SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi
Fabian Puerta is er ook en hij is viesdik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:59 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer hoor.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
The best is yet to come.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer hoor.
Je bent nu wel verplicht om elke dag een goed team op te stellen. Dus je begrijpt dat je studie nu even op een lager pitje komt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb me net op tijd nog even aangemeld voor de Cyclingmaster FOK! leagueEn in 5 minuten een professioneel team op de been gebracht.
Zijn al 10 minuten bezig joh.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat de RAI eraan begint?
Alla stages LIVE from 1.05 pm CET to 2:45 pm on Rai Sport+ HD and from 2:45 pm on Rai 2.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat de RAI eraan begint?
Die hele scriptie gooi ik zo de prullenbak in voor een Top 10 positie in het Cyclingmaster eindklassement.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent nu wel verplicht om elke dag een goed team op te stellen. Dus je begrijpt dat je studie nu even op een lager pitje komt.
Ik denk dat de RockRacingN1Fans zonder mij laatste zullen worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wens iedereen die met de poultjes meedoet een goede reis, Godspeed.
Als je dan ook nog even schroeit in de Tour en Vuelta krijg je een jodenster.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele scriptie gooi ik zo de prullenbak in voor een Top 10 positie in het Cyclingmaster eindklassement.
Jammer dat ik zes punten tekort kwam om Arie-willem in het jaarklassement te ownen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even schroeit in de Tour en Vuelta krijg je een jodenster.
Met Cavaliers er bij moet ik altijd 100 kilo extra meeslepen. Maar ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de RockRacingN1Fans zonder mij laatste zullen worden.
Nu heb je weer een kans.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik zes punten tekort kwam om Arie-willem in het jaarklassement te ownen.
Hier trapt niemand in.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Cavaliers er bij moet ik altijd 100 kilo extra meeslepen. Maar ik ga mijn best doen.
Het is meer bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn er veel mensen met vertrouwen in Nizzolo.
Ik doe standaard het omgekeerde van wat R_R zegt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Het veld is ook wel heel mager. Ik heb zelfs Mezgec overwogen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
En waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het veld is ook wel heel mager. Ik heb zelfs Mezgec overwogen.
Die rijdt dan al 20 minuten achter het pelotonquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Mareczko heuveltje wel overleven?
Ik heb hem niet opgesteld vandaag, ook al is het mijn slaaf in Wimderon's super premier league of cycling.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
10e in MSR.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat Ewan al lost bij de eerste de beste drempel.
Mareczko doet het alleen goed in korte koersen met een zwak deelnemersveld. Die stapt na een aantal dagen weer gedesillusioneerd af.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Mareczko heuveltje wel overleven?
Heb je Milaan San Remo wel gezien?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik was bijna bang dat zijn tweelingbroer hier rijdt of zo. Aangezien 50% hem heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Die rijdt dan al 20 minuten achter het peloton
Ja, er zijn ongetwijfeld voorbeelden dat hij best een heuvel overkomt. Wat zeg ik, bij de beloften won hij zware heuvelkoersen zoals Palio Recioto. Dat is er bij de profs meer heel zelden uitgekomen.quote:
Gelukkig rijdt Mezgec al een paar jaar de pannen van het dak.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, er zijn ongetwijfeld voorbeelden dat hij best een heuvel overkomt. Wat zeg ik, bij de beloften won hij zware heuvelkoersen zoals Palio Recioto. Dat is er bij de profs meer heel zelden uitgekomen.
Die wordt wel 3x 11e en 3x 13e ofzo. Ik houd hoopquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mareczko doet het alleen goed in korte koersen met een zwak deelnemersveld. Die stapt na een aantal dagen weer gedesillusioneerd af.
Hij gaat de etappe met de Etna niet eens overleven, dus hij komt niet aan drie kansen om te sprinten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt wel 3x 11e en 3x 13e ofzo. Ik houd hoop
Volgens mij hebben ze haar voor- en achternaam omgedraaid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 23:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/rossellavanfrederick/
Sean Kelly, grappig.
Zulke mensen komen pas volgende week achter dat Ruffoni helemaal niet gestart isquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:46 schreef DeLuna het volgende:
Toch nog 36 niet oplettende kijkers met Ruffoni
quote:Mirco Maestri (Bardiani-CSF), Cesare Benedetti (Bora-Hansgrohe), Marcin Bialoblocki (CCC Sprandi Polkowice), Pavel Brutt (Gazprom-Rusvelo), Daniel Teklehaimanot (Dimension Data) and Eugert Zhupa (Wilier Selle Italia) already have a lead of 1:20 over the peloton.
Alsnog beter dan wat FOK!kers kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze haar voor- en achternaam omgedraaid.
Dat hoeft ook helemaal niet, als je 8e wordt lever je ook centen op.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt Mezgec al een paar jaar de pannen van het dak.
Zijn dat ook mensen in de FOK! subleague? Kunnen we die nog kicken?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:46 schreef DeLuna het volgende:
Toch nog 36 niet oplettende kijkers met Ruffoni
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=677quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn dat ook mensen in de FOK! subleague? Kunnen we die nog kicken?
Ik zet Knipping en Van Duren op de zaak en er zullen wat knieschijven gebroken worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=677
Wie is dit? Hij zit in onze subleague.
Nee, niemandquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn dat ook mensen in de FOK! subleague? Kunnen we die nog kicken?
Dat is Max23.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie zelfs iemand met Pello Bilbao en het is niet RR.
Ik hoop zo dat Nizzolo er geen pepernoot van bakt nu.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Dat gaan we pas doen als Nizzolo straks 3de wordt.
Jij hebt wel mooi de verkeerde Rus gekozen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie zelfs iemand met Pello Bilbao en het is niet RR.
Ach, die investering is peanuts. Zelfs als hij laatste wordt voel ik daar niet zoveel van.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt wel mooi de verkeerde Rus gekozen.
Grapje, ik heb 'm zelf ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ach, die investering is peanuts. Zelfs als hij laatste wordt voel ik daar niet zoveel van.
Goed moment voor Bardiani om zich even in de kijker te rijden vandaag.quote:
Feltet.dk = Cyclingquotes.comquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er eigenlijk nog een goede site met mooie voorbeschouwingen a la CyclingQuotes?
(Niet Wielerflits)
Ik vraag dit voor een vriend.
De Gorilla gaat hem pakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Over ongeveer vier uur pakt Gaviria de eerste roze trui. Ik kijk er al naar uit.
Timing was gisteren wel apart, direct na ploegenpresentatiequote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Reverberi is viesmad op Pirazzi en Ruffoni en de mensen die de positieve test nu pas bekendmaakten. (nou ja, 'nu pas')
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Over ongeveer vier uur pakt Gaviria de eerste roze trui. Ik kijk er al naar uit.
Ze wisten het vlak voor de presentatie, dus Pirazzi en Ruffoni stonden daar al lekker voor jan lul op het podiumquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Timing was gisteren wel apart, direct na ploegenpresentatie
Haha, wat extreem nichterig. Dat roze zal hem goed staan.quote:
Ik vind het eerder sneu voor potentiële andere rijders die daar hadden kunnen staanquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze wisten het vlak voor de presentatie, dus Pirazzi en Ruffoni stonden daar al lekker voor jan lul op het podium
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het eerder sneu voor potentiële andere rijders die daar hadden kunnen staan
Zoals een Paolo Simion. Die er sowieso al bij had moeten zitten wmb.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het eerder sneu voor potentiële andere rijders die daar hadden kunnen staan
Die heeft hij al best lang.quote:
Het is beter dan die knopjes van Ion en Gorka.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, wat extreem nichterig. Dat roze zal hem goed staan.
Als je een meisje van drie bent misschien.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is beter dan die knopjes van Ion en Gorka.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is beter dan die knopjes van Ion en Gorka.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
En als we er al naar keken, dan deden we het als naar een moeilijke zwartwitfilm op Arte. Mooi hoor, maar dan vooral voor wielerhipsters die, met resten espresso macchiato in hun baard, zonder spieken de opstelling van Androni Giocattoli-Diquigiovanni konden opdreunen.
Zo, even reclame.quote:
Schuldig.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grapje, ik heb 'm zelf ook.
Maar ik zag wel wat mensen met andere Russen. Zelfs nog iemand die zich door wimderon heeft laten verleiden om Kuznetsov te kiezen, haha.
Helaas alleen RAI Uno op de TV hier, ik ga niet met streams lopen kutten als ik ook gewoon TV kan kijken.quote:
Ik vond hem eigenlijk wat teleurstellend. Dit was het beste stukje wat ik er uit kon halen.quote:
Toch bedankt dat je deze literaire drek met mij hebt gedeeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wat teleurstellend. Dit was het beste stukje wat ik er uit kon halen.
Wie is jouw favoriete columnist? Valentijn Driessen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je deze literaire drek met mij hebt gedeeld.
Ik ga dit drie weken lang doen. Elk stukje getikt door Sunfield ga ik tot in den gronde analyseren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je deze literaire drek met mij hebt gedeeld.
Heleen Mees.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete columnist? Valentijn Driessen?
Fok, met prachtige voorbeschouwingen van RRquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er eigenlijk nog een goede site met mooie voorbeschouwingen a la CyclingQuotes?
(Niet Wielerflits)
Ik vraag dit voor een vriend.
Ga je ook alles van ‘In Het Wiel’ kijken?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga dit drie weken lang doen. Elk stukje getikt door Sunfield ga ik tot in den gronde analyseren.
Hidde van Warmerdam kan ik echt niet hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ga je ook alles van ‘In Het Wiel’ kijken?
Dit vind ik heel fijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga dit drie weken lang doen. Elk stukje getikt door Sunfield ga ik tot in den gronde analyseren.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hidde van Warmerdam kan ik echt niet hebben.
Die heeft nog nooit de Toto gewonnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fok, met prachtige voorbeschouwingen van RR
Mijn hele jeugd is verpest door die negatieve kut artikelen van hem die allemaal op elkaar lijken. Vreselijk taalgebruik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slobeend en ik mogen graag columns van Henk Hoijtink lezen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd is verpest door die negatieve kut artikelen van hem die allemaal op elkaar lijken. Vreselijk taalgebruik.
Het is iedere week een groot feest om zijn columns te ontleden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hele jeugd is verpest door die negatieve kut artikelen van hem die allemaal op elkaar lijken. Vreselijk taalgebruik.
Vorige topiquequote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:41 schreef Leonos het volgende:
Gaat Rellende_Rotscholier nog voorbeschouwingen maken?
Kan niet zo snel vinden
Ik ontleed ze het liefst in de open haard.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is iedere week een groot feest om zijn columns te ontleden.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 13:50:53Laatste stuk van de etappe gefietst. Veel wind, maar vooral: veel draaien en keren. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 13:51:46Laatste klimmetje, op 20 km van de streep, is niet zwaar genoeg om het de sprinters lastig te maken. Massasprint lijkt me onvermijdelijk. reageer retweet
We zullen zien wie gelijk krijgt. Sunfield of Koffieplanterquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:51 schreef TheArt het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 13:50:53Laatste stuk van de etappe gefietst. Veel wind, maar vooral: veel draaien en keren. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 13:51:46Laatste klimmetje, op 20 km van de streep, is niet zwaar genoeg om het de sprinters lastig te maken. Massasprint lijkt me onvermijdelijk. reageer retweet
Je zit toch niet via de Player naar de gewone ES-uitzending te kijken of wel?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:48 schreef Leonos het volgende:
Koop ik de eurosport stream voor een maand, zit er nog reclame in
Gelijk met wat?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zullen zien wie gelijk krijgt. Sunfield of Koffieplanter
Maar op die onderste stream zit volgens mij geen commentaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zit toch niet via de Player naar de gewone ES-uitzending te kijken of wel?
[ afbeelding ]
Die onderin moet je hebben, in andere sporten is dat dan zonder reclame (ook als er op TV reclame is).
Dat is wel jammer ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar op die onderste stream zit volgens mij geen commentaar.
Onderste heeft geen commentaar inderdaadquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die onderin moet je hebben, in andere sporten is dat dan zonder reclame (ook als er op TV reclame is).
Maar dat is dus niet zo erg allemaal, dan schakel je tijdens de reclame op TV even naar die stream en als de reclame voorbij is zet je de Player weer uitquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Onderste heeft geen commentaar inderdaad
De sprinters die er niet bij zullen zijn zal niemand missenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:58 schreef Marcoss het volgende:
Sprintje zullen we sowieso wel krijgen, denk alleen niet met alle sprinters er nog bij
Reken daar maar wel op ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden ze nu 3 weken lang dat verhaal over 30 reclamevrije slotkilometers houden?
Ben op werk, geen TVquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo erg allemaal, dan schakel je tijdens de reclame op TV even naar die stream en als de reclame voorbij is zet je de Player weer uit
Neuh, dat zie ik ze dan weer niet doenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En dan toch stiekem een extra reclame op 10 km van de streep.
Ik heb Ewan in mijn ploeg. Als ik zou denken dat hij het niet zou overleven had ik hem niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of Caleb Ewan het wel of niet overleeft
Kennelijk is heuveltje vlak voor einde minder erg dan een drempeltje?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk is heuveltje vlak voor einde minder erg dan een drempeltje?
Okquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk nemen.
VDB2 en Monfort gaan schroeien natuurlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Ja de Nederlandse renners hier zijn net iets sterker Jeroen. Maar net hoor.
En Hermans.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
VDB2 en Monfort gaan schroeien natuurlijk
We vergeven je. Maar laat het niet nog eens gebeuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:15 schreef 4-elements het volgende:
Er achter komen dat je Ruffoni nog in je ploeg hebt zitten op Cyclingmasters is nooit grappig...
Zijn er 2 feeds op de player? Of kun je ook voor eigen regisseur spelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij alleen de ES-uitzending en de gewone feed (zonder commentaar en reclame).quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zijn er 2 feeds op de player? Of kun je ook voor eigen regisseur spelen?
Ok thanks. Ik zie het kiezen van je eigen camera op de rai website ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de ES-uitzending en de gewone feed (zonder commentaar en reclame).
Gelukkig kan ik na vandaag Ruffoni ook niet meer selecteren, dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We vergeven je. Maar laat het niet nog eens gebeuren.
Een van de 36quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:15 schreef 4-elements het volgende:
Er achter komen dat je Ruffoni nog in je ploeg hebt zitten op Cyclingmasters is nooit grappig...
Toen ik zag dat de KOM pas over 3 kilometer was dacht ik ook: oef, dat is nog wel een eind. Benedetti ging er ook wel erg hard overheen uiteindelijk.quote:
Stuyven sprint sowieso vaak zelf mee, ook als Degenkolb meedoet bijvoorbeeld. Maar ben benieuwd wat ze er bij Trek van vinden..quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:27 schreef showtimer het volgende:
Stuyven heeft het alvast met geen woord over Nizzolo.
Nou. Na 6573 keer begint 'ie inmiddels toch een beetje te vervelen.quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Max23.
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=1731
Deze heeft Pelloekie.
Stuyven lijkt me echt een verschrikkelijk vervelende ploegmaat. Voor Parijs-Roubaix al mad omdat hij, na geen reet gepresteerd te hebben, niet als kopman uitgespeeld werd. Na het stoppen van Cancellara nog even zeggen 'dat het tijd was dat hij stopte' en 'dat hij niet gemist wordt' omdat hij zelf wel even uitslagen bij elkaar ging rijden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:27 schreef showtimer het volgende:
Stuyven heeft het alvast met geen woord over Nizzolo.
Heb je eigenlijk genoten van je WielerRevue-magazine?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stuyven lijkt me echt een verschrikkelijk vervelende ploegmaat. Voor Parijs-Roubaix al mad omdat hij, na geen reet gepresteerd te hebben, niet als kopman uitgespeeld werd. Na het stoppen van Cancellara nog even zeggen 'dat het tijd was dat hij stopte' en 'dat hij niet gemist wordt' omdat hij zelf wel even uitslagen bij elkaar ging rijden.
Ik heb hem niet eens ontvangenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk genoten van je WielerRevue-magazine?
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stuyven lijkt me echt een verschrikkelijk vervelende ploegmaat.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
Gelukkig geen vermoeiende Teklehaimanot-act. Wat vermoeiend is dat zeg.
Meervoud telt ook, bingo.quote:
Dat verschilt per provider. Bij KPN niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:09 schreef Keano het volgende:
Vroegah had ik een knop op mijn afstandsbediening waarmee ik Eurosport naar Engels commentaar kon zetten. Bestaat dat eigenlijk nog?
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:09 schreef Keano het volgende:
Vroegah had ik een knop op mijn afstandsbediening waarmee ik Eurosport naar Engels commentaar kon zetten. Bestaat dat eigenlijk nog?
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:09 schreef Keano het volgende:
Ik hoor sowieso af en toe een paar seconden het gezwets van Kirby of Kelly tussendoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:09 schreef Keano het volgende:
Hoe danquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dank je, daar had ik nog niet aan gedacht, bij Ziggo gaat dit
Boogie zei in het verleden regelmatig 'oei' '(renner-x) zit niet op z'n gemak' of 'die zit niet lekker'.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:56 schreef wimderon het volgende:
Vul de bingokaart even aan jongens.
[ afbeelding ]
als ik info doe krijg ik alleen programmainfo... zie geen soundtrack knop of iets dergelijksquote:
Boogerd zegt minimaal 5 keer per etappe 'verleden jaar'. Sinds ik dat ontdekt heb word ik er zelf gek van.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:56 schreef wimderon het volgende:
Vul de bingokaart even aan jongens.
[ afbeelding ]
Op de OK knop drukken en dan naar audio- en beeld?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:14 schreef Keano het volgende:
[..]
als ik info doe krijg ik alleen programmainfo... zie geen soundtrack knop of iets dergelijks
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boogie zei in het verleden regelmatig 'oei' '(renner-x) zit niet op z'n gemak' of 'die zit niet lekker'.
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:15 schreef Keano het volgende:
[..]
Boogerd zegt minimaal 5 keer per etappe 'verleden jaar'. Sinds ik dat ontdekt heb word ik er zelf gek van.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de OK knop drukken en dan naar audio- en beeld?
Sbarachlie was veel te duur.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:12 schreef wimderon het volgende:
Sbaraajli gaat dus voor de puntentrui, dan gaat Gibbons ook niet sprinten lijkt me.
En Sbaraajli is één van mijn vijf sprinters bij Scorito, JAAAAAAAAAAAA.
Er staat "helikoter".quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Staat genoteerd.
Nog 9 te gaan
Ga je nu de klagende kwetscreool uithangen?quote:
Maar hij gaat wel schroeien in de tijdrit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rohan krijgt 5 minuten aan zijn broek in rit naar Etna
Nee, ik kots van binnen al op Rikko Voorberg twee dagen lang.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nu de klagende kwetscreool uithangen?
Goed zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik kots van binnen al op Rikko Voorberg twee dagen lang.
Ik ga straks rond etenstijd weer schroeien.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Er mag van mij wel een verbod komen op het woord 'schroeien'.
Over een half uur al dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga straks rond etenstijd weer schroeien.
Over een half uur bel ik naar de snackbar. 3 kwartier dus.quote:
We genieten van Jeroen Vanbelleghem.quote:
Een Tom Dumoulin die heel erg dun is en daarom op een skelet lijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Tom Dumoulin die heel erg dun is en daarom op een skelet lijkt.Dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat Jeroen nog maar 27 is.
Wow.
R_R zou zeggen dat hij met een beetje wind de zee in zou waaien.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tom is op hetzelfde gewicht als de Vuelta van twee jaar terug, aldus Tom zelf.
Bounty en Snickers.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Welk snoepje blijft bij jullie altijd over als je een hele zak Celebrations leeg eet? Bij mij de Mars en Bounty.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Tom Dumoulin die heel erg dun is en daarom op een skelet lijkt.Skeletom is in mutant form, hes gonna set this race ablaze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij blijven ze allemaal over. Ik ben namelijk, in tegenstelling tot jou, niet viesdik en heb ook niet de intentie dat te worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Welk snoepje blijft bij jullie altijd over als je een hele zak Celebrations leeg eet? Bij mij de Mars en Bounty.
Snicker.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Zou mooi zijn, vorig jaar ging hij al als Riis in zijn beste jaren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Skeletom is in mutant form, hes gonna set this race ablaze.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Skeletom is in mutant form, hes gonna set this race ablaze.
quote:
Raar, ik eet de snickers altijd als eerst op.quote:
Houd je bek joh.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze allemaal over. Ik ben namelijk, in tegenstelling tot jou, niet viesdik en heb ook niet de intentie dat te worden.
Nog 46 geestdodende kilometers.quote:
Ga sporten joh, papzak.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Raar, ik eet de snickers altijd als eerst op.
[..]
Houd je bek joh.
Alleen bounty'squote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Eerst mijn patat, kipcorn en broodje kwekkeboom kroket verslinden, daarna begin ik. Misschien.quote:
Ik heb medelijden met je weegschaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst mijn patat, kipcorn en broodje kwekkeboom kroket verslinden, daarna begin ik. Misschien.
Heet je snackbarhouder Léon?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst mijn patat, kipcorn en broodje kwekkeboom kroket verslinden, daarna begin ik. Misschien.
dacht dat finish rond 5 wasquote:
Ik moest grinniken om deze typo.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
dacht dat finish rond 5 wasmaar goed ik hoef bier te haasten dus
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, vorig jaar ging hij al als Riis in zijn beste jaren.
heb dorstquote:
Die rode helm vloekt echt verschrikkelijk met dat roze.quote:
Een nog grotere grap is dat Tom Stamsnijder nog steeds in een WT ploeg rijdt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Stamsnijder 90 kg is een grap mag ik hopen?
Dat kan ik me ook niet voorstellen. Zo viesdik ziet hij er niet uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Stamsnijder 90 kg is een grap mag ik hopen?
Neuh, komt doordat is nog erg jong is. Al is 180 wel hoog. Maar goed, je weet niet wat ie normaal heeft. Zolang je dat niet weet is het nietszeggende data.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die hoge hartslag van Gaviria is puur vanwege de stress #choker
Hoeveel hectometers vertraging heb je?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vermaak me prima met de RAI2 stream. Je verstaat er geen reet van maar het klinkt wel lekker.
Of door drugsgebruik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die hoge hartslag van Gaviria is puur vanwege de stress #choker
6quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel hectometers vertraging heb je?
Peloeki gaat er op dag 1 ook altijd bij liggen toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:57 schreef wimderon het volgende:
Poll: Wie gaat er chuten?
• Gaviria
• Kelderman
• Kelderman (die Dumoulin in z'n val meeneemt)
• Niemand
• Kruijswijk
• Castelijns
• Boem
• Van Garderen
• Een trosje Cannondale
• Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die derde optie gaat op de voorlaatste dag gebeurenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 16:57 schreef wimderon het volgende:
Poll: Wie gaat er chuten?
• Gaviria
• Kelderman
• Kelderman (die Dumoulin in z'n val meeneemt)
• Niemand
• Kruijswijk
• Castelijns
• Boem
• Van Garderen
• Een trosje Cannondale
• Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gelukkig kunnen de fans van Buren nu wel zappen naar Eén.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:06 schreef franklop het volgende:
We gaan niet op tijd binnen zijn voor Buren
Niets, dat is juist het erge. Mijn verwachtingen waren nul en het is zelfs erger dan dat.quote:
Waarom verbaast dit mij niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi er maar een aflevering Family Guy tegenaan voordat het gaat beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |