abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170688266
Paar maanden geleden heb ik een vrouwtje geholpen met overhuizen, nu ben ik door dat vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen eten, ik zag er geen kwaad in dus ik heb ja gezegd, dat etentje is komende zaterdag, ik dacht dat mn vriendin het geen probleem zou vinden, maar toen ik het zei ging ze behoorlijk over de emmer, ze verbood me om heen te gaan.
En echt ik hou van mijn vriendin maar dit vind ik toch minder.
Iemand tips?
Uiteraard kan ik wel afbellen maar ik wil niet haar het gevoel geven dat ze haar zin heeft gehad, ik wil dat ze me gewoon vertrouwd .
misunderstood
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:24 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170688301
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Vertel dat maar.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:58 #3
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_170688311
Gewoon gaan en dan een foto sturen terwijl je je genotsknots aan de gordijnen afvegen na gedane zaken en daarbij als onderschrift : Als je me toch niet vertrouwd dan gebeuren dit soort dingen!
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:28:55 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170688330
De vrouw die jij hebt geholpen weet dat jij een relatie hebt? Dan gewoon samen gaan.
And so is the past
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:37:19 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170688566
Ik zou gewoon goed boos terug worden. Wat suggereert ze eigenlijk. Dat je met haar gaat liggen krikken? Ik zou zo iets niet pikken.
pi_170688818
Toen ik haar hielp had ik nog geen relatie, heb wel geappt of ik m'n vriendin ook mee kon nemen maar ze had zoiets van Ik ken haar nauwelijks, en 5e wiel aan de wagen enzovoort.
misunderstood
pi_170688892
Mja dat die vrouw dat niet wil is dan ook wel weer apart..

Niet dat ik het gedrag van je vriendin goedkeur hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:51:03 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170688963
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:46 schreef DKS het volgende:
Toen ik haar hielp had ik nog geen relatie, heb wel geappt of ik m'n vriendin ook mee kon nemen maar ze had zoiets van Ik ken haar nauwelijks, en 5e wiel aan de wagen enzovoort.
Gezien de reactie van het "vrouwtje" begrijp ik je vriendin wel een beetje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_170689076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:25 schreef DKS het volgende:
Paar maanden geleden heb ik een vrouwtje geholpen met overhuizen, nu ben ik door dat vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen eten, ik zag er geen kwaad in dus ik heb ja gezegd, dat etentje is komende zaterdag, ik dacht dat mn vriendin het geen probleem zou vinden, maar toen ik het zei ging ze behoorlijk over de emmer, ze verbood me om heen te gaan.
Iemand tips?
Uiteraard kan ik wel afbellen maar ik wil niet haar het gevoel geven dat ze haar zin heeft gehad, ik wil dat ze me gewoon vertrouwd .
Je houdt van je vriendin, dus ik ben een beetje huiverig om mijn mening over haar te geven.
Tenzij jij niet het hele verhaal vertelt. Ben je al eerder vreemd gegaan?
Is dat 'vrouwtje' bijzonder aantrekkelijk?

Nee, zonder gekheid, als jouw vriendin zo resoluut reageert, moet er meer aan de hand zijn.
Want je mocht haar wel helpen met het verhuizen zonder dat je vriendin daar moeilijk over deed?
Beetje raar verhaal dus.
Edit: zie nu pas dat je je vriendin daarna pas leerde kennen.
Lijkt mij dus een enorm eng mens. Extreme claimer dus.
Dumpen dus.
pi_170689262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:27 schreef romazoba het volgende:
Gewoon gaan en dan een foto sturen terwijl je je genotsknots aan de gordijnen afvegen na gedane zaken en daarbij als onderschrift : Als je me toch niet vertrouwd dan gebeuren dit soort dingen!
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170689331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Je houdt van je vriendin, dus ik ben een beetje huiverig om mijn mening over haar te geven.
Tenzij jij niet het hele verhaal vertelt. Ben je al eerder vreemd gegaan?
Is dat 'vrouwtje' bijzonder aantrekkelijk?

Nee, zonder gekheid, als jouw vriendin zo resoluut reageert, moet er meer aan de hand zijn.
Want je mocht haar wel helpen met het verhuizen zonder dat je vriendin daar moeilijk over deed?
Beetje raar verhaal dus.
Edit: zie nu pas dat je je vriendin daarna pas leerde kennen.
Lijkt mij dus een enorm eng mens. Extreme claimer dus.
Dumpen dus.

Ja is lang verhaal.
Dat vrouwtje is niet lelijk dus ik begrijp m'n meisje wel.
Maar ik wil niet dat zij mij zegt wat ik wel en wat ik niet mag.
Iemand tips om dat voorzichtig, zonder haar gevoelens te kwetsen, uit te leggen? Zij is de vrouw van m'n dromen, alles aan haar is perfect dus ik wil haar niet kwijt.
misunderstood
pi_170689403
quote:
Dat vind ik dan wel weer een beetje gek. Je kan iemand toch leren kennen...
pi_170689493
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Ja is lang verhaal.
Iemand tips om dat voorzichtig, zonder haar gevoelens te kwetsen, uit te leggen? Zij is de vrouw van m'n dromen, alles aan haar is perfect dus ik wil haar niet kwijt.
Hoezo perfect? Ze gedraagt zich als een semiStasi.
Maw, ze vertrouwd je niet.
pi_170689500
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
pi_170689523
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer een beetje gek. Je kan iemand toch leren kennen...
Ook ja. Daar moet iets anders achter zitten.
pi_170689559
quote:

[..]

Ja is lang verhaal.
Zou je d'r doen?
pi_170689562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Tips? Wacht nog eens wat meer maanden voor jullie weer proberen zwanger te raken en blijf van de drank en snuif af. Geef je dochter het goede voorbeeld en ga gewoon normaal in gesprek met elkaar. Om elkaar beter te leren kennen, zodat je beter met dit shoort shizzle om kan gaan enzo. De neuzen dezelfde kant op krijgen en houden ditdat.

Voor hetzelfde geld had ze iets leuks voor jou/jullie gepland en is het niet eens een vertrouwensdingetje..
Weet jij iets wat wij niet weten?
pi_170689686
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Weet jij iets wat wij niet weten?
Zo moeilijk is deze niet hoor..
pi_170689705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ook ja. Daar moet iets anders achter zitten.
Misschien is de vriendin van TS wat beter in het oppikken van alternatieve motieven van de vrouw.
pi_170689735
quote:

He?
pi_170689749
quote:

JohnShooter kloontje ja?
"Pools are perfect for holding water"
pi_170689768
quote:

Dat doen we. En ik ben al bijna een maand droog en clean.
misunderstood
pi_170689804
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zou je d'r doen?
Nee. In het verleden ook niet gedaan dus nu ook niet.
misunderstood
pi_170689842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef probeer het volgende:

[..]

JohnShooter kloontje ja?
Nespresso
pi_170689915
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:15 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat doen we. En ik ben al bijna een maand droog en clean.
Fantastisch, maar doe het eerst maar eens een jaar voor je verder gaat fokken. Kun je elkaar beter leren begrijpen ipv dit streberige gedoe dat de een dit wil en de ander dat en het een prestigedingetje wie er "wint".
pi_170689926
quote:
ze verbood me om heen te gaan.
Dat zit tussen de oren he.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_170689948
Maar ik begrijp dat deze relatie dus korter is dan een aantal maanden?
pi_170690043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nespresso
Ik weet niet hoe hij zich noemt. Iig die ene gast met al dat gedoe met zijn kind, nieuwe vriendin, ex, drugsgebruik, en iets met justitie?

In dat geval .. succes met ontopic tips / hulpverlening, ik begin er niet aan.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:25:03 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170690130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hij zich noemt. Iig die ene gast met al dat gedoe met zijn kind, nieuwe vriendin, ex, drugsgebruik, en iets met justitie?

In dat geval .. succes met ontopic tips / hulpverlening, ik begin er niet aan.
Nespresso was een ander woord voor ja.
pi_170690173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Fantastisch, maar doe het eerst maar eens een jaar voor je verder gaat fokken. Kun je elkaar beter leren begrijpen ipv dit streberige gedoe dat de een dit wil en de ander dat en het een prestigedingetje wie er "wint".
Dat is juist wat ik niet wil. Ik wil dat ze me gewoon vertrouwt, en nee ik hoef niet zo snel mogelijk een kleine met haar, dat is wat zij wil. Ik wil gewoon gelukkig zijn met haar.
misunderstood
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:27:34 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170690217
Godsamme, zeg. Dennis dakdekker is the gift that keeps on giving. Steeds weer nieuwe shit :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_170690267
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme, zeg. Dennis dakdekker is the gift that keeps on giving. Steeds weer nieuwe shit :')
Haha grappig hoor. Alsof ik dit leven gekozen heb.
misunderstood
pi_170690357
Whehe.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:32:57 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170690402
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:28 schreef DKS het volgende:

[..]

Ja, je bent slachtoffer!
pi_170690475
Ben ik er zo makkelijk uit te halen dus?
misunderstood
pi_170690483
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, je bent slachtoffer!
Doe toch eens niet zo tegen die jongen.
pi_170690488
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:26 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat is juist wat ik niet wil. Ik wil dat ze me gewoon vertrouwt, en nee ik hoef niet zo snel mogelijk een kleine met haar, dat is wat zij wil. Ik wil gewoon gelukkig zijn met haar.
Gezien je posttactiek komt het gewoon over alsof je eigenlijk zo min mogelijk wil doen aan cq voor jullie relatie. Het moet maar gewoon ok zijn en als het zoals nu dat niet is, dan kom je hier weer summier de situatie schetsen. Je hengelt naar een sociaal wenselijk antwoord in jouw straatje en daarmee vind ik het niet geheel onbegrijpelijk dat Kim moeite heeft met jouw gedrag. Misschien kun je wat meer doen alsof het je ook echt interesseert en in gesprek gaan waarom ze er zo een moeite mee heeft. Zodat zij zich gehoord kan voelen enzo. Dat het niet puur een egodingetje is voor je dat je nu je zin door wil drijven, maar dat je iets met haar gevoel wil doen. Voor jullie relatie, want prio.
Nogmaals, voor hetzelfde geld zit zij te stressen dat die andere vrouw je doodleuk alcohol voor gaat zeggen, want gezelligheid enzo. Ah toe, eentje en dan weer van de regen in de drup. Superongemakkelijk hoor ja, dat ze het beste met je voor zou hebben..
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:36:18 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170690496
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:35 schreef DKS het volgende:
Ben ik er zo makkelijk uit te halen dus?
Je bedoelt zonder dat we in je profiel DENNIS en KIM zien staan?
pi_170690507
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, je bent slachtoffer!
Nee dat niet. Maar als het allemaal wat minder moeilijk zou zijn had ik wel op prijs gesteld.
misunderstood
pi_170690517
quote:

[..]

Jouw gedrag is een keuze en jij maakt zeer duidelijk waar jij vooral voor wil kiezen. Put your money where your mouth is, als je daadwerkelijk aan het collectieve geluk van jullie gezin wil werken
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:37:16 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170690524
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:35 schreef Kampratje het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo tegen die jongen.
Anthonie?
pi_170690546
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Anthonie?
Die arme jongen toch...
pi_170690617
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:36 schreef DKS het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar als het allemaal wat minder moeilijk zou zijn had ik wel op prijs gesteld.
Zonder strijd geen overwinning
Ga die strijd nou eens aan?
Ja het is eng, maar zo doorsukkelen is toch ook geen optie man.

Je had toch 24 jaar kickboks ervaring, dan ga je toch ook niet na een paar klappen liggen en het slachtoffer uithangen?

Het leven is soms bikkelhard, maar wegkijken en op deze manier iedere keer de aandacht naar je toe trekken en de schuld naar andere wijzen.. :N

[ Bericht 24% gewijzigd door Droopie op 04-05-2017 20:45:37 ]
Hell To The Liars
pi_170690643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gezien je posttactiek komt het gewoon over alsof je eigenlijk zo min mogelijk wil doen aan cq voor jullie relatie. Het moet maar gewoon ok zijn en als het zoals nu dat niet is, dan kom je hier weer summier de situatie schetsen. Je hengelt naar een sociaal wenselijk antwoord in jouw straatje en daarmee vind ik het niet geheel onbegrijpelijk dat Kim moeite heeft met jouw gedrag. Misschien kun je wat meer doen alsof het je ook echt interesseert en in gesprek gaan waarom ze er zo een moeite mee heeft. Zodat zij zich gehoord kan voelen enzo. Dat het niet puur een egodingetje is voor je dat je nu je zin door wil drijven, maar dat je iets met haar gevoel wil doen. Voor jullie relatie, want prio.
Nogmaals, voor hetzelfde geld zit zij te stressen dat die andere vrouw je doodleuk alcohol voor gaat zeggen, want gezelligheid enzo. Ah toe, eentje en dan weer van de regen in de drup. Superongemakkelijk hoor ja, dat ze het beste met je voor zou hebben..
Nee, ik doe alles voor haar, en wat ze vindt interesseert me ook echt, maar ik wil niet dat ze beslist met wie ik omga. Doe ik bij haar ook niet.
misunderstood
pi_170690690
quote:

[..]

Het zal je heus niet allemaal overkomen
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:42:53 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170690693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:38 schreef Kampratje het volgende:

[..]

Die arme jongen toch...
Nou, doei hè, pratje.
pi_170690715
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:41 schreef DKS het volgende:

[..]

Nee, ik doe alles voor haar, en wat ze vindt interesseert me ook echt, maar ik wil niet dat ze beslist met wie ik omga. Doe ik bij haar ook niet.
Dan zeg je dat.
pi_170690727
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, doei hè, pratje.
Doei zuurstokje van me.
pi_170690751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jouw gedrag is een keuze en jij maakt zeer duidelijk waar jij vooral voor wil kiezen. Put your money where your mouth is, als je daadwerkelijk aan het collectieve geluk van jullie gezin wil werken
Daar werk ik ook aan! We gaan naar die vervelende relatie therapie enzo. Volgende week begin ik met EMDR, weinig zin in maar ik doe het allemaal om beter te worden. Ik kan niet de hele tijd op wilskracht drijven zie je?
misunderstood
pi_170690778
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het zal je heus niet allemaal overkomen
Nee klopt.
Heb zelf ook wel een aandeel hierin.
misunderstood
pi_170690810
Op donderdag 4 mei 2017 20:36 schreef DKS het volgende:

quote:
[..]

Je had toch 24 jaar kickboks ervaring, dan ga je toch ook niet na een paar klappen liggen en het slachtoffer uithangen?

Het leven is soms bikkelhard, maar wegkijken en op deze manier iedere keer de aandacht naar je toe trekken en de schuld naar andere wijzen.. :N
Hell To The Liars
pi_170690837
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik werk eraan.
Ik kan vechten met mijn handen maar voor deze strijd moet ik mijn hart inzetten en dat gaat moeilijk.
Ik word wel beter.
misunderstood
pi_170690892
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:41 schreef DKS het volgende:

[..]

Je doet dus niet alles voor haar, want je bent te beroerd om gewoon eens een goed gesprek aan te gaan. Dat doe je liever hier in de hoop dat iemand je the magic words kan leren dat ze gesust zou kunnen worden. Maar zo werkt het niet en dan gaat dit een terugkerend thema worden. Of nee wacht, dat is het al. Zie het gesodemieter met dat zij haar nicht zonder overleg voor een langere periode uitnodigde.
Het goede nieuws is dan dat jullie kennelijk zijn het er wel over eens dat een en ander verboten moet kunnen worden. Nu nog even consensus bereiken over welke dingen dat nou eigenlijk zouden moeten zijn en het leven wordt een stukje makkelijker zonder iedere keer van die surprises met bijbehorend ja maar ik vind dit dus het moet zo..
pi_170690904
Maar goed, als er een kans is dat je bij haar alcohol gaat drinken zou ik sowieso je vriendin als backup meenemen. Wil ze dat niet, is het enigszins raar.
pi_170691096
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:44 schreef DKS het volgende:

[..]

Daar werk ik ook aan! We gaan naar die vervelende relatie therapie enzo. Volgende week begin ik met EMDR, weinig zin in maar ik doe het allemaal om beter te worden. Ik kan niet de hele tijd op wilskracht drijven zie je?
Fantastisch allemaal, maar niet aansluitend op mijn hangijzer. Jouw punt is jouw prio en niet in gesprek gaan met Kim over het probleem waarom je dit topic opstart. Zou je ook kunnen leren in de therapie waar jullie samen heen gaan als je dit soort shit gewoon even daar aankaart enzo
pi_170691113
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:47 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik werk eraan.
Ik kan vechten met mijn handen maar voor deze strijd moet ik mijn hart inzetten en dat gaat moeilijk.
Ik word wel beter.
Prioriteiten stellen.
Vechten en beter worden,
niet al die fucking non-issues in je leven.
Hell To The Liars
pi_170691150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je doet dus niet alles voor haar, want je bent te beroerd om gewoon eens een goed gesprek aan te gaan. Dat doe je liever hier in de hoop dat iemand je the magic words kan leren dat ze gesust zou kunnen worden. Maar zo werkt het niet en dan gaat dit een terugkerend thema worden. Of nee wacht, dat is het al. Zie het gesodemieter met dat zij haar nicht zonder overleg voor een langere periode uitnodigde.
Het goede nieuws is dan dat jullie kennelijk zijn het er wel over eens dat een en ander verboten moet kunnen worden. Nu nog even consensus bereiken over welke dingen dat nou eigenlijk zouden moeten zijn en het leven wordt een stukje makkelijker zonder iedere keer van die surprises met bijbehorend ja maar ik vind dit dus het moet zo..
Klopt.
Ik wil liever geen ruzie maken met haar, en ik weet inmiddels niet meer hoe ik een relatie moet onderhouden. Met m'n vrouw ging het met minder gedoe, maar natuurlijk kende ik haar al heel lang.
Met Kim gaat het niet zo gemakkelijk, maar ik wil graag dat het werkt. Ik wil haar niet kwijt.
misunderstood
pi_170691165
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Prioriteiten stellen.
Vechten en beter worden,
niet al die fucking non-issues in je leven.
Betere prioriteiten stellen, vechten met elkaar ipv tegen elkaar en samen beter worden (team ditdat)
pi_170691189
Maar goed, gewoon met je vrouw daar naar toe kan niet?
pi_170691345
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:57 schreef DKS het volgende:

[..]

Klopt.
Ik wil liever geen ruzie maken met haar, en ik weet inmiddels niet meer hoe ik een relatie moet onderhouden. Met m'n vrouw ging het met minder gedoe, maar natuurlijk kende ik haar al heel lang.
Met Kim gaat het niet zo gemakkelijk, maar ik wil graag dat het werkt. Ik wil haar niet kwijt.
Dat weet je dan goed te verbergen met je stoere praat hier dat ze bepaald gedrag gewoon maar even moet slikken. Kom je hier naar "de juiste woorden" zoeken, want de juiste mededeling is de oplossing. Nee, dat laat echt interesse zien in haar gevoelsleven, hoe ze in elkaar steekt. En dat jullie samen ergens naartoe werken. Beter dat jullie samen naar therapie gaan, maar het maakt wel nieuwsgierig naar wat je daar dan wel bespreekt cq aanpakt..
pi_170691373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:58 schreef Kampratje het volgende:
Maar goed, gewoon met je vrouw daar naar toe kan niet?
Neuh, dat vrouwtje wou dat niet, ze kent m'n vriendin niet en ze had er geen zin in.
Overweeg nu om ze bij ons thuis te vragen, als zij de boodschappen doet en kookt is het idee toch hetzelfde?
misunderstood
pi_170691458
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Neuh, dat vrouwtje wou dat niet, ze kent m'n vriendin niet en ze had er geen zin in.
Overweeg nu om ze bij ons thuis te vragen, als zij de boodschappen doet en kookt is het idee toch hetzelfde?
Dan blijft hetzelfde probleem toch staan? Het vrouwtje wil blijkbaar je vriendin er niet bij.
pi_170691464
quote:

[..]

Ga dan gewoon niet en nodig haar uit inderdaad.
pi_170691528
quote:

[..]

Als het ook Kims huis is zou je kunnen overwegen dit eerst eens aan haar voor te leggen voor je iemand uitnodigd. Interesse tonen in wat zij er van vindt enzo
pi_170691716
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als het ook Kims huis is zou je kunnen overwegen dit eerst eens aan haar voor te leggen voor je iemand uitnodigd. Interesse tonen in wat zij er van vindt enzo
Dit is haar idee. Ik snap haar wel.
misunderstood
pi_170692196
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nespresso was een ander woord voor ja.
Nee. Ja is ja. Nespresso is koffie.

Sorry maar als we opeens de betekenis van allerlei woorden gaan veranderen word ik helemaal gek. Laten we dat dus niet doen. Slecht idee.

Boop.
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:30:44 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170692251
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee. Ja is ja. Nespresso is koffie.

Sorry maar als we opeens de betekenis van allerlei woorden gaan veranderen word ik helemaal gek. Laten we dat dus niet doen. Slecht idee.

Boop.
Prima. Maar zeg dat niet tegen mij. Ik leg het alleen maar uit.
pi_170692716
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Prima. Maar zeg dat niet tegen mij. Ik leg het alleen maar uit.
:*
pi_170715832
Ik zou het niet waarderen mocht mijn vrouw lekker wat zou gaan eten bij een man thuis.

Dit hoort niet.
pi_170719009
quote:

[..]

Klopt.
Lucinda was een reiziger, Kim is dat niet..

Wees eens heel erg eerlijk, waarom ben je met Kim? Ben je met haar omdat je met haar wil zijn of omdat je de aandacht en zorg die zij je geeft fijn vind en je niet weer 'alleen' wilt zijn?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 01:19:26 #71
37769 erodome
Zweefteef
pi_170719123
quote:

[..]

Klopt.
Als je vrouw deze omstandigheden mee had gemaakt was ze ook niet zo makkelijk geweest.
Stop dus met dat vergelijken. Ten eerste is dat niet eerlijk naar Kim toe, maar ook niet naar jezelf.

Hou op met de zaken gecompliceerder maken dan ze al zijn, richt je op je herstel, je dochter en relatie. Dat is al lastig zat zonder andere complicaties erbij te halen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170719165
quote:
Ja, ja ze wil je dus versieren :{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170719202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

#verzonnenverhalen.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_170719220
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 01:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

#verzonnenverhalen.
Is dit niet echt dan?
WTF kut ts :(
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_170719228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dit ja. Ondanks dat vertrouwen de basis hoort te zijn in een relatie, kan ik mij de bezwaren van je vriendin goed voorstellen.
pi_170725487
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 01:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit ja. Ondanks dat vertrouwen de basis hoort te zijn in een relatie, kan ik mij de bezwaren van je vriendin goed voorstellen.
Ik ook wel maar ik ga toch heen, dat vrouwtje maakt roti voor me :9
misunderstood
  zaterdag 6 mei 2017 @ 14:30:21 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170725547
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 14:24 schreef DKS het volgende:

[..]

Zeg je nog wel even heel duidelijk tegen haar dat je een vriendin hebt? En blijf niet te lang hangen. Max 2,5 uur ofzo.
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 15:06:06 #78
441859 crew  Lenny77
pi_170725985
Kom binnenkort niet janken dat het mis is gegaan en je relatie over is.

Ik persoonlijk zou er geen probleem mee hebben als mijn vriend zou gaan eten bij een ander. Maar van het moment dat die ander expliciet zegt dat ik sowieso niet mee zou mogen dan stel ik mij serieuze vragen bij de intentie van die vrouw.
Als mijn vriend dan alsnog wil gaan ondanks mijn bezwaren, dan vrees ik toch dat dit wel schade zou aanrichten. Van rekening houden met is er dan geen sprake.

Draai de situatie eens om? Zou Kim wel mogen gaan? Voor de lekkere roti als k-excuus? Wetende dat die kerel jou er niet bij wil?
Dacht het niet.

Kortom: veel succes binnenkort!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_170726396
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:06 schreef Lenny77 het volgende:

Ik persoonlijk zou er geen probleem mee hebben als mijn vriend zou gaan eten bij een ander. Maar van het moment dat die ander expliciet zegt dat ik sowieso niet mee zou mogen dan stel ik mij serieuze vragen bij de intentie van die vrouw.
Als mijn vriend dan alsnog wil gaan ondanks mijn bezwaren, dan vrees ik toch dat dit wel schade zou aanrichten. Van rekening houden met is er dan geen sprake.

Draai de situatie eens om? Zou Kim wel mogen gaan? Voor de lekkere roti als k-excuus? Wetende dat die kerel jou er niet bij wil?
Dacht het niet.

Helemaal dit.
pi_170726548
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:06 schreef Lenny77 het volgende:

Dacht het niet.

Nee klopt, had ik ook niet leuk gevonden.
Maar ik ben geen type om vreemd te gaan, heb het een keer gedaan en nu nog spijt van. Ik blijf maar even, alleen even eten en dan terug naar huis.

[ Bericht 6% gewijzigd door DKS op 06-05-2017 15:41:51 ]
misunderstood
pi_170726697
quote:

[..]

Nou sommige keuzes bepalen het verloop van het leven.
Dit is een verkeerde keuze, maar ja, jij heb je keuze gemaakt en waarom je topics opent op FOK! ?
Geen idee, want je trekt toch altijd je eigen plan.
Hell To The Liars
pi_170726984
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:43 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nou sommige keuzes bepalen het verloop van het leven.
Dit is een verkeerde keuze, maar ja, jij heb je keuze gemaakt en waarom je topics opent op FOK! ?
Geen idee, want je trekt toch altijd je eigen plan.
Om te kijken hoe anderen erover denken.
misunderstood
pi_170727253
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:57 schreef DKS het volgende:

[..]

Om te kijken hoe anderen erover denken.
Uit de OP, iemand tips?
Nou dan heb je talloze tips en doe je er zelden wat mee.

Maar ja, je zet jezelf iedere keer zo te kijk hier.
De mensen zijn denk ik niet eens meer geinteresseerd in jou als persoon of in je topics.

Die denken de clown is gearriveerd, pak de popcorn er maar bij.

Dat ligt echt niet aan de mensen hier hoor, maar lees je eigen topics maar eens na.

Veel plezier vanavond, en onthou.
Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.
Hell To The Liars
pi_170727697
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

Uit de OP, iemand tips?

De mensen zijn denk ik niet eens meer geinteresseerd in jou als persoon of in je topics.

Dat ligt echt niet aan de mensen hier hoor, maar lees je eigen topics maar eens na.

De adviezen waren alleen een beetje tegenstrijdig.
Maar ik zal geen topics meer openen, ben je nu blij?
misunderstood
pi_170727735
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

Uit de OP, iemand tips?

De clown is gearriveerd _O- gouwe gozer ben je ook :7
pi_170727879
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 16:38 schreef DKS het volgende:

[..]

De adviezen waren alleen een beetje tegenstrijdig.
Maar ik zal geen topics meer openen, ben je nu blij?
Nee hoor, je moet het zelf weten.
Maar bedenk ook dat misschien straks een klasgenoot van je dochter dit allemaal leest.

Alles van jouw leven staat erop, het ene nog gekker dan het andere.

Dit zeg als user en niet als moderator. Ik verbied jou niet om topics te maken.
Hell To The Liars
pi_170728194
Verplaats jij je eens in je vriendin. Handsome guy nodigt haar uit voor dinner 1 op 1, jij mag niet mee want "vijfde wiel".. wat gaat je vriendin daar doen en bespreken? Waarom wil die vent jou er niet bij? Zou je het niet waarderen als je vriendin keurig zou afzeggen en bedanken voor de uitnodiging?

Nu praat ik het gedrag van je vriendin niet goed, alsof ze je opeist. Bespreek dat met haar, zeg dat je daar niet van gediend bent en ook je reden (vertrouwen etc.). Communiceer met haar wat he hier met ins communiceert en ga niet kinderachtig doen om maar gewonnen te hebben ofzo. Het is echt cruciaal om het hierover te hebben met haar. Wie weet is ze een eerste klas bazin en gaat het niet werken met haar. Of wie weet ben jij het onvolwassen jongetje dat belangrijke zaken niet kan bespreken en emoties niet kan delen en pas je om deze reden ook niet bij haar.
pi_170728266
Het vrouwtje kort houden. Gewoon gaan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_170728460
Goed idee om te gaan ja. Je relatie naar de mallemoer werken, 'omdat je haar niet wil laten winnen'. Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_170728743
:') Tragisch.

Veel plezier met je roti.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:52:48 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170728926
quote:
Iemand tips?
Negro problems. 😆
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:55:25 #92
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170728979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:11 schreef TheInnocent het volgende:
Verplaats jij je eens in je vriendin. Handsome guy nodigt haar uit voor dinner 1 op 1, jij mag niet mee want "vijfde wiel".. wat gaat je vriendin daar doen en bespreken? Waarom wil die vent jou er niet bij? Zou je het niet waarderen als je vriendin keurig zou afzeggen en bedanken voor de uitnodiging?

Nu praat ik het gedrag van je vriendin niet goed, alsof ze je opeist. Bespreek dat met haar, zeg dat je daar niet van gediend bent en ook je reden (vertrouwen etc.). Communiceer met haar wat he hier met ins communiceert en ga niet kinderachtig doen om maar gewonnen te hebben ofzo. Het is echt cruciaal om het hierover te hebben met haar. Wie weet is ze een eerste klas bazin en gaat het niet werken met haar. Of wie weet ben jij het onvolwassen jongetje dat belangrijke zaken niet kan bespreken en emoties niet kan delen en pas je om deze reden ook niet bij haar.
Ik weet niet of TS Antilliaans of Surinaams is.

Maar als hij een Surinaamse of Antilliaanse vriendin heeft, is dat moeilijk uit te leggen aan haar. Ze neemt het gewoon niet aan. Gemiddeld genomen dan, verschilt per individu. Het kan ook idd zo zijn dat hij het niet kan communiceren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170730135
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik weet niet of TS Antilliaans of Surinaams is.

Maar als hij een Surinaamse of Antilliaanse vriendin heeft, is dat moeilijk uit te leggen aan haar. Ze neemt het gewoon niet aan. Gemiddeld genomen dan, verschilt per individu. Het kan ook idd zo zijn dat hij het niet kan communiceren.
Ze komt van Aruba. En ik heb het afgezegd, kan niet tegen huilende vrouwen.
misunderstood
pi_170731274
Maar roti is best wel lekker toch?
Fylax is op televisie geweest
pi_170731786
Ik word hier voornamelijk nieuwsgierig naar je vrouwbeeld... vrouwtje, meisje... Of gaat het hier niet over volwaardige volwassen vrouwen?
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:25:57 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170731932
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:00 schreef DKS het volgende:

[..]

Als alles afgekoeld is, ga een rustige gesprek met haar hebben erover. Als je wil kan ik je tips geven over hoe je dat moet aanpakken.
pi_170732317
quote:

Oeps.....
TS;
Een goed gesprek lijkt mij in deze wel op de plaats ja.
Zorg eerst dat je het allemaal op de rit hebt.
Je stuitert van het een in het ander.
Doe eens even rustig, is voor je dochter ook wel zo fijn.
Life is a highway...let's ride it!
pi_170732537
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De vrouw die jij hebt geholpen weet dat jij een relatie hebt? Dan gewoon samen gaan.
Nee, ben ik het niet mee eens. Als ik hem was zou ik gewoon alleen gaan. Hij heeft zijn regie in eigen hand en er is helemaal geen probleem.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170733809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:36 schreef DKS het volgende:

[..]

Maar ik ben geen type om vreemd te gaan, heb het een keer gedaan en nu nog spijt van. Ik blijf maar even, alleen even eten en dan terug naar huis.
Kim blijkbaar wel, als je het niet leuk zou vinden als zij zou gaan?

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 19:00 schreef DKS het volgende:

[..]

Dus het is nu de schuld van Kim dat je niet bent gegaan?

Ik quote je niet om je te kakken te zetten, maar om je proberen te laten zien hoe vaak jij de schuld bij een ander legt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170733837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:27 schreef romazoba het volgende:
:D
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170733986
quote:
Iemand tips?
Gewoon gaan man. Jij hebt het regie in handen en jij bent de man hier. Don't worry.
Hallo, I died yesterday but after 4 years I'm back in an new body. Thanks to GOD!
pi_170734262
Ben blij dat ik DKS niet ben. Een gezin en dochter (zelfde als ik heb) maar dan zo verneukt zijn in het hoofd
pi_170734608
quote:

[..]

:')

Vrouwtje. :') Net doen alsof je voor het eten gaat. :')
pi_170734678
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Vrouwtje. :') Net doen alsof je voor het eten gaat. :')
Net doen alsof het echt is :')
pi_170736224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:36 schreef DKS het volgende:

[..]

Je hebt je broers vrouw ook geneukt. Zal vast meevallen met jouw geweten.

Je vriendin wil het niet. Ben je echt zo dom om haar onzekerheid niet door te hebben. Vooral als dat wijf zegt nee neem je vriendin niet mee.

Tokkies.
pi_170738395
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt je broers vrouw ook geneukt. Zal vast meevallen met jouw geweten.

Je vriendin wil het niet. Ben je echt zo dom om haar onzekerheid niet door te hebben. Vooral als dat wijf zegt nee neem je vriendin niet mee.

Tokkies.
Misschien moet jij een keer die lelijke grafsmoel van je houden. Ik heb nergens gezegd dat ik seks met haar heb gehad, dat verzin je er zelf bij. Rot op vrouw.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 07:52:54 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738438
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 07:40 schreef DKS het volgende:

[..]

Misschien moet jij een keer die lelijke grafsmoel van je houden. Ik heb nergens gezegd dat ik seks met haar heb gehad, dat verzin je er zelf bij. Rot op vrouw.
Kakkers snappen het ook niet. 😜
  zondag 7 mei 2017 @ 08:07:53 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170738496
quote:

[..]

Ja is lang verhaal.
dan ga je toch gewoon niet naar dat etentje, zeker als jouw vriendin niet welkom is. Het uitgangspunt "ik wilniet dat zi zegt wat ik wel en wat ik niet mag', kun je ook ombuigen naar 'goed dat ze aangeeft wat ze niet ziet zitten, natuurlijk hou ik daar rekening mee, ik wil haar niet kwetsen en besluit niet te gaan'.
pi_170738523
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

dan ga je toch gewoon niet naar dat etentje, zeker als jouw vriendin niet welkom is. Het uitgangspunt "ik wilniet dat zi zegt wat ik wel en wat ik niet mag', kun je ook ombuigen naar 'goed dat ze aangeeft wat ze niet ziet zitten, natuurlijk hou ik daar rekening mee, ik wil haar niet kwetsen en besluit niet te gaan'.
Ik ben er ook niet heen gegaan.
misunderstood
pi_170738527
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:15 schreef DKS het volgende:

[..]

Wat gaf de doorslag?
  zondag 7 mei 2017 @ 08:18:43 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170738538
quote:

[..]

dan ga je langs de toko of laat je bezorgen.
  zondag 7 mei 2017 @ 08:19:58 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738542
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee. Slippery slope.

TS (JohnShooter?), ga met haar een rustig gesprek aan wanneer ze gewoon normaal kan denken. Vertel haar dat je dit keer niet naar het etentje gaat, maar dat je wil dat ze je vertrouwt. Volgende keer wil je dat ze accepteert dat je weleens afspreekt met een vrouw van een andere geslacht, en dat je nooit vreemd zal gaan en dat je van haar houdt.

En ze moet ophouden met kankeren en huilen als een klein kind wanneer ze niet haar zin krijgt.

Gebruik dure kakker worden als ze dit zegt. Wees bereid om ook compromises te maken voor haar, dat zij ook weleens met een man mag afspreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 07-05-2017 08:33:45 ]
  zondag 7 mei 2017 @ 08:19:58 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170738543
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:15 schreef DKS het volgende:

[..]

fijn voor jouw meissie
pi_170738573
Voor mensen met een ietwat getroebleerde empathie is het meestal wel een prima mechanisme om de situatie om te draaien, dus bedenk maar dat je je meisje bij mij laat eten, ik zal haar niet neuken denk ik maar je mag niet meekomen
  zondag 7 mei 2017 @ 08:29:50 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738586
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Voor mensen met een ietwat getroebleerde empathie is het meestal wel een prima mechanisme om de situatie om te draaien, dus bedenk maar dat je je meisje bij mij laat eten, ik zal haar niet neuken denk ik maar je mag niet meekomen
Ik zou daar geen problemen mee hebben. Maar als ik hen gehoord dat je haar toch hebt proberen neuken, heb je een probleem.
pi_170738617
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Dan gaat ze niet.
misunderstood
pi_170738619
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou daar geen problemen mee hebben. Maar als ik hen gehoord dat je haar toch hebt proberen neuken, heb je een probleem.
Niets vergeleken met jouw probleem dan :)
  zondag 7 mei 2017 @ 08:39:13 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738638
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Niets vergeleken met jouw probleem dan :)
Nou, als ik zeg dat je een probleem hebt, bedoel ik niet dat ik je fysiek wat aan ga doen. 😜

Ik los het op binnen de marges van de wet.
pi_170738639
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:36 schreef DKS het volgende:

[..]

Dan gaat ze niet.
Nou simpel toch, kun je je zin wel doordrijven om je zin maar te krijgen maar verlies je het meisje wat je wel wil neuken voor een meisje dat je niet wil neuken puur uit koppigheid, dat is geen manier om een leuk relaxed leventje in te richten
pi_170738656
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou, als ik zeg dat je een probleem hebt, bedoel ik niet dat ik je fysiek wat aan ga doen. 😜

Ik los het op binnen de marges van de wet.
Wat zou je doen dan als we niet van elkaar af kunnen blijven en je meisje stapelverliefd op mij wordt?
  zondag 7 mei 2017 @ 08:50:30 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738692
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat zou je doen dan als we niet van elkaar af kunnen blijven en je meisje stapelverliefd op mij wordt?
Dat weet ik nog niet, maar ik zal een manier vinden.

Ik zou bijvoorbeeld een betrouwbare vriend vragen om je te hacken en kijken wat er op je computer staat dat ik tegen je kan gebruiken. Misschien. Hypothetisch gezien.
pi_170738706
quote:
14s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou bijvoorbeeld een betrouwbare vriend vragen om je te hacken en kijken wat er op je computer staat dat ik tegen je kan gebruiken. Misschien. Hypothetisch gezien.
Lekkere type ben je dan en is niet echt binnen de mazen van de wet he ;)
  zondag 7 mei 2017 @ 08:53:57 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738709
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:53 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lekkere type ben je dan en is niet echt binnen de mazen van de wet he ;)
Dat doen Westerse mensen ook. En Rusland. Zo is de wereld gewoon.
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2017 @ 08:56:40 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_170738721
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 07:40 schreef DKS het volgende:

[..]

Oei, wat een boosheid ineens. Je zegt zelf dat je één keer vreemd bent gegaan. Dat is dan toch wel iets meer dan een schouderklopje geven? :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_170738731
quote:
12s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat doen Westerse mensen ook. En Rusland. Zo is de wereld gewoon.
Nee hoor dat doen alleen stalkers en mensen die te klein van geest zijn om het verlies te kunnen dragen
pi_170738838
quote:

[..]

Nee heel legaal ja. :') En dat studeert recht.

Sorry maar...
  zondag 7 mei 2017 @ 09:23:00 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170738919
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee hoor dat doen alleen stalkers en mensen die te klein van geest zijn om het verlies te kunnen dragen
Dat is het verschil tussen een eercultuur en een schuldcultuur.
pi_170738930
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien moet je je niet zoveel laten leiden door je cultuur.
pi_170739025
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eercultuur :')

Dat is diezelfde cultuur waarin een vader prima zijn eigen dochter omlegt, omdat de partnerkeuze hem niet bevalt.

Wat betreft ts.. Wat moeten we hiermee? Hoeveel shit kan iemand genereren in een mensenleven?
  zondag 7 mei 2017 @ 09:38:22 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170739038
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe ik niet hoor. Ik doe echt mijn best om dat los te laten. Maar het is heel moeilijk.
  zondag 7 mei 2017 @ 09:40:55 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170739058
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:37 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Eercultuur :')

Dat is diezelfde cultuur waarin een vader prima zijn eigen dochter omlegt, omdat de partnerkeuze hem niet bevalt.

Wat betreft ts.. Wat moeten we hiermee? Hoeveel shit kan iemand genereren in een mensenleven?
De probleem is complex. Wat Europeanen vaak niet begrijpen is dat de culturele normen en waarden loslaten heel moeilijk gaat.

Nederlanders op Curacao integreren echt niet in de mainstream maatschappij hoor. Gemiddeld genomen dan.
pi_170739082
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De probleem is complex. Wat Europeanen vaak niet begrijpen is dat de culturele normen en waarden loslaten heel moeilijk gaat.

Nederlanders op Curacao integreren echt niet in de mainstream maatschappij hoor. Gemiddeld genomen dan.
In ieder geval proberen cultuur los te koppelen van het recht van het land waar je brood gebakken wordt anders heb je echt een totaal verkeerde beroepskeuze gemaakt

En Nederlanders op Curacao, ik irriteer me er ook kapot aan, elke dag die negatieve berichtgeving in de wereldpers, straalt slecht af op dit kikkerlandje , dat ze zich gedragen godverdomme
  zondag 7 mei 2017 @ 09:47:15 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170739089
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naast psychologie, had je ook culturele anthropologie moeten studeren om het beter te begrijpen. 😉
pi_170740520
quote:
nden geleden heb ik een vrouwtje geholpen met overhuizen, nu ben ik door dat vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen eten, ik zag er geen kwaad in dus ik heb ja gezegd, dat etentje is komende zaterdag, ik dacht dat mn vriendin het geen probleem zou vinden, maar toen ik het zei ging ze behoorlijk over de emmer, ze verbood me om heen te gaan.
Iemand tips?
Gewoon gaan en je vriendin vertellen dat ze niet zo moet janken. Been there done that. Als je oprecht geen verkeerde intenties hebt kun je je vriendin gewoon naar de klote laten lopen. Zij bepaalt toch niet voor jou wat je doet of wel dan :')
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_170740564
quote:
2s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:32 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Gewoon gaan en je vriendin vertellen dat ze niet zo moet janken. Been there done that. Als je oprecht geen verkeerde intenties hebt kun je je vriendin gewoon naar de klote laten lopen. Zij bepaalt toch niet voor jou wat je doet of wel dan :')
Euh, het was gisteren en ik ben niet gegaan, niet omdat ik verkeerde intenties had ofzo trouwens.
misunderstood
pi_170740593
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:34 schreef DKS het volgende:

[..]

Euh, het was gisteren en ik ben niet gegaan, niet omdat ik verkeerde intenties had ofzo trouwens.
:') en waarom ben je dan wel 'niet gegaan'? Geef het gewoon toe, je bent een beetje een zwakkeling die over zich heen laat lopen. Precies wat er mis gaat in dit land :') Zo denken wijven dat ze altijd het laatste woord hebben :N
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
  zondag 7 mei 2017 @ 11:41:19 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170740700
quote:
13s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:35 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

:') en waarom ben je dan wel 'niet gegaan'? Geef het gewoon toe, je bent een beetje een zwakkeling die over zich heen laat lopen. Precies wat er mis gaat in dit land :') Zo denken wijven dat ze altijd het laatste woord hebben :N
Wat is de relatie tussen een man en een vrouw die niet goed met elkaar communiceren en de stand van dit land? Zie het verband niet helemaal.
pi_170740719
quote:

[..]

Ze ging huilen.
misunderstood
pi_170740722
quote:

[..]

Jij scoort vast geen langdurige relatie.
pi_170740881
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is de relatie tussen een man en een vrouw die niet goed met elkaar communiceren en de stand van dit land? Zie het verband niet helemaal.
Dat de gemiddelde Nederlandse man verwijft en als een slaafje achter zn vriendin aanloopt omdat hij bang is haar kwijt te raken :N

quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:42 schreef DKS het volgende:

[..]

Ze ging huilen.
:') je bent niet meer te redden :*

quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij scoort vast geen langdurige relatie.
Wijven geilen op jongens die haar de baas zijn, dus geen problemen mee gehad O+ Ik ben het type man waar vrouwen met een relatie mee vreemd gaan :s)
pi_170740935
quote:
14s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:50 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Dat de gemiddelde Nederlandse man verwijft en als een slaafje achter zn vriendin aanloopt omdat hij bang is haar kwijt te raken :N

[..]

:') je bent niet meer te redden :*

[..]

Wijven geilen op jongens die haar de baas zijn, dus geen problemen mee gehad O+ Ik ben het type man waar vrouwen met een relatie mee vreemd gaan :s)
Ik ken jou type. Je maakt vrouwen ongelukkig na een tijd. :)
pi_170741060
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zou je d'r doen?
100%
Als dat vrouwtje avances maakt kan TS zich niet inhouden zoals elke man.

Ik snap het wel hoor.
Zo'n lekker jong ding, net gescheiden en TS helpt haar met verhuizen terwijl hij single is.
Dat vrouwtje ruikt haar kans.
TS krijgt een relatie maar dat vrouwtje trekt zich daar niks van aan.
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 7 mei 2017 @ 12:06:28 #143
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170741120
quote:
14s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:50 schreef Mr.Worldwide het volgende:
En jij bent heeeeel stoer. O+.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 mei 2017 @ 12:23:11 #144
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170741503
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ken jou type. Je maakt vrouwen ongelukkig na een tijd. :)
En wie z'n probleem is dat? :')
pi_170742472
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Naast psychologie, had je ook culturele anthropologie moeten studeren om het beter te begrijpen. 😉
Je bent je heel bewust van je drijfveren. Juist omdat je dat zelfinzicht wel hebt, verbaast het me at je nog zoiets als eer nastreeft door, in theorie, iemand te laten hacken die met je vriendinnetje aanpapt. Cultuur of niet, dat blijft wel een keuze.

Natuurlijk is het verder wel complex, de invloed van cultuur, maar ik heb het nu alleen even over jou als individu met je recht-achtergrond.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:20:09 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742524
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:36 schreef DKS het volgende:

[..]

Dan gaat ze niet.
Dan wil ze dat zelf niet, of mag ze niet van jou/gaat ze niet omdat ze weet dat jij dat niet zou waarderen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:24:41 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170742588
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent je heel bewust van je drijfveren. Juist omdat je dat zelfinzicht wel hebt, verbaast het me at je nog zoiets als eer nastreeft door, in theorie, iemand te laten hacken die met je vriendinnetje aanpapt. Cultuur of niet, dat blijft wel een keuze.

Natuurlijk is het verder wel complex, de invloed van cultuur, maar ik heb het nu alleen even over jou als individu met je recht-achtergrond.
Ik zeg dit soort dingen hier op fok, vooral zodat de mensen hier zich kunnen inleven in hoe een Antilliaan (of ander cultuur) zou denken. Ik probeer die interculturele miscommunicatie uit te leggen.

Als mijn huidige vriendin/meisje waarmee ik date bewust mijn vertrouwen schaadt, ga ik nooit meer een vrouw vertrouwen. Dan ga ik een type worden die vrouwen doelbewust gebruikt als lust-object. Ik zal ook totale schijt hebben aan haar achtergrond en situatie, en gevoelens voor mij.

^dat is hoe ik echt zou reageren. Geen wraak nemen.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:29:58 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742673
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zeg dit soort dingen hier op fok, vooral zodat de mensen hier zich kunnen inleven in hoe een Antilliaan (of ander cultuur) zou denken. Ik probeer die interculturele miscommunicatie uit te leggen.

Als mijn huidige vriendin/meisje waarmee ik date bewust mijn vertrouwen schaadt, ga ik nooit meer een vrouw vertrouwen. Dan ga ik een type worden die vrouwen doelbewust gebruikt als lust-object. Ik zal ook totale schijt hebben aan haar achtergrond en situatie, en gevoelens voor mij.

^dat is hoe ik echt zou reageren. Geen wraak nemen.
Vind het gewoon een rotsmoes om je achter je cultuur te verschuilen. Dit gaat over actie's waar iemand bewust voor kiest.

Je eigen reactie die je hier neerpent slaat ook al nergens op, wat hebben andere vrouwen te maken met wat 1 kutwijf je aandoet? Je noemt het geen wraak, maar dat is het wel degelijk, waarbij je je wraak dan ook nog eens zou richten op anderen die er niets mee te maken hebben.
pi_170742714
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan wil ze dat zelf niet, of mag ze niet van jou/gaat ze niet omdat ze weet dat jij dat niet zou waarderen?
Allebei.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 13:37:20 #150
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170742815
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Vind het gewoon een rotsmoes om je achter je cultuur te verschuilen. Dit gaat over actie's waar iemand bewust voor kiest.

Je eigen reactie die je hier neerpent slaat ook al nergens op, wat hebben andere vrouwen te maken met wat 1 kutwijf je aandoet? Je noemt het geen wraak, maar dat is het wel degelijk, waarbij je je wraak dan ook nog eens zou richten op anderen die er niets mee te maken hebben.
Het komt vooral door mijn ervaring met vrouwen van VERSCHILLENDE culturen en achtergrond. Hoe meer ik snap hoe de merendeel van de vrouwen denken en handelen, hoe meer moeite ik heb om sympathie op te kweken ervoor. Dan doel ik op de emotionele spelletjes en gebrek aan een verantwoordelijkheidsgevoel voor hun daden

Ik zeg hier niet dat alleen vrouwen kut zijn, en dat mannen perfect zijn. Totaal niet, de mens is gewoon een enge dier. Maar ik ben klaar met incasseren.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:37:29 #151
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742816
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:32 schreef DKS het volgende:

[..]

Allebei.
Waarom vindt je dan dat voor jou heel andere regels gelden? Je kan je blijkbaar goed voorstellen waarom je het als partner niet leuk zou vinden. Je zou het zelf absoluut niet waarderen en verwachten van Kim dat ze daar rekening mee houdt, dat zelfs uit zichzelf al zou doen.

Geef Kim een dikke knuffel, zeg dat je snapt waarom ze dit niet wilde en ga samen eens om de tafel om af te spreken wat jullie beide van elkaar verwachten in het contact met anderen. Zet daarin natuurlijk ook je grenzen neer, dat normaal contact gewoon mogelijk blijft en er vertrouwen moet zijn.
Maar deze situatie stonk gewoon en dat weet je zelf ook dondersgoed.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:39:02 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742843
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het komt vooral door mijn ervaring met vrouwen van VERSCHILLENDE culturen en achtergrond. Hoe meer ik snap hoe de merendeel van de vrouwen denken en handelen, hoe meer moeite ik heb om sympathie op te kweken ervoor. Dan doel ik op de emotionele spelletjes en gebrek aan een verantwoordelijkheidsgevoel voor hun daden

Ik zeg hier niet dat alleen vrouwen kut zijn, en dat mannen perfect zijn. Totaal niet, de mens is gewoon een enge dier. Maar ik ben klaar met incasseren.
Je bent boos en wil "om je heen slaan". Hoe is dat constructief? Je sluit jezelf af voor die wel leuke meid en aan het eind van het verhaal heb je vooral jezelf ermee.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:41:30 #153
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170742897
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is trouwens niet achter "cultuur" schuilen. Ik ken zoveel oude vrienden/kennissen die dood zijn, achter tralies zitten, honger lijden, enzovoorts en ik zie vooral privileged kakkers die daar totaal niks om kan schelen. Hoe lief ze ook zijn. Snap je die woede niet?
  zondag 7 mei 2017 @ 13:44:12 #154
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742959
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is trouwens niet achter "cultuur" schuilen. Ik ken zoveel oude vrienden/kennissen die dood zijn, achter tralies zitten, honger lijden, enzovoorts en ik zie vooral privileged kakkers die daar totaal niks om kan schelen. Hoe lief ze ook zijn. Snap je die woede niet?
Wat heeft dit te maken met wat je daarnet schreef? Je haalt er nu vanalles bij.
En ik begrijp er meer van dan je denkt... (zie pm)
  zondag 7 mei 2017 @ 13:46:27 #155
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170743015
Vrienden van mij die vermoord zijn, zelfmoord hebben gepleegd, in de gevangenis of TBS-kliniek zitten. Of dat hun familie in de gevangenis of tbs-kliniek zitten.

Een neef van me ging zichzelf uit hoeren aan zo'n oude Gooische vrouw zodat hij een warm kon eten.
pi_170743032
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat ligt toch echt allemaal geheel aan jezelf.
Conscience do cost.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:48:57 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170743092
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrienden van mij die vermoord zijn, zelfmoord hebben gepleegd, in de gevangenis of TBS-kliniek zitten. Of dat hun familie in de gevangenis of tbs-kliniek zitten.

Een neef van me ging zichzelf uit hoeren aan zo'n oude Gooische vrouw zodat hij een warm kon eten.
Ik als witte privileged vrouw bied bij deze hiervoor mijn excuses aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 07-05-2017 14:11:27 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170743381
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom vindt je dan dat voor jou heel andere regels gelden? Je kan je blijkbaar goed voorstellen waarom je het als partner niet leuk zou vinden. Je zou het zelf absoluut niet waarderen en verwachten van Kim dat ze daar rekening mee houdt, dat zelfs uit zichzelf al zou doen.

Geef Kim een dikke knuffel, zeg dat je snapt waarom ze dit niet wilde en ga samen eens om de tafel om af te spreken wat jullie beide van elkaar verwachten in het contact met anderen. Zet daarin natuurlijk ook je grenzen neer, dat normaal contact gewoon mogelijk blijft en er vertrouwen moet zijn.
Maar deze situatie stonk gewoon en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Heeft ze gehad. En ik snap het van haar ook wel, maar een beetje meer vertrouwen van haar kant zou wel fijn zijn. En ik begrijp dat ze mannen niet echt hoog heeft zitten.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:07:35 #159
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170743609
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik als witte privileged vrouw bied bij deze hiervoor mijn excuses aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen die hoeren achter de ramen ook toch allemaal zelf? Niet omdat ze in een wanhopige situatie zitten?
pi_170743679
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:59 schreef DKS het volgende:

[..]

Heeft ze gehad. En ik snap het van haar ook wel, maar een beetje meer vertrouwen van haar kant zou wel fijn zijn. En ik begrijp dat ze mannen niet echt hoog heeft zitten.
En toch kun je met droge ogen zeggen dat jij haar in een soortgelijke situatie niet zou laten gaan? :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 mei 2017 @ 14:12:52 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170743751
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat doen die hoeren achter de ramen ook toch allemaal zelf? Niet omdat ze in een wanhopige situatie zitten?
Komt inderdaad allemaal door de witte mensen ja :Y

Discriminatie is een heel ding hoor, maar je kunt ook alles lekker buiten jezelf leggen, nul verantwoordelijkheid voor je eigen daden en levensloop. Lekker zwak
  zondag 7 mei 2017 @ 14:16:44 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170743866
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Komt inderdaad allemaal door de witte mensen ja :Y

Discriminatie is een heel ding hoor, maar je kunt ook alles lekker buiten jezelf leggen, nul verantwoordelijkheid voor je eigen daden en levensloop. Lekker zwak
Ik ben niet boos op (alleen) witte mensen. Er zijn zwarte mensen waar ik boos op ben. Ik ben boos op de halve wereld eerlijk gezegd. Iedereen die apathisch doet of zich zorgen maakt om domme dingen. Domme dingen zoals of ze slank genoeg zijn, of je kip met rijs of met aardappel moet eten, of je vegetarische vampier kan zijn, enz.

Althans dat was ik. Nu leg ik het allemaal in de handen van God.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keep_Walking op 07-05-2017 14:23:58 ]
  zondag 7 mei 2017 @ 14:19:08 #163
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170743945
quote:
Ik zou bijvoorbeeld een betrouwbare vriend vragen om je te hacken en kijken wat er op je computer staat dat ik tegen je kan gebruiken.
Haha. Dat is niet hoe dingen werken.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:19:30 #164
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170743954
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Nu leg ik het allemaal in de handen van God.
Bij een psycholoog kom je verder mattie.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:22:53 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170744015
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben niet boos op (alleen) witte mensen. Er zijn zwarte mensen waar ik boos op ben. Ik ben boos op de halve wereld eerlijk gezegd. Iedereen die apathisch doet of zich zorgen maakt om domme dingen. Althans dat was ik. Nu leg ik het allemaal in de handen van God.
Ja... Dat kan ook ja
  zondag 7 mei 2017 @ 14:25:44 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744070
Het meest dubieuze aan het verhaal is wel dat de vriendin van TS ook gewoon niet welkom was op het etentje.
De vrouw die hij heeft helpen verhuizen is of een vage kennis, en dan heb je sowieso niet zoveel overeenkomsten dat het meenemen van je vriendin een probleem mag zijn.
Of de vrouw die hij heeft helpen verhuizen is een goede vriendin, en dan is het behoorlijk vreemd dat deze de vriendin nog niet kent.

Hoe dan ook is het afwijzen van het meenemen van de vriendin het grootste probleem hierin, maar als de vriendin van TS zegt "Dat wil ik niet" dan doet men net alsof hij naar haar pijpen danst als hij dan ook niet gaat, maar als degene die TS uitgenodigd heeft zegt "Dat wil ik niet" als TS vraagt of zijn vriendin ook meekan, dan vindt een groot deel dat kennelijk maar prima.

Prima dat je niet gegaan bent, niet omdat Kim het vervelend zou vinden als je wel zou gaan, maar vooral omdat Kim ongezien niet welkom was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170744102
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En toch kun je met droge ogen zeggen dat jij haar in een soortgelijke situatie niet zou laten gaan? :D
Geen commentaar.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:30:29 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744162
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:25 schreef Leandra het volgende:
Het meest dubieuze aan het verhaal is wel dat de vriendin van TS ook gewoon niet welkom was op het etentje.
De vrouw die hij heeft helpen verhuizen is of een vage kennis, en dan heb je sowieso niet zoveel overeenkomsten dat het meenemen van je vriendin een probleem mag zijn.
Of de vrouw die hij heeft helpen verhuizen is een goede vriendin, en dan is het behoorlijk vreemd dat deze de vriendin nog niet kent.

Hoe dan ook is het afwijzen van het meenemen van de vriendin het grootste probleem hierin, maar als de vriendin van TS zegt "Dat wil ik niet" dan doet men net alsof hij naar haar pijpen danst als hij dan ook niet gaat, maar als degene die TS uitgenodigd heeft zegt "Dat wil ik niet" als TS vraagt of zijn vriendin ook meekan, dan vindt een groot deel dat kennelijk maar prima.

Prima dat je niet gegaan bent, niet omdat Kim het vervelend zou vinden als je wel zou gaan, maar vooral omdat Kim ongezien niet welkom was.
Dit is dus ook vooral een interculturele issue. TS is een Nederlandse kamper, zij is een Arubaan. Er is hier sprake van een interculturele miscommunicatie en gebrek aan begrip voor de interculturele geschiedenis.

Zeg ik het goed?
  zondag 7 mei 2017 @ 14:31:57 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744187
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dit is dus ook vooral een interculturele issue. TS is een Nederlandse kamper, zij is een Arubaan. Er is hier sprake van een interculturele miscommunicatie en gebrek aan begrip voor de interculturele geschiedenis.
En wat is de achtergrond van de vrouw die ongezien stelde dat de vriendin van TS niet welkom is?
Daar zit het probleem hè, het niet welkom zijn van Kim, ongezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170744312
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat is de achtergrond van de vrouw die ongezien stelde dat de vriendin van TS niet welkom is?
Ze was een vriendin van m'n vrouw. Misschien dat ze er daarom weinig zin in had. Ze komt uit Suriname, misschien dat Antillianen en Surinamers elkaar niet liggen of zoiets.
misunderstood
pi_170744339
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeg ik het goed?
Interculturele miscommunicatie?
Nee man.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:38:38 #172
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744348
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien wil TS een persoonlijke gesprek hebben met de andere vrouw, gewoon als vrienden.

Net zoals ik een vriendin/buurvrouw gewoon wil helpen met persoonlijke issues of de TV installeren ofzo. Alleen, zonder gezeur van mijn eigen vriendin. Zonder beschuldiging van vreemdgaan of onbetrouwbaar zijn.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:40:50 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744400
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef DKS het volgende:

[..]

Ze was een vriendin van m'n vrouw. Misschien dat ze er daarom weinig zin in had. Ze komt uit Suriname, misschien dat Antillianen en Surinamers elkaar niet liggen of zoiets.
Waarom had je haar dan nog niet voorgesteld aan je nieuwe vriendin?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170744412
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:27 schreef DKS het volgende:

[..]

Geen commentaar.
Waarom niet?
  zondag 7 mei 2017 @ 14:42:11 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744454
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef DKS het volgende:

[..]

Er zijn hier verschillende praktische verklaring ervoor.

Je vriendin heeft een hekel aan dat ander vriendin en gunt haar niet jouw hulp.

Je vriendin kent die andere vrouw en vertrouwt haar gewoonweg niet om Je niet proberen nemen door jou te verleiden.

Je vriendin heeft ooit iets gedaan waar jij niet blij mee zal zijn en die andere vrouw weet wat dit is. Ze wilt niet dat je hierachter komt.

Je vriendin vind het niet goed dat je nog connecties hebt met je verleden.

Er kunnen nog meer dingen zijn.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:42:19 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744461
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien wil TS een persoonlijke gesprek hebben met de andere vrouw, gewoon als vrienden.

Net zoals ik een vriendin/buurvrouw gewoon wil helpen met persoonlijke issues of de TV installeren ofzo. Alleen, zonder gezeur van mijn eigen vriendin. Zonder beschuldiging van vreemdgaan of onbetrouwbaar zijn.
TS wilde zijn vriendin meenemen, toen gaf de verhuisde vrouw aan dat dat niet de bedoeling was.
Je kunt wel weer proberen alles neer te leggen bij een "zeurende" vriendin, maar het is niet de vriendin die dit geblokkeerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170744464
quote:

[..]

Die andere vrouw wilde niet dat TS zijn eigen vriendin meenam he?
Als je de culturele vlag wilt laten wapperen moet je wel uitgaan van de juiste feiten.
pi_170744501
quote:

[..]

TS wilde alleen maar zijn pens vol gaan vreten, maar als de gastvrouw niet wil dat ik m'n vriendin meeneem en ik zie dat m'n vriendin daar behoorlijk van over de emmer gaat blijf ik toch liever bij haar.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:50:46 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744712
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die andere vrouw wilde niet dat TS zijn eigen vriendin meenam he?
Als je de culturele vlag wilt laten wapperen moet je wel uitgaan van de juiste feiten.
Ik ben de feiten even vergeten.
pi_170744926
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben de feiten even vergeten.
Zou het dan geen beter idee zijn even uit te loggen nu?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:00:30 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170745013
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou het dan geen beter idee zijn even uit te loggen nu?
Ik volg de topic gewoon vanaf hier.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:08:13 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170745255
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:46 schreef Keep_Walking het volgende:

Nou, dan hebben wij een vergelijkbare achtergrond. Bijna al mijn oude vriende van vroeger zijn dood, zitten vast of zijn junks geworden. En ik ben dolblij dat ik me er op eigen kracht aan ontworsteld heb. Nergens voor nodig, dat zelfmedelijden.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:09:42 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170745297
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, dan hebben wij een vergelijkbare achtergrond. Bijna al mijn oude vriende van vroeger zijn dood, zitten vast of zijn junks geworden. En ik ben dolblij dat ik me er op eigen kracht aan ontworsteld heb. Nergens voor nodig, dat zelfmedelijden.
Ik heb geen zelfmedelijden hoor. Vooral woede op hoe de wereld in elkaar zit.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:15:46 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170745478
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb geen zelfmedelijden hoor. Vooral woede op hoe de wereld in elkaar zit.
Is het zelfde. De enige die wat aan hé eigen situatie kan veranderen ben jij. En hetzelfde geldt voor je vrienden.
Ik vind het kut voor mijn oude vrienden dat het ze niet goed gaat, maar ik vind het vooral ontzettende sukkels dat ze de kansen tot verbetering niet met beide handen hebben aangegrepen.

En nu weer OT:

Hoe is het nu thuis, TS? Hebben jullie al eens met elkaar gepraat over waarom je er heen wilt en waarom zij wil dat je thuis bleef? En de beweegredenen van die andere vrouw waren om je vriendin te weigeren.

Wat ik echt raar vind, is dat je wel rekening hield met de gevoelens van EEN vriendin, maar in eerste instantie niet met die van JOUW vriendin. Pas toen ze een scène schopte draaide je bij.
pi_170745799
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het zelfde. De enige die wat aan hé eigen situatie kan veranderen ben jij. En hetzelfde geldt voor je vrienden.
Ik vind het kut voor mijn oude vrienden dat het ze niet goed gaat, maar ik vind het vooral ontzettende sukkels dat ze de kansen tot verbetering niet met beide handen hebben aangegrepen.

En nu weer OT:

Hoe is het nu thuis, TS? Hebben jullie al eens met elkaar gepraat over waarom je er heen wilt en waarom zij wil dat je thuis bleef? En de beweegredenen van die andere vrouw waren om je vriendin te weigeren.

Wat ik echt raar vind, is dat je wel rekening hield met de gevoelens van EEN vriendin, maar in eerste instantie niet met die van JOUW vriendin. Pas toen ze een scène schopte draaide je bij.
Jawel we hebben het er wel even over gehad.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 15:27:54 #186
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170745873
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef DKS het volgende:

[..]

Jawel we hebben het er wel even over gehad.
Opgelost.
pi_170745884
quote:
14s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Opgelost.
Voor nu
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 15:30:40 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170745953
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:28 schreef DKS het volgende:

[..]

Voor nu
Of je realiseert je eens waar het probleem ligt: bij de vrouw die je vriendin ongezien weigerde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170746175
quote:

[..]

Voor nu
Je voorziet toekomstige problemen?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:40:41 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_170746271
quote:

[..]

Voor nu
Dan is er nog niet voldoende over gepraat... Misschien niet zo handig om dat allemaal nu ineens te doen, maar wel noodzakelijk om de aankomende tijd eens te doen.
Praat met elkaar over verwachtingen en redelijkheid naar elkaar toe.
pi_170746290
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je realiseert je eens waar het probleem ligt: bij de vrouw die je vriendin ongezien weigerde.
Dat hij dat al niet begreep... Als ik ergens word uitgenodigd en mijn vriend is niet welkom denk ik er niet eens over na om te gaan.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:42:02 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170746327
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat hij dat al niet begreep... Als ik ergens word uitgenodigd en mijn vriend is niet welkom denk ik er niet eens over na om te gaan.
Misschien moet je dat wel doen. 😉
  zondag 7 mei 2017 @ 15:42:55 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170746392
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170746426
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien moet je dat wel doen. 😉
Waarom zou ik bij een man op bezoek gaan die aangeeft dat mijn vriend niet welkom is?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:45:13 #195
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170746546
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom zou ik bij een man op bezoek gaan die aangeeft dat mijn vriend niet welkom is?
Dus je zegt hier dat mannen en vrouwen geen platonische vrienden kunnen zijn?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:49:25 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170746774
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat een vreemde, kort door de bocht, conclusie weer.
Als je vrienden bent dan ken je elkaars partners toch ook? Het probleem is hier dat deze vrouw de vriendin van TS niet kent, en dat kennelijk ook graag zo wil houden, volgens mij ben je dan geen vrienden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 mei 2017 @ 15:49:37 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170746783
Naast interculturele miscommunicatie, heb je ook intergender miscommunicatie.
pi_170746812
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij moet eens leren lezen.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:56:58 #199
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170747266
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een vreemde, kort door de bocht, conclusie weer.
Als je vrienden bent dan ken je elkaars partners toch ook? Het probleem is hier dat deze vrouw de vriendin van TS niet kent, en dat kennelijk ook graag zo wil houden, volgens mij ben je dan geen vrienden.
Nee, niet perse. Het huidige meisje waarmee ik date wil geen mannelijke vrienden hebben, omdat ze het gewoon niet vertrouwt. Maar ik heb wel vrouwelijke vrienden, waarmee ik afspreek. Individueel en alleen, zou haar ook niet mee willen hebben.

Maar er kan allerlei redenen zijn waarom dat meisje niet wil dat hij zijn vrouw meeneemt. Misschien is ze sociaal angstig en voelt ze zich niet comfortabel met nieuwe mensen. Misschien wil ze een persoonlijke gesprek. Wie weet?

Maar ze mag aangeven dat ze liever met hem alleen wil afspreken.
pi_170747690
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, niet perse. Het huidige meisje waarmee ik date wil geen mannelijke vrienden hebben, omdat ze het gewoon niet vertrouwt. Maar ik heb wel vrouwelijke vrienden, waarmee ik afspreek. Individueel en alleen, zou haar ook niet mee willen hebben.

Maar er kan allerlei redenen zijn waarom dat meisje niet wil dat hij zijn vrouw meeneemt. Misschien is ze sociaal angstig en voelt ze zich niet comfortabel met nieuwe mensen. Misschien wil ze een persoonlijke gesprek. Wie weet?

Waarom wil je haar niet mee hebben dan?
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 16:09:32 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170747934
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Waarom wil je haar niet mee hebben dan?
Het huidige meisje waarmee ik date is heel netjes. Christelijk, gaat elke week naar de kerk, harde werker, enz.

Een paar van de vrouwelijke vrouwen die ik heb zijn anders. Niet zo netjes, vloeken veel, doen weleens drugs, enz. We zijn gewoon vrienden en ik ga niet in mee met de slechte dingen die ze doen. Maar we hebben wel raakvlakken en ze hebben mij in het verleden wel geholpen toen ik ze nodig had, of in ieder geval gesteund. Vind het fijn om eens in de zoveel tijd bij te praten.
pi_170748037
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb ook geen mannelijke vrienden, en dat staat los van mijn wil helaas (had ze wel graag gewild om gewoon voor de variatie mee te kletsen zo nu en dan). Dus als je prima vrienden kan zijn, zie ik geen discussiepunt eerlijk gezegd. Alleen heb ik nooit mannen gekend die vrienden willen zijn of bellen om even koffie te drinken om bij te kletsen.
  zondag 7 mei 2017 @ 16:13:55 #203
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170748183
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb ook geen mannelijke vrienden, en dat staat los van mijn wil helaas (had ze wel graag gewild om gewoon voor de variatie mee te kletsen zo nu en dan). Dus als je prima vrienden kan zijn, zie ik geen discussiepunt eerlijk gezegd. Alleen heb ik nooit mannen gekend die vrienden willen zijn of bellen om even koffie te drinken om bij te kletsen.
Ik ben dus kennelijk 1 van die zeldzame mannen die dat wel kan.

Maar eigenlijk is dit niet zo zeldzaam. Er zijn genoeg mannen die wel vrienden kunnen zijn, maar het is begrijpelijk dat je als vrouw gewoon niet de risico wil nemen vanwege slechte ervaringen.

Daarom is intergender communicatie belangrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 07-05-2017 16:23:22 ]
pi_170748547
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je voorziet toekomstige problemen?
Op dit moment niet.
misunderstood
pi_170749117
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:21 schreef DKS het volgende:

[..]

Op dit moment niet.
Dan snap ik je reactie 'voor nu' niet.
pi_170749312
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan snap ik je reactie 'voor nu' niet.
Op dit moment is alles goed. Kan ook niet in de toekomst kijken he?
misunderstood
pi_170749442
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DKS het volgende:

[..]

Op dit moment is alles goed. Kan ook niet in de toekomst kijken he?
Misschien toch maar wat erudieter in het leven gaan staan, als een vrouw tegen je zegt kom een avond hierheen dan kook ik voor je maar breng je vriendin niet mee, en dan ga jij je vriendin afzeiken dat ze moeilijk doet? Je bent wel een godsgeschenk voor vrouwen is het niet? _O-
pi_170749580
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Misschien toch maar wat erudieter in het leven gaan staan, als een vrouw tegen je zegt kom een avond hierheen dan kook ik voor je maar breng je vriendin niet mee, en dan ga jij je vriendin afzeiken dat ze moeilijk doet? Je bent wel een godsgeschenk voor vrouwen is het niet? _O-
Ik heb haar niet afgezeken.
misunderstood
pi_170749706
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:48 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik heb haar niet afgezeken.
Nee maar je draait de boel wel om, je vind het belachelijk dat ze jou daar niet in vertrouwd terwijl mijn kleine neefje van zes dit nog wel snapt en je al helemaal niet aan de andersom situatie moet denken :)
pi_170749991
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben dus kennelijk 1 van die zeldzame mannen die dat wel kan.

Maar eigenlijk is dit niet zo zeldzaam. Er zijn genoeg mannen die wel vrienden kunnen zijn, maar het is begrijpelijk dat je als vrouw gewoon niet de risico wil nemen vanwege slechte ervaringen.

Daarom is intergender communicatie belangrijk.
Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.
pi_170751395
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.
Of jij gaat met hele simpele en kortzichtige mannen om, dat kan natuurlijk ook.
  zondag 7 mei 2017 @ 17:49:14 #212
395200 deadprez
One more rail
pi_170751456
quote:

[..]

:'). Mannen, of pubertjes van 15 die hun hormonen niet onder controle hebben¿

Sowieso dit soort rare generalisaties altijd, zowel over mannen als vrouwen. :') Weenie hoor maar iedereen is anders en heeft een eigen persoonlijkheid en shit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 7 mei 2017 @ 17:58:29 #213
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170751749
quote:

[..]

Dat is dus niet perse waar. Ik heb knappe vriendinnen (gehad), waar ik alleen vriendschap mee wou. Uiteraard ga ik niet zo snel in 1 bed met haar liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')