SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status/860564980869025792
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.twitter:Av_2701 twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 20:44:26@SjorsvanVeen Eiting the next big Dutch striker. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
EitinggodAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Lekker aanvalletje koekoekquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.Oh.![]()
die zit er koekoek inquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 00:33:57Vandaag in @telesport ... #Ajax na bliksembezoek aan zaakwaarnemer in Barcelona dicht bij contractverlenging #Onana ... Keeper wil blijven reageer retweet
![]()
GOEDEMORGEN HANSquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:35 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 00:33:57Vandaag in @telesport ... #Ajax na bliksembezoek aan zaakwaarnemer in Barcelona dicht bij contractverlenging #Onana ... Keeper wil blijven reageer retweet
![]()
Dat is in ieder geval 1 van de 2 contractproblemen opgelost, alsjeblieft Kenny, doe er ook een schepje bovenop.![]()
Tete. Blijft. Niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:36 schreef Brammess het volgende:
Dat is in ieder geval 1 van de 2 contractproblemen opgelost, alsjeblieft Kenny, doe er ook een schepje bovenop.Oh.![]()
Ik zie het ook somber in, maar die laatste paar veren in zijn reet voor Lyon uit en misschien zelfs GAE en Willem 2 kunnen wel een goede rol spelen.quote:
Hij wil volgens mij wel blijven, de krux zit hem in Raiola denk ik.
Overigens gaat het niet al te best met zijn vader dus het zal me niet verbazen als hij in Nederland blijft. Inb4PSV![]()
Is dat nou 'n fles Gin voor z'n neus?quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ziyech. komt . niet.quote:
Stijn vindt dit leukFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Wat tete betreft is het mooi als hij blijft, solide verdedigende back. Enorm rouwig als ie vertrekt ben ik echter niet, zolang het maar vroeg in transferperiode is zodat we genoeg tijd hebben om te anticiperen.![]()
Nja hij wilde vorig jaar al niet bijtekenen toen hij basisspeler was, en je ziet in zijn interviews duidelijk dat hij ontevreden is dat hij wisselspeler staat. Zal nu ook wel genoeg interesse voor hem zijn ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in, maar die laatste paar veren in zijn reet voor Lyon uit en misschien zelfs GAE en Willem 2 kunnen wel een goede rol spelen.
Hij wil volgens mij wel blijven, de krux zit hem in Raiola denk ik.
Overigens gaat het niet al te best met zijn vader dus het zal me niet verbazen als hij in Nederland blijft. Inb4PSVOh.![]()
Ik probeerde het ook even te jinxenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ziyech. komt . niet.
Stijn vindt dit leuk
Oh.![]()
Ziyechquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook even te jinxen
Wat 'n godenvoetballerFitter. Happier. More productive
Dan schuift Zeefuik gewoon door als back-up denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Wat tete betreft is het mooi als hij blijft, solide verdedigende back. Enorm rouwig als ie vertrekt ben ik echter niet, zolang het maar vroeg in transferperiode is zodat we genoeg tijd hebben om te anticiperen.Oh.![]()
Zeker, en ik had ook niet gedacht dat hij zoveel energie in wedstrijden zou leggen. Maar hij mag wel aan zijn afronding werken, want dat vind ik vaak maar erg matig. Nu heeft hij in de eindfase misschien te weinig kracht daarvoor.quote:Oh.![]()
Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen of dat het niveau is wat we moeten nastreven.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan schuift Zeefuik gewoon door als back-up denk ik.
Zou het wel toejuichen om met ons geld te investeren in een ervaren back naast onze 2 jonge verdedigers![]()
Volgend jaar heeft hij én de energie, én de doelgerichtheidquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, en ik had ook niet gedacht dat hij zoveel energie in wedstrijden zou leggen. Maar hij mag wel aan zijn afronding werken, want dat vind ik vaak maar erg matig. Nu heeft hij in de eindfase misschien te weinig kracht daarvoor.Fitter. Happier. More productive
Ik wil wel een goede aanvallende back zien. Eentje die ook maar kan blijven gaan maar dan ook voorin gevaarlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen of dat het niveau is wat we moeten nastreven.
Zou het wel toejuichen om met ons geld te investeren in een ervaren back naast onze 2 jonge verdedigersOh.![]()
Dan moet hij ook nog meer de leider zijn op het middenveld als Klaassen vertrekt, en diens goals opvangen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft hij én de energie, én de doelgerichtheidOh.![]()
Volgend jaar gaat hij en zo beulen als nu, en alle twentegoals makenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij ook nog meer de leider zijn op het middenveld als Klaassen vertrekt, en diens goals opvangen.
Fitter. Happier. More productive
Zeker, investeer daar maar even goed in. Kan je zeefuik gewoon nog een jaar jong ajax laten spelen, is echt nog niet klaar voor ajax 1, nog lang niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil wel een goede aanvallende back zien. Eentje die ook maar kan blijven gaan maar dan ook voorin gevaarlijk kan zijn.![]()
Ik ben benieuwd of Bosz Schöne er langzaam uit gaat halen komend seizoen om daar v/d Beek of De Jong te brengen. Bosz is ook duidelijk ontevreden over de laatste optredens van Schöne daar toen het tempo wat omhoog ging, wisselde hem niet voor niks.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
Eijting was ook weer goed vandaag he, komende jaren geen gebrek voor de nummer 6.Oh.![]()
Zou De Jong niet op de plek van klaassen kunnen? Staat vgm normaliter op de plek van ziyech... maarjaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Bosz Schöne er langzaam uit gaat halen komend seizoen om daar v/d Beek of De Jong te brengen. Bosz is ook duidelijk ontevreden over de laatste optredens van Schöne daar toen het tempo wat omhoog ging, wisselde hem niet voor niks.![]()
![]()
Lekker verhuren aan een Eredivisieclub dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, investeer daar maar even goed in. Kan je zeefuik gewoon nog een jaar jong ajax laten spelen, is echt nog niet klaar voor ajax 1, nog lang niet.Oh.![]()
Dat is zijn plek volgens mij meer ja, maar geen idee of hij volgend seizoen al een heel jaar basis kan spelen hoor. Dit seizoen heeft hij ook weer niet zoveel minuten al gemaakt. Maar volgend jaar weer een plekje meer vrij om alles door te schuiven als Klaassen waarschijnlijk vertrekt (benieuwd wat ze gaan doen als hij blijftquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou De Jong niet op de plek van klaassen kunnen? Staat vgm normaliter op de plek van ziyech... maarja)
Oh.![]()
Ik ben benieuwd of Bosz een b elftal opstelt tegen die gasten uit deventah, je kan ook geen blessures veroorloven als ze donderdag weer aan de bak moeten.![]()
![]()
Uit zijn interview bij Ajax TV blijkt wel dat hij wat spelers rust gaat geven. En Nouri en De Jong deden niet mee bij Jong Ajax dus ik zie er daar wel minimaal één van in de basis starten.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:10 schreef bijstandboy het volgende:
Ik ben benieuwd of Bosz een b elftal opstelt tegen die gasten uit deventah, je kan ook geen blessures veroorloven als ze donderdag weer aan de bak moeten.Oh.![]()
Gewoon een uitgelezen kans ook om die jongens te laten spelen, ideaal.
Die jongens moeten ook gewoon thuis kunnen winnen tegen go ahead, laten we eerlijk zijn.![]()
Ok ik las ook dat de jonkies van Cambuur gewonnen hadden, knap van hun om uiteindelijk als tweede te eindigen in Jupiler league. De jeugdopleiding heeft genoeg vers bloed wat dat betreftquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit zijn interview bij Ajax TV blijkt wel dat hij wat spelers rust gaat geven. En Nouri en De Jong deden niet mee bij Jong Ajax dus ik zie er daar wel minimaal één van in de basis starten.
![]()
![]()
Ook lekker veel gescoordquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:14 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ok ik las ook dat de jonkies van Cambuur gewonnen hadden, knap van hun om uiteindelijk als tweede te eindigen in Jupiler league. De jeugdopleiding heeft genoeg vers bloed wat dat betreft
Maar de lichtingen hierna zijn wel wat matig geloof ik, hopelijk dat die buitenlandse talentjes goed blijken te zijn. Die Australische jongen en die Hongaartjes
Oh.![]()
Zo maar ff zoeken wanneer het nieuwe seizoen van de UEFA Youth League begint, moest wel ff lachen toen ik las wie er dit seizoen wonquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook lekker veel gescoordMaar de lichtingen hierna zijn wel wat matig geloof ik, hopelijk dat die buitenlandse talentjes goed blijken te zijn. Die Australische jongen en die Hongaartjes
![]()
![]()
We gaan Klaasen gewoon vervangen met eigen jugend. En Klaasen voor 80 miljoen verkopen als we de EL hebben gewonnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Salzburg toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:22 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zo maar ff zoeken wanneer het nieuwe seizoen van de UEFA Youth League begint, moest wel ff lachen toen ik las wie er dit seizoen won
Doet me denken aan die wedstrijd tegen Liefering in de voorbereiding waarna er al heel veel users hier om het vertrek van Bosz riepen.Oh.![]()
Overmars neemt al genoegen met 20 miljoen ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:24 schreef Mani89 het volgende:
We gaan Klaasen gewoon vervangen met eigen jugend. En Klaasen voor 80 miljoen verkopen als we de EL hebben gewonnen.Oh.![]()
Zou de knvb hem niet stiekem proberen weg te kapen bij ajax als die de europa league wint?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Salzburg toch?
Doet me denken aan die wedstrijd tegen Liefering in de voorbereiding waarna er al heel veel users hier om het vertrek van Bosz riepen.![]()
In Europa krijgen ze nog steeds een onwijze erectie van Ajax jeugd, dat heeft daar betekenis. Net zoals Braziliaanse talenten altijd meer opleveren dan ze daadwerkelijk waard zijn. Klaasen gaat dus gewoon voor de hoofdprijs pleite.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars neemt al genoegen met 20 miljoen ben ik bang.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat wil Bosz toch nooit doen natuurlijk. Sowieso zal hij hier ook wel eerst kampioen willen worden een keerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:27 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zou de knvb hem niet stiekem proberen weg te kapen bij ajax als die de europa league wint?
Oh.![]()
En dan Feyenoorders weer mad dat Karsdorp straks voor 3 miljoen de deur uit loopt haha.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja maar ik had het meer over dat ik me afvraag of Overmars veel durft te vragen. Voor Klaassen moet je zeker 30 miljoen kunnen krijgen (en zal best wat teveel zijn, maar als je de EL wint kan dat gewoon)quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Europa krijgen ze nog steeds een onwijze erectie van Ajax jeugd, dat heeft daar betekenis. Net zoals Braziliaanse talenten altijd meer opleveren dan ze daadwerkelijk waard zijn. Klaasen gaat dus gewoon voorde hoofdprijs pleite.Oh.![]()
Die zijn al bang dat Ajax zo 4 miljoen van ze afsnoept qua tv-geldquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:28 schreef Mani89 het volgende:
En dan Feyenoorders weer mad dat Karsdorp straks voor 3 miljoen de deur uit loopt haha.. Dat is toch peanuts joh
Oh.![]()
Overmars is misschien geen intellectueel maar die heeft ook wel door wat voor enorme hype er is ontstaan over Ajax in het buitenland de laatste paar Europese wedstrijden dus die is zich echt wel bewust van zijn onderhandelingspositie.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het meer over dat ik me afvraag of Overmars veel durft te vragen. Voor Klaassen moet je zeker 30 miljoen kunnen krijgen (en zal best wat teveel zijn, maar als je de EL wint kan dat gewoon)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoop vooral dat hij deze hype nu kan gebruiken om weer goede spelers aan te trekkenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Overmars is misschien geen intellectueel maar die heeft ook wel door wat voor enorme hype er is ontstaan over Ajax in het buitenland de laatste paar Europese wedstrijden dus die is zich echt wel bewust van zijn onderhandelingspositie.
Oh.![]()
als ajax echt slim is proberen ze dit natuurlijk ook een beetje uit te buiten door internationaal de aanvallende ajax style te propaganderen en zo wat extra sponsorgeld, tv geld, shirtverkoop etc te halenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij deze hype nu kan gebruiken om weer goede spelers aan te trekken![]()
Tourtje door de VS of Azië maar doen in de zomerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ajax echt slim is proberen ze dit natuurlijk ook een beetje uit te buiten door internationaal de aanvallende ajax style te propaganderen en zo wat extra sponsorgeld, tv geld, shirtverkoop etc te halen
Oh.![]()
Het is wel puik werk mocht die geen kampioen worden dat die gewoon al zo ver is gekomen in de Europa League (in feite gewoon beter dan teams uit Duitsland/Portugal/Rusland die niet meer actief zijn in Europa).quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wil Bosz toch nooit doen natuurlijk. Sowieso zal hij hier ook wel eerst kampioen willen worden een keer![]()
Ajax fans niet zo, maar je merkt op twitter etc wel echt dat het ajax team de gunfactor heeft en iedereen het mooi vindt.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tourtje door de VS of Azië maar doen in de zomer![]()
Daarom zullen buitenlandse clubs ook wel sneller in hem geïnteresseerd zijn. Meer in hem dan in De Boer die alleen nationaal succesvol was. Al moet Bosz dan wel eerst wat prijzen pakken, dit seizoen de Europa League en volgend seizoen maar dubbel halen en halve finale CLquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:34 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Het is wel puik werk mocht die geen kampioen worden dat die gewoon al zo ver is gekomen in de Europa League (in feite gewoon beter dan teams uit Duitsland/Portugal/Rusland die niet meer actief zijn in Europa).
Oh.![]()
CL is gewoon te hoog gegrepen voor ajax, laat ajax maar sevilla een paar jaar kopiërenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zullen buitenlandse clubs ook wel sneller in hem geïnteresseerd zijn. Meer in hem dan in De Boer die alleen nationaal succesvol was. Al moet Bosz dan wel eerst wat prijzen pakken, dit seizoen de Europa League en volgend seizoen maar dubbel halen en halve finale CL![]()
![]()
Op Reddit lees ik dat ook ja. Vooral omdat Ajax toch altijd die magische club blijft, die ver is afgezakt door gebrek aan geld. En als je dan toch weer goed weet te presteren in Europa met allemaal jonge talenten en aanvallend voetbal veroverd dat de harten van de voetballiefhebbers wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax fans niet zo, maar je merkt op twitter etc wel echt dat het ajax team de gunfactor heeft en iedereen het mooi vindt.Oh.![]()
Ik maakte ook maar een grapje ja, natuurlijk kunnen ze dit niet doen in de CL. Maar maakt ook niet uit, al is overwinteren in de CL ook wel weer eens leukquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:38 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
CL is gewoon te hoog gegrepen voor ajax, laat ajax maar sevilla een paar jaar kopierenOh.![]()
Centjes voor nieuwe aankopen zijn altijd leukquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje ja, natuurlijk kunnen ze dit niet doen in de CL. Maar maakt ook niet uit, al is overwinteren in de CL ook wel weer eens leukeerst maar zien dat ze de finale halen en in Solna kunnen winnen van Man utd
![]()
![]()
Nja nog niet eens voor het geld, dat heeft Ajax toch wel genoeg. Maar gewoon voor de sportieve prestatie en hoe Ajax het kan doen in de KO fase tegen CL ploegen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:41 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Centjes voor nieuwe aankopen zijn altijd leukeerst maar zien dat ze de finale halen en in Solna kunnen winnen van Man utd
[ afbeelding ]Oh.![]()
EL winnen is nog altijd iets utopisch waar ik nog niet echt aan durf te denken, maar toch zijn we er niet eens zo gek ver van verwijderd he ouwe reus.![]()
Nog maar twee wedstrijdjesquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:42 schreef skysherrif het volgende:
EL winnen is nog altijd iets utopisch waar ik nog niet echt aan durf te denken, maar toch zijn we er niet eens zo gek ver van verwijderd he ouwe reus.Als het donderdag misgaat in Lyon zou dat wel een flink traumaatje zijn
Oh.![]()
Eerste groepsfase van CL moet wel lukken voor Ajax (alhoewel psv-rostov ook een domper was). Als ajax 3e zou worden gaat ticket CL toch naar psv? Miisschien wel handig hun voorrang te geven voor coëfficiëntenlijstquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja nog niet eens voor het geld, dat heeft Ajax toch wel genoeg. Maar gewoon voor de sportieve prestatie en hoe Ajax het kan doen in de KO fase tegen CL ploegen.![]()
![]()
Nee joh, PSV komt die voorrondes toch niet door en waarom zou je hun dat gunnen met dat "Helemaal niets in Amsterdam" gezang daar terwijl ze zelf een veel triester seizoen draaien. Laat ze maar lekker voorronde EL spelen tegen Chlamydia Blotetietovquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:47 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Eerste groepsfase van CL moet wel lukken voor Ajax (alhoewel psv-rostov ook een domper was). Als ajax 3e zou worden gaat ticket CL toch naar psv? Miisschien wel handig hun voorrang te geven voor coëfficiëntenlijstOh.![]()
ja ok hun hebben alleen de JC schaal gepakt dit seizoen en niet echt indruk gemaakt in de competitie/beker dus dan maar afstraffen en een toontje lager zingen, weet niet of ze in de EL kunnen imponeren maar Vitesse is er ook nog dus in ieder geval genoeg NLse clubs in europaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, PSV komt die voorrondes toch niet door en waarom zou je hun dat gunnen met dat "Helemaal niets in Amsterdam" gezang daar terwijl ze zelf een veel triester seizoen draaien. Laat ze maar lekker voorronde EL spelen tegen Chlamydia Blotetietov![]()
![]()
w0tquote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind dat deuntje van "er is geen club als feyenoord" trouwens best leuk klinken.Oh.![]()
Het heeft wel iets toch, gewoon muzikaal gezien dan.quote:
Denk wel dat ik het allemaal veel slchter zou trekken als we niet nog in de EL zaten, ik zal je eerlijk zeggen ouwe reus, ik gun het ze niet, maar ik kan er prima mee leven dat feyenoord hem weer een keertje wint.![]()
Ik ook verder, vooral omdat ze ook gewoon terecht kampioen worden. En wij die punten hebben gemorst dankzij Europees ver te komen, en dat hebben we uiteindelijk echt gemist. Kampioen worden we nog vaak genoegquote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het heeft wel iets toch, gewoon muzikaal gezien dan.
Denk wel dat ik het allemaal veel slchter zou trekken als we niet nog in de EL zaten, ik zal je eerlijk zeggen ouwe reus, ik gun het ze niet, maar ik kan er prima mee leven dat feyenoord hem weer een keertje wint.
Oh.![]()
Zo maakt de horeca op de Coolsingel ook weer is een omzetquote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook verder, vooral omdat ze ook gewoon terecht kampioen worden. En wij die punten hebben gemorst dankzij Europees ver te komen, en dat hebben we uiteindelijk echt gemist. Kampioen worden we nog vaak genoeg![]()
![]()
Vooral glazenzettersquote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:22 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zo maakt de horeca op de Coolsingel ook weer is een omzet![]()
En de glaszetter.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:22 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zo maakt de horeca op de Coolsingel ook weer is een omzetBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit is dan ook een incidenteel kampioenschap van Feyenoord. Alles valt in een seizoen goed en dat gebeurt wel eens 1 keer in de 20 jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook verder, vooral omdat ze ook gewoon terecht kampioen worden. En wij die punten hebben gemorst dankzij Europees ver te komen, en dat hebben we uiteindelijk echt gemist. Kampioen worden we nog vaak genoegDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoewel een zeer onverwachte titel, denk ik dat Feyenoord met twee of drie gerichte investeringen echt een heel behoorlijk elftal neer kan zetten, waarmee ze een basis hebben voor een langere periode met nationaal succes.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 08:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit is dan ook een incidenteel kampioenschap van Feyenoord. Alles valt in een seizoen goed en dat gebeurt wel eens 1 keer in de 20 jaar.
Het is veel te makkelijk om dit af te doen met 'geluk' of 'de rest liet het liggen'.![]()
Jullie hebben die punten in het begin laten liggen. Thuis verliezen van Willem II en gelijk tegen Roda? Dat heeft niets te maken met ver komen in de EL.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook verder, vooral omdat ze ook gewoon terecht kampioen worden. En wij die punten hebben gemorst dankzij Europees ver te komen, en dat hebben we uiteindelijk echt gemist. Kampioen worden we nog vaak genoeg![]()
Natuurlijk kan je een titel kopen, incidenteel. AZ en Twente hebben dat bewezen. Dat wil niet zeggen dat je dan beleid voert waarmee je consequent elke 5 jaar 2 keer kampioen wordt, zoals PSV en Ajax nastreven en uitvoeren op beleidsvlak. Als Feyenoord inderdaad 15 miljoen investeert en de ploeg bij elkaar houdt dan kunnen ze volgend jaar weer een gooi doen ja, net zoals elke andere club die grote investeringen doet. Met de nadruk op incidenteel.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 08:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoewel een zeer onverwachte titel, denk ik dat Feyenoord met twee of drie gerichte investeringen echt een heel behoorlijk elftal neer kan zetten, waarmee ze een basis hebben voor een langere periode met nationaal succes.
Het is veel te makkelijk om dit af te doen met 'geluk' of 'de rest liet het liggen'.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik vind het rot om toe te geven, want ik zat aan het begin van het seizoen erg fout qua Feyenoord, maar ze hebben momenteel een goede mix van eigen jeugd en gerichte aankopen. Net als PSV en Ajax dat nastreven (zij het dat PSV en Ajax daarin een andere filosofie hebben).quote:Op zaterdag 6 mei 2017 09:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je een titel kopen, incidenteel. AZ en Twente hebben dat bewezen. Dat wil niet zeggen dat je dan beleid voert waarmee je consequent elke 5 jaar 2 keer kampioen wordt, zoals PSV en Ajax nastreven en uitvoeren op beleidsvlak. Als Feyenoord inderdaad 15 miljoen investeert en de ploeg bij elkaar houdt dan kunnen ze volgend jaar weer een gooi doen ja, net zoals elke andere club die grote investeringen doet. Met de nadruk op incidenteel.
Het klopt, bij Feyenoord is de laatste jaren weinig te zien geweest van een beleid, maar dat was ook wel een beetje door de financiële omstandigheden. Er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat ze vanaf nu niet gewoon verstandige dingen gaan doen, net als afgelopen zomer.
Ik snap dat het als supporter van de concurrent leuk is om te denken van niet, en om Feyenoord niet serieus te nemen na 20 jaar van wanbeleid, maar ook bij PSV en Ajax zijn periodes geweest (zij het minder lang) waarin de clubs zwalkte en er geen goed beleid werd gevoerd.![]()
We gaan het zien volgend jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het rot om toe te geven, want ik zat aan het begin van het seizoen erg fout qua Feyenoord, maar ze hebben momenteel een goede mix van eigen jeugd en gerichte aankopen. Net als PSV en Ajax dat nastreven (zij het dat PSV en Ajax daarin een andere filosofie hebben).
Het klopt, bij Feyenoord is de laatste jaren weinig te zien geweest van een beleid, maar dat was ook wel een beetje door de financiële omstandigheden. Er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat ze vanaf nu niet gewoon verstandige dingen gaan doen, net als afgelopen zomer.
Ik snap dat het als supporter van de concurrent leuk is om te denken van niet, en om Feyenoord niet serieus te nemen na 20 jaar van wanbeleid, maar ook bij PSV en Ajax zijn periodes geweest (zij het minder lang) waarin de clubs zwalkte en er geen goed beleid werd gevoerd.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De goden verzoeken.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 10:48 schreef Goudgraver het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kom maar op met dat shirtje![]()
![]()
linkje![]()
Eerst maar de finale halenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 10:48 schreef Goudgraver het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
linkje![]()
Jinxgenotquote:Op zaterdag 6 mei 2017 10:48 schreef Goudgraver het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
linkje'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Je kletst toch een partij uit je nek hier.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het klopt, bij Feyenoord is de laatste jaren weinig te zien geweest van een beleid, maar dat was ook wel een beetje door de financiële omstandigheden. Er is geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat ze vanaf nu niet gewoon verstandige dingen gaan doen, net als afgelopen zomer.Het ontzettend sterke beleid van de afgelopen jaren heeft er juist voor gezorgd dat Feyenoord weer aan de top is beland. Financieel en sportief gewoon grote stappen gemaakt en bijna elk seizoen boven verwachting gepresteerd.
![]()
Saneren en het goedkoopste kopen wat je kunt halen is geen beleid. Vanaf vorige zomer is men inderdaad goed bezig, daarvoor was het gewoon alles opstellen wat je rond had lopen omdat er nu eenmaal 11 man op het veld moeten staan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je kletst toch een partij uit je nek hier.Het ontzettend sterke beleid van de afgelopen jaren heeft er juist voor gezorgd dat Feyenoord weer aan de top is beland. Financieel en sportief gewoon grote stappen gemaakt en bijna elk seizoen boven verwachting gepresteerd.
Dat is inderdaad financieel beleid, maar puur geboren uit noodzaak omdat de jaren daarvoor wanbeleid was gevoerd.
Nogmaals, vorige zomer is er heel slim gekeken naar de selectie en is er juist geïnvesteerd en zijn een paar gokjes erg goed uitgepakt. Als dat bewust beleid was en men zet dat voort, dan komt het allemaal goed.![]()
Wat een dom gelul. Dus het gratis halen van Janmaat en hem voor 7 miljoen verkopen is geen beleid? Jeugd (verplicht) de kans geven is geen beleid? Komen talenten niet voort uit goed beleid?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Saneren en het goedkoopste kopen wat je kunt halen is geen beleid. Vanaf vorige zomer is men inderdaad goed bezig, daarvoor was het gewoon alles opstellen wat je rond had lopen omdat er nu eenmaal 11 man op het veld moeten staan.
Dat is inderdaad financieel beleid, maar puur geboren uit noodzaak omdat de jaren daarvoor wanbeleid was gevoerd.
Nogmaals, vorige zomer is er heel slim gekeken naar de selectie en is er juist geïnvesteerd en zijn een paar gokjes erg goed uitgepakt. Als dat bewust beleid was en men zet dat voort, dan komt het allemaal goed.![]()
het is beleid als je keuze hebtquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Dus het gratis halen van Janmaat en hem voor 7 miljoen verkopen is geen beleid? Jeugd (verplicht) de kans geven is geen beleid? Komen talenten niet voort uit goed beleid?![]()
Nee, structureel dezelfde keuzes maken binnen je mogelijkheden is beleid. En dan nog is het feit dat er gebruik kan worden gemaakt van de jeugd ook een bewijs dat er goed beleid is bij de jeugdelftallen. Beleid is meer dan alleen keuzes maken vind ik.quote:![]()
als je niet anders kan is het toch geen beleid?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, structureel dezelfde keuzes maken binnen je mogelijkheden is beleid. En dan nog is het feit dat er gebruik kan worden gemaakt van de jeugd ook een bewijs dat er goed beleid is bij de jeugdelftallen. Beleid is meer dan alleen keuzes maken vind ik.![]()
NEC haalt elf vreemdelingen binnen en gaan straks degraderen. Waarom investeren zij niet in een jeugdopleiding? Waarom huren zij geen jeugdspelers van PSV? Waarom zoeken zij geen oliesjeik net zoals Vitesse en Roda?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je niet anders kan is het toch geen beleid?![]()
Muah we hebben na de winter ook punten laten liggen tegen Excelsior en PSV na Europese potjes, die we wel hadden gewonnen met een week voorbereiding denk ik. En dan had Ajax ook al bovenaan gestaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie hebben die punten in het begin laten liggen. Thuis verliezen van Willem II en gelijk tegen Roda? Dat heeft niets te maken met ver komen in de EL.
Nu zijn die beginpotjes ook wel doorslaggevend geweest maar dat had te maken met het opbouwen van een team, en daarna zijn ook nog wel mogelijkheden geweest om langs Feyenoord te gaan.Oh.![]()
Ik ben benieuwd of Feyenoord ook de komende jaren weer wat jeugd zal laten doorstromen, of dat ze het toch vooral met aankopen gaan proberen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, structureel dezelfde keuzes maken binnen je mogelijkheden is beleid. En dan nog is het feit dat er gebruik kan worden gemaakt van de jeugd ook een bewijs dat er goed beleid is bij de jeugdelftallen. Beleid is meer dan alleen keuzes maken vind ik.Oh.![]()
NEC heeft dit jaar ook een Grot en Kadioglu laten doorstromen vanuit hun jeugdquote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
NEC haalt elf vreemdelingen binnen en gaan straks degraderen. Waarom investeren zij niet in een jeugdopleiding? Waarom huren zij geen jeugdspelers van PSV? Waarom zoeken zij geen oliesjeik net zoals Vitesse en Roda?Maar hun beleid is verder totaal matig ja, maar dat zie je ook aan die prestaties. Een club als NEC moet makkelijk rond de middenmoot kunnen eindigen
Oh.![]()
Gaan die rare gekleurde stoeltjes op de 2e ring ook nog weg?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee, met goed beleid zet je ook een goede opleiding neer die die talenten opleid. Dat we gedwongen waren er gebruik van te maken doet niets af aan het goede beleid dat er is gevoerd zodat je die jeugd kon gebruiken op dat moment.quote:![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaan die rare gekleurde stoeltjes op de 2e ring ook nog weg?![]()
![]()
Dat klopt, maar je hebt wel een keuze tussen transfervrije (ervaren) Eredivisie-spelers en je eigen jeugdspelers. En het feit dat die jeugdspelers goed genoeg waren is uiteindelijk weer het gevolg van beleidskeuzes (waarin er bijvoorbeeld niet is bezuinigd op de opleiding tijdens de crisisjaren).quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je niet anders kan is het toch geen beleid?
Dus kortom: dit is een naïeve vraagstelling.Van alles is weer waardeloos.![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ [url=https://imgserv2.tcdn.nl/v1/UvQQO5l6XF-mVPxjuSiWe0R9RQo=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)05532.png]afbeelding[/url] ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
VI meldt dat Tete wil blijven. Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Ik vind hem niet geschikt voor het spelletje van Bosz. Maar als Veltman ook vertrekt heb je geen rechtsback meer.![]()
Wat mij betreft een prima bericht. Zolang hij niet gaat lopen muiten zou ik niet weten waarom hij weg moetquote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI meldt dat Tete wil blijven. Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Ik vind hem niet geschikt voor het spelletje van Bosz. Maar als Veltman ook vertrekt heb je geen rechtsback meer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete blijven, Veltman verkopen en een aanvallend sterke rechtsback halen. Dan heb je twee verschillende types. Veltman is aanvallend heel matig en verdedigend dramatisch, dus die mag weg.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI meldt dat Tete wil blijven. Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Ik vind hem niet geschikt voor het spelletje van Bosz. Maar als Veltman ook vertrekt heb je geen rechtsback meer.Oh.![]()
Blijven en dan volgend jaar gratis de deur uitlopen (en dus cashen) of ook z'n contract verlengen ?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI meldt dat Tete wil blijven. Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Ik vind hem niet geschikt voor het spelletje van Bosz. Maar als Veltman ook vertrekt heb je geen rechtsback meer.
Raiola kennende zal dat het eerste wel gaan worden vrees ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ [url=https://imgserv2.tcdn.nl/v1/UvQQO5l6XF-mVPxjuSiWe0R9RQo=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)05532.png]afbeelding[/url] ]
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ajax kennende speelt hij dan volgend jaar niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blijven en dan volgend jaar gratis de deur uitlopen (en dus cashen) of ook z'n contract verlengen ?
Raiola kennende zal dat het eerste wel gaan worden vrees ik.
Lekker meetrainen met jong Ajax enzo.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Je moet 'm dan ook niet gratis de deur uit laten lopen. Bij niet tekenen dus verkopen eind van dit seizoen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ajax kennende speelt hij dan volgend jaar niet.
Lekker meetrainen met jong Ajax enzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens spaart Lyon morgen Tolisso en nog wel wat meer spelers verwacht ik.
Gaat nog een heet potje worden donderdagavond, het is zeker nog niet gelopen.
Al mag je de 4-1 eigenlijk niet meer weggeven natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zouden ze in China ook de finale van de EL uitzenden ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Mwuah, het is vooral zo dat traore en tete geen combi is voor het spel van bosz, maar met neres of kluivert kan dat al een stuk beter.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI meldt dat Tete wil blijven. Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Ik vind hem niet geschikt voor het spelletje van Bosz. Maar als Veltman ook vertrekt heb je geen rechtsback meer.![]()
Twee jaar geleden kwam China nog voor destijds ADO Den Haag-speler Kramer. Dus die finale zit wel snor.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:07 schreef TLC het volgende:
Zouden ze in China ook de finale van de EL uitzenden ?![]()
![]()
Wat ik liever heb is een back die eroverheen komt. Tete doet dat wel eens, dat waardeer ik wel. Alleen zijn voorzetting is niet altijd fantastisch al is dat wellicht te trainen. Veltman doet dat nooit die blijft gewoon trouw maximaal tot aan middellijnquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, het is vooral zo dat traore en tete geen combi is voor het spel van bosz, maar met neres of kluivert kan dat al een stuk beter.![]()
Is toch niet echt cruijffiaans een back die er constant over heen komt of welquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ik liever heb is een back die eroverheen komt. Tete doet dat wel eens, dat waardeer ik wel. Alleen zijn voorzetting is niet altijd fantastisch al is dat wellicht te trainen. Veltman doet dat nooit die blijft gewoon trouw maximaal tot aan middellijn![]()
Nee, en met Kluivert ervoor heb je dat in principe niet nodig. Met Neres welquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch niet echt cruijffiaans een back die er constant over heen komt of wel![]()
![]()
samen die beker omhoog houden neeskens en ijzeren Rinus 1970-1971
leuke foto he..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is toch niet echt cruijffiaans een back die er constant over heen komt of welWat is het verschil tussen die 2 volgens jou (vindt ze vooralsnog best lastig te beoordelen, vooral neres)quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, en met Kluivert ervoor heb je dat in principe niet nodig. Met Neres wel![]()
Op zich heeft hij wel vooruitgang geboekt daarin. Stel toch dat hij dat nog toe zou kunnen voegen aan zijn spel, koekoekquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ik liever heb is een back die eroverheen komt. Tete doet dat wel eens, dat waardeer ik wel. Alleen zijn voorzetting is niet altijd fantastisch al is dat wellicht te trainen. Veltman doet dat nooit die blijft gewoon trouw maximaal tot aan middellijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kluivert is een rechtspoot en Neres linksquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Wat is het verschil tussen die 2 volgens jou (vindt ze vooralsnog best lastig te beoordelen, vooral neres)![]()
Ik vind Neres op dit moment slimmer overkomen, betere looplijnen achter defensie. Wat meer combinatievoetballer. Kluivert is wel een beetje klassieke vleugelspeler en is ook sneller. Ik denk dat Neres wel kan renderen met Dolberg als aanspeelpunt.![]()
Oh op die manier, ja oke eensquote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kluivert is een rechtspoot en Neres links![]()
Ik vind Neres op dit moment slimmer overkomen, betere looplijnen achter defensie. Wat meer combinatievoetballer. Kluivert is wel een beetje klassieke vleugelspeler en is ook sneller. Ik denk dat Neres wel kan renderen met Dolberg als aanspeelpunt.![]()
![]()
Dit is natuurlijk grote onzin. Alsof transferbeleid het enige is wat een club kan maken of brekenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Saneren en het goedkoopste kopen wat je kunt halen is geen beleid. Vanaf vorige zomer is men inderdaad goed bezig, daarvoor was het gewoon alles opstellen wat je rond had lopen omdat er nu eenmaal 11 man op het veld moeten staan.
Nogmaals, vorige zomer is er heel slim gekeken naar de selectie en is er juist geïnvesteerd en zijn een paar gokjes erg goed uitgepakt. Als dat bewust beleid was en men zet dat voort, dan komt het allemaal goed.. Was het maar zo simpel.
2000 light years from home![]()
Gevalletje vilhena. Zn pa is ziek toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
VI meldt dat Tete wil blijven. Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Ik vind hem niet geschikt voor het spelletje van Bosz. Maar als Veltman ook vertrekt heb je geen rechtsback meer.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete blijven, Veltman verkopen en een aanvallend sterke rechtsback halen. Dan heb je twee verschillende types. Veltman is aanvallend heel matig en verdedigend dramatisch, dus die mag weg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kampioenschap van Feyenoordquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach joh, lekker belangrijk. Die gasten verdienen het, hebben enorm stabiel gepresteerd en op de momenten dat het nodig was veel veerkracht vertoond. Ik betwijfel of er nog veel rek inzit maar op basis van dit jaar meer dan de terechte kampioen. Ondanks dat de top van Ajax vele malen hoger ligt zijn er zeker aan het begin van het seizoen en eventjes begin dit jaar te veel slippertjes gemaakt.quote:
Vooraf zou ik sowieso direct tekenen voor Feyenoord kampioen en Ajax met één been in de finale die ook nog best gewonnen kan worden gezien de mogelijke tegenstanders in de finale.
Anders gezegd: Ik vind Feyenoord een mooie club die het bestaan van Ajax nog veel meer kleur geeft, juist door de absurd grote tegenstellingen. Buiten dat is het ook een fijne gedachte te mogen gniffelen om de mogelijke situatie dat het eerste kampioenschap van Feyenoord in bijna twee decennia compleet overstemd wordt door misschien wel een Europese beker van Ajax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoop dat Bosz vandaag stevig rouleert. VDB, Frenkie/Nouri, Kluivert, Neres erin. Viergever en Veltman terug.![]()
blablabla. Ajax hoort gewoon kampioen te worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach joh, lekker belangrijk. Die gasten verdienen het, hebben enorm stabiel gepresteerd en op de momenten dat het nodig was veel veerkracht vertoond. Ik betwijfel of er nog veel rek inzit maar op basis van dit jaar meer dan de terechte kampioen. Ondanks dat de top van Ajax vele malen hoger ligt zijn er zeker aan het begin van het seizoen en eventjes begin dit jaar te veel slippertjes gemaakt.
Vooraf zou ik sowieso direct tekenen voor Feyenoord kampioen en Ajax met één been in de finale die ook nog best gewonnen kan worden gezien de mogelijke tegenstanders in de finale.
Anders gezegd: Ik vind Feyenoord een mooie club die het bestaan van Ajax nog veel meer kleur geeft, juist door de absurd grote tegenstellingen. Buiten dat is het ook een fijne gedachte te mogen gniffelen om de mogelijke situatie dat het eerste kampioenschap van Feyenoord in bijna twee decennia compleet overstemd wordt door misschien wel een Europese beker van Ajax![]()
Denk alsjeblieft na of het je kan lukken om een normale constructieve post te plaatsen zonder op de man te spelen.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
blablabla. Ajax hoort gewoon kampioen te worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Huh, was niet boos tegen jou hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk alsjeblieft na of het je kan lukken om een normale constructieve post te plaatsen zonder op de man te spelen.![]()
![]()
Ik in een hobbelige taxirit mn uiterste best doen iets langer dan een volzin te typen en jij geeft me een klap in het gezicht met blablablaquote:
Ik hoop dat ik zo een ravijn inrijd. Zo wil ik niet meer leven."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoezo zit je in een taxi? Sorry mop!quote:Op zondag 7 mei 2017 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik in een hobbelige taxirit mn uiterste best doen iets langer dan een volzin te typen en jij geeft me een klap in het gezicht met blablabla
Ik hoop dat ik zo een ravijn inrijd. Zo wil ik niet meer leven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2017 12:11:08 ]![]()
Hoogstens over de uitgebroken rellenquote:Op zondag 7 mei 2017 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Na donderdag heeft niemand het daar nog overCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ben al sinds gisteravond 23:00 op reis, had geen zin om met het ov ook nog eens 4 uur kwijt te zijn om van het vliegveld thuis te komen.quote:
Buiten dat kan ik nu Ajax - Go Ahead kijkenwordt een wereldpartij.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vernedering voor GAEquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Opstelling hoor
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
12-0quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou echt naief en dom zijn om in een halve finale veltman te zetten op een wendbare liliputter. 2 gele kaarten gegarandeerd dan.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik zou hem daar ook niet opstellen nee.quote:Op zondag 7 mei 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou echt naief en dom zijn om in een halve finale veltman te zetten op een wendbare liliputter. 2 gele kaarten gegarandeerd dan.Oh.![]()
Veltman heeft meeste rode kaarten gepakt in Europa van alle Ajacieden ooit.
Ik zou die kerel absoluut niet opstellen in Europese uitwedstrijden![]()
Meerdere spelers hebben toch ook gezegd dat dat zo is?twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-05-2017 om 14:21:17Ik gok dat Peter #Bosz na afloop zegt dat Westermann heel belangrijk is in kleedkamer #Ajax #ajagae 😂 reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Punt van Mike is dat dat een beetje van ondergeschikt belang is als je als een drol speelt.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:22 schreef franklop het volgende:
Meerdere spelers hebben toch ook gezegd dat dat zo is?twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-05-2017 om 14:21:17Ik gok dat Peter #Bosz na afloop zegt dat Westermann heel belangrijk is in kleedkamer #Ajax #ajagae 😂 reageer retweet
![]()
Als hij dan in het veld nauwelijks gebruikt wordt, maar dan toch zijn nut heeft erbuiten, dan vind ik het wel prima hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Punt van Mike is dat dat een beetje van ondergeschikt belang is als je als een drol speelt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die keeper
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooie actie van Neres welCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
-
[ Bericht 100% gewijzigd door franklop op 07-05-2017 15:19:47 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hopelijk klappen ze er nog even vol op na rust. Je moet eigenlijk 7-0 winnen mocht het in Rotterdam 0-0 blijven.![]()
13-0 ofzo en dan de schrik zien toeslaan bij die kakkerlakkenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk klappen ze er nog even vol op na rust. Je moet eigenlijk 7-0 winnen mocht het in Rotterdam 0-0 blijven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Verrekquote:
Voor de duidelijkheid, dit moest in het Giro topic
Was wel benieuwd naar deze opstelling, maar Fox werkt niet echt mee.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn wedstrijdje. Hopelijk nog wat goals erbij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
doet het alleraardigst inderdaadquote:Op zondag 7 mei 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Af en toe zie je wel weer de glimpen van klasse bij Neres.![]()
Giro 555?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Verrek
Voor de duidelijkheid, dit moest in het Giro topicOh.![]()
Wat heeft Ajax toch een geweldige zet gedaan door Bosz aan te stellen. Echt een verademing tov F. de Boer.Hey![]()
Neresje heeft wel een paar leuke acties en daarna ook nog de rust voor een goede (steek)pass. Erg fijn om te zien!
Ik vond wel dat na de goal (met zijn actie en assist) hij erg matig in het juichen werd betrokken. Ik hoop niet dat dat betekent dat hij niet echt goed in de groep ligt.gr gr![]()
Ook nog vaak zat te druistig hoor, maar dat komt wel goed met hem.quote:Veel sneller de pass dieper spelen dan alleen maar breed en naar achter.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:21 schreef Dakterras het volgende:
Wat heeft Ajax toch een geweldige zet gedaan door Bosz aan te stellen. Echt een verademing tov F. de Boer.Oh.![]()
Nee joh, volgens mij kwam hij er ook bij.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Neresje heeft wel een paar leuke acties en daarna ook nog de rust voor een goede (steek)pass. Erg fijn om te zien!
Ik vond wel dat na de goal (met zijn actie en assist) hij erg matig in het juichen werd betrokken. Ik hoop niet dat dat betekent dat hij niet echt goed in de groep ligt.Oh.![]()
Inderdaad, en meer vrijheid voor de voorhoede spelers.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog vaak zat te druistig hoor, maar dat komt wel goed met hem.
[..]
Veel sneller de pass dieper spelen dan alleen maar breed en naar achter.Hey![]()
Zeker. Nu de EL erbij pakken en hij krijgt een dikke 10.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:21 schreef Dakterras het volgende:
Wat heeft Ajax toch een geweldige zet gedaan door Bosz aan te stellen. Echt een verademing tov F. de Boer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Spelers mogen ook risico nemen daarin, ipv dat ze moeten opletten dat ze geen balverlies lijden. Om het nog maar niet te hebben over het druk zetten.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:23 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Inderdaad, en meer vrijheid voor de voorhoede spelers.Oh.![]()
Jep jep. Wat zou Frank De Boer nu denken?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers mogen ook risico nemen daarin, ipv dat ze moeten opletten dat ze geen balverlies lijden. Om het nog maar niet te hebben over het druk zetten.Hey![]()
Alleen jammer van het tete en riedewald SCHANDAALquote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog vaak zat te druistig hoor, maar dat komt wel goed met hem.
[..]
Veel sneller de pass dieper spelen dan alleen maar breed en naar achter.AFCA
We gaan het donderdag horen als hij de analyse gaat doen in Lyon. Maar ik gok zomaar dat hij denkt dit ook gedaan te hebben met Ajax.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Jep jep. Wat zou Frank De Boer nu denken?Oh.![]()
Er valt wel iets voor te zeggen. Ik ben het ook niet met alles eens, maar als Bosz de finale van de EL haalt vergeef ik het hem welquote:Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen jammer van het tete en riedewald SCHANDAAL
Oh.![]()
Die ligt echt uitstekend in de groep voor zover ik dat kan baseren op wat filmpjesquote:Op zondag 7 mei 2017 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vond wel dat na de goal (met zijn actie en assist) hij erg matig in het juichen werd betrokken. Ik hoop niet dat dat betekent dat hij niet echt goed in de groep ligt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk het ook, of op zijn minst de fundering heeft gelegd voor dit spel. En dan natuurlijk nog de uitgaven benoemen die onder zijn hoede niet zijn gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het donderdag horen als hij de analyse gaat doen in Lyon. Maar ik gok zomaar dat hij denkt dit ook gedaan te hebben met Ajax.Hey![]()
Dat hij kwalitatief minder goede spelers tot zijn beschikking had. En dat is ook zo.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Jep jep. Wat zou Frank De Boer nu denken?
Alleen had hij dit nooit voor elkaar gekregen. Daar is hij simpelweg niet goed genoeg voor als coach.![]()
Hij begon aardig, maar werd al snel minder. Vergeet nooit zijn uitspraken over zijn 1e wedstrijd tegen Madrid waar ze goed begonnen en dat hij vond dat het een stuk beter ging dan onder zijn voorganger M. Jol een jaar eerder in het Bernabeau.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat hij kwalitatief minder goede spelers tot zijn beschikking had. En dat is ook zo.
Alleen had hij dit nooit voor elkaar gekregen. Daar is hij simpelweg niet goed genoeg voor als coach.
We hebben het vervolg gezien...Hey![]()
Ik hoop dat het niet te pijnlijk gaat worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:28 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Denk het ook, of op zijn minst de fundering heeft gelegd voor dit spel. En dan natuurlijk nog de uitgaven benoemen die onder zijn hoede niet zijn gedaan.Oh.![]()
Hij haalde zelf die spelers, en daaruit bleek dat zijn intentie steeds meer kwam te liggen op controle en behoudend spel ipv initiatiefrijk technisch voetbal.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat hij kwalitatief minder goede spelers tot zijn beschikking had. En dat is ook zo.
Alleen had hij dit nooit voor elkaar gekregen. Daar is hij simpelweg niet goed genoeg voor als coach.Oh.![]()
Vorig jaar gewoon een goed elftal hoor, zeker een team waar je de vloer mee moet aanvegen tegen clubs als Jablonec, Molde en een uitermate zwak Celtic.quote:Hey![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij haalde zelf die spelers, en daaruit bleek dat zijn intentie steeds meer kwam te liggen op controle en behoudend spel ipv initiatiefrijk technisch voetbal.Hey![]()
Klopt, maar had jij hem met dit materiaal halve finale EL zien halen?quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Aanval en middenveld was best kut hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:32 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Vorig jaar gewoon een goed elftal hoor, zeker een team waar je de vloer mee moet aanvegen tegen clubs als Jablonec, Molde en een uitermate zwak Celtic.AFCA
Hij schijnt de analyse te doen donderdag, dus jaquote:Op zondag 7 mei 2017 15:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, maar had jij hem met dit materiaal halve finale EL zien halen?![]()
![]()
Hey![]()
Maar dat kwam ook mede door frank denk ik ja. Bazoer en gudelj speelden zwaar onder hun niveauAFCA
Oké, dat is fijn om te horen.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ligt echt uitstekend in de groep voor zover ik dat kan baseren op wat filmpjes
gr gr![]()
Nog even snel er 2 inprikken en dan voet van gaspedaalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hoeveel wedstrijden hebben we vorig seizoen nou gehad als deze? Waarbij je na een halfuurtje gewoon eens achterover kan gaan en in de genietmodus kanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet 1, tenminste ik kan het me niet herinneren.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Hoeveel wedstrijden hebben we vorig seizoen nou gehad als deze? Waarbij je na een halfuurtje gewoon eens achterover kan gaan en in de genietmodus kanHey![]()
We gaven nog wel eens een comfortabele voorsprong weg.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Hoeveel wedstrijden hebben we vorig seizoen nou gehad als deze? Waarbij je na een halfuurtje gewoon eens achterover kan gaan en in de genietmodus kan
Tegen Heracles o.a. .... van 0-3 naar 3-3.![]()
Willem II in de beker.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Hoeveel wedstrijden hebben we vorig seizoen nou gehad als deze? Waarbij je na een halfuurtje gewoon eens achterover kan gaan en in de genietmodus kanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Vorig jaar in de beker bewaar ik weinig goede herinneringen aan andersquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feyenoord
Ze gaan nog wel winnen, maar tochCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Alsof Feyenoord dit niet alsnog wint.'Wish I was old and a little sentimental'
Tja als als. Hadden we Europa maar laten varen denk ik dan, 2 vingers in de neus kampioen geworden.quote:Hey![]()
zo niet dan volgende week welquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk winnen ze wel. Maar toch stiekem wel genotquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FF laten zweten daar.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Tuurlijk winnen ze wel. Maar toch stiekem wel genot'Wish I was old and a little sentimental'
Dom gelul, je laat het in het begin van het seizoen liggen, zo'n wedstrijd in Eindhoven kan je best een keer verliezenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:43 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Tja als als. Hadden we Europa maar laten varen denk ik dan, 2 vingers in de neus kampioen geworden.![]()
Goed als ze alsnog winnen hebben ze wel een epische ontknoping en mooi verhaal. Maar dit is toch wel genietenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zelf er nog een paar scoren dat de druk er lekker op staat mochten ze deze echt verliezenquote:Op zondag 7 mei 2017 15:47 schreef franklop het volgende:
Goed als ze alsnog winnen hebben ze wel een epische ontknoping en mooi verhaal. Maar dit is toch wel genieten![]()
Meest klote is dan wel dat keeper Hahn op loonlijst staat van Feyenoord natuurlijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die is toch klaar met Feyenoord joh.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:48 schreef franklop het volgende:
Meest klote is dan wel dat keeper Hahn op loonlijst staat van Feyenoord natuurlijk![]()
Vol gas erop even die 6-0 makenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Laat het daar nou net 1-1 staanquote:Op zondag 7 mei 2017 15:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groningen moet een punt halen tegen psv. Dan moet heracles volgende week nog ergens voor spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal het dan toch nog?!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
![]()
Excelsior doet echt zijn best om ons kampioen te maken he. In 2007 werkten ze ook al lekker meeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Aan de andere kant speelt Excelsior ook nergens meer voor, tsjaquote:Op zondag 7 mei 2017 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jep, hopelijk houden ze het vast of winnen zeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doelsaldo maakt nu ook niet meer uit overigens. Of Feyenoord moet volgende week verliezen en Ajax gelijkspelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zowel Sparta als Excelsior
Wat enorm sportief of gewoon voor de winst te gaan.
