SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi
Fabian Puerta is er ook en hij is viesdik.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:59 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 11:54:07.@FndoGaviria's mother, father and sister all came to wish him good luck for his Grand Tour debut. #Giro100 https://t.co/qb6aM4VuDb reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer hoor.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
The best is yet to come.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan echt niet meer hoor.
Je bent nu wel verplicht om elke dag een goed team op te stellen. Dus je begrijpt dat je studie nu even op een lager pitje komt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb me net op tijd nog even aangemeld voor de Cyclingmaster FOK! leagueEn in 5 minuten een professioneel team op de been gebracht.
Zijn al 10 minuten bezig joh.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat de RAI eraan begint?
Alla stages LIVE from 1.05 pm CET to 2:45 pm on Rai Sport+ HD and from 2:45 pm on Rai 2.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat de RAI eraan begint?
Die hele scriptie gooi ik zo de prullenbak in voor een Top 10 positie in het Cyclingmaster eindklassement.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent nu wel verplicht om elke dag een goed team op te stellen. Dus je begrijpt dat je studie nu even op een lager pitje komt.
Ik denk dat de RockRacingN1Fans zonder mij laatste zullen worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wens iedereen die met de poultjes meedoet een goede reis, Godspeed.
Als je dan ook nog even schroeit in de Tour en Vuelta krijg je een jodenster.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele scriptie gooi ik zo de prullenbak in voor een Top 10 positie in het Cyclingmaster eindklassement.
Jammer dat ik zes punten tekort kwam om Arie-willem in het jaarklassement te ownen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even schroeit in de Tour en Vuelta krijg je een jodenster.
Met Cavaliers er bij moet ik altijd 100 kilo extra meeslepen. Maar ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat de RockRacingN1Fans zonder mij laatste zullen worden.
Nu heb je weer een kans.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik zes punten tekort kwam om Arie-willem in het jaarklassement te ownen.
Hier trapt niemand in.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Cavaliers er bij moet ik altijd 100 kilo extra meeslepen. Maar ik ga mijn best doen.
Het is meer bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn er veel mensen met vertrouwen in Nizzolo.
Ik doe standaard het omgekeerde van wat R_R zegt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Het veld is ook wel heel mager. Ik heb zelfs Mezgec overwogen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
En waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het veld is ook wel heel mager. Ik heb zelfs Mezgec overwogen.
Die rijdt dan al 20 minuten achter het pelotonquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Mareczko heuveltje wel overleven?
Ik heb hem niet opgesteld vandaag, ook al is het mijn slaaf in Wimderon's super premier league of cycling.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:37 schreef Slobeend het volgende:
10e in MSR.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat Ewan al lost bij de eerste de beste drempel.
Mareczko doet het alleen goed in korte koersen met een zwak deelnemersveld. Die stapt na een aantal dagen weer gedesillusioneerd af.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Mareczko heuveltje wel overleven?
Heb je Milaan San Remo wel gezien?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat Ewan al lost bij de eerste de beste drempel.
Ik was bijna bang dat zijn tweelingbroer hier rijdt of zo. Aangezien 50% hem heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Die rijdt dan al 20 minuten achter het peloton
Ja, er zijn ongetwijfeld voorbeelden dat hij best een heuvel overkomt. Wat zeg ik, bij de beloften won hij zware heuvelkoersen zoals Palio Recioto. Dat is er bij de profs meer heel zelden uitgekomen.quote:
Gelukkig rijdt Mezgec al een paar jaar de pannen van het dak.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, er zijn ongetwijfeld voorbeelden dat hij best een heuvel overkomt. Wat zeg ik, bij de beloften won hij zware heuvelkoersen zoals Palio Recioto. Dat is er bij de profs meer heel zelden uitgekomen.
Die wordt wel 3x 11e en 3x 13e ofzo. Ik houd hoopquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mareczko doet het alleen goed in korte koersen met een zwak deelnemersveld. Die stapt na een aantal dagen weer gedesillusioneerd af.
Hij gaat de etappe met de Etna niet eens overleven, dus hij komt niet aan drie kansen om te sprinten.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt wel 3x 11e en 3x 13e ofzo. Ik houd hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |