abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2017 @ 13:37:29 #151
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742816
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:32 schreef DKS het volgende:

[..]

Allebei.
Waarom vindt je dan dat voor jou heel andere regels gelden? Je kan je blijkbaar goed voorstellen waarom je het als partner niet leuk zou vinden. Je zou het zelf absoluut niet waarderen en verwachten van Kim dat ze daar rekening mee houdt, dat zelfs uit zichzelf al zou doen.

Geef Kim een dikke knuffel, zeg dat je snapt waarom ze dit niet wilde en ga samen eens om de tafel om af te spreken wat jullie beide van elkaar verwachten in het contact met anderen. Zet daarin natuurlijk ook je grenzen neer, dat normaal contact gewoon mogelijk blijft en er vertrouwen moet zijn.
Maar deze situatie stonk gewoon en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:39:02 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742843
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het komt vooral door mijn ervaring met vrouwen van VERSCHILLENDE culturen en achtergrond. Hoe meer ik snap hoe de merendeel van de vrouwen denken en handelen, hoe meer moeite ik heb om sympathie op te kweken ervoor. Dan doel ik op de emotionele spelletjes en gebrek aan een verantwoordelijkheidsgevoel voor hun daden

Ik zeg hier niet dat alleen vrouwen kut zijn, en dat mannen perfect zijn. Totaal niet, de mens is gewoon een enge dier. Maar ik ben klaar met incasseren.
Je bent boos en wil "om je heen slaan". Hoe is dat constructief? Je sluit jezelf af voor die wel leuke meid en aan het eind van het verhaal heb je vooral jezelf ermee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:41:30 #153
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170742897
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Vind het gewoon een rotsmoes om je achter je cultuur te verschuilen. Dit gaat over actie's waar iemand bewust voor kiest.

Je eigen reactie die je hier neerpent slaat ook al nergens op, wat hebben andere vrouwen te maken met wat 1 kutwijf je aandoet? Je noemt het geen wraak, maar dat is het wel degelijk, waarbij je je wraak dan ook nog eens zou richten op anderen die er niets mee te maken hebben.
Het is trouwens niet achter "cultuur" schuilen. Ik ken zoveel oude vrienden/kennissen die dood zijn, achter tralies zitten, honger lijden, enzovoorts en ik zie vooral privileged kakkers die daar totaal niks om kan schelen. Hoe lief ze ook zijn. Snap je die woede niet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 7 mei 2017 @ 13:44:12 #154
37769 erodome
Zweefteef
pi_170742959
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is trouwens niet achter "cultuur" schuilen. Ik ken zoveel oude vrienden/kennissen die dood zijn, achter tralies zitten, honger lijden, enzovoorts en ik zie vooral privileged kakkers die daar totaal niks om kan schelen. Hoe lief ze ook zijn. Snap je die woede niet?
Wat heeft dit te maken met wat je daarnet schreef? Je haalt er nu vanalles bij.
En ik begrijp er meer van dan je denkt... (zie pm)
  zondag 7 mei 2017 @ 13:46:27 #155
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170743015
Vrienden van mij die vermoord zijn, zelfmoord hebben gepleegd, in de gevangenis of TBS-kliniek zitten. Of dat hun familie in de gevangenis of tbs-kliniek zitten.

Een neef van me ging zichzelf uit hoeren aan zo'n oude Gooische vrouw zodat hij een warm kon eten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170743032
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het komt vooral door mijn ervaring met vrouwen van VERSCHILLENDE culturen en achtergrond. Hoe meer ik snap hoe de merendeel van de vrouwen denken en handelen, hoe meer moeite ik heb om sympathie op te kweken ervoor. Dan doel ik op de emotionele spelletjes en gebrek aan een verantwoordelijkheidsgevoel voor hun daden

Ik zeg hier niet dat alleen vrouwen kut zijn, en dat mannen perfect zijn. Totaal niet, de mens is gewoon een enge dier. Maar ik ben klaar met incasseren.
Dat ligt toch echt allemaal geheel aan jezelf.
Conscience do cost.
  zondag 7 mei 2017 @ 13:48:57 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170743092
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Vrienden van mij die vermoord zijn, zelfmoord hebben gepleegd, in de gevangenis of TBS-kliniek zitten. Of dat hun familie in de gevangenis of tbs-kliniek zitten.

Een neef van me ging zichzelf uit hoeren aan zo'n oude Gooische vrouw zodat hij een warm kon eten.
Ik als witte privileged vrouw bied bij deze hiervoor mijn excuses aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 07-05-2017 14:11:27 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170743381
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom vindt je dan dat voor jou heel andere regels gelden? Je kan je blijkbaar goed voorstellen waarom je het als partner niet leuk zou vinden. Je zou het zelf absoluut niet waarderen en verwachten van Kim dat ze daar rekening mee houdt, dat zelfs uit zichzelf al zou doen.

Geef Kim een dikke knuffel, zeg dat je snapt waarom ze dit niet wilde en ga samen eens om de tafel om af te spreken wat jullie beide van elkaar verwachten in het contact met anderen. Zet daarin natuurlijk ook je grenzen neer, dat normaal contact gewoon mogelijk blijft en er vertrouwen moet zijn.
Maar deze situatie stonk gewoon en dat weet je zelf ook dondersgoed.
Heeft ze gehad. En ik snap het van haar ook wel, maar een beetje meer vertrouwen van haar kant zou wel fijn zijn. En ik begrijp dat ze mannen niet echt hoog heeft zitten.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:07:35 #159
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170743609
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik als witte privileged vrouw bied bij deze hiervoor mijn excuses aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen die hoeren achter de ramen ook toch allemaal zelf? Niet omdat ze in een wanhopige situatie zitten?
pi_170743679
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:59 schreef DKS het volgende:

[..]

Heeft ze gehad. En ik snap het van haar ook wel, maar een beetje meer vertrouwen van haar kant zou wel fijn zijn. En ik begrijp dat ze mannen niet echt hoog heeft zitten.
En toch kun je met droge ogen zeggen dat jij haar in een soortgelijke situatie niet zou laten gaan? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 mei 2017 @ 14:12:52 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170743751
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat doen die hoeren achter de ramen ook toch allemaal zelf? Niet omdat ze in een wanhopige situatie zitten?
Komt inderdaad allemaal door de witte mensen ja :Y

Discriminatie is een heel ding hoor, maar je kunt ook alles lekker buiten jezelf leggen, nul verantwoordelijkheid voor je eigen daden en levensloop. Lekker zwak
  zondag 7 mei 2017 @ 14:16:44 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170743866
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Komt inderdaad allemaal door de witte mensen ja :Y

Discriminatie is een heel ding hoor, maar je kunt ook alles lekker buiten jezelf leggen, nul verantwoordelijkheid voor je eigen daden en levensloop. Lekker zwak
Ik ben niet boos op (alleen) witte mensen. Er zijn zwarte mensen waar ik boos op ben. Ik ben boos op de halve wereld eerlijk gezegd. Iedereen die apathisch doet of zich zorgen maakt om domme dingen. Domme dingen zoals of ze slank genoeg zijn, of je kip met rijs of met aardappel moet eten, of je vegetarische vampier kan zijn, enz.

Althans dat was ik. Nu leg ik het allemaal in de handen van God.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keep_Walking op 07-05-2017 14:23:58 ]
  zondag 7 mei 2017 @ 14:19:08 #163
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170743945
quote:
14s.gif Op zondag 7 mei 2017 08:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld een betrouwbare vriend vragen om je te hacken en kijken wat er op je computer staat dat ik tegen je kan gebruiken.
Haha. Dat is niet hoe dingen werken.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:19:30 #164
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_170743954
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Nu leg ik het allemaal in de handen van God.
Bij een psycholoog kom je verder mattie.
Ik ga naar huis.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:22:53 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170744015
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben niet boos op (alleen) witte mensen. Er zijn zwarte mensen waar ik boos op ben. Ik ben boos op de halve wereld eerlijk gezegd. Iedereen die apathisch doet of zich zorgen maakt om domme dingen. Althans dat was ik. Nu leg ik het allemaal in de handen van God.
Ja... Dat kan ook ja
  zondag 7 mei 2017 @ 14:25:44 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744070
Het meest dubieuze aan het verhaal is wel dat de vriendin van TS ook gewoon niet welkom was op het etentje.
De vrouw die hij heeft helpen verhuizen is of een vage kennis, en dan heb je sowieso niet zoveel overeenkomsten dat het meenemen van je vriendin een probleem mag zijn.
Of de vrouw die hij heeft helpen verhuizen is een goede vriendin, en dan is het behoorlijk vreemd dat deze de vriendin nog niet kent.

Hoe dan ook is het afwijzen van het meenemen van de vriendin het grootste probleem hierin, maar als de vriendin van TS zegt "Dat wil ik niet" dan doet men net alsof hij naar haar pijpen danst als hij dan ook niet gaat, maar als degene die TS uitgenodigd heeft zegt "Dat wil ik niet" als TS vraagt of zijn vriendin ook meekan, dan vindt een groot deel dat kennelijk maar prima.

Prima dat je niet gegaan bent, niet omdat Kim het vervelend zou vinden als je wel zou gaan, maar vooral omdat Kim ongezien niet welkom was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170744102
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En toch kun je met droge ogen zeggen dat jij haar in een soortgelijke situatie niet zou laten gaan? :D
Geen commentaar.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:30:29 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744162
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:25 schreef Leandra het volgende:
Het meest dubieuze aan het verhaal is wel dat de vriendin van TS ook gewoon niet welkom was op het etentje.
De vrouw die hij heeft helpen verhuizen is of een vage kennis, en dan heb je sowieso niet zoveel overeenkomsten dat het meenemen van je vriendin een probleem mag zijn.
Of de vrouw die hij heeft helpen verhuizen is een goede vriendin, en dan is het behoorlijk vreemd dat deze de vriendin nog niet kent.

Hoe dan ook is het afwijzen van het meenemen van de vriendin het grootste probleem hierin, maar als de vriendin van TS zegt "Dat wil ik niet" dan doet men net alsof hij naar haar pijpen danst als hij dan ook niet gaat, maar als degene die TS uitgenodigd heeft zegt "Dat wil ik niet" als TS vraagt of zijn vriendin ook meekan, dan vindt een groot deel dat kennelijk maar prima.

Prima dat je niet gegaan bent, niet omdat Kim het vervelend zou vinden als je wel zou gaan, maar vooral omdat Kim ongezien niet welkom was.
Dit is dus ook vooral een interculturele issue. TS is een Nederlandse kamper, zij is een Arubaan. Er is hier sprake van een interculturele miscommunicatie en gebrek aan begrip voor de interculturele geschiedenis.

Zeg ik het goed?
  zondag 7 mei 2017 @ 14:31:57 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744187
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dit is dus ook vooral een interculturele issue. TS is een Nederlandse kamper, zij is een Arubaan. Er is hier sprake van een interculturele miscommunicatie en gebrek aan begrip voor de interculturele geschiedenis.
En wat is de achtergrond van de vrouw die ongezien stelde dat de vriendin van TS niet welkom is?
Daar zit het probleem hè, het niet welkom zijn van Kim, ongezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170744312
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat is de achtergrond van de vrouw die ongezien stelde dat de vriendin van TS niet welkom is?
Ze was een vriendin van m'n vrouw. Misschien dat ze er daarom weinig zin in had. Ze komt uit Suriname, misschien dat Antillianen en Surinamers elkaar niet liggen of zoiets.
misunderstood
pi_170744339
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zeg ik het goed?
Interculturele miscommunicatie?
Nee man.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:38:38 #172
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744348
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien wil TS een persoonlijke gesprek hebben met de andere vrouw, gewoon als vrienden.

Net zoals ik een vriendin/buurvrouw gewoon wil helpen met persoonlijke issues of de TV installeren ofzo. Alleen, zonder gezeur van mijn eigen vriendin. Zonder beschuldiging van vreemdgaan of onbetrouwbaar zijn.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:40:50 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744400
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef DKS het volgende:

[..]

Ze was een vriendin van m'n vrouw. Misschien dat ze er daarom weinig zin in had. Ze komt uit Suriname, misschien dat Antillianen en Surinamers elkaar niet liggen of zoiets.
Waarom had je haar dan nog niet voorgesteld aan je nieuwe vriendin?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170744412
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:27 schreef DKS het volgende:

[..]

Geen commentaar.
Waarom niet?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 mei 2017 @ 14:42:11 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744454
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef DKS het volgende:

[..]

Er zijn hier verschillende praktische verklaring ervoor.

Je vriendin heeft een hekel aan dat ander vriendin en gunt haar niet jouw hulp.

Je vriendin kent die andere vrouw en vertrouwt haar gewoonweg niet om Je niet proberen nemen door jou te verleiden.

Je vriendin heeft ooit iets gedaan waar jij niet blij mee zal zijn en die andere vrouw weet wat dit is. Ze wilt niet dat je hierachter komt.

Je vriendin vind het niet goed dat je nog connecties hebt met je verleden.

Er kunnen nog meer dingen zijn.
  zondag 7 mei 2017 @ 14:42:19 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170744461
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien wil TS een persoonlijke gesprek hebben met de andere vrouw, gewoon als vrienden.

Net zoals ik een vriendin/buurvrouw gewoon wil helpen met persoonlijke issues of de TV installeren ofzo. Alleen, zonder gezeur van mijn eigen vriendin. Zonder beschuldiging van vreemdgaan of onbetrouwbaar zijn.
TS wilde zijn vriendin meenemen, toen gaf de verhuisde vrouw aan dat dat niet de bedoeling was.
Je kunt wel weer proberen alles neer te leggen bij een "zeurende" vriendin, maar het is niet de vriendin die dit geblokkeerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170744464
quote:

[..]

Die andere vrouw wilde niet dat TS zijn eigen vriendin meenam he?
Als je de culturele vlag wilt laten wapperen moet je wel uitgaan van de juiste feiten.
pi_170744501
quote:

[..]

TS wilde alleen maar zijn pens vol gaan vreten, maar als de gastvrouw niet wil dat ik m'n vriendin meeneem en ik zie dat m'n vriendin daar behoorlijk van over de emmer gaat blijf ik toch liever bij haar.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 14:50:46 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170744712
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die andere vrouw wilde niet dat TS zijn eigen vriendin meenam he?
Als je de culturele vlag wilt laten wapperen moet je wel uitgaan van de juiste feiten.
Ik ben de feiten even vergeten.
pi_170744926
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben de feiten even vergeten.
Zou het dan geen beter idee zijn even uit te loggen nu?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:00:30 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170745013
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zou het dan geen beter idee zijn even uit te loggen nu?
Ik volg de topic gewoon vanaf hier.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:08:13 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170745255
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:46 schreef Keep_Walking het volgende:

Nou, dan hebben wij een vergelijkbare achtergrond. Bijna al mijn oude vriende van vroeger zijn dood, zitten vast of zijn junks geworden. En ik ben dolblij dat ik me er op eigen kracht aan ontworsteld heb. Nergens voor nodig, dat zelfmedelijden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:09:42 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170745297
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, dan hebben wij een vergelijkbare achtergrond. Bijna al mijn oude vriende van vroeger zijn dood, zitten vast of zijn junks geworden. En ik ben dolblij dat ik me er op eigen kracht aan ontworsteld heb. Nergens voor nodig, dat zelfmedelijden.
Ik heb geen zelfmedelijden hoor. Vooral woede op hoe de wereld in elkaar zit.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:15:46 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170745478
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb geen zelfmedelijden hoor. Vooral woede op hoe de wereld in elkaar zit.
Is het zelfde. De enige die wat aan hé eigen situatie kan veranderen ben jij. En hetzelfde geldt voor je vrienden.
Ik vind het kut voor mijn oude vrienden dat het ze niet goed gaat, maar ik vind het vooral ontzettende sukkels dat ze de kansen tot verbetering niet met beide handen hebben aangegrepen.

En nu weer OT:

Hoe is het nu thuis, TS? Hebben jullie al eens met elkaar gepraat over waarom je er heen wilt en waarom zij wil dat je thuis bleef? En de beweegredenen van die andere vrouw waren om je vriendin te weigeren.

Wat ik echt raar vind, is dat je wel rekening hield met de gevoelens van EEN vriendin, maar in eerste instantie niet met die van JOUW vriendin. Pas toen ze een scène schopte draaide je bij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_170745799
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het zelfde. De enige die wat aan hé eigen situatie kan veranderen ben jij. En hetzelfde geldt voor je vrienden.
Ik vind het kut voor mijn oude vrienden dat het ze niet goed gaat, maar ik vind het vooral ontzettende sukkels dat ze de kansen tot verbetering niet met beide handen hebben aangegrepen.

En nu weer OT:

Hoe is het nu thuis, TS? Hebben jullie al eens met elkaar gepraat over waarom je er heen wilt en waarom zij wil dat je thuis bleef? En de beweegredenen van die andere vrouw waren om je vriendin te weigeren.

Wat ik echt raar vind, is dat je wel rekening hield met de gevoelens van EEN vriendin, maar in eerste instantie niet met die van JOUW vriendin. Pas toen ze een scène schopte draaide je bij.
Jawel we hebben het er wel even over gehad.
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 15:27:54 #186
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170745873
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:25 schreef DKS het volgende:

[..]

Jawel we hebben het er wel even over gehad.
Opgelost.
pi_170745884
quote:
14s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Opgelost.
Voor nu
misunderstood
  zondag 7 mei 2017 @ 15:30:40 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170745953
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:28 schreef DKS het volgende:

[..]

Voor nu
Of je realiseert je eens waar het probleem ligt: bij de vrouw die je vriendin ongezien weigerde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170746175
quote:

[..]

Voor nu
Je voorziet toekomstige problemen?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:40:41 #190
37769 erodome
Zweefteef
pi_170746271
quote:

[..]

Voor nu
Dan is er nog niet voldoende over gepraat... Misschien niet zo handig om dat allemaal nu ineens te doen, maar wel noodzakelijk om de aankomende tijd eens te doen.
Praat met elkaar over verwachtingen en redelijkheid naar elkaar toe.
pi_170746290
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je realiseert je eens waar het probleem ligt: bij de vrouw die je vriendin ongezien weigerde.
Dat hij dat al niet begreep... Als ik ergens word uitgenodigd en mijn vriend is niet welkom denk ik er niet eens over na om te gaan.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:42:02 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170746327
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat hij dat al niet begreep... Als ik ergens word uitgenodigd en mijn vriend is niet welkom denk ik er niet eens over na om te gaan.
Misschien moet je dat wel doen. 😉
  zondag 7 mei 2017 @ 15:42:55 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170746392
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_170746426
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien moet je dat wel doen. 😉
Waarom zou ik bij een man op bezoek gaan die aangeeft dat mijn vriend niet welkom is?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:45:13 #195
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170746546
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom zou ik bij een man op bezoek gaan die aangeeft dat mijn vriend niet welkom is?
Dus je zegt hier dat mannen en vrouwen geen platonische vrienden kunnen zijn?
  zondag 7 mei 2017 @ 15:49:25 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170746774
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat een vreemde, kort door de bocht, conclusie weer.
Als je vrienden bent dan ken je elkaars partners toch ook? Het probleem is hier dat deze vrouw de vriendin van TS niet kent, en dat kennelijk ook graag zo wil houden, volgens mij ben je dan geen vrienden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 mei 2017 @ 15:49:37 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170746783
Naast interculturele miscommunicatie, heb je ook intergender miscommunicatie.
pi_170746812
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij moet eens leren lezen.
  zondag 7 mei 2017 @ 15:56:58 #199
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170747266
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een vreemde, kort door de bocht, conclusie weer.
Als je vrienden bent dan ken je elkaars partners toch ook? Het probleem is hier dat deze vrouw de vriendin van TS niet kent, en dat kennelijk ook graag zo wil houden, volgens mij ben je dan geen vrienden.
Nee, niet perse. Het huidige meisje waarmee ik date wil geen mannelijke vrienden hebben, omdat ze het gewoon niet vertrouwt. Maar ik heb wel vrouwelijke vrienden, waarmee ik afspreek. Individueel en alleen, zou haar ook niet mee willen hebben.

Maar er kan allerlei redenen zijn waarom dat meisje niet wil dat hij zijn vrouw meeneemt. Misschien is ze sociaal angstig en voelt ze zich niet comfortabel met nieuwe mensen. Misschien wil ze een persoonlijke gesprek. Wie weet?

Maar ze mag aangeven dat ze liever met hem alleen wil afspreken.
pi_170747690
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, niet perse. Het huidige meisje waarmee ik date wil geen mannelijke vrienden hebben, omdat ze het gewoon niet vertrouwt. Maar ik heb wel vrouwelijke vrienden, waarmee ik afspreek. Individueel en alleen, zou haar ook niet mee willen hebben.

Maar er kan allerlei redenen zijn waarom dat meisje niet wil dat hij zijn vrouw meeneemt. Misschien is ze sociaal angstig en voelt ze zich niet comfortabel met nieuwe mensen. Misschien wil ze een persoonlijke gesprek. Wie weet?

Maar ze mag aangeven dat ze liever met hem alleen wil afspreken.
Waarom wil je haar niet mee hebben dan?
misunderstood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')