Het huidige meisje waarmee ik date is heel netjes. Christelijk, gaat elke week naar de kerk, harde werker, enz.quote:
Ik heb ook geen mannelijke vrienden, en dat staat los van mijn wil helaas (had ze wel graag gewild om gewoon voor de variatie mee te kletsen zo nu en dan). Dus als je prima vrienden kan zijn, zie ik geen discussiepunt eerlijk gezegd. Alleen heb ik nooit mannen gekend die vrienden willen zijn of bellen om even koffie te drinken om bij te kletsen.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Het huidige meisje waarmee ik date wil geen mannelijke vrienden hebben, omdat ze het gewoon niet vertrouwt. Maar ik heb wel vrouwelijke vrienden, waarmee ik afspreek. Individueel en alleen, zou haar ook niet mee willen hebben.
Maar er kan allerlei redenen zijn waarom dat meisje niet wil dat hij zijn vrouw meeneemt. Misschien is ze sociaal angstig en voelt ze zich niet comfortabel met nieuwe mensen. Misschien wil ze een persoonlijke gesprek. Wie weet?
Maar ze mag aangeven dat ze liever met hem alleen wil afspreken.
Ik ben dus kennelijk 1 van die zeldzame mannen die dat wel kan.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:11 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mannelijke vrienden, en dat staat los van mijn wil helaas (had ze wel graag gewild om gewoon voor de variatie mee te kletsen zo nu en dan). Dus als je prima vrienden kan zijn, zie ik geen discussiepunt eerlijk gezegd. Alleen heb ik nooit mannen gekend die vrienden willen zijn of bellen om even koffie te drinken om bij te kletsen.
Dan snap ik je reactie 'voor nu' niet.quote:
Op dit moment is alles goed. Kan ook niet in de toekomst kijken he?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie 'voor nu' niet.
Misschien toch maar wat erudieter in het leven gaan staan, als een vrouw tegen je zegt kom een avond hierheen dan kook ik voor je maar breng je vriendin niet mee, en dan ga jij je vriendin afzeiken dat ze moeilijk doet? Je bent wel een godsgeschenk voor vrouwen is het niet?quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef DKS het volgende:
[..]
Op dit moment is alles goed. Kan ook niet in de toekomst kijken he?
Ik heb haar niet afgezeken.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar wat erudieter in het leven gaan staan, als een vrouw tegen je zegt kom een avond hierheen dan kook ik voor je maar breng je vriendin niet mee, en dan ga jij je vriendin afzeiken dat ze moeilijk doet? Je bent wel een godsgeschenk voor vrouwen is het niet?
Nee maar je draait de boel wel om, je vind het belachelijk dat ze jou daar niet in vertrouwd terwijl mijn kleine neefje van zes dit nog wel snapt en je al helemaal niet aan de andersom situatie moet denkenquote:
Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben dus kennelijk 1 van die zeldzame mannen die dat wel kan.
Maar eigenlijk is dit niet zo zeldzaam. Er zijn genoeg mannen die wel vrienden kunnen zijn, maar het is begrijpelijk dat je als vrouw gewoon niet de risico wil nemen vanwege slechte ervaringen.
Daarom is intergender communicatie belangrijk.
Of jij gaat met hele simpele en kortzichtige mannen om, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.
quote:Op zondag 7 mei 2017 17:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dan heb je - sorry dat ik het zo formuleer - geen lekkere vriendinnen of (lekkere) vriendinnen die jij niet lekker vindt (dat kan natuurlijk ook). Van mannen heb ik geleerd dat dit de reden is waarom ze met het ene meisje wel gewoon bevriend mee kunnen zijn en met het andere meisje niet. Bij de een willen ze handtastelijk worden en bij de ander kunnen ze zelfs in hetzelfde bed mee liggen zonder dat ze intiem met haar willen zijn.
Dat is dus niet perse waar. Ik heb knappe vriendinnen (gehad), waar ik alleen vriendschap mee wou. Uiteraard ga ik niet zo snel in 1 bed met haar liggen.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |