abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2017 @ 16:09:32 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170747934
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Waarom wil je haar niet mee hebben dan?
Het huidige meisje waarmee ik date is heel netjes. Christelijk, gaat elke week naar de kerk, harde werker, enz.

Een paar van de vrouwelijke vrouwen die ik heb zijn anders. Niet zo netjes, vloeken veel, doen weleens drugs, enz. We zijn gewoon vrienden en ik ga niet in mee met de slechte dingen die ze doen. Maar we hebben wel raakvlakken en ze hebben mij in het verleden wel geholpen toen ik ze nodig had, of in ieder geval gesteund. Vind het fijn om eens in de zoveel tijd bij te praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170748037
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, niet perse. Het huidige meisje waarmee ik date wil geen mannelijke vrienden hebben, omdat ze het gewoon niet vertrouwt. Maar ik heb wel vrouwelijke vrienden, waarmee ik afspreek. Individueel en alleen, zou haar ook niet mee willen hebben.

Maar er kan allerlei redenen zijn waarom dat meisje niet wil dat hij zijn vrouw meeneemt. Misschien is ze sociaal angstig en voelt ze zich niet comfortabel met nieuwe mensen. Misschien wil ze een persoonlijke gesprek. Wie weet?

Maar ze mag aangeven dat ze liever met hem alleen wil afspreken.
Ik heb ook geen mannelijke vrienden, en dat staat los van mijn wil helaas (had ze wel graag gewild om gewoon voor de variatie mee te kletsen zo nu en dan). Dus als je prima vrienden kan zijn, zie ik geen discussiepunt eerlijk gezegd. Alleen heb ik nooit mannen gekend die vrienden willen zijn of bellen om even koffie te drinken om bij te kletsen.
  zondag 7 mei 2017 @ 16:13:55 #203
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170748183
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb ook geen mannelijke vrienden, en dat staat los van mijn wil helaas (had ze wel graag gewild om gewoon voor de variatie mee te kletsen zo nu en dan). Dus als je prima vrienden kan zijn, zie ik geen discussiepunt eerlijk gezegd. Alleen heb ik nooit mannen gekend die vrienden willen zijn of bellen om even koffie te drinken om bij te kletsen.
Ik ben dus kennelijk 1 van die zeldzame mannen die dat wel kan.

Maar eigenlijk is dit niet zo zeldzaam. Er zijn genoeg mannen die wel vrienden kunnen zijn, maar het is begrijpelijk dat je als vrouw gewoon niet de risico wil nemen vanwege slechte ervaringen.

Daarom is intergender communicatie belangrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 07-05-2017 16:23:22 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170748547
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je voorziet toekomstige problemen?
Op dit moment niet.
misunderstood
pi_170749117
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:21 schreef DKS het volgende:

[..]

Op dit moment niet.
Dan snap ik je reactie 'voor nu' niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170749312
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan snap ik je reactie 'voor nu' niet.
Op dit moment is alles goed. Kan ook niet in de toekomst kijken he?
misunderstood
pi_170749442
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DKS het volgende:

[..]

Op dit moment is alles goed. Kan ook niet in de toekomst kijken he?
Misschien toch maar wat erudieter in het leven gaan staan, als een vrouw tegen je zegt kom een avond hierheen dan kook ik voor je maar breng je vriendin niet mee, en dan ga jij je vriendin afzeiken dat ze moeilijk doet? Je bent wel een godsgeschenk voor vrouwen is het niet? _O-
graag verwijderen
pi_170749580
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Misschien toch maar wat erudieter in het leven gaan staan, als een vrouw tegen je zegt kom een avond hierheen dan kook ik voor je maar breng je vriendin niet mee, en dan ga jij je vriendin afzeiken dat ze moeilijk doet? Je bent wel een godsgeschenk voor vrouwen is het niet? _O-
Ik heb haar niet afgezeken.
misunderstood
pi_170749706
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:48 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik heb haar niet afgezeken.
Nee maar je draait de boel wel om, je vind het belachelijk dat ze jou daar niet in vertrouwd terwijl mijn kleine neefje van zes dit nog wel snapt en je al helemaal niet aan de andersom situatie moet denken :)
graag verwijderen
pi_170749991
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben dus kennelijk 1 van die zeldzame mannen die dat wel kan.

Maar eigenlijk is dit niet zo zeldzaam. Er zijn genoeg mannen die wel vrienden kunnen zijn, maar het is begrijpelijk dat je als vrouw gewoon niet de risico wil nemen vanwege slechte ervaringen.

Daarom is intergender communicatie belangrijk.
Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.
pi_170751395
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.
Of jij gaat met hele simpele en kortzichtige mannen om, dat kan natuurlijk ook.
  zondag 7 mei 2017 @ 17:49:14 #212
395200 deadprez
One more rail
pi_170751456
quote:

[..]

:'). Mannen, of pubertjes van 15 die hun hormonen niet onder controle hebbenż

Sowieso dit soort rare generalisaties altijd, zowel over mannen als vrouwen. :') Weenie hoor maar iedereen is anders en heeft een eigen persoonlijkheid en shit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 7 mei 2017 @ 17:58:29 #213
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170751749
quote:

[..]

Dat is dus niet perse waar. Ik heb knappe vriendinnen (gehad), waar ik alleen vriendschap mee wou. Uiteraard ga ik niet zo snel in 1 bed met haar liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')