SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status/860564980869025792
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.twitter:Av_2701 twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 20:44:26@SjorsvanVeen Eiting the next big Dutch striker. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
EitinggodAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Lekker aanvalletje koekoekquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.Oh.![]()
die zit er koekoek inquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 00:33:57Vandaag in @telesport ... #Ajax na bliksembezoek aan zaakwaarnemer in Barcelona dicht bij contractverlenging #Onana ... Keeper wil blijven reageer retweet
![]()
GOEDEMORGEN HANSquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:35 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 00:33:57Vandaag in @telesport ... #Ajax na bliksembezoek aan zaakwaarnemer in Barcelona dicht bij contractverlenging #Onana ... Keeper wil blijven reageer retweet
![]()
Dat is in ieder geval 1 van de 2 contractproblemen opgelost, alsjeblieft Kenny, doe er ook een schepje bovenop.![]()
Tete. Blijft. Niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:36 schreef Brammess het volgende:
Dat is in ieder geval 1 van de 2 contractproblemen opgelost, alsjeblieft Kenny, doe er ook een schepje bovenop.Oh.![]()
Ik zie het ook somber in, maar die laatste paar veren in zijn reet voor Lyon uit en misschien zelfs GAE en Willem 2 kunnen wel een goede rol spelen.quote:
Hij wil volgens mij wel blijven, de krux zit hem in Raiola denk ik.
Overigens gaat het niet al te best met zijn vader dus het zal me niet verbazen als hij in Nederland blijft. Inb4PSV![]()
Is dat nou 'n fles Gin voor z'n neus?quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ziyech. komt . niet.quote:
Stijn vindt dit leukFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Wat tete betreft is het mooi als hij blijft, solide verdedigende back. Enorm rouwig als ie vertrekt ben ik echter niet, zolang het maar vroeg in transferperiode is zodat we genoeg tijd hebben om te anticiperen.![]()
Nja hij wilde vorig jaar al niet bijtekenen toen hij basisspeler was, en je ziet in zijn interviews duidelijk dat hij ontevreden is dat hij wisselspeler staat. Zal nu ook wel genoeg interesse voor hem zijn ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in, maar die laatste paar veren in zijn reet voor Lyon uit en misschien zelfs GAE en Willem 2 kunnen wel een goede rol spelen.
Hij wil volgens mij wel blijven, de krux zit hem in Raiola denk ik.
Overigens gaat het niet al te best met zijn vader dus het zal me niet verbazen als hij in Nederland blijft. Inb4PSVOh.![]()
Ik probeerde het ook even te jinxenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ziyech. komt . niet.
Stijn vindt dit leuk
Oh.![]()
Ziyechquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook even te jinxen
Wat 'n godenvoetballerFitter. Happier. More productive
Dan schuift Zeefuik gewoon door als back-up denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Wat tete betreft is het mooi als hij blijft, solide verdedigende back. Enorm rouwig als ie vertrekt ben ik echter niet, zolang het maar vroeg in transferperiode is zodat we genoeg tijd hebben om te anticiperen.Oh.![]()
Zeker, en ik had ook niet gedacht dat hij zoveel energie in wedstrijden zou leggen. Maar hij mag wel aan zijn afronding werken, want dat vind ik vaak maar erg matig. Nu heeft hij in de eindfase misschien te weinig kracht daarvoor.quote:Oh.![]()
Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen of dat het niveau is wat we moeten nastreven.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan schuift Zeefuik gewoon door als back-up denk ik.
Zou het wel toejuichen om met ons geld te investeren in een ervaren back naast onze 2 jonge verdedigers![]()
Volgend jaar heeft hij én de energie, én de doelgerichtheidquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, en ik had ook niet gedacht dat hij zoveel energie in wedstrijden zou leggen. Maar hij mag wel aan zijn afronding werken, want dat vind ik vaak maar erg matig. Nu heeft hij in de eindfase misschien te weinig kracht daarvoor.Fitter. Happier. More productive
Ik wil wel een goede aanvallende back zien. Eentje die ook maar kan blijven gaan maar dan ook voorin gevaarlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen of dat het niveau is wat we moeten nastreven.
Zou het wel toejuichen om met ons geld te investeren in een ervaren back naast onze 2 jonge verdedigersOh.![]()
Dan moet hij ook nog meer de leider zijn op het middenveld als Klaassen vertrekt, en diens goals opvangen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft hij én de energie, én de doelgerichtheidOh.![]()
Volgend jaar gaat hij en zo beulen als nu, en alle twentegoals makenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij ook nog meer de leider zijn op het middenveld als Klaassen vertrekt, en diens goals opvangen.
Fitter. Happier. More productive
Zeker, investeer daar maar even goed in. Kan je zeefuik gewoon nog een jaar jong ajax laten spelen, is echt nog niet klaar voor ajax 1, nog lang niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil wel een goede aanvallende back zien. Eentje die ook maar kan blijven gaan maar dan ook voorin gevaarlijk kan zijn.![]()
Ik ben benieuwd of Bosz Schöne er langzaam uit gaat halen komend seizoen om daar v/d Beek of De Jong te brengen. Bosz is ook duidelijk ontevreden over de laatste optredens van Schöne daar toen het tempo wat omhoog ging, wisselde hem niet voor niks.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
Eijting was ook weer goed vandaag he, komende jaren geen gebrek voor de nummer 6.Oh.![]()
Zou De Jong niet op de plek van klaassen kunnen? Staat vgm normaliter op de plek van ziyech... maarjaquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Bosz Schöne er langzaam uit gaat halen komend seizoen om daar v/d Beek of De Jong te brengen. Bosz is ook duidelijk ontevreden over de laatste optredens van Schöne daar toen het tempo wat omhoog ging, wisselde hem niet voor niks.![]()
![]()
Lekker verhuren aan een Eredivisieclub dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, investeer daar maar even goed in. Kan je zeefuik gewoon nog een jaar jong ajax laten spelen, is echt nog niet klaar voor ajax 1, nog lang niet.Oh.![]()
Dat is zijn plek volgens mij meer ja, maar geen idee of hij volgend seizoen al een heel jaar basis kan spelen hoor. Dit seizoen heeft hij ook weer niet zoveel minuten al gemaakt. Maar volgend jaar weer een plekje meer vrij om alles door te schuiven als Klaassen waarschijnlijk vertrekt (benieuwd wat ze gaan doen als hij blijftquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou De Jong niet op de plek van klaassen kunnen? Staat vgm normaliter op de plek van ziyech... maarja)
Oh.![]()
Ik ben benieuwd of Bosz een b elftal opstelt tegen die gasten uit deventah, je kan ook geen blessures veroorloven als ze donderdag weer aan de bak moeten.![]()
![]()
Uit zijn interview bij Ajax TV blijkt wel dat hij wat spelers rust gaat geven. En Nouri en De Jong deden niet mee bij Jong Ajax dus ik zie er daar wel minimaal één van in de basis starten.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:10 schreef bijstandboy het volgende:
Ik ben benieuwd of Bosz een b elftal opstelt tegen die gasten uit deventah, je kan ook geen blessures veroorloven als ze donderdag weer aan de bak moeten.Oh.![]()
Gewoon een uitgelezen kans ook om die jongens te laten spelen, ideaal.
Die jongens moeten ook gewoon thuis kunnen winnen tegen go ahead, laten we eerlijk zijn.![]()
Ok ik las ook dat de jonkies van Cambuur gewonnen hadden, knap van hun om uiteindelijk als tweede te eindigen in Jupiler league. De jeugdopleiding heeft genoeg vers bloed wat dat betreftquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit zijn interview bij Ajax TV blijkt wel dat hij wat spelers rust gaat geven. En Nouri en De Jong deden niet mee bij Jong Ajax dus ik zie er daar wel minimaal één van in de basis starten.
![]()
![]()
Ook lekker veel gescoordquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:14 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ok ik las ook dat de jonkies van Cambuur gewonnen hadden, knap van hun om uiteindelijk als tweede te eindigen in Jupiler league. De jeugdopleiding heeft genoeg vers bloed wat dat betreft
Maar de lichtingen hierna zijn wel wat matig geloof ik, hopelijk dat die buitenlandse talentjes goed blijken te zijn. Die Australische jongen en die Hongaartjes
Oh.![]()
Zo maar ff zoeken wanneer het nieuwe seizoen van de UEFA Youth League begint, moest wel ff lachen toen ik las wie er dit seizoen wonquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook lekker veel gescoordMaar de lichtingen hierna zijn wel wat matig geloof ik, hopelijk dat die buitenlandse talentjes goed blijken te zijn. Die Australische jongen en die Hongaartjes
![]()
![]()
We gaan Klaasen gewoon vervangen met eigen jugend. En Klaasen voor 80 miljoen verkopen als we de EL hebben gewonnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Salzburg toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:22 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zo maar ff zoeken wanneer het nieuwe seizoen van de UEFA Youth League begint, moest wel ff lachen toen ik las wie er dit seizoen won
Doet me denken aan die wedstrijd tegen Liefering in de voorbereiding waarna er al heel veel users hier om het vertrek van Bosz riepen.Oh.![]()
Overmars neemt al genoegen met 20 miljoen ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:24 schreef Mani89 het volgende:
We gaan Klaasen gewoon vervangen met eigen jugend. En Klaasen voor 80 miljoen verkopen als we de EL hebben gewonnen.Oh.![]()
Zou de knvb hem niet stiekem proberen weg te kapen bij ajax als die de europa league wint?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Salzburg toch?
Doet me denken aan die wedstrijd tegen Liefering in de voorbereiding waarna er al heel veel users hier om het vertrek van Bosz riepen.![]()
In Europa krijgen ze nog steeds een onwijze erectie van Ajax jeugd, dat heeft daar betekenis. Net zoals Braziliaanse talenten altijd meer opleveren dan ze daadwerkelijk waard zijn. Klaasen gaat dus gewoon voor de hoofdprijs pleite.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars neemt al genoegen met 20 miljoen ben ik bang.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat wil Bosz toch nooit doen natuurlijk. Sowieso zal hij hier ook wel eerst kampioen willen worden een keerquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:27 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zou de knvb hem niet stiekem proberen weg te kapen bij ajax als die de europa league wint?
Oh.![]()
En dan Feyenoorders weer mad dat Karsdorp straks voor 3 miljoen de deur uit loopt haha.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja maar ik had het meer over dat ik me afvraag of Overmars veel durft te vragen. Voor Klaassen moet je zeker 30 miljoen kunnen krijgen (en zal best wat teveel zijn, maar als je de EL wint kan dat gewoon)quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Europa krijgen ze nog steeds een onwijze erectie van Ajax jeugd, dat heeft daar betekenis. Net zoals Braziliaanse talenten altijd meer opleveren dan ze daadwerkelijk waard zijn. Klaasen gaat dus gewoon voorde hoofdprijs pleite.Oh.![]()
Die zijn al bang dat Ajax zo 4 miljoen van ze afsnoept qua tv-geldquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:28 schreef Mani89 het volgende:
En dan Feyenoorders weer mad dat Karsdorp straks voor 3 miljoen de deur uit loopt haha.. Dat is toch peanuts joh
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: