Gewoon gaan man. Jij hebt het regie in handen en jij bent de man hier. Don't worry.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:25 schreef DKS het volgende:
Paar maanden geleden heb ik een vrouwtje geholpen met overhuizen, nu ben ik door dat vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen eten, ik zag er geen kwaad in dus ik heb ja gezegd, dat etentje is komende zaterdag, ik dacht dat mn vriendin het geen probleem zou vinden, maar toen ik het zei ging ze behoorlijk over de emmer, ze verbood me om heen te gaan.
En echt ik hou van mijn vriendin maar dit vind ik toch minder.
Iemand tips?
Uiteraard kan ik wel afbellen maar ik wil niet haar het gevoel geven dat ze haar zin heeft gehad, ik wil dat ze me gewoon vertrouwd .
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:24 schreef DKS het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik ga toch heen, dat vrouwtje maakt roti voor me
Net doen alsof het echt isquote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Vrouwtje.Net doen alsof je voor het eten gaat.
Je hebt je broers vrouw ook geneukt. Zal vast meevallen met jouw geweten.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:36 schreef DKS het volgende:
[..]
Nee klopt, had ik ook niet leuk gevonden.
Maar ik ben geen type om vreemd te gaan, heb het een keer gedaan en nu nog spijt van. Ik blijf maar even, alleen even eten en dan terug naar huis.
Misschien moet jij een keer die lelijke grafsmoel van je houden. Ik heb nergens gezegd dat ik seks met haar heb gehad, dat verzin je er zelf bij. Rot op vrouw.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt je broers vrouw ook geneukt. Zal vast meevallen met jouw geweten.
Je vriendin wil het niet. Ben je echt zo dom om haar onzekerheid niet door te hebben. Vooral als dat wijf zegt nee neem je vriendin niet mee.
Tokkies.
Kakkers snappen het ook niet. 😜quote:Op zondag 7 mei 2017 07:40 schreef DKS het volgende:
[..]
Misschien moet jij een keer die lelijke grafsmoel van je houden. Ik heb nergens gezegd dat ik seks met haar heb gehad, dat verzin je er zelf bij. Rot op vrouw.
dan ga je toch gewoon niet naar dat etentje, zeker als jouw vriendin niet welkom is. Het uitgangspunt "ik wilniet dat zi zegt wat ik wel en wat ik niet mag', kun je ook ombuigen naar 'goed dat ze aangeeft wat ze niet ziet zitten, natuurlijk hou ik daar rekening mee, ik wil haar niet kwetsen en besluit niet te gaan'.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef DKS het volgende:
[..]
Ja is lang verhaal.
Dat vrouwtje is niet lelijk dus ik begrijp m'n meisje wel.
Maar ik wil niet dat zij mij zegt wat ik wel en wat ik niet mag.
Iemand tips om dat voorzichtig, zonder haar gevoelens te kwetsen, uit te leggen? Zij is de vrouw van m'n dromen, alles aan haar is perfect dus ik wil haar niet kwijt.
Ik ben er ook niet heen gegaan.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon niet naar dat etentje, zeker als jouw vriendin niet welkom is. Het uitgangspunt "ik wilniet dat zi zegt wat ik wel en wat ik niet mag', kun je ook ombuigen naar 'goed dat ze aangeeft wat ze niet ziet zitten, natuurlijk hou ik daar rekening mee, ik wil haar niet kwetsen en besluit niet te gaan'.
dan ga je langs de toko of laat je bezorgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 14:24 schreef DKS het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ik ga toch heen, dat vrouwtje maakt roti voor me
Nee. Slippery slope.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon niet naar dat etentje, zeker als jouw vriendin niet welkom is. Het uitgangspunt "ik wilniet dat zi zegt wat ik wel en wat ik niet mag', kun je ook ombuigen naar 'goed dat ze aangeeft wat ze niet ziet zitten, natuurlijk hou ik daar rekening mee, ik wil haar niet kwetsen en besluit niet te gaan'.
Ik zou daar geen problemen mee hebben. Maar als ik hen gehoord dat je haar toch hebt proberen neuken, heb je een probleem.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Voor mensen met een ietwat getroebleerde empathie is het meestal wel een prima mechanisme om de situatie om te draaien, dus bedenk maar dat je je meisje bij mij laat eten, ik zal haar niet neuken denk ik maar je mag niet meekomen
Dan gaat ze niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Voor mensen met een ietwat getroebleerde empathie is het meestal wel een prima mechanisme om de situatie om te draaien, dus bedenk maar dat je je meisje bij mij laat eten, ik zal haar niet neuken denk ik maar je mag niet meekomen
Niets vergeleken met jouw probleem danquote:Op zondag 7 mei 2017 08:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou daar geen problemen mee hebben. Maar als ik hen gehoord dat je haar toch hebt proberen neuken, heb je een probleem.
Nou, als ik zeg dat je een probleem hebt, bedoel ik niet dat ik je fysiek wat aan ga doen. 😜quote:Op zondag 7 mei 2017 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets vergeleken met jouw probleem dan
Nou simpel toch, kun je je zin wel doordrijven om je zin maar te krijgen maar verlies je het meisje wat je wel wil neuken voor een meisje dat je niet wil neuken puur uit koppigheid, dat is geen manier om een leuk relaxed leventje in te richtenquote:
Wat zou je doen dan als we niet van elkaar af kunnen blijven en je meisje stapelverliefd op mij wordt?quote:Op zondag 7 mei 2017 08:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou, als ik zeg dat je een probleem hebt, bedoel ik niet dat ik je fysiek wat aan ga doen. 😜
Ik los het op binnen de marges van de wet.
Dat weet ik nog niet, maar ik zal een manier vinden.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zou je doen dan als we niet van elkaar af kunnen blijven en je meisje stapelverliefd op mij wordt?
Lekkere type ben je dan en is niet echt binnen de mazen van de wet hequote:Op zondag 7 mei 2017 08:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik zal een manier vinden.
Ik zou bijvoorbeeld een betrouwbare vriend vragen om je te hacken en kijken wat er op je computer staat dat ik tegen je kan gebruiken. Misschien. Hypothetisch gezien.
Dat doen Westerse mensen ook. En Rusland. Zo is de wereld gewoon.quote:Op zondag 7 mei 2017 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere type ben je dan en is niet echt binnen de mazen van de wet he
Oei, wat een boosheid ineens. Je zegt zelf dat je één keer vreemd bent gegaan. Dat is dan toch wel iets meer dan een schouderklopje geven?quote:Op zondag 7 mei 2017 07:40 schreef DKS het volgende:
[..]
Misschien moet jij een keer die lelijke grafsmoel van je houden. Ik heb nergens gezegd dat ik seks met haar heb gehad, dat verzin je er zelf bij. Rot op vrouw.
Nee hoor dat doen alleen stalkers en mensen die te klein van geest zijn om het verlies te kunnen dragenquote:Op zondag 7 mei 2017 08:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat doen Westerse mensen ook. En Rusland. Zo is de wereld gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |