! Geniet ervan. We gaan een mooie week tegemoet.
Ik was al een beetje om hoor na de eerste repetitie, maar ik word ook altijd heerlijk hysterisch tijdens deze Eurovisie dagen.

Dat had ik niet bij Trijntje, maar dat ging al niet goed na haar eerste repetitie.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:34:34 #62
368283 ato
pi_170730863
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:31 schreef grazz het volgende:
Mans was op het NLs feestje van vanmiddag:

[ afbeelding ]
Knappe man hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170730876
http://wiwibloggs.com/201(...)earsal-may-6/188921/

Stem allemaal even op Nederland in deze poll!

Is altijd leuk om zoiets te winnen natuurlijk :@ :@
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:36:38 #64
368283 ato
pi_170730903
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:29 schreef Momo... het volgende:
Gemiddeld staan ze nu 12de bij de kantoren. Portugal stijgt door, UK stijgt, Finland stijgt, Armenië stijg, Denemarken zakt, Australië zakt, Estland zakt. Allemaal vandaag.
Bij oddchecker 11e, Denemarken gepasseerd. België blijft hangen op nr 10)
Life can be a bitch, so like it..
pi_170730920
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:34 schreef ato het volgende:

[..]

Knappe man hoor.
pi_170730945
https://instagram.com/p/BTweyNEFusg/

Montenegro was er ook bij. :D
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:39:42 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170730972
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:38 schreef Em31 het volgende:
https://instagram.com/p/BTweyNEFusg/

Montenegro was er ook bij. :D
Montenegro en Moldavie zijn bij al dat soort dingen.
pi_170730981
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:33 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

Ierland is toch onze alltime stem-buddy naast België?
Weet ik zo niet. Ik denk wel dat Lights And Shadows voer is voor de Ierse kijkers.
~The present is all there is~
pi_170731054
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:33 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

Ierland is toch onze alltime stem-buddy naast België?
België, Israël en Ierland vormen de top 3 inderdaad.
pi_170731061
Die views van de rehearsal gaan wel weer bizar hard, bijna 60k. Vraag me af of dat nou vooral Nederlanders zijn.
pi_170731088
Youtube views - First rehearsal / First semifinal (5/6 dagen geleden)

1. Greece - 209.299
2. Poland - 204.118
3. Belgium - 167.989
4. Portugal - 149.626
5. Finland - 148.790
6. Montenegro - 132.169
7. Latvia - 127.431
8. Azerbaijan - 123.656
9. Sweden - 117.757
10. Armenia - 110.735
-----
11. Iceland - 96.815
12. Australia - 84.345
13. Cyprus - 79.221
14. Albania - 77.995
15. Moldova - 73.067
16. Georgia - 61.952
17. Slovenia - 46.651
18. Czech Republic - 43.894

Youtube views - First rehearsal / Second semifinal (3/4 dagen geleden)

1. The Netherlands - 397.215
2. F.Y.R. Macedonia - 123.619
3. Lithuania - 110.817
4. Bulgaria - 110.540
5. Belarus - 103.754
6. Croatia - 103.338
7. Romania - 100.670
8. Serbia - 95.846
9. Israel - 89.997
10. Estionia - 85.181
-----
11. Austria - 74.470
12. Denmark - 76.859
13. Switzerland - 71.309
14. Hungary - 70.476
15. Malta - 68.895
16. Ireland - 62.336
17. Norway - 49.728
18. San Marino - 45.815

Youtube views - First rehearsal Big Five + Ukraine (1 dag geleden)

1. Italy - 120.850
2. Spain - 76.543
3. France - 68.953
4. United Kingdom - 58.323
5. Germany - 50.998
6. Ukraine - 50.438

[ Bericht 0% gewijzigd door Soren op 06-05-2017 19:52:56 ]
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:46:31 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170731104
Even opgezocht, dit zijn onze stembuddies (aantal punten in finale van 1975 tm 2015)
1 België 103
= Israël 103
3 Ierland 99
4 Duitsland 92
5 Frankrijk 88
6 Spanje 86
7 Zwitserland 82
8 Oostenrijk 79
9 Verenigd Koninkrijk 77
= Zweden 77
pi_170731117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:46 schreef Momo... het volgende:
Even opgezocht, dit zijn onze stembuddies (aantal punten in finale van 1975 tm 2015)
1 België 103
= Israël 103
3 Ierland 99
4 Duitsland 92
5 Frankrijk 88
6 Spanje 86
7 Zwitserland 82
8 Oostenrijk 79
9 Verenigd Koninkrijk 77
= Zweden 77
Het is alleen interessanter om te kijken naar de afgelopen vijftien jaar.
pi_170731143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:46 schreef Momo... het volgende:
Even opgezocht, dit zijn onze stembuddies (aantal punten in finale van 1975 tm 2015)
1 België 103
= Israël 103
3 Ierland 99
4 Duitsland 92
5 Frankrijk 88
6 Spanje 86
7 Zwitserland 82
8 Oostenrijk 79
9 Verenigd Koninkrijk 77
= Zweden 77
De laatste jaren krijgen we ook veel punten van de Baltische Staten.
pi_170731182
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:45 schreef Soren het volgende:
Youtube views - First semifinal (5/6 dagen geleden)

1. Greece - 209.299
2. Poland - 204.118
3. Belgium - 167.989
4. Portugal - 149.626
5. Finland - 148.790
6. Montenegro - 132.169
7. Latvia - 127.431
8. Azerbaijan - 123.656
9. Sweden - 117.757
10. Armenia - 110.735
-----
11. Iceland - 96.815
12. Australia - 84.345
13. Cyprus - 79.221
14. Albania - 77.995
15. Moldova - 73.067
16. Georgia - 61.952
17. Slovenia - 46.651
18. Czech Republic - 43.894

Youtube views - Second semifinal (3/4 dagen geleden)

1. The Netherlands - 397.215
2. F.Y.R. Macedonia - 123.619
3. Lithuania - 110.817
4. Bulgaria - 110.540
5. Belarus - 103.754
6. Croatia - 103.338
7. Romania - 100.670
8. Serbia - 95.846
9. Israel - 89.997
10. Estionia - 85.181
-----
11. Austria - 74.470
12. Denmark - 76.859
13. Switzerland - 71.309
14. Hungary - 70.476
15. Malta - 68.895
16. Ireland - 62.336
17. Norway - 49.728
18. San Marino - 45.815

Youtube views - First rehearsal Big Five + Ukraine (1 dag geleden)

1. Italy - 120.850
2. Spain - 76.543
3. France - 68.953
4. United Kingdom - 58.323
5. Germany - 50.998
6. Ukraine - 50.438
Mooi overzichtje! :) Als dit nou ook de daadwerkelijke uitslag zou zijn (qua aantal views), dan ben ik blij *O*
pi_170731184
Volgens mij heeft Israël niet eens punten gegeven aan The Common Linnets, daar zou ik niet teveel van verwachten. De laatste jaren lijken Estland en Slovenië vaak opvallend veel punten aan Nederland te geven.

  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2017 @ 19:53:34 #77
368283 ato
pi_170731241
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:46 schreef Momo... het volgende:
Even opgezocht, dit zijn onze stembuddies (aantal punten in finale van 1975 tm 2015)
1 België 103
= Israël 103
3 Ierland 99
4 Duitsland 92
5 Frankrijk 88
6 Spanje 86
7 Zwitserland 82
8 Oostenrijk 79
9 Verenigd Koninkrijk 77
= Zweden 77
België gaf TCL 8 punten, Anouk 12.
De Belgische jury was verleden jaar minder lief, zij gaven iets van 5 punten.
Televoters geloof ik nog 8 punten.

Israël, geeft niets meer de laatste 15 jaar.

Estland, Letland, Finland, IJsland, Noorwegen zijn liever voor ons de laatste jaren.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 19:53:53 #78
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170731243


Dit alles bij elkaar opgeteld, het kan niet meer misgaan! *O* :B *O* ;)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170731261
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]

Dit alles bij elkaar opgeteld, het kan niet meer misgaan! *O* :B *O* ;)
_O- _O-
pi_170731366
De positieve reacties van vooral Oost-Europese hoek zijn opvallend. Die regio laat ons traditiegetrouw in de steek.

En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die vloer een technisch probleem had. Plaatje niet in het midden en daarna flikkert die vloer onregelmatig door.

(Als het wel zo hoort is het lelijk, maar dat had ik volgens mij al gezegd.)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170731472
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]

Dit alles bij elkaar opgeteld, het kan niet meer misgaan! *O* :B *O* ;)
pi_170731504
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:44 schreef Em31 het volgende:
Die views van de rehearsal gaan wel weer bizar hard, bijna 60k. Vraag me af of dat nou vooral Nederlanders zijn.
Denk het wel. Ze hebben sowieso best veel fans en de beelden worden door de NLse pers via eigen website en via social media verspreid. Veel NLers die het zien.
~The present is all there is~
pi_170731539
Hoe werkt de zoekfunctie op fok in hemelsnaam :?

Volgens mij heb ik vorig jaar een soortgelijk YT-views lijstje geplaatst. Ben benieuwd in hoeverre dat iets kan voorspellen!
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 20:08:47 #85
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170731553
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:08 schreef Soren het volgende:
Hoe werkt de zoekfunctie op fok in hemelsnaam :?

Volgens mij heb ik vorig jaar een soortgelijk YT-views lijstje geplaatst. Ben benieuwd in hoeverre dat iets kan voorspellen!
Niet volgens mij. Al jaren stuk... :') :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170731631
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:08 schreef Soren het volgende:
Hoe werkt de zoekfunctie op fok in hemelsnaam :?

Volgens mij heb ik vorig jaar een soortgelijk YT-views lijstje geplaatst. Ben benieuwd in hoeverre dat iets kan voorspellen!
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Niet volgens mij. Al jaren stuk... :') :')
Gebruik op Google het volgende site:forum.fok.nl
pi_170731699
Geweldig deze reacties. Toen duidelijk werd dat de meiden ons land gingen vertegenwoordigen, waren de reacties niet van de lucht.

Nu ze hoge ogen schijnen te gaan gooien zitten we nog net niet met zijn allen te soppen onze stoelen.

Maakt niet uit hoor, dit is gewoon een (jaarlijks) terugkerend fenomeen :)
  ESF Reporter zaterdag 6 mei 2017 @ 20:18:55 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_170731766
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]

Dit alles bij elkaar opgeteld, het kan niet meer misgaan! *O* :B *O* ;)
*O*

Ik met m'n grote waffel, speciaal een citroenpers en een kilo zuurtjes aangeschaft voor deze week maar ik ga ze niet eens nodig hebben what is happeniiiiiiing.

Net interview met hysterische WiWiWilliam gekeken en zelfs daar werd ik vrolijk van.
  ESF Reporter zaterdag 6 mei 2017 @ 20:21:15 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_170731815
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geweldig deze reacties. Toen duidelijk werd dat de meiden ons land gingen vertegenwoordigen, waren de reacties niet van de lucht.

Nu ze hoge ogen schijnen te gaan gooien zitten we nog net met zijn allen te soppen onze stoelen.

Maakt niet uit hoor, dit is gewoon een (jaarlijks) terugkerend fenomeen :)
Ja erg he. Maar goed, ik zal nooit zeggen 'ik zei het toch, dit kan niet meer mis gaan!'
Zit er trouwens ieder jaar echt flink naast met mijn favorieten en voorspellingen dus hoe erger ik het vind, hoe hoger de kansen. :P
pi_170731954
Ik heb de YT-views gevonden uit 2015:

16th May 2015, 10:43

Re: THE NETHERLANDS 2015 - Trijntje Oosterhuis - Walk Along
The youtube views of the second rehearsals:

01. Estonia 45.105
02. Greece 36.580

03. Russia 33.721
04. Belgium 31.500
05. Armenia 27.322

06. Netherlands 26.279
07. Albania 22.756
08. Georgia 20.703
09. Moldova 19.973
10. Serbia 17.972
11. Macedonia 15.023
12. Finland 14.830
13. Belarus 13.234
14. Hungary 9.656
15. Romania 9.284
16. Denmark 7.126

Dikgedrukte landen hebben zich gekwalificeerd.
pi_170732039
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:26 schreef Soren het volgende:
Ik heb de YT-views gevonden uit 2015:

16th May 2015, 10:43

Re: THE NETHERLANDS 2015 - Trijntje Oosterhuis - Walk Along
The youtube views of the second rehearsals:

01. Estonia 45.105
02. Greece 36.580

03. Russia 33.721
04. Belgium 31.500
05. Armenia 27.322

06. Netherlands 26.279
07. Albania 22.756
08. Georgia 20.703
09. Moldova 19.973
10. Serbia 17.972
11. Macedonia 15.023
12. Finland 14.830
13. Belarus 13.234
14. Hungary 9.656
15. Romania 9.284
16. Denmark 7.126

Dikgedrukte landen hebben zich gekwalificeerd.
Bij Trijntje waren het veel ramptoeristen ;)
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 20:29:51 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170732046
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 20:31:12 #93
163650 Greys
pi_170732078
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.

Ah well..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:31:39 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170732093
Wow hoe ze Hold On ook nog even uit hun mouw schudden in dat interview. Geweldig. :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 20:32:19 #95
163650 Greys
pi_170732120
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Wow hoe ze Hold On ook nog even uit hun mouw schudden in dat interview. Geweldig. :D
Ja dat was heel knap. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170732143
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.

Ah well..
We slepen je er wel doorheen *O*
pi_170732164
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Wow hoe ze Hold On ook nog even uit hun mouw schudden in dat interview. Geweldig. :D
Welke :o
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 20:34:34 #98
163650 Greys
pi_170732194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:33 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Welke :o
Wiwi interview helemaal aan het eind. Die adorerende reactie van die William is echt hemels :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170732196
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.

Ah well..
Ik vind het ook nog steeds niets hoor ;)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 20:34:53 #100
163650 Greys
pi_170732199
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:32 schreef Soren het volgende:

[..]

We slepen je er wel doorheen *O*
Dankjewel O+ w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 20:35:32 #101
163650 Greys
pi_170732210
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds niets hoor ;)
Gaan wij lekker samen Portugal adoreren :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:36:32 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170732245
Ik kwam trouwens net nog deze post tegen van een user. Ik vind dat die wel gelijk heeft gekregen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hun stemmen er trouwens niet optimaal uitkomen in deze productie. Ik ga jullie verzekeren dat dit liedje in een grote zaal live naar een heel nieuw niveau getild gaat worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170732246
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Wiwi interview helemaal aan het eind. Die adorerende reactie van die William is echt hemels :D
Oh, laat me raden William die ze er weer aan herinnert dat het zo op Wilson Philips lijkt :{
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:43:53 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170732401
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.

Ah well..
Nee hoor, ik ben er ook nog. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:58:08 #105
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170732717

9de bij de bookies!

Blanche voorbij gestreefd..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 20:58:18 #106
163650 Greys
pi_170732719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:36 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Oh, laat me raden William die ze er weer aan herinnert dat het zo op Wilson Philips lijkt :{
Ongeveer vanaf 8.40.
Ik moet wel om hem lachen _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170732750
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:58 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]

9de bij de bookies!

Blanche voorbij gestreefd..
Wie had dat ooit gedacht. :D

Vind het serieus jammer van België. ;(
pi_170733085
http://escunited.com/2017(...)ons-of-semi-final-2/
Nederland derde achter Roemenië en Bulgarije.
pi_170733185
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:58 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]

9de bij de bookies!

Blanche voorbij gestreefd..
Cornald leest mee. Hij zet het nu op twitter.

Cornald :W
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 21:24:04 #110
163650 Greys
pi_170733317
Hoi Cornald!
Ik heb weleens lelijke dingen over je gezegd maar dit jaar hou ik een beetje van je. ^O^

EN ZORG IN GODSNAAM DAT JIJ VOLGEND JAAR REGELT DAT WAYLON SOLO GAAT (WANT DAT WIL IE) EN NIET MAAN DIE DOOR JAN SMIT WORDT GEPUSHED.

Dank O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 06-05-2017 21:31:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 21:25:19 #111
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170733346
Hoi Cornald,

Volgend jaar weer iets in de lijn van TCL, Douwe bob etc.
Ja?

k thx bye.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 21:26:35 #112
163650 Greys
pi_170733375
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:29:11 #113
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170733424
Wat zouden jullie zeggen van Andre Hazes Jr.?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170733445
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat zouden jullie zeggen van Andre Hazes Jr.?
Leuk voor het eurovisie schlagerfestival
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:30:08 #115
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170733448
Hallo meneer Maas.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:24 schreef Greys het volgende:
Hoi Cornald!
Ik heb weleens lelijke dingen over je gezegd maar dit jaar hou ik een beetje van je. ^O^

EN ZORG IN GODSNAAM DAT JIJ VOLGEND JAAR REGELT DAT WAYLON SOLO GAAT EN NIET MAAN DIE DOOR JAN SMIT WORDT GEPUSHED.

Dank O+
Dit.
Graag.
Dank u.
w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170733452
Cornald, benader Chef' Special even voor volgend jaar :)

Waylon mag ook wel
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 21:32:12 #117
163650 Greys
pi_170733513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Wat zouden jullie zeggen van Andre Hazes Jr.?
Net zo'n goed idee als dat Sieneke nog eens zou gaan! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 21:32:31 #118
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170733522
Geachte heer Maas,

Zou u de heer J.Smit alstublieft kunnen opsluiten op het dakterras van het hotel voor de rest van het eeuwigheid songfestival.

Groetjessss,

Momo en een poot van mijn koi-karper.
pi_170733546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:32 schreef Momo... het volgende:
Geachte heer Maas,

Zou u de heer J.Smit alstublieft kunnen opsluiten op het dakterras van het hotel voor de rest van het eeuwigheid songfestival.

Groetjessss,

Momo en een poot van mijn koi-karper.
En dan die Daniel Dekker terug? Ik heb dan toch liever Jantje Smit
pi_170733567
Wat is er in de tussenliggende tijd gebeurd dat de Nederlandse inzending gestegen is van 14 naar 9 bij de bookies ? :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 21:34:20 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170733578
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:33 schreef KoningPils het volgende:

[..]

En dan die Daniel Dekker terug? Ik heb dan toch liever Jantje Smit
Gewoon iemand nieuw vragen die er visie op heeft.
pi_170733591
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:34 schreef Momo... het volgende:

[..]

Gewoon iemand nieuw vragen die er visie op heeft.
Carlo B?
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 21:36:02 #123
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170733619
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:34 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Carlo B?
Zanger rinus
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 21:37:48 #124
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170733657
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:34 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Carlo B?
Dan heb ik gewoon nog liever Chazia Mourali. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:38:00 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170733663
Ik vind Waylon een prima plan. Als het maar geen Miss Montreal of Karel Emerald wordt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:42:07 #126
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170733747
En sla Maan ook nog maar een paar jaar over, Cornald.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:42:34 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170733762
Waar is die Maan hype eigenlijk op gebaseerd? Ik ken die meid echt helemaal nergens van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170733841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Waar is die Maan hype eigenlijk op gebaseerd? Ik ken die meid echt helemaal nergens van.
De gemiddelde Nederlander wil graag deelnemers van the Voice, die kennen ze namelijk als enige samen met SkyRadio artiesten.
pi_170733949
Volgens mij is de helft van de deelnemers al van The Voice of X Factor _O_ Blanche zelfs uitgeschakeld in de 2e ronde, Slavko van Montenegro en die van Kroatie _O-

Sowieso terug gaan naar Anouk/Common Linnets/Douwe stijl, echte artiesten met een eigen identiteit en eigen (stijl van) muziek, en gewoon hun ding laten doen... Niet zoals Trijnjte, BNers/coverartiesten die nog amper hun eigen muziek hebben. Dit aanvullen met iemand die verstand heeft van staging-concepten, en je hebt de meeste deelnames succes, en meeste kans op een winnaar.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:54:59 #130
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170734034
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:46 schreef KoningPils het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander wil graag deelnemers van the Voice, die kennen ze namelijk als enige samen met SkyRadio artiesten.
Ah, The Voice. Ja dat soort cholera voor het brein kijk ik niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170734055
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:24 schreef Greys het volgende:
Hoi Cornald!
Ik heb weleens lelijke dingen over je gezegd maar dit jaar hou ik een beetje van je. ^O^

EN ZORG IN GODSNAAM DAT JIJ VOLGEND JAAR REGELT DAT WAYLON SOLO GAAT (WANT DAT WIL IE) EN NIET MAAN DIE DOOR JAN SMIT WORDT GEPUSHED.

Dank O+
Waarom steeds dat gepush van die Waylon? Om goede songs te schrijven heeft hij toch echt de Common Linnets nodig, met name Rob Crosby.
pi_170734081
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ah, The Voice. Ja dat soort cholera voor het brein kijk ik niet.
Slim
pi_170734115
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:51 schreef Majkool het volgende:
Volgens mij is de helft van de deelnemers al van The Voice of X Factor _O_ Blanche zelfs uitgeschakeld in de 2e ronde, Slavko van Montenegro en die van Kroatie _O-

Sowieso terug gaan naar Anouk/Common Linnets/Douwe stijl, echte artiesten met een eigen identiteit en eigen (stijl van) muziek, en gewoon hun ding laten doen... Niet zoals Trijnjte, BNers/coverartiesten die nog amper hun eigen muziek hebben. Dit aanvullen met iemand die verstand heeft van staging-concepten, en je hebt de meeste deelnames succes, en meeste kans op een winnaar.
Dit.... precies dit... om die reden winnen landen als Zweden vaak, omdat het daar echt een dingetje is om mee te doen, in tegenstelling tot hier in NL.

Ik gun het de meiden echt wel, dat ze kunnen zingen, absoluut.. maar dat nummer is te 13 in een dozijn, te nietszeggend, het heeft geen arc en het blijft echt niet hangen.
pi_170734179
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:58 schreef totebel het volgende:

[..]

Dit.... precies dit... om die reden winnen landen als Zweden vaak, omdat het daar echt een dingetje is om mee te doen, in tegenstelling tot hier in NL.

Ik gun het de meiden echt wel, dat ze kunnen zingen, absoluut.. maar dat nummer is te 13 in een dozijn, te nietszeggend, het heeft geen arc en het blijft echt niet hangen.
Dat is wel een ander systeem. Is meestal niet geschreven of gemaakt door hunzelf, maar wel de topcategorie schrijvers en gefilmd door topproductie in grote stadions. Dat kan Nederland toch niet, omdat het niet zo groot is als daar, maar dit is de een na beste optie denk ik
pi_170734181
Hoi Cornald :D
pi_170734278
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:58 schreef totebel het volgende:

[..]

Dit.... precies dit... om die reden winnen landen als Zweden vaak, omdat het daar echt een dingetje is om mee te doen, in tegenstelling tot hier in NL.

Ik gun het de meiden echt wel, dat ze kunnen zingen, absoluut.. maar dat nummer is te 13 in een dozijn, te nietszeggend, het heeft geen arc en het blijft echt niet hangen.
De nummers in Melodifestivalen waren ook allemaal 13 in een dozijn, inclusief het nummer waar ze nu mee in Kiev zijn... het is wel redelijk catchy, vooruit.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:07:16 #137
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170734310
Hoi Cornald, ik weet niet of je nog steeds meeleest, maar hebben jullie wel eens aan Jan Smit gedacht?
:o)
pi_170734433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:58 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]

9de bij de bookies!

Blanche voorbij gestreefd..
:B
~The present is all there is~
pi_170734460
en op 2 op itunes Slovenie... helaas in de andere semi
pi_170734469
http://esctracker.com/ Op #2 itunes Slovenië
pi_170734567
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

De nummers in Melodifestivalen waren ook allemaal 13 in een dozijn, inclusief het nummer waar ze nu mee in Kiev zijn... het is wel redelijk catchy, vooruit.
Ze steken er alleen wel veel meer tijd, energie en geld in. De acts staan altijd als een huis
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 22:28:46 #142
163650 Greys
pi_170734691
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waarom steeds dat gepush van die Waylon? Om goede songs te schrijven heeft hij toch echt de Common Linnets nodig, met name Rob Crosby.
'Die Waylon?' :D Oké.

Omdat hij zelf heeft aangegeven dat hij graag wil en ik tien keer liever hem zie gaan dan Manen of Pleunen. Laat me lekker m'n eigen voorkeuren hebben. :)

En Giving Up Easy schreef ie samen bv met Rob in Nashville vóór The Common Linnets volgens mij, waarom zou die nu ineens niet meer met hem willen werken? Of zou Rob dat niet meer van Tante Ilse mogen denk je? Dat zou wel heel veel over haar zeggen..

Maar wie heeft bv Jailbird geschreven niet te lang geleden, weet jij dat toevallig? Want zoiets vind ik ook lekker. Niet Rob dan, kennelijk. En Wicked Ways schreef hij zelf met Ben Parker, en Love Drunk was ook zonder Common Linnets dacht ik toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:29:13 #143
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_170734703
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:16 schreef messi124 het volgende:
http://esctracker.com/ Op #2 itunes Slovenië
ok... totaal niet random haha

Jammer dat ze niet in onze semi zitten ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 22:29:42 #144
163650 Greys
pi_170734718
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:07 schreef Dave het volgende:
Hoi Cornald, ik weet niet of je nog steeds meeleest, maar hebben jullie wel eens aan Jan Smit gedacht?
Met z'n Duitse schlagertrio, whooptiedoooo *O*

:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170734729
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:16 schreef Idem-Dito het volgende:
en op 2 op itunes Slovenie... helaas in de andere semi
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:16 schreef messi124 het volgende:
http://esctracker.com/ Op #2 itunes Slovenië
2 downloads :')
http://members.home.nl/hole88/itunes/si.xml
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 22:31:24 #146
163650 Greys
pi_170734746
Sommige landen staan zelfs in hun eigen land 185e ofzo _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170734840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:55 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waarom steeds dat gepush van die Waylon? Om goede songs te schrijven heeft hij toch echt de Common Linnets nodig, met name Rob Crosby.
#TeamGreys.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 22:38:35 #148
163650 Greys
pi_170734889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:35 schreef marcodej het volgende:

[..]

#TeamGreys.
Ik lees net in andere topic dat blackswan #TeamMaan is dus ach, smaken verschillen zullen we maar zeggen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 22:40:36 #149
163650 Greys
pi_170734930
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:43:04 #150
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170734973
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
Op zich zou het dan wel weer grappig zijn om Maan 'Waar is de zon?' te horen zingen.
:o)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:44:44 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170735004
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
Ik ben überhaupt niet op de hoogte van goede nummers van Maan, ik kan daarom jou vraag niet beantwoorden. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170735027
Waarom zouden er alleen maar singer-songwriters mogen gaan?
  ESF Reporter zaterdag 6 mei 2017 @ 22:46:07 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_170735038
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
Haar vader kan veel voor haar regelen maar teksten schrijven is 'm nog niet gelukt.
pi_170735042
Gelukkig is de papa van Maan geen schrijver B-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:49:09 #155
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_170735078
De koorts is gelijk over, bij het idee Maan.
pi_170735112
OGENE concert nu op NPO1
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:51:26 #157
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170735119
Ik heb al wel vast de visuals voor op de videowall gevonden!

:o)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 22:52:18 #158
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170735134
En ze kunnen vast voor een prikkie dat ding van Oostenrijk overnemen.
:o)
pi_170735217
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:51 schreef Dave het volgende:
Ik heb al wel vast de visuals voor op de videowall gevonden!

[ afbeelding ]
The Moonwalk

Bdm tss...
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 22:56:40 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170735229
In het concert laten ze wel weer indrukwekkende vocals zien.
  Spellchecker zaterdag 6 mei 2017 @ 22:57:21 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170735246
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:56 schreef Momo... het volgende:
In het concert laten ze wel weer indrukwekkende vocals zien horen.
;)
pi_170735265
Schakel net in op NPO1, klinkt goed en ik vind ze eigenlijk ook nog best leuk overkomen. Vooral Amy O+
pi_170735369

Dit op het Songfestival, dat zou toch van een ultieme geiligheid zijn.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 23:03:52 #164
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170735379
Ik zei het al eerder: stiekem zijn zebest likeable. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170735493
Toch zonde dat ze dat korte klapmomentje er uit gehaald hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 23:18:33 #166
163650 Greys
pi_170735714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:08 schreef Maartel het volgende:
Toch zonde dat ze dat korte klapmomentje er uit gehaald hebben.
Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ja, inderdaad. Dat gefist vind ik geen verbetering. :@

Goed concert trouwens.
Zie, krijg ik best m'n strot uit. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170735894
pi_170735912
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ja, inderdaad. Dat gefist vind ik geen verbetering. :@

Goed concert trouwens.
Zie, krijg ik best m'n strot uit. :)
Ik had nooit wat met ze (geen idee waar 't op gebaseerd was trouwens, want heb hun seizoen van The Voice volledig gemist) maar begin ze toch wel steeds leuker te vinden.
Die zang is natuurlijk absurd goed, maar 't helpt dat ze ook wat uptempo doen, en die flauwe grapjes tussendoor breken een beetje het beeld van 'overgecontroleerde popjes' wat ik van ze had.
pi_170735963
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik had nooit wat met ze (geen idee waar 't op gebaseerd was trouwens, want heb hun seizoen van The Voice volledig gemist) maar begin ze toch wel steeds leuker te vinden.
Die zang is natuurlijk absurd goed, maar 't helpt dat ze ook wat uptempo doen, en die flauwe grapjes tussendoor breken een beetje het beeld van 'overgecontroleerde popjes' wat ik van ze had.
Ik krijg juist de zenuwen van dit concert, zo suikerzoet als suikerspinnen.. brrrr :X

Ik moet dan gelijk denken "Stel je bent buren van deze meiden, en ze zijn de hele dag deze harmonietjes aan het oefenen" _O-
  zaterdag 6 mei 2017 @ 23:31:51 #170
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_170736032
Ik had nooit veel met Og3ne maar vind de dames steeds leuker worden. Vind het concert best tof gedaan. Ze laten hier tevens genoeg zangkwaliteiten zien, mooi. Lights and shadows vind ook niet veel aan, uptempo nummer had misschien beter gepast.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 23:33:53 #171
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170736077
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:26 schreef Soren het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 mei 2017 @ 23:38:57 #172
163650 Greys
pi_170736153
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:26 schreef Soren het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170736286
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:31 schreef grazz het volgende:
Mans was op het NLs feestje van vanmiddag:

[ afbeelding ]
Mans :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zaterdag 6 mei 2017 @ 23:51:07 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_170736351
Ik zit ondertussen mijn tijd op YouTube te verdoen door Eurovision-top-zovelen te bekijken en ben terecht gekomen op een 'Top 50 Worst Eurovision Songs' en ik word hier erg melig van. :')

Cake to bake staat op 50.
Ik moet ze nog steeds een foto van een cake tweeten herinner ik me nu.
pi_170736364
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:51 schreef Cee het volgende:
Ik zit ondertussen mijn tijd op YouTube te verdoen door Eurovision-top-zovelen te bekijken en ben terecht gekomen op een 'Top 50 Worst Eurovision Songs' en ik word hier erg melig van. :')

Cake to bake staat op 50.
Ik moet ze nog steeds een foto van een cake tweeten herinner ik me nu.
Linkje?
  ESF Reporter zaterdag 6 mei 2017 @ 23:55:59 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_170736410
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Linkje?

Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
pi_170736451
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:

[..]


Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
Ik skip er een beetje doorheen, maar jeetje Spanje 1983 (#19) was écht slecht ;(
  ESF Reporter zondag 7 mei 2017 @ 00:01:17 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_170736466
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:00 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik skip er een beetje doorheen, maar jeetje Spanje 1983 (#19) was écht slecht ;(
Dat mens is ladderzat volgens mij.
pi_170736470
quote:
Dus iedereen is positief over hoe het er uit ziet?

Behalve hier dan. :D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 7 mei 2017 @ 00:01:27 #181
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170736472
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:

[..]


Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
Leuk, ga ik zo ook even doorheen. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170736493
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:01 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat mens is ladderzat volgens mij.
Er is blijkbaar later een Spaanse documentaire over gemaakt, en de eerste reactie daar is:

The judges were not ready in 1983 for an ethnic flamenco song. This was by far the best song in the contest and possibly the best song of the decade.

:')
  ESF Reporter zondag 7 mei 2017 @ 00:04:31 #183
87554 Cee
Welluk?
pi_170736529
Letland 2006 wtf _O-
pi_170736540
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:04 schreef Cee het volgende:
Letland 2006 wtf _O-
Ik wist niet dat Ellen DeGeneres ooit had meegedaan aan het Songfestival.
  zondag 7 mei 2017 @ 00:06:01 #185
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170736543
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:04 schreef Cee het volgende:
Letland 2006 wtf _O-
Toen was het podium nog niet zo groot als nu, stuk beter!
  zondag 7 mei 2017 @ 00:10:10 #186
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170736588
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik blijf alleen over als niet-liefhebber.

Ah well..
Ik vind het ook niet sterk, pakjes zijn ook lelijk...
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2017 @ 00:17:11 #187
368283 ato
pi_170736696
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:02 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Er is blijkbaar later een Spaanse documentaire over gemaakt, en de eerste reactie daar is:

The judges were not ready in 1983 for an ethnic flamenco song. This was by far the best song in the contest and possibly the best song of the decade.

:')
Ik vond het toen vreselijk, nu vind ik het wel wat hebben.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 7 mei 2017 @ 00:21:13 #188
425374 TinyTim
Knee deep in flowers
pi_170736738
Grappig, in de top 50 Worst eurovision songs staan sowieso vier nummers die in mijn top 10 aller tijden staan!!!!!! Nummer 1: Rendez vous van Pas de Deus. Dat nummer was zijn tijd jaren vooruit...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 00:32:45 #189
163650 Greys
pi_170736841
Ik vond Cake to Bake enig :@ O+

Oké het was geen Eurovisiemateriaal en alles was er slecht aan maar ik vond het zó sympathiek en vrolijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 00:38:44 #190
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_170736901
quote:
Het was blijkbaar te moeilijk om die camera even van autofocus af te halen? :')

En SBS Shownieuws was er blijkbaar ook bij vanmiddag voor een interview: http://www.kijk.nl/sbs6/s(...)in-gesprek-met-og3ne
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 00:41:05 #191
163650 Greys
pi_170736928
Hier had ik ook een enórm zwak voor.


Er er was nog zoiets dat er op leek in een van die jaren. Een vrolijk lief klein beetje nerderig joch, donker haar, lief liedje en heel vrolijke kleuren erachter op led. Weet iemand wat ik bedoel? :@ Of was dat gewoon dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2017 @ 00:43:00 #192
368283 ato
pi_170736946
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:

[..]


Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
Frankrijk 1990, 1991, 1992
Monaco 1967
Nederland 1962

Slechte nummers vinden 😢
Life can be a bitch, so like it..
pi_170736957
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:38 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Het was blijkbaar te moeilijk om die camera even van autofocus af te halen? :')

En SBS Shownieuws was er blijkbaar ook bij vanmiddag voor een interview: http://www.kijk.nl/sbs6/s(...)in-gesprek-met-og3ne
Ik wist niet dat Lisa's vriend die ene Belgische YouTuber was, wat grappig :o
pi_170737004
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:41 schreef Greys het volgende:
Hier had ik ook een enórm zwak voor.


Er er was nog zoiets dat er op leek in een van die jaren. Een vrolijk lief klein beetje nerderig joch, donker haar, lief liedje en heel vrolijke kleuren erachter op led. Weet iemand wat ik bedoel? :@ Of was dat gewoon dit.


[ Bericht 10% gewijzigd door Childofthe90s op 07-05-2017 00:53:21 ]
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 00:48:54 #195
375570 crew  Cyan9
pi_170737013
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:

[..]


Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
Frankrijk 1991 staat er in. Hoe durft ie. :(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2017 @ 00:52:37 #196
368283 ato
pi_170737047
quote:
11s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Frankrijk 1991 staat er in. Hoe durft ie. :(
Ja dat postte ik ook al eerder en Frankrijk 1990 en 1992..

Overigens vind ik Hongarije 2013 en Israël 2000 ook niet slecht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170737260
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:41 schreef Greys het volgende:
Hier had ik ook een enórm zwak voor.


Er er was nog zoiets dat er op leek in een van die jaren. Een vrolijk lief klein beetje nerderig joch, donker haar, lief liedje en heel vrolijke kleuren erachter op led. Weet iemand wat ik bedoel? :@ Of was dat gewoon dit.
Gianluca Bezzina O+ Die vond ik echt zó leuk destijds. Ik hou echt van vrolijke mannen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170737331
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:21 schreef TinyTim het volgende:
Grappig, in de top 50 Worst eurovision songs staan sowieso vier nummers die in mijn top 10 aller tijden staan!!!!!! Nummer 1: Rendez vous van Pas de Deus. Dat nummer was zijn tijd jaren vooruit...
Inderdaad! Hetzelfde jaar hadden ze ook een "hitje" met het nummer cardiocleptomanie. Klinkt nog steeds geweldig!
pi_170737365
Over een week zijn we allemaal dronken en gelukkig omdat Nederland voor het eerst sinds weet ik hoeveel jaar weer het songfestival gewonnen heeft O+
pi_170737449
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:33 schreef BillDauterive het volgende:
Over een week zijn we allemaal dronken en gelukkig omdat Nederland voor het eerst sinds weet ik hoeveel jaar weer het songfestival gewonnen heeft O+
haha, dat is wel heel erg glas half vol. Top 10 moet lukken, en dat is bijzonder, want een paar weken geleden had ik het geen cent gegeven en ging volledig voor Belgie.
pi_170737506
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:

[..]


Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
Ik struin elk jaar voor het ESF dit soort lijstjes af op Youtube, maar ben deze echt nog nooit tegengekomen. :D Heerlijke voorpret dit, bedankt Cee!

Ik ben het wel oneens met de volgende:
Letland 2014 (heerlijk vrolijke guilty pleasure)
Duitsland 1998 (ik heb een zwak voor dat foute Guildo liedje)
Georgië 2016 (snap niet waarom die erin staat; gewoon een goed poprock nummer, was zelfs mijn nummer 2 vorig jaar)
Frankrijk 1992 (gewoon een goed nummer)
Frankrijk 1991 (een fantastisch nummer dat gewoon had moeten winnen, een van mijn alttime favourites)

En stiekem heb ik ook een zwak voor Ierland 2007; erg slecht uitgevoerd en daardoor terecht laatste, maar het liedje heeft wel iets leuks.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_170737540
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:45 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

haha, dat is wel heel erg glas half vol. Top 10 moet lukken, en dat is bijzonder, want een paar weken geleden had ik het geen cent gegeven en ging volledig voor Belgie.
Ik heb nog steeds geen vertrouwen in de eindoverwinning, maar begin het de meiden wel steeds meer te gunnen. Een aantal maanden terug was ik - net als vrijwel iedereen - heel negatief en nu ben ik - net als vrijwel iedereen - toch omgeslagen.

Ik hoop op een Zuid-Europese overwinning, dat is al veel te lang geleden. Volgend jaar, als we Waylon insturen, winnen we wel :P
pi_170737553
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:45 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

haha, dat is wel heel erg glas half vol. Top 10 moet lukken, en dat is bijzonder, want een paar weken geleden had ik het geen cent gegeven en ging volledig voor Belgie.
Same here.

Belgie was het, maar nu na de rehearsals wint Ogene veel punten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_170737563
Ze zijn neukbaar maar hun muziek is saai.
pi_170737635
Ik ben zeker niet omgeslagen en vind het nog altijd niets (zowel lied als act). Ze zingen prima, maar dat vind ik dan ook echt alles ervan. Wat dat betreft ben ik niets omgeslagen.

Wel ben ik omgeslagen als het gaat om gunnen, want in eerste instantie vond ik ze nogal laks praten over 'joh, pappa schrijft wel even een hit voor ons, komt goed' wat mij deed denken dat ze het niet serieus namen. Dat gepaard met denigrerende opmerkingen over Douwe's 11e plek ('wij gaan echt wel hoger scoren, en tips hoeven we niet van iemand die niet gewonnen heeft!') en het figuur van Trijntje ('wij passen met zijn drieën in die jurk!') verheugde ik me er bijna op om hen te zien afgaan. Inmiddels heb ik dat bijgesteld nu ik heb gezien dat ze er wel degelijk moeite in stoppen en het beste eruit willen halen. Hun professionele instelling kan ik zeker waarderen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 7 mei 2017 @ 07:28:49 #206
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_170738347
Ja ,maar jammer dat het zo'n flutlied is. Had dan tenminste in het Nederlands gezongen met typisch Nederlandse kleding, of bv klompen, of tulpen in het haar. Dan had het nog iets gehad dat typisch is van ons land. Nu is het een nummer dat elk land had kunnen inzenden.

Er moet altijd iets van folklore en iets nationalistisch inzitten. Anders heb je niet begrepen waar het songfestival omgaat. Het benadrukken van de verschillende culturen. Het was niet voor niets dat landen verplicht in eigen taal moesten zingen.
pi_170738483
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:58 schreef Firewarrior het volgende:
Ze zijn neukbaar maar hun muziek is saai.
Nou, minimaal 2 vd 3 mogen afvallen, van wat ik gister met het zappen zag.
  ESF Reporter zondag 7 mei 2017 @ 08:53:06 #208
87554 Cee
Welluk?
pi_170738705
quote:
11s.gif Op zondag 7 mei 2017 00:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Frankrijk 1991 staat er in. Hoe durft ie. :(
En die hipster uit Hongarije van een paar jaar geleden, was toen een van mijn favorieten.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 mei 2017 @ 09:03:46 #209
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170738777
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 07:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ja ,maar jammer dat het zo'n flutlied is. Had dan tenminste in het Nederlands gezongen met typisch Nederlandse kleding, of bv klompen, of tulpen in het haar. Dan had het nog iets gehad dat typisch is van ons land. Nu is het een nummer dat elk land had kunnen inzenden.

Er moet altijd iets van folklore en iets nationalistisch inzitten. Anders heb je niet begrepen waar het songfestival omgaat. Het benadrukken van de verschillende culturen. Het was niet voor niets dat landen verplicht in eigen taal moesten zingen.
Ja want Sieneke was een succes. :')
pi_170738786
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 07:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ja ,maar jammer dat het zo'n flutlied is. Had dan tenminste in het Nederlands gezongen met typisch Nederlandse kleding, of bv klompen, of tulpen in het haar. Dan had het nog iets gehad dat typisch is van ons land. Nu is het een nummer dat elk land had kunnen inzenden.

Er moet altijd iets van folklore en iets nationalistisch inzitten. Anders heb je niet begrepen waar het songfestival omgaat. Het benadrukken van de verschillende culturen. Het was niet voor niets dat landen verplicht in eigen taal moesten zingen.
Wat een onzin ..
pi_170739382
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 02:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben zeker niet omgeslagen en vind het nog altijd niets (zowel lied als act). Ze zingen prima, maar dat vind ik dan ook echt alles ervan. Wat dat betreft ben ik niets omgeslagen.

Wel ben ik omgeslagen als het gaat om gunnen, want in eerste instantie vond ik ze nogal laks praten over 'joh, pappa schrijft wel even een hit voor ons, komt goed' wat mij deed denken dat ze het niet serieus namen. Dat gepaard met denigrerende opmerkingen over Douwe's 11e plek ('wij gaan echt wel hoger scoren, en tips hoeven we niet van iemand die niet gewonnen heeft!') en het figuur van Trijntje ('wij passen met zijn drieën in die jurk!') verheugde ik me er bijna op om hen te zien afgaan. Inmiddels heb ik dat bijgesteld nu ik heb gezien dat ze er wel degelijk moeite in stoppen en het beste eruit willen halen. Hun professionele instelling kan ik zeker waarderen.
Helemaal mee eens. ^O^ Hebben mij ook positief verrast, leuke meiden ook. :)
pi_170740446
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:03 schreef marcodej het volgende:

Dit op het Songfestival, dat zou toch van een ultieme geiligheid zijn.
Kijk, daar ga je dus al: dat nummer is geschreven door de Common Linnets.

Waylon is een geweldige zanger en een geweldige performer, maar goede zangers sturen we de laatste jaren als Nederland steeds. Het gaat om het nummer, en dat blijft nogal achter. Waylon scoort toch ook geen hits? Z'n enige hits zijn die soulnummers die je nog wel eens op Sublime FM hoort.
pi_170740759
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je dus al: dat nummer is geschreven door de Common Linnets.

Waylon is een geweldige zanger en een geweldige performer, maar goede zangers sturen we de laatste jaren als Nederland steeds. Het gaat om het nummer, en dat blijft nogal achter. Waylon scoort toch ook geen hits? Z'n enige hits zijn die soulnummers die je nog wel eens op Sublime FM hoort.
Ik heb het idee dat je niet zo'n fan bent van Waylongod.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2017 @ 11:46:55 #214
43556 miss_dynastie
pi_170740807
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 07:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ja ,maar jammer dat het zo'n flutlied is. Had dan tenminste in het Nederlands gezongen met typisch Nederlandse kleding, of bv klompen, of tulpen in het haar. Dan had het nog iets gehad dat typisch is van ons land. Nu is het een nummer dat elk land had kunnen inzenden.

Er moet altijd iets van folklore en iets nationalistisch inzitten. Anders heb je niet begrepen waar het songfestival omgaat. Het benadrukken van de verschillende culturen. Het was niet voor niets dat landen verplicht in eigen taal moesten zingen.
Typisch Nederlandse kleding? Als ik om me heen kijk is dat vaak een legging bij wijze van broek en een shirtje erop. Ik ken niet zoveel mensen die dagelijks in klederdracht over straat gaan. Om precies te zijn kom ik op 0, en ik ken aardig wat mensen...

Ik zou dat nationalisme graag vertalen als 'iets dat we als land mooi vinden, we ons in herkennen en trots op kunnen zijn.' En in dat opzicht faalt Og3ne wel, maar als je daarnaar kijkt deden TCL dat in ogen van velen vooraf ook, dus ik weet het niet zo goed.
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 12:09:26 #215
375570 crew  Cyan9
pi_170741187
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 07:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ja ,maar jammer dat het zo'n flutlied is. Had dan tenminste in het Nederlands gezongen met typisch Nederlandse kleding, of bv klompen, of tulpen in het haar. Dan had het nog iets gehad dat typisch is van ons land. Nu is het een nummer dat elk land had kunnen inzenden.

Er moet altijd iets van folklore en iets nationalistisch inzitten. Anders heb je niet begrepen waar het songfestival omgaat. Het benadrukken van de verschillende culturen. Het was niet voor niets dat landen verplicht in eigen taal moesten zingen.
In welke tijd leef jij?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 12:10:34 #216
163650 Greys
pi_170741224
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Kijk, daar ga je dus al: dat nummer is geschreven door de Common Linnets.

Waylon is een geweldige zanger en een geweldige performer, maar goede zangers sturen we de laatste jaren als Nederland steeds. Het gaat om het nummer, en dat blijft nogal achter. Waylon scoort toch ook geen hits? Z'n enige hits zijn die soulnummers die je nog wel eens op Sublime FM hoort.
In het andere 'wie moet er gaan' topic vind je dat Maan moet gaan. Waar zijn haar eigen nummers? Waar zijn haar hits? Zij heeft alles wat je hierboven noemt en is daarnaast óók nog eens géén goede zangeres en performer. Dus die heeft nog veel minder pro-punten qua ESF als we jouw standpunten zouden volgen. En toch verkies je haar boven Waylon? :D Sorry maar als je jezelf zo tegenspreekt diskwalificeer je jezelf wel een beetje voor deze discussie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 12:12:35 #217
163650 Greys
pi_170741265
Bij de officiële opening vandaag (maken we daar weer een apart topic voor met de live stream, ah? O+ ) gaat Og3ne kennelijk als viernalaatste over de rode loper las ik in Portugees artikel.

Oekraïne als laatste over rode loper, Portugal als één na laatste. Maar die komt wrs te laat aan want vliegtuig vertraging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 12:14:49 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170741326
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:12 schreef Greys het volgende:
Bij de officiële opening vandaag (maken we daar weer een apart topic voor met de live stream, ah? O+ ) gaat Og3ne kennelijk als viernalaatste over de rode loper las ik in Portugees artikel.

Oekraïne als laatste over rode loper, Portugal als één na laatste. Maar die komt wrs te laat aan want vliegtuig vertraging.
Apart topic lijkt me wel handig, met een goede stream in de OP als iemand een goede stream kan vinden.

Hoe laat begint dat hele rode loper gebeuren eigenlijk?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170741348
OMG deze week ..

Vandaag en morgen Feyenoord, dinsdag semi 1, donderdag semi 2, zaterdag finale *O*

  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 12:16:45 #220
163650 Greys
pi_170741367
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Apart topic lijkt me wel handig, met een goede stream in de OP als iemand een goede stream kan vinden.

Hoe laat begint dat hele rode loper gebeuren eigenlijk?
Geen idee. Geloof 17 uur plaatselijke tijd. Ik vind dat er maar weinig over te vinden is nog. Zal even vragen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 12:29:50 #221
163650 Greys
pi_170741637
Hier vast het topic voor straks:
ESF / [2017] De officiële red carpet opening ESF

Nu nog op zoek naar aanvangstijd :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 12:29:56 #222
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170741641
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee. Geloof 17 uur plaatselijke tijd. Ik vind dat er maar weinig over te vinden is nog. Zal even vragen.
Als ik hier op de stream klik om af te spelen zegt hij: "Live over 3 uur"

edit, hij zegt ook 7 mei 4:00 pm
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 12:34:31 #223
163650 Greys
pi_170741741
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als ik hier op de stream klik om af te spelen zegt hij: "Live over 3 uur"

edit, hij zegt ook 7 mei 4:00 pm
Tijd had ik idd net gevonden, zie topic :Y dankjewel. Linkje vd stream ajb?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 12:36:07 #224
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170741776
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Tijd had ik idd net gevonden, zie topic :Y dankjewel. Linkje vd stream ajb?
Heeft libranl net in het topic gezet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170741795
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Tijd had ik idd net gevonden, zie topic :Y dankjewel. Linkje vd stream ajb?
Graag gedaan :P hieronder link, zie ook topic opening ceremony:
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 12:38:59 #226
163650 Greys
pi_170741847
Dank allebei _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170742871
We staan schijnbaar 9de nu in de odds :o
  zondag 7 mei 2017 @ 14:02:16 #228
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170743476
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:40 schreef Unites het volgende:
We staan schijnbaar 9de nu in de odds :o
9e totaal of 9e in onze semi?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170743611
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

9e totaal of 9e in onze semi?
Totaal. Op betfair zelfs al 8e, direct na Azerbeidzjan. Wie dat twee weken geleden had gezegd had ik voor meer dan gek verklaard
pi_170743638
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:10 schreef Greys het volgende:

[..]

In het andere 'wie moet er gaan' topic vind je dat Maan moet gaan. Waar zijn haar eigen nummers? Waar zijn haar hits? Zij heeft alles wat je hierboven noemt en is daarnaast óók nog eens géén goede zangeres en performer. Dus die heeft nog veel minder pro-punten qua ESF als we jouw standpunten zouden volgen. En toch verkies je haar boven Waylon? :D Sorry maar als je jezelf zo tegenspreekt diskwalificeer je jezelf wel een beetje voor deze discussie.
Nee, want wat zeg ik nou eigenlijk? Geef haar een goed nummer en het maakt in feite niet zo heel veel uit dat haar stem niet geweldig is. Ze heeft wel uitstraling, en zo'n nummer als dat met Hardwell zingt ze live nog wel aardig weg ook.

Hetzelfde geldt voor Waylon natuurlijk, maar waarom hij nou zo'n zekerheidje moet zijn als hij wil begrijp ik niet. Bij hem is het ook nog maar helemaal de vraag met wat voor nummer hij komt.

Ik heb het hier niet over m'n persoonlijke smaak, volgens mij hebben sommigen hier moeite om dat los te zien van Eurovisie. Ik zet Maan zelf niet op, gewoon een te zwakke zangeres met dito songs, maar de platen van Waylon vind ik eerlijk gezegd ook geen reet aan. Het enige goede nummer is Giving Up Easy (wederom een Rob Crosby-product).
pi_170743768
Altijd wel grappig hoe er soms op die odds wordt gereageerd :P

Staan ze 27e, dan moet je daar vooral nog niet teveel waarde aan hechten. Ze zitten er immers toch nog wel eens naast. Niet teveel naar kijken. Staan ze weer 9e dan is het plotseling wel weer noemenswaardig en wordt het telkens genoemd :P

Toegegeven dat het altijd beter is om hoger te staan in de odds. Je kan ze maar beter op je hand hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:17:24 #232
163650 Greys
pi_170743887
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nee, want wat zeg ik nou eigenlijk? Geef haar een goed nummer en het maakt in feite niet zo heel veel uit dat haar stem niet geweldig is. Ze heeft wel uitstraling, en zo'n nummer als dat met Hardwell zingt ze live nog wel aardig weg ook.

Hetzelfde geldt voor Waylon natuurlijk, maar waarom hij nou zo'n zekerheidje moet zijn als hij wil begrijp ik niet. Bij hem is het ook nog maar helemaal de vraag met wat voor nummer hij komt.

Ik heb het hier niet over m'n persoonlijke smaak, volgens mij hebben sommigen hier moeite om dat los te zien van Eurovisie. Ik zet Maan zelf niet op, gewoon een te zwakke zangeres met dito songs, maar de platen van Waylon vind ik eerlijk gezegd ook geen reet aan. Het enige goede nummer is Giving Up Easy (wederom een Rob Crosby-product).
Oké. Ik snap een beetje hoe je er tegenaan kijkt.
Maar kan je dan echt niet in alle eerlijkheid een béétje begrijpen dat een aantal mensen hier dan in hem toch meer vertrouwen zouden hebben dan in Maan? Alleen al op ervaring met grote podia, levenservaring, ervaring met het ESF zelfs.
Kijk wat er nu met België aan het gebeuren is.. Het prachtige leuke meisje kan normaal prima zingen maar stort daar nu tijdens de voorbereiding van de 2e plek in de polls ver naar onderen omdat ze van de zenuwen en geen ervaring amper één noot zuiver heeft gezongen in de repetities. En met een bange blik als bambi alsof ze elk moment kan gaan huilen.
Ik zeg helemaal niet dat dat met Maan ook per se zou gebeuren, maar het risico daarop met Waylon is letterlijk nul. Hij heeft namelijk al bewezen dat hij dat kan handelen.

Dus zelfs als jij ze als artiest gelijkwaardig vindt - waar ik echt niet over uit kan want ze heeft na The Voice echt niks gepresteerd nog maar soit, smaken verschillen - kan je dan ook niet meegaan in dat soort andere voordelen? :)

Hoeft natuurlijk niet hè. Ieder z'n voorkeur. Ik vind het soms alleen echt niet te begrijpen. (En daarom prettig als mensen daar een gewone menselijke discussie over kunnen voeren zonder gescheld dus dank daarvoor iig.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:18:56 #233
163650 Greys
pi_170743936
Zie repetitietopic. Er is een soort gezamenlijke press-fan-poll en daarin staat Nederland gedeeld vierde. Wel samen met heel veel landen, maar toch. ;)

En Italië en Portugal en Bulgarije zijn daar net als bij de bookies op de eerste drie plekken geëindigd.


Klopt niet kennelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170743961
Ik dacht gisteren no way dat ze Maan gaan vragen .. maar ze zit dit jaar ook bij de Beste Zangers :X
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:20:49 #235
163650 Greys
pi_170743978
Oh dat van die press poll zie ik kennelijk verkeerd. Moment... :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 14:26:42 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170744090
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:19 schreef Soren het volgende:
Ik dacht gisteren no way dat ze Maan gaan vragen .. maar ze zit dit jaar ook bij de Beste Zangers :X
Ja, ze zat laatst ook al in dat programma met esf fragmenten. Was na die 'onderweg naar esf' docu.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zat O'G3ne daar vorig jaar in. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2017 @ 14:33:15 #237
368283 ato
pi_170744215
Ik wil ook geen Maan hoor..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170744273
Ik weet niet eens wie Maan is, maar ik wil haar ook niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:36:08 #239
163650 Greys
pi_170744274
Ik zou best met Maan kunnen leven hoor, maar dan over twee jaar. Eerst weer een keer een echte muzikant ajb.

Al heb ik dan liever Pleun dan Maan, omdat ik vind dat die zangtechnisch duizend keer beter is.

Beetje om en om dan graag, als ze the voice types willen blijven sturen. Om het jaar. Dan is iedereen blij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:37:21 #240
163650 Greys
pi_170744313
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet eens wie Maan is, maar ik wil haar ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170744399
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, minimaal 2 vd 3 mogen afvallen, van wat ik gister met het zappen zag.
Kan best. Ik kijk die shit niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2017 14:43:29 ]
pi_170744629
RichardCrommert twitterde op zondag 07-05-2017 om 14:01:32 Opsteker voor OG3NE: Zanger van Kroatië gunt de Eurovisie-zege dit jaar aan Nederland. Hij is fan van de meiden https://t.co/rTuRcwWtyK reageer retweet
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:51:58 #243
163650 Greys
pi_170744741
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:47 schreef grazz het volgende:
RichardCrommert twitterde op zondag 07-05-2017 om 14:01:32 Opsteker voor OG3NE: Zanger van Kroatië gunt de Eurovisie-zege dit jaar aan Nederland. Hij is fan van de meiden https://t.co/rTuRcwWtyK reageer retweet
Benieuwd of hij dat ook tegen bv Engelse journalisten zegt of alleen tegen de Nederlandse :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 14:54:04 #244
163650 Greys
pi_170744803
Echoing tijdens persconferentie.
Of hadden we dat hier al?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 14:56:49 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170744892
quote:
Ok, kan ik concluderen dat ze vooral populair is omdat ze het blijkbaar niet erg vindt om min of meer topless op te treden?
Zal wel veel jonge mannelijke fans hebben.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170745647
Toevallig heb ik recent nog een aantal optredens van die Maan bekeken op YouTube, maar even serieus... die meid kan écht niet zingen hoor! Voor géén meter!

Ze heeft dan wel weer een leuke, aansprekende persoonlijkheid en een knappe kop, maar volgens mij moet ze het vooral van deze twee dingen hebben en niet van haar zangtalent.

Maan is bijna een soort van nieuwe Eva Simons. Simons kan absoluut niet zingen. Totaal niet muzikaal. Net een valse kat. Miss Auto-Tune. Geen puur talent te bekennen, maar dankzij mammie, wat connecties en geluk tóch een carrière (voordat ze uit begon te dijen en eindigde bij het zielige Idols-platform).
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 15:23:05 #247
163650 Greys
pi_170745729
Eerlijk is eerlijk, haar the voice auditie vond ik echt best goed. Maar daarna heeft ze - vind ik persoonlijk - het niveau van haar auditie nooit meer gehaald. Zelfs niet in de finale toen ze won.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 15:25:59 #248
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170745810
Conclusie allen luisteren naar ome Poepz0r aangezien ik dit wel aan zag komen van OG3NE. Top 5 komt eraan, wees gerust.
pi_170745841
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
Eerlijk is eerlijk, haar the voice auditie vond ik echt héél goed. Toen dacht ik echt 'wauw'. Maar daarna heeft ze - vind ik persoonlijk - het niveau van haar auditie nooit meer gehaald. Zelfs niet in de finale toen ze won.
Ik vind daar sowieso altijd een "opvallend" verschil inzitten. Bij de audities klinken de "talenten" die doorgaan, beter dan in de live shows, heb ik soms het gevoel. Zou er flink aan die stemmen gerommeld worden in het begin? Of ze raken uitgeput door al dat zingen...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 15:28:31 #250
163650 Greys
pi_170745891
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:27 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik vind daar sowieso altijd een "opvallend" verschil inzitten. Bij de audities klinken de "talenten" die doorgaan, beter dan in de live shows, heb ik soms het gevoel. Zou er flink aan die stemmen gerommeld worden in het begin? Of ze raken uitgeput door al dat zingen...
Echt geen idee :o Idd wel vaak zo. Dwight was daarna ook nooit meer zo goed als z'n auditie. Alleen Pleun had er geen last van voor mijn gevoel. Die had heus weleens een minder leuk lied maar die haalde in de live shows absoluut haar auditieniveau nog. En meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 15:30:10 #251
163650 Greys
pi_170745941
Het wordt een spannend ESF iig *O*
Echt alles behalve een gelopen race voor Italië, voor mijn gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 7 mei 2017 @ 15:31:08 #252
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170745966
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:30 schreef Greys het volgende:
Het wordt een spannend ESF iig *O*
Echt alles behalve een gelopen race voor Italië, voor mijn gevoel.
Ik denk dat hij zelfs moet vrezen voor top 5. Niemand die ik spreek klapt in zijn handen bij dat nummer (las net in andere topic iemand reageren die exact hetzelfde zij). Het blijft niet hangen, terwijl een Frankrijk dat wel doet of zelfs een België.
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 15:32:09 #253
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170745995
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Conclusie allen luisteren naar ome Poepz0r aangezien ik dit wel aan zag komen van OG3NE. Top 5 komt eraan, wees gerust.
Nu weten we het wel. }:|
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:33:28 #254
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170746032
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nu weten we het wel. }:|
Positief blijven ijsbeer _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 15:36:58 #255
163650 Greys
pi_170746162
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zelfs moet vrezen voor top 5. Niemand die ik spreek klapt in zijn handen bij dat nummer (las net in andere topic iemand reageren die exact hetzelfde zij). Het blijft niet hangen, terwijl een Frankrijk dat wel doet of zelfs een België.
Dat het niet blijft hangen ben ik niet met je eens, ik fluit het bijna de hele dag en van mij hoeft ie echt niet per se te winnen. ;)
Niet bij iedereen blijft het hangen, da's wat anders dan 'het blijft niet hangen' want alleen hier al zijn er vrij veel waarbij dat gewoon wel zo is.

Frankrijk blijft bij mij juist weer totaaaaaal niet hangen. :D België idd wel.

Maar dat Italië nog absoluut niet gewonnen heeft zijn we zeker eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170746971
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Conclusie allen luisteren naar ome Poepz0r aangezien ik dit wel aan zag komen van OG3NE. Top 5 komt eraan, wees gerust.
Zou wel fijn zijn voor Nederland, hoeven we volgend jaar ook niet ons best te doen voor het nummer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170747398
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:40 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Kan best. Ik kijk die shit niet.
Jij noemt ze neukbaar en hun muziek saai, dus dan vermoed ik ergens dat jij er meer van gezien hebt dan ik met het zappen.

Maar goed, ik zag het voorbij komen en de eerste gedachte was dat we de drie biggetjes gestuurd hebben.
pi_170747900
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij noemt ze neukbaar en hun muziek saai, dus dan vermoed ik ergens dat jij er meer van gezien hebt dan ik met het zappen.

Maar goed, ik zag het voorbij komen en de eerste gedachte was dat we de drie biggetjes gestuurd hebben.

O+

#nostalgie
pi_170747969
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:59 schreef VEM2012 het volgende:
Maar goed, ik zag het voorbij komen en de eerste gedachte was dat we de drie biggetjes gestuurd hebben.
en jij bent een geschenk van god?
pi_170748317
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:10 schreef Prego het volgende:

[..]

en jij bent een geschenk van god?
Nee, maar er zit wel een flink grijs gebied tussen een geschenk van god en fors overgewicht hebben.
pi_170748377
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:10 schreef Prego het volgende:

[..]

en jij bent een geschenk van god?
Wij zijn allemaal hemelse geschenken van onze almachtige Lieve Heer.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 16:18:27 #262
163650 Greys
pi_170748414
Kijk jullie mee naar de opening op stream? Zie andere topic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170748606
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:18 schreef Greys het volgende:
Kijk jullie mee naar de opening op stream? Zie andere topic.
Nein :'(

Ik moet nu m'n telefoon per direct eigenlijk uitzetten en alle afleiding vermijden. Moet me voorbereidingen voor mijn eerste fractievergadering in de lokale politiek ( O+ ) en leren voor een examen Engels of C2-niveau ( :'( ).

Ik denk niet dat het haperende Engels op de rode loper mijn prestatie ten goede gaat komen :P

Have fun! :)

*O*
  zondag 7 mei 2017 @ 16:26:40 #264
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170748806
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, maar er zit wel een flink grijs gebied tussen een geschenk van god en fors overgewicht hebben.
Fors overgewicht :') Als Amy en Lisa overgewicht hebben dan weeg ik 250 kilo
pi_170748863
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Fors overgewicht :') Als Amy en Lisa overgewicht hebben dan weeg ik 250 kilo
Succes met afvallen dan!
pi_170748934
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:55 schreef Cee het volgende:

[..]


Het zijn steeds fragmentjes maar meer kan een mens ook niet aan.
Ben nu bij 32 en nog geen Nederlandse inzending geweest!
Oh 31 daar zijn we! :D
Die was dronken. Die twee nummers van Frankrijk begin jaren 90 waren allebei top 3 als ik mij niet vergis. Dat nummer Black And White Blues heb ik nog op single gekocht. Prachtig nummer. Had moeten winnen toen
pi_170749019
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, maar er zit wel een flink grijs gebied tussen een geschenk van god en fors overgewicht hebben.
Wat op het ESF niet veel uitmaakt. Die winnares uit Servie een jaar of 12 geleden had pas overgewicht
pi_170749421
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
Welke goede nummers heeft Maan dan eigenlijk zelf geschreven, als we het daar dan toch over hebben?
Waarom zou Maan zelf een lied moeten schrijven? Is totaal geen garantie op succes
pi_170750093
Laat Maan eerst eens een jaar of 2-3 succesvol zijn, om de nodige ervaring op te doen om onder druk te presteren en te garanderen dat het niet de zoveelste eendagsvlieg uit een talentenjacht is. Anders heb je zo een Blanche/Joan-scenario te pakken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170750114
Fors overgewicht? :') :') :') 8)7

songfestival twitterde op zondag 07-05-2017 om 16:36:55 Kijk vanavond naar de #TVShow waarin @Ivo_Niehe samen met @OG3NE vooruitblikt op het #ESF17! 22:05u op @NPO1https://t.co/PQzpTaVX0Z reageer retweet
~The present is all there is~
  zondag 7 mei 2017 @ 17:06:33 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170750196
Maan kan zoiets totaal niet dragen, welke idioten halen zich dit in het hoofd?

Er waren tijden dat gevestigde artiesten als Anouk, Noa en Patricia Kaas meededen, hoe zijn we weer van die trede afgestapt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_170750219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Je hoeft het toch ook niet goed te vinden? Sfeer verpesten zou ik dat niet noemen, volgens mij vindt bijna niemand hier OG3NE te pruimen. Ik persoonlijk wel, het nummer alleen niet zo, maar ze zingen het geweldig en het wordt zo te zien functioneel in beeld gebracht. Ja, ook een beetje kitscherig, maar dat past dan wel bij het nummer. De man van de Britse Metro noemt niet voor niks het begrip 'rhinestone', dat is een synoniem voor kitsch.
Wel goed dat je "bijna niemand" tikte. Ik vind ze heel goed te pruimen. Qua zang zitten ze op een heel hoog niveau
  zondag 7 mei 2017 @ 17:09:55 #273
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170750304
Ik hoop op een conservatieve en nostalgische televote.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_170750345
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:07 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Wel goed dat je "bijna niemand" tikte. Ik vind ze heel goed te pruimen. Qua zang zitten ze op een heel hoog niveau
qua zangkwaliteit is iedereen het wel eens over de dames. ESF is alleen geen zangwedstrijd
pi_170750384
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:09 schreef Andromache het volgende:
Ik hoop op een conservatieve en nostalgische televote.
Daar hoopt heel Portugal ook op.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170750665
Dat stukje van de rehearsal van Italië is wel erg matig ja, als hij het zo zingt kan ik me ook nog niet voorstellen dat hij gaat winnen. Tegelijkertijd ook niet wie dan wel. :D Bij Portugal ben ik bang dat een te grote groep het niet bijzonder genoeg vindt. Nogal love it or hate it. Maar hopelijk heb ik het mis.
pi_170751050
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
Eerlijk is eerlijk, haar the voice auditie vond ik echt best goed. Maar daarna heeft ze - vind ik persoonlijk - het niveau van haar auditie nooit meer gehaald. Zelfs niet in de finale toen ze won.
Bij The Voice gebruiken ze ook autotune.
pi_170751678
Nederland nu onder de 50 gedropt bij Betfair :o op 5 na laagste odd
pi_170751697
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:56 schreef Majkool het volgende:
Nederland nu onder de 50 gedropt bij Betfair :o op 5 na laagste odd
Hoe vertaal je dat voor een leek?
pi_170751726
Pro
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:56 schreef Soren het volgende:

[..]

Hoe vertaal je dat voor een leek?
Probeerde ik al met het laatste stuk, dus '6e plaats' bij de winnaar odds, maar nog altijd 40x je inzet dus kleine kans
  zondag 7 mei 2017 @ 17:59:44 #281
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170751793
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:57 schreef Majkool het volgende:
Pro

[..]

Probeerde ik al met het laatste stuk, dus '6e plaats' bij de winnaar odds, maar nog altijd 40x je inzet dus kleine kans
Dus, positief maar niet geweldig?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170751832
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dus, positief maar niet geweldig?
De grootste stijger in heel het veld denk ik over de laatste dagen, dus wel vrij uniek, maar geen common linnets proporties nog
pi_170751902
6e plek na Armenië maar voor Azerbeidzjan en Roemenië. Vorige week nog 19e remember
pi_170751915
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 18:00 schreef Majkool het volgende:

[..]

De grootste stijger in heel het veld denk ik over de laatste dagen, dus wel vrij uniek, maar geen common linnets proporties nog
De Linnets stegen omhoog na hun optreden.
  zondag 7 mei 2017 @ 18:04:21 #285
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170751947
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 18:03 schreef KoningPils het volgende:

[..]

De Linnets stegen omhoog na hun optreden.
Omlaag stijgen is ook lastig hè?
:o)
  zondag 7 mei 2017 @ 18:04:38 #286
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_170751957
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:56 schreef Soren het volgende:

[..]

Hoe vertaal je dat voor een leek?
Dat een top tien positie er wel inzit.
Rossoneri siamo noi.
  zondag 7 mei 2017 @ 18:05:19 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170751972
Ah, ik dacht al, zou Amy geen kou vatten met die jurk, maar het is er 26 graden, dat scheelt.
:o)
pi_170752009
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

qua zangkwaliteit is iedereen het wel eens over de dames. ESF is alleen geen zangwedstrijd
Met beroerd zingen bereik je op een ESF in ieder geval niet veel
pi_170752043
quote:
6s.gif Op zondag 7 mei 2017 18:04 schreef Dave het volgende:

[..]

Omlaag stijgen is ook lastig hè?
Oh? Kan je er iets meer over vertellen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2017 18:07:48 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 mei 2017 @ 18:17:49 #290
163650 Greys
pi_170752320
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Waarom zou Maan zelf een lied moeten schrijven? Is totaal geen garantie op succes
Dat zei ik tegen degene die vond dat Waylon geen goede keuze zou zijn omdat hij zelf volgens diegene geen goede nummers heeft geschreven. Diegene wil wel graag dat Maan gaat, dus vroeg ik welke nummers zij dan heeft geschreven, als we die logica aan zouden houden. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170752646
Luister hoe slecht dit is. Dat Maan überhaupt een optie is..
  zondag 7 mei 2017 @ 18:33:46 #292
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_170752733
8ste op de oddschecker
pi_170752854
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 18:06 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Met beroerd zingen bereik je op een ESF in ieder geval niet veel
echt wel, of vind je Dana international een briljant talent?
  zondag 7 mei 2017 @ 18:58:24 #294
194695 franklop
Fran knock
pi_170753429
Vanavond om 22.05 bij Ivo Niehe, inclusief papa en mama.

Zag ik net tussen de 2 studio sport afleveringen voorbij komen :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170753610
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:37 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Bij The Voice gebruiken ze ook autotune.
Ik vraag me nou altijd af hoe dat écht werk. Kun je zelfs een valse kat zuiver en "mooi" laten zingen met auto-tune? :o
  zondag 7 mei 2017 @ 19:20:20 #296
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170754137
Geen idee eigenlijk. Ik neem aan dat je wel enige aanleg moet hebben.
:o)
  zondag 7 mei 2017 @ 19:22:54 #297
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_170754229
Men hoeft niet altijd persé spatzuiver te zingen. Inderdaad, Dana International was niet zuiver, maar wel vernieuwend en dat werkt. Dana staat op het netvlies en ik krijg er nog steeds warme gevoelens van. Daarom denk ik dat Portugal ook grote kans maakt, omdat het emotionele velen aanspreekt.
Ik ga voor de winst voor Og3ne, ben geen fan, maar ik blijf die 12 points for the Netherlands maar horen.
pi_170754374


Kan die blonde haar tietwerk niet eens wat rust gunnen. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 7 mei 2017 @ 19:27:32 #299
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_170754378
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:04 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik vraag me nou altijd af hoe dat écht werk. Kun je zelfs een valse kat zuiver en "mooi" laten zingen met auto-tune? :o
Ja dat kan. Al zing je nog zo vals met autotune niet :)
  zondag 7 mei 2017 @ 19:45:14 #300
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_170754895
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja dat kan. Al zing je nog zo vals met autotune niet :)
Ooh, dan doe ik volgend jaar mee.
  zondag 7 mei 2017 @ 20:15:57 #301
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170755956
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 19:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja dat kan. Al zing je nog zo vals met autotune niet :)
Nice, net wat voor mij dan. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')