Ennnn 4-0 Ajax
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Hebben ze in het stadion niet echt door zo te zien. Maar als je met 7-0 wint zal het wel fijn zijn in dat laatste scenarioquote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Doelsaldo maakt nu ook niet meer uit overigens. Of Feyenoord moet volgende week verliezen en Ajax gelijkspelen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Waarom gaan de Excelsior fans al naar uit?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sowieso is het wel lekker om een behoorlijk overtuigend resultaat neer te zetten terwijl Feyenoord toch vrij hard eraf gaatquote:Op zondag 7 mei 2017 15:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze in het stadion niet echt door zo te zien. Maar als je met 7-0 wint zal het wel fijn zijn in dat laatste scenarioMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie ze er nog wel 1 of 2 maken hoor, daar niet van.(allebei de teams)quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso is het wel lekker om een behoorlijk overtuigend resultaat neer te zetten terwijl Feyenoord toch vrij hard eraf gaatCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zolang het maar bij twee blijftquote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie ze er nog wel 1 of 2 maken hoor, daar niet van.(allebei de teams)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mijn pa wilde na wedstrijd langskomen (hij is Feyenoorder). Denk niet dat hij dat nog gaat doen
zit ook aan de kleenexquote:Op zondag 7 mei 2017 16:01 schreef franklop het volgende:
Mijn pa wilde na wedstrijd langskomen (hij is Feyenoorder). Denk niet dat hij dat nog gaat doen![]()
Zag gisteren op tv dat veel Excelsior fans sowieso al niet naar Excelsior-Feyenoord durven te gaan uit angst voor vechtpartijen.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar als excelsior fan ook niet zou blijven zitten![]()
Als Excelsior fan had ik zeker mijn kaart verkocht voor een woekerprijs.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zag gisteren op tv dat veel Excelsior fans sowieso al niet naar Excelsior-Feyenoord durven te gaan uit angst voor vechtpartijen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij negeert mijn appjes, heel gek.quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
inderdaad kan je weer 10 seizoenen voor niksquote:Op zondag 7 mei 2017 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Excelsior fan had ik zeker mijn kaart verkocht voor een woekerprijs.![]()
vond het niet echt roodquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgende week WII uit, hebben we nog iets goed te maken van eerder dit jaar en uit 2007Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gelukkig is de kans dat het op doelsaldo mis gaat wel heel kleinquote:Op zondag 7 mei 2017 16:08 schreef franklop het volgende:
Volgende week WII uit, hebben we nog iets goed te maken van eerder dit jaar en uit 2007Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je nu nog 3 goals maakt gaat dat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans dat het op doelsaldo mis gaat wel heel klein
4 zelfs.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Op de een of andere manier zie ik dat niet gebeuren in pakweg 8 minutenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je nu nog 3 goals maakt gaat dat sowieso niet gebeuren
4 zelfs.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee klopt, maar als je volgende week niet wint verdien je het uberhaupt niet natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik dat niet gebeuren in pakweg 8 minutenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Of Feyenoord zou er thuis af moeten gaan met een nulletje of vierquote:Op zondag 7 mei 2017 16:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je volgende week niet wint verdien je het uberhaupt niet natuurlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan nog zou je het eigenlijk niet verdienen als je die wedstrijd niet wint. Maar goed.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of Feyenoord zou er thuis af moeten gaan met een nulletje of vierCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het 'Goh, jij was toch vrij vandaag?' zal morgen wel veelvuldig langskomen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:14 schreef Monolith het volgende:
Het 'Goh, jij was toch vrij vandaag?' zal morgen wel veelvuldig langskomen.![]()
![]()
Die foto's van de lachende reservespelers
Maar goed weer een bekend euvel vandaag, veel kansen en (te) weinig goals
Wel zeker van CL voorronde trouwens inmiddelsCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Genot[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ajacied van het jaar: Sanchez
Talent vh jaar Dolberg, maar dat spreekt voor zichMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Had Davy eigenlijk wel verwacht.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Talent vh jaar Dolberg, maar dat spreekt voor zichCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Genot dit
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Sanchez had met die leeftijd ook gewoon talent van het jaar kunnen wordenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Talent vh jaar Dolberg, maar dat spreekt voor zich
Snelle Egel![]()
Valt ook best wat voor te zeggen, maar ik vind het ook wel weer tof dat ze gewoon Sanchez eruit pikken. Heb ik persoonlijk wat meer meequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feyenoord gaat het wel afmaken volgende week, maar wel genot.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Heracles heeft volgende week nog puntje nodig voor playoffs
Beloofd nog wat.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als Feyenoorder zou ik al wat valium gaan regelen ofzoquote:Op zondag 7 mei 2017 16:29 schreef franklop het volgende:
Beloofd nog wat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nou ja, hopen op een herhaling van vorig jaar dan maar, al geloof ik er niet in. Ajax zou wel de terechte kampioen zijn mijns inziens, net zoals PSV dat vorig jaar ook was.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2017 16:29 schreef franklop het volgende:
Beloofd nog wat.heerlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maakt weinig uit. Al speelden ze nergens meer voor, elke club wil wel een kampioensfeestje bedervenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:29 schreef franklop het volgende:
Beloofd nog wat.![]()
quote:Zo graftak, ben jij effe blij dat je gelijk hebt he?quote:Ga jij ook maar dood.Gemoederen lopen hoog op op Feyenoord netwerkquote:Pleur toch godverdomme even op fucking moraal ridder.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Genotquote:Op zondag 7 mei 2017 16:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gemoederen lopen hoog op op Feyenoord netwerkSnelle Egel![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom? Feyenoord staat vanaf dag 1 bovenaan. Weinig tegen in te brengen.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou ja, hopen op een herhaling van vorig jaar dan maar, al geloof ik er niet in. Ajax zou wel de terechte kampioen zijn mijns inziens, net zoals PSV dat vorig jaar ook was.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit dus, daarnaast play-offs + verschil 4 punten verschil in doelsaldo met Groningenquote:Op zondag 7 mei 2017 16:33 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Al speelden ze nergens meer voor, elke club wil wel een kampioensfeestje bederven
bewijs: zie vorig jaar
graag op anoniem![]()
Was al van voor de wedstrijdquote:
Maar dan moet Feyenoord met 0-7 verliezen en dat gaat dus niet gebeuren. Dus doelsaldo is niet belangrijk meer.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Doelsaldo maakt nu ook niet meer uit overigens. Of Feyenoord moet volgende week verliezen en Ajax gelijkspelen.![]()
Als ze na 34 wedstrijden niet bovenaan staan, zijn ze niet de terechte kampioen. Zo werkt het.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Feyenoord staat vanaf dag 1 bovenaan. Weinig tegen in te brengen.Life is what you make it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: