abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170683064
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.

[ Bericht 7% gewijzigd door Reya op 04-05-2017 15:11:50 ]
pi_170683080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral als je 14 bent.
:{
pi_170683090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat mensen het vinden!

Ik heb bijv. eens met een jonge vrouw uit Azie gepraat over schooluniformen in Japan.
Ik: "Het is toch vet raar dat van die vunzige ouwe mannetjes, want daaruit bestaat de politiek toch in meerderheid, beslissen dat 14-jarige meisjes verplicht in rokjes die makkelijk opwaaien moeten rondlopen"
Zij: "Wat is het probleem daaraan? :? "

Kortom, je moet niet zo makkelijk ervan uit gaan dat jouw inschatting over moraliteit universeel gedeeld wordt.
Die kan ik direct terugkaatsen. Wie zegt dat jouw anekdote de norm is? En waarom zou je de eer niet aan jezelf houden in plaats van er maar van uit te gaan dat iemand van 14 wel gediend zou zijn van je opmerking?
pi_170683095
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je zelf 17 bent en de ontvanger is 14 dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar wij zijn hier allemaal al lang volwassen. Dus als het op ons betrekking heeft dan behoren wij dat niet te doen.
Nou ben ik tekort gekomen op die leeftijd mag ik het dan wel?
pi_170683100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dan ben je alvast hoger opgeleid dan 90% van alle mannen. Lekker downdaten. :7
Ook dat is niet altijd een succes, een jaartje geleden zag Patrice een mooi mokkel staan dansen in een niet nader te noemen 24-uurs club naast het Slotervaart ziekenhuis in Amsterdam. Blond, blauwe ogen, goede kaaklijn en een prachtig dun lijf dat ze soepel op de muziek liet bewegen.
Patrice ging op haar af als een jonge hond op een sappig mals kippetje en had in luttele minuten beet. We gingen naar mijn appartement en aldaar geschiede een keiharde neukpartij gevoed door Gauloises en cocaine, een roedel konijnen was er niks bij.

De volgende morgen stond ik op voordat zij wakker was, ik zette een koffie op de Rocket met versgemalen Lot 61 bonen uit de Mazer Mini en perste een sapje uit met de slowjuicer waardoor nu meteen de hele straat ook wakker was. Muziekje opgezet, zondagmorgen dus een luchtige doch complexe Chopin's Piano concerto No 2 in F minor, Op 21 door Pogorelich.

Zij kwam de slaapkamer uit en het eerste wat uit haar elegant gevormde lippen kwam was: "ZO HE WAT IS DEZE VOOR KANKERMUZIEK?". Ze liep naar de installatie toe, klikte wat aan op Spotify en riep: "Dit is pas muziek." waarna de kopjes zowat van tafel trilde door de keiharde hardstyle die ze zojuist had opgezet. Het zal je verbazen mijn beste, maar het bleef niet beklijven.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_170683105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die kan ik direct terugkaatsen. Wie zegt dat jouw anekdote de norm is?
Omdat de plaatselijke wetgeving de anekdote weerspiegelt.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:13:15 #7
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170683134
In bepaalde boeken is het overigens enorm normaal dat jonge meisjes van 14 (of jonger) worden uitgehuwelijkt (met oude mannetjes).

Ik stel voor dat we dat boek namen en shamen, want die cultuur moeten we niet normaliseren, wat vind jij mystik.
pi_170683147
Mijn uberEats koerier is volgens mij echt overleden, de order is gecanceld...

-O-
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_170683149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ook dat is niet altijd een succes, een jaartje geleden zag Patrice een mooi mokkel staan dansen in een niet nader te noemen 24-uurs club naast het Slotervaart ziekenhuis in Amsterdam. Blond, blauwe ogen, goede kaaklijn en een prachtig dun lijf dat ze soepel op de muziek liet bewegen.
Patrice ging op haar af als een jonge hond op een sappig mals kippetje en had in luttele minuten beet. We gingen naar mijn appartement en aldaar geschiede een keiharde neukpartij gevoed door Gauloises en cocaine, een roedel konijnen was er niks bij.

De volgende morgen stond ik op voordat zij wakker was, ik zette een koffie op de Rocket met versgemalen Lot 61 bonen uit de Mazer Mini en perste een sapje uit met de slowjuicer waardoor nu meteen de hele straat ook wakker was. Muziekje opgezet, zondagmorgen dus een luchtige doch complexe Chopin's Piano concerto No 2 in F minor, Op 21 door Pogorelich.

Zij kwam de slaapkamer uit en het eerste wat uit haar elegant gevormde lippen kwam was: "ZO HE WAT IS DEZE VOOR KANKERMUZIEK?". Ze liep naar de installatie toe, klikte wat aan op Spotify en riep: "Dit is pas muziek." waarna de kopjes zowat van tafel trilde door de keiharde hardstyle die ze zojuist had opgezet. Het zal je verbazen mijn beste, maar het bleef niet beklijven.
Goed verhaal.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:14:37 #11
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170683170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mijn uberEats koerier is volgens mij echt overleden, de order is gecanceld...

-O-
CEO uitschelden op Twitter vanwege dit ontoelaatbare falen.
pi_170683173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Omdat de plaatselijke wetgeving de anekdote weerspiegelt.
Er is zoveel archaïsche wetgeving die allang niet meer de maatschappelijke verhoudingen weerspiegelen. Je kunt de wet niet gebruiken als een soort van vrijbrief om je onfatsoenlijk te gedragen. Dat is hetzelfde argument als kutvloggers bij de Vomar die roepen "Wat jongen, ik mag hier toch staan en jouw werk filmen!?"

Dat iets mag, wil niet zeggen dat het geaccepteerd is, of geaccepteerd zou moeten worden. Tot voor een paar jaar terug mocht je hier nog je lul in een paard steken. Dat was toen ook niet normaal.
pi_170683190
quote:
Best een goed stift handschrift moet ik zeggen, vlot maar kordaat en duidelijk, vaste hand met veel ervaring.
pi_170683194
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef skysherrif het volgende:
In bepaalde boeken is het overigens enorm normaal dat jonge meisjes van 14 (of jonger) worden uitgehuwelijkt (met oude mannetjes).

Ik stel voor dat we dat boek namen en shamen, want die cultuur moeten we niet normaliseren, wat vind jij mystik.
De islam is ook een geretardeerde religie, dus daar kun je mij niet op inconsistentie betrappen ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:15:35 #16
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683198
quote:
:D

Ik heb eerst drie keer gekeken of ik niet op een satirische website zat.
pi_170683223
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Reya het volgende:

[..]

CEO uitschelden op Twitter vanwege dit ontoelaatbare falen.
Ik heb al contact gezocht met Radar.

Ik wil mijn glasloempia's. :(
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:17:39 #18
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170683235
Naar verluidt had de Duitse keizer Wilhelm II dezelfde hobby. Wellicht zal Trump over een aantal jaar ook asiel in Nederland aanvragen.
pi_170683258
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er is zoveel archaïsche wetgeving die allang niet meer de maatschappelijke verhoudingen weerspiegelen. Je kunt de wet niet gebruiken als een soort van vrijbrief om je onfatsoenlijk te gedragen. Dat is hetzelfde argument als kutvloggers bij de Vomar die roepen "Wat jongen, ik mag hier toch staan en jouw werk filmen!?"

Dat iets mag, wil niet zeggen dat het geaccepteerd is, of geaccepteerd zou moeten worden. Tot voor een paar jaar terug mocht je hier nog je lul in een paard steken. Dat was toen ook niet normaal.
Het is daar legaal en volgens het anekdotisch bewijs wat ik heb is het ook geaccepteerd.

In Nederland is het niet legaal en volgens jouw standpunt als anekdotisch bewijs ook niet geaccepteerd.

Daar kun je dus niks mee. Wetgeving en acceptatie zijn blijkbaar verschillend en zonder verdere argumenten kun je daar weinig uit concluderen. Dan kan je wel nog drie keer herhalen dat jij het niet normaal vindt, maar wat maakt dat uit? Misschien heb je objectief wel gelijk, maar zonder argumenten valt dat niet vast te stellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2017 15:18:56 ]
pi_170683262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Mystikvm het volgende:

In Finland mag het gewoon nog. Niks mis mee, insert Hotdog in hal anekdote.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:19:01 #21
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170683267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Maarrr als de vrouw in dit verhaal de hoger opgeleide was zou het resulteren in huwelijk, vijf kinderen met mohawks en een pitbull.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_170683273
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:17 schreef Reya het volgende:
Naar verluidt had de Duitse keizer Wilhelm II dezelfde hobby. Wellicht zal Trump over een aantal jaar ook asiel in Nederland aanvragen.
Hij gaat trouwen met Amalia.
pi_170683277
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Best een goed stift handschrift moet ik zeggen, vlot maar kordaat en duidelijk, vaste hand met veel ervaring.
Eens.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:19:40 #24
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170683284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hij gaat trouwen met Amalia.
Niet zijn type.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:19:59 #25
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is daar legaal en volgens het anekdotisch bewijs wat ik heb is het ook geaccepteerd.

In Nederland is het niet legaal en volgens jouw standpunt als anekdotisch bewijs ook niet geaccepteerd.

Daar kun je dus niks mee. Wetgeving en acceptatie zijn blijkbaar verschillend en zonder verdere argumenten kun je daar weinig uit concluderen. Dan kan je wel nog drie keer herhalen dat jij het niet normaal vindt, maar wat maakt dat uit? Misschien heb je objectief wel gelijk, maar zonder argumenten valt dat niet vast te stellen.
Het maakt uit omdat ik vrij zeker ben dat maar heel weinig meisjes van 14 het leuk vinden om nagefloten/nageschreeuwd te worden door een volwassen vent.
pi_170683297
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:17 schreef Reya het volgende:
In een stulpje nabij Leandra en Kowloon, dat moet wel goed gaan komen.
pi_170683324
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Het maakt uit omdat ik vrij zeker ben dat maar heel weinig meisjes van 14 het leuk vinden om nagefloten/nageschreeuwd te worden door een volwassen vent.
Als kind vond ik het ook niet leuk om spruitjes te eten.
pi_170683343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Wel als ik het doe, maar ik ben een ware 9,5/10
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:22:07 #29
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170683346
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In een stulpje nabij Leandra en Kowloon, dat moet wel goed gaan komen.
Hij deelt in ieder geval zijn beeld van vrouwen met Kowloon, dus dat kan enkel een succes worden.
pi_170683348
Maar Donald Trump print dus een artikel uit.
Schrijft erop: "ik hoorde dat je boek slecht verkoopt Hihihihihi"
En stuurt dat met de post naar die journalist toe.

...
pi_170683361
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, maar acceptatie is nooit objectief vast te stellen. Dat iets in het ene land wel mag en in het andere niet wijst er op dat het dus grijs gebied is. Je gaat een meter over de grens in Duitsland niet ineens Junge Deutsche Mädel complimenteren met hun ontluikende borsten en in Nederland ineens de brave schoonzoon uithangen. Het lijkt mij dat je gewoon niet zomaar kinderen van 14 op die manier benadert.

Als die kinderen van 14 complimenten over hun voorgevel willen hebben, dan vragen ze er wel om. En dan nog zou ik niet zomaar happen, omdat ik het een beetje viezig vind om dat te doen, ik ben 17 jaar ouder. En ja, dat is mijn mening en ik heb geen onderzoek voorhanden die mijn mening ondersteunt, maar je kunt op je klompen aanvoelen dat óók in een land als Duitsland de meerderheid er niet bij zou staan juichen.
pi_170683365
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Maar Donald Trump print dus een artikel uit.
Schrijft erop: "ik hoorde dat je boek slecht verkoopt Hihihihihi"
En stuurt dat met de post naar die journalist toe.

...
Real life trol.
Je ziet hem het al lachend doen in zijn protserige vergulde kamer.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:23:15 #33
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683368
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Als kind vond ik het ook niet leuk om spruitjes te eten.
Lekkere vergelijking. }:|

Kinderen die van hun ouders groente moeten eten voor hun eigen bestwil vergelijken met kinderen die lastig gevallen worden door volwassen mannen.
pi_170683370
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De islam is ook een geretardeerde religie, dus daar kun je mij niet op inconsistentie betrappen ;)
Maria was anders ook bepaald nog geen 30.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170683410
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maria was anders ook bepaald nog geen 30.
Het christendom is ook een geretardeerde religie, dus daar kun je mij niet op inconsistentie betrappen ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:27:21 #36
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683447
De moeder van koning Henry VII was ook nog maar twaalf of dertien toen ze Henry kreeg. Daar werd trouwens destijds al schande over gesproken. Kindhuwelijken waren best normaal, maar ook toen begrepen ze al dat het gestoord is om met kinderen naar bed te gaan.
pi_170683467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De moeder van koning Henry VII was ook nog maar twaalf of dertien toen ze Henry kreeg. Daar werd trouwens destijds al schande over gesproken. Kindhuwelijken waren best normaal, maar ook toen begrepen ze al dat het gestoord is om met kinderen naar bed te gaan.
Kan jonger.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:29:41 #38
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683508
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, maar acceptatie is nooit objectief vast te stellen. Dat iets in het ene land wel mag en in het andere niet wijst er op dat het dus grijs gebied is. Je gaat een meter over de grens in Duitsland niet ineens Junge Deutsche Mädel complimenteren met hun ontluikende borsten en in Nederland ineens de brave schoonzoon uithangen. Het lijkt mij dat je gewoon niet zomaar kinderen van 14 op die manier benadert.
Dat zou sowieso heel dom zijn, want volgens de Nederlandse wet ben je op dit punt ook strafbaar voor hetgeen je in het buitenland doet, ook al is het volgens de daar geldende wetten legaal.
quote:
Als die kinderen van 14 complimenten over hun voorgevel willen hebben, dan vragen ze er wel om. En dan nog zou ik niet zomaar happen, omdat ik het een beetje viezig vind om dat te doen, ik ben 17 jaar ouder. En ja, dat is mijn mening en ik heb geen onderzoek voorhanden die mijn mening ondersteunt, maar je kunt op je klompen aanvoelen dat óók in een land als Duitsland de meerderheid er niet bij zou staan juichen.
Ja. Maar om dit nou tot #1 prioriteit te maken... Het is in de praktijk toch grotendeels een non-issue.
pi_170683509
quote:
5 jaar en al moeder :')
pi_170683527
quote:
Veel Zuid Amerikanen wel. Al is 10 in de VS wel een populaire leeftijd om aan kinderen te beginnen, zo te zien.
pi_170683529
Een asielzoeker uit Eritrea heeft een celstraf van twaalf jaar gekregen voor poging tot doodslag en het verkrachten van een meisje van 17 uit Kampen. Hij heeft geprobeerd haar te wurgen en te verdrinken. Het OM had elf jaar geëist.
pi_170683542
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zou sowieso heel dom zijn, want volgens de Nederlandse wet ben je op dit punt ook strafbaar voor hetgeen je in het buitenland doet, ook al is het volgens de daar geldende wetten legaal.

[..]

Ja. Maar om dit nou tot #1 prioriteit te maken... Het is in de praktijk toch grotendeels een non-issue.
Natuurlijk is het geen prioriteit, maar de discussie begon met dat het wel moet kunnen. Vind ik niet, zeker vanuit het perspectief van de 14-jarige bezien.
pi_170683567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk is het geen prioriteit, maar de discussie begon met dat het wel moet kunnen. Vind ik niet, zeker vanuit het perspectief van de 14-jarige bezien.
Nee, de discussie begon met de bewering dat het "erg problematisch" is dat er zo nu en dan iemand een opmerking maakt.

Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat het wel moet kunnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2017 15:32:37 ]
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:33:37 #45
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683599
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, de discussie begon met de bewering dat het "erg problematisch" is dat er zo nu en dan iemand een opmerking maakt.

Als kinderen zich daardoor minder veilig voelen in de openbare ruimte of zich anders gaan kleden dan kan je het best problematisch noemen wat mij betreft.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:33:58 #46
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170683610
quote:
De tering die verhalen.

Toch een soort kanker, deze mensen.
pi_170683694
Het is eigenlijk ook maar bizar als je als volwassen man meisjes van een jaar of 14 nog steeds aantrekkelijk zou vinden, laat staan dat je er opmerkingen over gaat maken.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:37:53 #48
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170683695
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

De tering die verhalen.

Ja als je die kolom met 'vaders' afgaat dan wordt je toch wel heel verdrietig. Veel stiefvaders, maar ook broers, huurbazen, neven enzovoort.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:54:19 #49
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170684059
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja als je die kolom met 'vaders' afgaat dan wordt je toch wel heel verdrietig. Veel stiefvaders, maar ook broers, huurbazen, neven enzovoort.
En dan te bedenken dat een aanzienlijk deel van het seksuele geweld wordt aangedaan door vrouwen, waar dus geen zwangerschap uit kan ontstaan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_170684267
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:54 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat een aanzienlijk deel van het seksuele geweld wordt aangedaan door vrouwen, waar dus geen zwangerschap uit kan ontstaan.
Borstvoeding geven is geen seksueel geweld, GS.
pi_170684275
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:31 schreef Igen het volgende:

[..]

OK, dat is waar.

Wat er problematisch aan is, is dat mannen die dat doen blijkbaar het idee hebben dat het moet kunnen, maar vooral dat meisjes al op jonge leeftijd met intimidatie te maken krijgen. De types die niet op hun mondje gevallen zijn redden zich wel, maar er zijn er ook die niet zo sterk in hun schoenen staan. Dat vind ik toch wel problematisch. Of het wereldschokkend problematisch is, weet ik niet. Ik denk het niet. Als het aan mij lag zou ik ook met zoveel mogelijk vrouwen het bed willen delen. Dat is ook een beetje de natuurlijke orde. Mannen willen seks, en veel. Vrouwen zullen daar toch aan moeten wennen. Maar van mannen mag je ook verwachten dat ze een beetje inhibitie hebben en zich weten te gedragen, zodat vrouwen zich niet een stuk neukvlees hoeven te voelen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:05:47 #52
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170684340
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Borstvoeding geven is geen seksueel geweld, GS.
Wel na je 10e, du_ke. Dat is niet normaal.
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:08:23 #53
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170684387
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:05 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wel na je 10e, du_ke. Dat is niet normaal.
Jeugdtrauma gespot.
pi_170684402
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

De tering die verhalen.

Dat kan toch eigenlijk helemaal niet daar deze kinderen nog geen eisprong hebben?
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:12:05 #55
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170684453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat kan toch eigenlijk helemaal niet daar deze kinderen nog geen eisprong hebben?
In zeldzame gevallen gebeurt dat al eerder dan de puberteit, vaak door hormonale afwijkingen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 16:12:40 #56
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170684460
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Individuele afwijkingen.
pi_170684477
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Individuele afwijkingen.
Dus dan zijn dat uitzonderingen waarbij het gebeurd is, om maar te zwijgen dan over die waar het niet bij gebeurd toch?
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:27:58 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_170685949
Gaat het weer over pedofilie in combinatie met abrahamistische godsdiensten?
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:30:16 #59
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_170685999
Shit, mag mijn tentamen niet maken omdat ik afwezig was bij een verplichte werkgroep.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_170686134
Voor de eerste keer sinds tijden enigszins zenuwachtig voor een date. Frappante ervaring.

Zometeen maar gewoon bier erin kloeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2017 17:37:42 ]
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:37:48 #61
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170686139
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Voor de eerste keer sinds tijden enigszins zenuwachtig voor een date. Frappante ervaring.

Kater wegdrinken.
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:38:12 #62
441812 KetchupFTW
pi_170686143
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:37 schreef Friek_ het volgende:

Date met die christenmevrouw?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:41:55 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170686237
quote:

Als het een blijvertje is, dan klikt het vanzelf.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_170686278
quote:

Lekker met een kegel aankomen. Prima binnenkomer.
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:44:11 #65
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170686305
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Lekker met een kegel aankomen. Prima binnenkomer.
Ook wel bekend als de Kaas-strategie.
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:52:37 #66
441812 KetchupFTW
pi_170686460
quote:
Vlaamse onderzoekers brachten kort geleden nieuws waar men al tijden voor vreesde: het doen van een promotie gaat gepaard met een uitzonderlijk groot risico op geestelijke gezondheidsklachten.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20170504
pi_170686532
quote:

Ben je al in 010?
pi_170686537
Ik ga vast in dezelfde kroeg zitten Friek. Ga je mee Tem?
pi_170686550
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:44 schreef Reya het volgende:

[..]

Ook wel bekend als de Kaas-strategie.
En shoarma. Hey maar het ging uiteindelijk wel prima _O_
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:58:08 #70
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170686576
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ben je al in 010?
Nee, vertrek zo. Smintjes gehaald bij de kiosk, condoom in de portemonnee. We zijn er klaar voor.
pi_170686589
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, vertrek zo. Smintjes gehaald bij de kiosk, condoom in de portemonnee. We zijn er klaar voor.
Deze strijder _O_
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:03:14 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170686649
quote:

[..]

Op naar de Reguliersdwars.
pi_170686679
quote:

[..]

GHB niet vergeten?
pi_170686875
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga vast in dezelfde kroeg zitten Friek. Ga je mee Tem?
Goed plan.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:18:18 #76
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170686907
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:30 schreef KetchupFTW het volgende:
Shit, mag mijn tentamen niet maken omdat ik afwezig was bij een verplichte werkgroep.
Heftig. Zwaar leven dit. Hoe houden studenten het vol?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:19:02 #77
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170686918
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:03 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Op naar de Reguliersdwars.
In Rotterdam is dat waarschijnlijk een hele hippe hetero straat.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:21:44 #78
441812 KetchupFTW
pi_170686956
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:18 schreef Ryon het volgende:

[..]

Heftig. Zwaar leven dit. Hoe houden studenten het vol?
Niet. Nu snap ik waarom het academische niets voor jou is.
pi_170686958
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:19 schreef Ryon het volgende:

[..]

In Rotterdam is dat waarschijnlijk een hele hippe hetero straat.
Jullie Witte de Withstraat is wel redelijk matig vergeleken met die van 010. :P
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:22:46 #80
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170686978
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Keihard en terecht punt. Je mag onze witte de withstraat gerust overnemen.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:23:30 #81
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170686989
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:21 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Niet. Nu snap ik waarom het academische niets voor jou is.
Precies. Maar ik kwam wel tijdens verplichte colleges en werkgroepen. Juist dan.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:24:02 #82
441812 KetchupFTW
pi_170686997
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:23 schreef Ryon het volgende:

[..]

Precies. Maar ik kwam wel tijdens verplichte colleges en werkgroepen. Juist dan.
Ik had me verslapen.
pi_170687011
Lekker met dodenherdenking om 20:00 een date hebben.
pi_170687016
Gesprek slaat dan dood.
pi_170687017
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef Ryon het volgende:

[..]

Keihard en terecht punt. Je mag onze witte de withstraat gerust overnemen.
Zullen we elkaars 'Zuid' ook omruilen? :'(
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:25:25 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_170687024
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:24 schreef Tem het volgende:
Elkaar twee minuten stil in de ogen kijken.
pi_170687060
quote:
Lijkt me wel oprecht een tikje plomp.
pi_170687158
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ken alleen die in Den Haag. Niks bijzonders daar.
pi_170687176
quote:
17s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Elkaar twee minuten stil in de ogen kijken.
En denken aan alle slachtoffers.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:32:44 #90
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170687194
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Hopen dat de gedachtenpolitie je niet komt halen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:33:16 #91
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170687205
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:32 schreef Reya het volgende:

[..]

Hopen dat de gedachtenpolitie je niet komt halen.
Inderdaad. Je zal maar per ongeluk aan een dooie vluchteling denken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:33:16 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_170687206
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Aan alle harten die je allebei hebt gebroken.
pi_170687230
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Inderdaad. Je zal maar per ongeluk aan een dooie vluchteling denken.
:D
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:35:07 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170687248
Hoe dan ook, doden herdenken is een Nederlandse hobby, dus hier wordt het gewoon kantelen.
pi_170687252
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Lijkt me wel oprecht een tikje plomp.
Ik bestel alvast een speciaalbiertje. Waar kan ik je aan herkennen? Een roos in je anus?
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:35:40 #96
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170687259
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:30 schreef KetchupFTW het volgende:
Nerd.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:36:10 #97
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170687266
Ik was vandaag in 010 mensen, jaja.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:36:24 #98
346939 Janneke141
pi_170687270
Overigens: volgens RTL wil de VVD het ministerie van Sociale Zaken hebben :D
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:36:50 #99
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170687279
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Halbe Zijlstra, hopelijk.
pi_170687287
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:36 schreef eriksd het volgende:
Ik ook
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:37:47 #101
346939 Janneke141
pi_170687294
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:36 schreef Reya het volgende:

[..]

Halbe Zijlstra, hopelijk.
:Y
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:38:16 #102
66825 Reya
Fier Wallon
pi_170687300
Verder Sander Dekker op OCW _O_
pi_170687309
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik bestel alvast een speciaalbiertje. Waar kan ik je aan herkennen? Een roos in je anus?
Anjer, zonder steel.
pi_170687320
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:36 schreef eriksd het volgende:
Was gezellig trouwens.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:40:57 #105
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170687344
quote:
Kijken of ze d'r waffeltje kan houden. Ik vind het een goede test van Friek.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:43:22 #106
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170687388
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Was gezellig trouwens.
Ja, vond ik ook.
Bis bis bis
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:44:11 #107
441812 KetchupFTW
pi_170687403
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook.
Nerd.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:45:25 #108
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170687427
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:44 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Nerd.
Tsja, niet genoeg om tot de juridische macht te behoren.
Bis bis bis
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:47:09 #109
346939 Janneke141
pi_170687458
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:38 schreef Reya het volgende:
Verder Sander Dekker op OCW _O_
:'(
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:47:37 #110
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170687467
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tsja, niet genoeg om tot de juridische macht te behoren.
Te korte naam.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:49:40 #111
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170687510
quote:
Volgens grootleider Pechtold:

quote:
En D66-fractievoorzitter Alexander Pechtold bestempelde de mediaberichten hierover als onzin. "Ik heb nog nooit zoiets raars gelezen.''
Nog nooit!! En die vent is al behoorlijk oud.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:51:44 #112
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170687552
"Ministerie van Defensie wil zich ook niet meer associëren met GeenStijl"

Als dit waar is, is dat einde oefening Geenstijl. Dat is hun belangrijkste adverteerder.
--
pi_170687556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:51 schreef Ryon het volgende:
Ministerie van Defensie wil zich ook niet meer associëren met GeenStijl

Als dit waar is, is dat einde oefening Geenstijl. Dat is hun belangrijkste adverteerder.
Excellent.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:52:59 #114
346939 Janneke141
pi_170687582
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:49 schreef Ryon het volgende:

[..]

Volgens grootleider Pechtold:

[..]

Nog nooit!! En die vent is al behoorlijk oud.
Onderhandelaars die iets ontkennen over de formatieonderhandelingen. Ik ben nog niet zo oud, maar dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.

Oh, wacht.
pi_170687692
quote:
11s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:51 schreef Ryon het volgende:

Maar hoe groot is de kans dat ze dan gauw ophouden? Ik verwacht nog een hoop zure berichten van een kat in het nauw. Dit gaan dan leuke weken worden.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:58:08 #116
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170687706
quote:

Adverteren zij met belastinggeld? Als dat zo is, dan lijkt het mij dit wel een logische beslissing. Het is dan best wrang voor mensen die slachtoffer worden van het legertje kneuzen van GS, zoals die VK-columniste. Zij betaalt immers ook belasting en dan komt het indirect terecht bij de mensen die haar subject maken van hun verkrachtingsfantasieën.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:59:31 #117
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170687725
quote:
Keihard snijden. Lukraak.
pi_170687734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Adverteren zij met belastinggeld? Als dat zo is, dan lijkt het mij dit wel een logische beslissing. Het is dan best wrang voor mensen die slachtoffer worden van het legertje kneuzen van GS, zoals die VK-journaliste. Zij betaalt immers ook belasting en dan komt het indirect terecht bij de mensen die haar subject maken van hun verkrachtingsfantasieën.
Blijkbaar zijn dat wel de mensen die defensie wil werven, dus zo raar vind ik het niet.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:00:03 #119
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170687735
quote:

Lekker voor ze.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:00:58 #120
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170687749
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn dat wel de mensen die defensie wil werven, dus zo raar vind ik het niet.
Geen enkel probleem, je slaat ze toch allemaal in het gareel en als ze niet willen mogen ze oprotten.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:01:30 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170687754
quote:

[..]

Adverteren zij met belastinggeld? Als dat zo is, dan lijkt het mij dit wel een logische beslissing. Het is dan best wrang voor mensen die slachtoffer worden van het legertje kneuzen van GS, zoals die VK-journaliste. Zij betaalt immers ook belasting en dan komt het indirect terecht bij de mensen die haar subject maken van hun verkrachtingsfantasieën.
Naar mijn weten worden de media uitgaven van Defensie nog steeds betaald met de buit uit Nederlands-Indie en de schadebetaling van de 80-jarige oorlog.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:01:56 #122
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:02:46 #123
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170687780
Ik was op de A13.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:02:55 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_170687782
quote:

Het is dan ook wel een soort open riool geworden die site. Die pure negatieve energie en haat die bij die comments naar boven komt borrelen, allemachtig.
Bis bis bis
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:03:30 #125
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170687794
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar hoe groot is de kans dat ze dan gauw ophouden? Ik verwacht nog een hoop zure berichten van een kat in het nauw. Dit gaan dan leuke weken worden.
Die soep gaat niet zo snel en zo heet gegeten worden. Maar als TMG de stekker eruit trekt is het snel gedaan. En het wordt nu een kostbare bedoening.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:03:35 #126
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170687795
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zodat ze de goede traditie van soldaten die seksistische en racistische opmerkingen maken over hun collega's in stand kunnen houden?
pi_170687813
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Zodat ze de goede traditie van soldaten die seksistische en racistische opmerkingen tegen hun collega's maken in stand kunnen houden?
Dat is iets wat vooral bij vrij simpele mannen voorkomt. Precies de doelgroep van zowel Geenstijl als Defensie.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:05:27 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_170687826
quote:

Mooi, stekker uit dat vunzige haatblog.
pi_170687834
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:03 schreef Ryon het volgende:

[..]

Die soep gaat niet zo snel en zo heet gegeten worden. Maar als TMG de stekker eruit trekt is het snel gedaan. En het wordt nu een kostbare bedoening.
Hier ga ik van genieten.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:06:08 #130
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170687835
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is iets wat vooral bij vrij simpele mannen voorkomt. Precies de doelgroep van zowel Geenstijl als Defensie.
Dan maar wat extra reclame in de blokken tijdens VI.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:07:50 #131
346939 Janneke141
pi_170687875
Wat komt Maxima toch altijd oprecht over als je haar naast Willem ziet.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:09:53 #132
104871 remlof
Europees federalist
pi_170687909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
Als je naast haar staat op het toilet van een club terwijl ze een lijn doet zal dat vast anders zijn.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:10:26 #133
346939 Janneke141
pi_170687920
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Als je naast haar staat op het toilet van een club terwijl ze een lijn doet zal dat vast anders zijn.
Dat is me tot op heden nog nooit overkomen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:10:48 #134
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170687925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
Maxima heeft zo'n mooie gezichtsuitdrukking voor 4 mei en andere verdrietige momenten. Doet ze goed. :Y
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:11:54 #135
104871 remlof
Europees federalist
pi_170687956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat is me tot op heden nog nooit overkomen.
Dan had je maar in de jaren negentig regelmatig uit moeten gaan in New York.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:12:02 #136
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170687959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Maxima heeft zo'n mooie gezichtsuitdrukking voor 4 mei en andere verdrietige momenten. Doet ze goed. :Y
Kwaliteit inderdaad. Kunnen we haar geen baan geven waarin ze nooit meer hoef te werken?
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:13:07 #137
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170687994
quote:
5s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:12 schreef Ryon het volgende:

[..]

Kwaliteit inderdaad. Kunnen we haar geen baan geven waarin ze nooit meer hoef te werken?
Kan ze lekker wegkwijnen, net zoals Claus. :{
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:13:44 #138
346939 Janneke141
pi_170688006
quote:
5s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:12 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee :6
pi_170688070
Max! _O_
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:19:12 #140
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170688115
Donner slaapt.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:22:24 #141
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170688190
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Donner slaapt.
Leugens. Hij ontspande enkel even zijn ogen.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:23:22 #142
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688216
quote:

[..]

Adverteren zij met belastinggeld? Als dat zo is, dan lijkt het mij dit wel een logische beslissing. Het is dan best wrang voor mensen die slachtoffer worden van het legertje kneuzen van GS, zoals die VK-columniste. Zij betaalt immers ook belasting en dan komt het indirect terecht bij de mensen die haar subject maken van hun verkrachtingsfantasieën.
Als we deze logica doorzetten kunnen nog maar weinig mediamensen hun baan houden. Uitstekend.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:23:53 #143
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170688226
quote:
8s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:22 schreef Ryon het volgende:

[..]

Leugens. Hij ontspande enkel even zijn ogen.
Hij schrok al wakker van het valse orgel.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:26:34 #144
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170688282
Het verzet in Limburg.

Sociologen die dingen uitrekenen en daarmee de geschiedenis verneuken :') Het gaat weer helemaal mis.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:30:22 #145
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688367
Als GeenStijl valt, is dan ook Dumpert en DasKapital dood?
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:31:17 #146
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170688398
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:30 schreef GSbrder het volgende:
Dood is een groot woord, en accuraat.
pi_170688432
quote:
Wel mooi dat die slechte Dumpertfilmpjes dan weg zijn.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:33:05 #148
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170688437
Beetje vervelend dat het groepje fanfare mensen door het verhaal van de deskundoloog heen loepen toeteren.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:33:34 #149
346939 Janneke141
pi_170688448
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:33 schreef Ryon het volgende:
Beetje vervelend dat het groepje fanfare mensen door het verhaal van de deskundoloog heen loepen toeteren.
En het was niet eens het bronsgroen eikenhout.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:34:21 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688470
quote:
De Dagelijkse Standaard ook graag, ook zo'n bron van nepnieuws en verraad door Poetinfanboys.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:34:31 #151
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688478
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar ook de goede. Moet ik alles bij vkmag opzoeken.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:35:06 #152
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688490
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:34 schreef remlof het volgende:

[..]

De Dagelijkse Standaard ook graag, ook zo'n bron van nepnieuws en verraad door Poetinfanboys.
Gelukkig blijft 925 dapper weerstand bieden.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:35:12 #153
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170688494
Katholieken waren fervente aanhangers van de bezetter, is de conclusie.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:21 #154
346939 Janneke141
pi_170688528
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat. Maar dat had je zelf ook al bedacht.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:36:26 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688531
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat is zo obscuur dat ik het niet ken.
En dat wil ik graag zo houden.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:37:29 #156
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Daarentegen schijnen Joden juist heel weinig gecollaboreerd te hebben.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:37:39 #157
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170688574
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het ligt wel iets genuanceerder dan dat. Maar dat had je zelf ook al bedacht.
In Soldaat van Oranje zie ik anders geen bisschop naar Engeland varen.
pi_170688576
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is nou juist het enige jammere aan dit hele gebeuren. :P
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:37:49 #159
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170688578
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Terecht. Smerig links clubje. Daar moet Hans van Baalen ook niets van hebben.
--
pi_170688588
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

=jort=quote.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:38:11 #161
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170688589
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Hehe. _O-
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:38:33 #162
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688604
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Terecht. Smerig links clubje. Daar moet Hans van Baalen ook niets van hebben.
Ik vind Joop.nl al te links. En dat als Vara-lid.
pi_170688608
quote:

[..]

site van jort.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:39:58 #164
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688655
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:38 schreef LA_niner het volgende:

[..]

site van jort.
De stiekeme billenmaat van Mark?
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:41:49 #165
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688705
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Katholieken zijn al heel lang niet erg welkom meer in Engeland.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:42:57 #166
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170688736
pi_170688737
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:39 schreef remlof het volgende:

[..]

De stiekeme billenmaat van Mark?
ene die doet alsof ie vrienden met hem is maar meerdere male rug steekt in een actualiteitenprogramma.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:43:36 #168
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:38 schreef LA_niner het volgende:

[..]

=jort=quote.
Zoals het heurt.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:44:09 #169
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688762
quote:

[..]

Wordt ook alleen gelezen door mensen in pak.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:44:41 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688777
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:43 schreef LA_niner het volgende:

[..]

ene die doet alsof ie vrienden met hem is maar meerdere male rug steekt in een actualiteitenprogramma.
Ja, 'm onderin de rug steken, zo doen homo's dat.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:45:19 #171
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688790
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:43 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Echte vrienden kunnen dat van elkaar hebben toch?
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:45:20 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688792
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:44 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wordt ook alleen gelezen door mensen in pak.
Onbetrouwbaar volk dus.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:45:56 #173
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170688810
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Onbetrouwbaar volk dus.
Dat zijn ICT'ers al.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:47:21 #174
104871 remlof
Europees federalist
pi_170688845
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat zijn ICT'ers al.
Die dragen nooit een pak. De echte tenminste.
pi_170688858
Wat is Bijlmer een geweldig gebied, Nelson Mandelaparc is veel ruimer opgezet dan Vondel en veel minder personen, modernere architectuur etc. enige nadeel is bevolking.
pi_170688860
Heb net in Appie als avondeten 400 gram kip en satésaus gekocht. Ga een keertje koken vandaag.
pi_170688883
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vind Joop.nl al te links. En dat als Vara-lid.
'Al'
pi_170688911
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:45 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Echte vrienden kunnen dat van elkaar hebben toch?
Vind je vrienden neerhalen op tv echt normaal?
pi_170688914
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:47 schreef LA_niner het volgende:
Wat is Bijlmer een geweldig gebied, Nelson Mandelaparc is veel ruimer opgezet dan Vondel en veel minder personen, modernere architectuur etc. enige nadeel is bevolking.
Racist
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:50:33 #180
346939 Janneke141
pi_170688947
Deze moet ik toch ieder jaar op 4 mei even beluisteren.

pi_170688981
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Die dragen nooit een pak. De echte tenminste.
andere beroepsgroepen zouden voorbeeld moeten nemen aan hen, inhoud boven vorm.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:52:32 #182
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689008
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:

[..]

'Al'
Je weet hoe remlof is als Hans van Baalen aanhanger. De Dagelijkse Standaard, Joop.nl, Likud.nl en Jalta... Gewoon niet rechts genoeg. Helaas.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:52:46 #183
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689015
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
Heb net in Appie als avondeten 400 gram kip en satésaus gekocht. Ga een keertje koken vandaag.
Kip eerst verhitten he.
pi_170689025
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je weet hoe remlof is als Hans van Baalen aanhanger. De Dagelijkse Standaard, Joop.nl, Likud.nl en Jalta... Gewoon niet rechts genoeg. Helaas.
Whehe
pi_170689037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:49 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Racist
Grap? Ben de minst racistische persoon hier.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:54:16 #186
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689055
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:53 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Ga je opeens interpunctie gebruiken als Kaas- er is?
pi_170689088
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Liqud, die club waar Gidi de woordvoerder van was waarmee ie wederom zijn dubbele agenda aantoonde en Wilders toch op lijst zette?
pi_170689139
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Kip eerst verhitten he.
En de saus ook. En dan samen in een groot bord met enkel een biertje erbij. Bier en vlees, zoals bijna al m'n maaltijden. _O_
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:56:52 #189
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689148
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:51 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Hear, hear.
pi_170689154
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:53 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Citaat van Trump.

Racist.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:57:25 #191
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689168
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:49 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Vind je vrienden neerhalen op tv echt normaal?
Ach, ze hebben wel een dikke huid.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:57:39 #192
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689174
Eberhard bikkelt lekker door.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:58:06 #193
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689190
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:51 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Welnee. De wereld zou een stuk lelijker zijn.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:58:30 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689202
Trein gaat zo stil staan. In een weiland.
pi_170689211
Wie ik om 20:00-20:01 zie posten zal mijn eeuwige toorn vrezen.
pi_170689237
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ga je opeens interpunctie gebruiken als Kaas- er is?
Nee, de grap is er wel een beetje vanaf en T is er toch niet om te trollen.

Mijn beheersing van de Nederlandse taal is serieus bovengemiddeld goed en dat voor een allochtoon die niet in Nederland is opgegroeid en derhalve Nederlands als tweede taal heeft.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:59:25 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689238
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Dat kan niet.
pi_170689275
Dit heeft Danny wel netjes geregeld
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:03:08 #199
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170689291
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:58 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb keihard op mijn balkon 'ALLE DUITSERS ZIJN HOMO' lopen blerren op de melodie van The White Stripes. Na afloop van die 2 minuten kreeg ik applaus vanuit de hele buurt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:03:24 #200
137949 Disana
pi_170689299
Ik kijk als vanouds altijd naar de Waalsdorpervlakte. Zijn er hier nog meer mensen die dat doen?
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:03:58 #201
346939 Janneke141
pi_170689320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:03 schreef Disana het volgende:
Ik kijk als vanouds altijd naar de Waalsdorpervlakte. Zijn er hier nog meer mensen die dat doen?
:Y
pi_170689328
Komt er weer zo'n dichthomoscholier.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:04:21 #203
137949 Disana
pi_170689342
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Oh dat is wel een goede zaak.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:04:45 #205
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689360
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:04:53 #206
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689368
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef Kaas- het volgende:
Komt er weer zo'n dichthomoscholier.
Jarenlang heb ik pogingen gedaan de eer te winnen om daar te kunnen staan.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:05:15 #207
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689382
Kinderen in de trein met een babyboomer. Minst stille dodenherdenking ooit.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:05:44 #208
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689407
quote:
Goed dat je de gemeente/vlag.JPG van de krimpenaandenijssel hebt gevonden.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:05:45 #209
346939 Janneke141
pi_170689408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef GSbrder het volgende:
Had je maar in de stiltecoupe moeten gaan zitten.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:05:49 #210
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689414
Redelijke scheiding in z'n kapsel.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:05:55 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:03 schreef Disana het volgende:
Ik niet, ik kijk liever naar de publieke omroep.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:05:58 #212
137949 Disana
pi_170689419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef GSbrder het volgende:
Waren ze om 20 uur ook niet stil?
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:06:20 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Had je maar in de stiltecoupe moeten gaan zitten.
Daar zat ik.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:06:44 #214
137949 Disana
pi_170689445
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik niet, ik kijk liever naar de publieke omroep.
De publieke omroep doet helaas de oude stilteplaats niet.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:06:52 #215
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689450
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Waren ze om 20 uur ook niet stil?
Zeker niet. Oma vond ze nog te jong om dodenherdenking te begrijpen, dus greep niet in.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:07:08 #216
137949 Disana
pi_170689464
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:06 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zeker niet. Oma vond ze nog te jong om dodenherdenking te begrijpen, dus greep niet in.
Wat een hufters.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:07:41 #217
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_170689483
quote:

[..]

Wat een kutwijf, lekker boeiend of die kinderen dat begrijpen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:07:55 #218
346939 Janneke141
pi_170689491
quote:

[..]

Triest.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:07:59 #219
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689495
quote:

[..]

Terecht. De komende generatie moeten wij met fluwelen handschoentjes aanpakken. De millenials zijn te hard aangepakt en zie wat dat gekweekt heeft.
--
pi_170689496
quote:

[..]

wat begrijpen? :')

Gewoon bek dicht toch
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:08:05 #221
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een hufters.
Typisch wel. Zal toch een uitstervende traditie zijn.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:08:10 #222
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689499
quote:

[..]

Had ze een NSB-armband?
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:08:37 #223
346939 Janneke141
pi_170689512
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat, respect?
pi_170689515
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Lijkt me meer iets voor Pokkelmans, Koos of Friek.
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:08:55 #225
137949 Disana
pi_170689519
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel, maar voorlopig zijn er nog kinderen van oorlogsslachtoffers in leven.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:09:16 #226
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689532
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:07 schreef Ryon het volgende:

[..]

Terecht. De komende generatie moeten wij met fluwelen handschoentjes aanpakken. De millenials zijn te hard aangepakt en zie wat dat gekweekt heeft.
Goed punt. Ik was geleerd stil te zijn en zit daarom zwijgzaam op m'n zolderkamer.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:09:25 #227
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689541
Kinderen die op 4 mei tussen 20:00 en 20:02 niet stil zijn mag je toch gewoon doodschoppen?
pi_170689550
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
Kinderen die op 4 mei tussen 20:00 en 20:02 niet stil zijn mag je toch gewoon doodschoppen?
:')
pi_170689565
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Citaat van Trump.

Racist.
Zonder grap, gaat me niet om hun achtergrond.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:10:12 #230
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wat, respect?
Luisteren.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:10:16 #231
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689575
quote:
Vaak kom je er met een boete vanaf.
pi_170689577
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb daar gestaan :P, was in '98. Maar niet als 16 jarige die denkt te weten wat leven is en daar graag over wil vertellen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:10:24 #233
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689581
quote:
--
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2017 @ 20:10:26 #234
137949 Disana
pi_170689583
Ik zie op de Waalsdorpervlakte hele jonge kinderen meelopen. Het kan dus wel.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:10:29 #235
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689585
quote:
Denk het niet, maar ik ben geen jurist.
pi_170689601
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Welnee. De wereld zou een stuk lelijker zijn.
En efficiënter.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:11:04 #237
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689606
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb daar gestaan :P, was in '98. Maar niet als 16 jarige die denkt te weten wat leven is en daar graag over wil vertellen.
Oh, ze laten gewoon iedereen daar staan dus.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:11:09 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef Tem het volgende:

[..]

:')
Ok, alleen boven de zes jaar dan.
pi_170689613
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:09 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Zonder grap, gaat me niet om hun achtergrond.
Dit gelooft niemand, Wilders.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:11:18 #240
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689618
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef LA_niner het volgende:

[..]

En efficiënter.
Wat is er efficiënt aan een drakenshirt en teenslippers?
pi_170689621
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef Ryon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goeie onderkin, zeker een VVD'er?
pi_170689622
Reizen met de trein op 4 mei om 20:00 vind ik sowieso respectloos.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:11:54 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689636
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef Ryon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Probeer je Van Balen aan mij te koppelen ofzo?
pi_170689639
Ik zit me om acht uur traditiegetrouw wel te ergeren aan optrekkende motoren en spelende kinderen die ik dan buiten hoor. :P
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:11:57 #245
346939 Janneke141
pi_170689641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef Disana het volgende:
Natuurlijk.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:12:23 #246
459912 FlippingCoin
pi_170689657
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef Disana het volgende:
Tuurlijk, je hoeft ze niet gelijk in groot detail uit te leggen hoe de gaskamers werken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:12:50 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:11 schreef Tem het volgende:
Reizen met de trein op 4 mei om 20:00 vind ik sowieso respectloos.
Het was dat of werken.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:12:51 #248
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689679
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit me om acht uur traditiegetrouw wel te ergeren aan optrekkende motoren en spelende kinderen die ik dan buiten hoor. :P
Tja. Ik zal me maar niet uitlaten over de demografie van Rotterdam. Het was hier wel echt stil. Behalve wat kutvogels.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:13:17 #249
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Tuurlijk, je hoeft ze niet gelijk in groot detail uit te leggen hoe de gaskamers werken.
Dat kan spelenderwijs.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:13:47 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689707
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Uitleggen dat ze twee minuten stil moeten zijn lijkt me in eerste instantie voldoende.
pi_170689716
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Tja. Ik zal me maar niet uitlaten over de demografie van Rotterdam. Het was hier wel echt stil. Behalve wat kutvogels.
;(
pi_170689719
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het was dat of werken.
Lekker met de trein naar een werkkamp. Man man man, het wordt steeds erger.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:14:02 #253
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689722
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Probeer je Van Balen aan mij te koppelen ofzo?
Je maakt dat niet moeilijk.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:14:14 #254
459912 FlippingCoin
pi_170689729
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Uitleggen dat ze twee minuten stil moeten zijn lijkt me in eerste instantie voldoende.
Ja precies.
pi_170689737
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Was hier ook stil. Is maar net welke buurt je woont.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:14:37 #256
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689740
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Sietse Wijnsma? U bent het? Dan ben je nu opgedroogd als bebaarde pro-EU D66'er.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:14:46 #257
104871 remlof
Europees federalist
pi_170689746
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je maakt dat niet moeilijk.
Ik ga je steeds raarder vinden.
pi_170689756
Wat was vandaag eigenlijk de LuckyTV in DWDD? Hebben ze nog wat met mijn tip gedaan?
pi_170689762
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef Ryon het volgende:

[..]

Sietse Wijnsma? U bent het? Dan ben je nu opgedroogd als bebaarde pro-EU D66'er.
Nee, met de scouting, ook een krans leggen :P
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:16:02 #260
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689792
quote:
13s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:13 schreef Tem het volgende:

[..]

Lekker met de trein naar een werkkamp. Man man man, het wordt steeds erger.
Vroeger deed ik het lijden van Jezus na in het Bijbels openluchtmuseum op Heilig Landstichting met Pasen. Zelfde verhaal.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:16:14 #261
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689800
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, met de scouting, ook een krans leggen :P
Wel balen dat je Max niet van dichtbij kon aanschouwen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:16:14 #262
346939 Janneke141
pi_170689801
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
Wat was vandaag eigenlijk de LuckyTV in DWDD? Hebben ze nog wat met mijn tip gedaan?
De Wereld draaide niet Door vandaag. Want 4 mei.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:16:26 #263
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689812
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:14 schreef Tem het volgende:

[..]

Was hier ook stil. Is maar net welke buurt je woont.
Zal het zondag stil zijn in Kralingen?
pi_170689816
Ik zag wel Willy_1967 met een schuin oog kijken dat er een Guido daar een gedicht aan het oplezen was.
pi_170689828
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Wel balen dat je Max niet van dichtbij kon aanschouwen.
Idd. Balen.
pi_170689832
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:11 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dit gelooft niemand, Wilders.
Weet dat 't een grap is maar, PVV is tweede partij onder Antillianen en Wilders heeft niets tegen hen want geen moslim of tweede nationaliteit.
pi_170689840
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zal het zondag stil zijn in Kralingen?
Woon ik niet.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:17:35 #268
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170689860
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:17 schreef Tem het volgende:

[..]

Woon ik niet.
Bofkont.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:18:33 #269
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170689890
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:16 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Weet dat 't een grap is maar, PVV is tweede partij onder Antillianen en Wilders heeft niets tegen hen want geen moslim of tweede nationaliteit.
https://www.eerstekamer.n(...)atiefvoorstel_bosman

Holy shit echt? De PVV was de enige partij die de Wet Bosman steunde. Waarom denk je dat ze dat deden?
--
pi_170689919
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat is er efficiënt aan een drakenshirt en teenslippers?
Ze doen het zelfde werk in minder tijd omdat ze zich niet bezighouden met randzaken.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:19:28 #271
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170689922
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:18 schreef Ryon het volgende:

[..]

Holy shit echt? De PVV was de enige partij die de Wet Bosman steunde. Waarom denk je dat ze dat deden?
Iets met islam en christendom.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:22:16 #272
104871 remlof
Europees federalist
pi_170690025
Oh ik ben vandaag trouwens precies twee jaar gestopt met roken.
pi_170690076
quote:
6s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:22 schreef remlof het volgende:
Nice. M'n schoonvader claimt vanavond om 00:00 uur ook te zullen stoppen, omdat ze vanmiddag allerlei shit bij hem vonden in het ziekenhuis. Ben benieuwd.
pi_170690137
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:18 schreef Ryon het volgende:

[..]

quote:
reismogelijkheden naar Nederland blijven mogelijk, maar wanneer Nederlanders van Aruba, Curaçao dan wel Sint Maarten langer dan 6 maanden in Nederland verblijven, dan zijn zij verplicht zich in te schrijven bij de gemeente.
Dat is alleen mogelijk wanneer zij voldoen aan de volgende criteria:
-
het voldoende beheersen van de Nederlandse taal;
-
het hebben van aantoonbare middelen van bestaan in Nederland;
-
het hebben van een startkwalificatie die aansluit bij de Nederlandse arbeidsmarkt;
-
in het verleden niet in aanraking zijn geweest met justitie;
-
geen gevaar zijn voor de openbare orde, de publieke rust of veiligheid, de goede zeden of het algemeen belang;
-
in het bezit zijn van een bewijs van uitschrijving uit het bevolkingsregister van één van de eilanden.
Er is geen sprake van het beperken van de toegang tot Nederland van mensen van Aruba, Curaçao en Sint Maarten, of van uitzetting van degenen die niet aan de criteria voldoen. Voor studenten van de voormalige Antillen blijft de mogelijkheid aanwezig om in Nederland te studeren.
Is weinig racistisch aan toch? Hele redelijke eisen om verblijf van Antillianen in Nederland aangenamer te maken voor zowel Nederlanders als Antillianen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:25:43 #275
441812 KetchupFTW
pi_170690150
Ik verveel me. Wat te doen?
pi_170690170
quote:
Heel goed.
pi_170690180
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:25 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik verveel me. Wat te doen?
Uitloggen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:26:35 #278
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_170690181
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:19 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Ze doen het zelfde werk in minder tijd omdat ze zich niet bezighouden met randzaken.
Leuk als je uurtje factuurtje werkt. Maar dan is je werk niet echt schaalbaar.
pi_170690187
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nice. M'n schoonvader claimt vanavond om 00:00 uur ook te zullen stoppen, omdat ze vanmiddag allerlei shit bij hem vonden in het ziekenhuis. Ben benieuwd.
Hebben ze tegenwoordig ook al detectiepoortjes in het ziekenhuis? Die Marokkanen toch.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:27:20 #280
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170690209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:25 schreef LA_niner het volgende:

[..]

[..]

Is weinig racistisch aan toch? Hele redelijke eisen om verblijf van Antillianen in Nederland aangenamer te maken voor zowel Nederlanders als Antillianen.
Ja, behalve dan het gegeven dat zij allemaal Nederlander zijn, want onderdeel van ons Koninkrijk Je voert daarmee een A en B Nederlanderschap in.

Goh? Welke partij zou daar ook wel mogelijkheden voor zien?
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:27:41 #281
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170690222
Nu komen de koters weer.
--
pi_170690226
quote:
Goed bezig.
Je bent toch niet gaan vapen dan he? Dat doen vrienden van me tegenwoordig sinds ze gestopt zijn met peuken :')
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:28:14 #283
104871 remlof
Europees federalist
pi_170690239
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Volgens mij kan je beter stoppen voordat ze allerlei shit bij je vinden.
pi_170690243
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed bezig.
Je bent toch niet gaan vapen dan he? Dat doen vrienden van me tegenwoordig sinds ze gestopt zijn met peuken :')
Dan ben je echt een homo.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:28:20 #285
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170690244
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef Ryon het volgende:
Nu komen de koters weer.
Arme kinderen moeten een paar seconden hun smartfoon missen.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:28:53 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_170690266
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goed bezig.
Nee, niets meer. Alleen heel af en toe een jointje.
pi_170690268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:28 schreef Tem het volgende:

[..]

Dan ben je echt een homo.
Het is behoorlijk gay ja.
pi_170690279
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:26 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Leuk als je uurtje factuurtje werkt. Maar dan is je werk niet echt schaalbaar.
Is toch juist voordelig bij vast bedrag-contracten? Je hoeft je personeel dan minder te betalen voor zelfde werk en krijgt evenveel van de cliënt?

Wat bedoel je met tweede zin?
pi_170690295
quote:
7s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, niets meer. Alleen heel af en toe een jointje.
Af en toe een joint of sigaar moet kunnen. En tijdens het stappen rook ik helaas wat sigaretten. Verder lekker afblijven.
pi_170690342
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Volgens mij kan je beter stoppen voordat ze allerlei shit bij je vinden.
Maar dan weet je niet waar de grens ligt.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:31:11 #291
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170690345
Aw, daar gaat Oboemercare.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:32:35 #292
346939 Janneke141
pi_170690392
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Make America sick again!
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:33:33 #293
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170690416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Make America sick again!
Gelukkig was daar toch al geen verandering in gekomen.
pi_170690419
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, behalve dan het gegeven dat zij allemaal Nederlander zijn, want onderdeel van ons Koninkrijk Je voert daarmee een A en B Nederlanderschap in.

Goh? Welke partij zou daar ook wel mogelijkheden voor zien?
Op papier wellicht, in praktijk verschillen Antillianen en Nederlanders op allerlei punten, cultuur, taal, eten, etc. of vind je van niet?

Verder eens met je achterliggende punt, PVV heeft wellicht toch iets tegen Antillianen maar wel minder.
pi_170690435
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Stelletje machtsgeile mongolen daar :')
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:35:31 #296
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170690482
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:33 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Op papier wellicht, in praktijk verschillen Antillianen en Nederlanders op allerlei punten, cultuur, taal, eten, etc. of vind je van niet?

Verder eens met je achterliggende punt, PVV heeft wellicht toch iets tegen Antillianen maar wel minder.
In de praktijk verschilt iedereen buiten Amsterdam op allerlei punten, cultureel, taal eten etc. of vind je van niet?

Daarom: iedereen buiten Amsterdam is gewoon een B-Nederlander.
--
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:37:48 #297
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_170690532
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

In de praktijk verschilt iedereen buiten Amsterdam op allerlei punten, cultureel, taal eten etc. of vind je van niet?

Daarom: iedereen buiten Amsterdam is gewoon een B-Nederlander.
Ik ben een J-Nederlander.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:38:47 #298
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170690557
quote:
2s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ik ben een J-Nederlander.
Helaas. We hebben al 3J's. Dat is wel genoeg.
--
pi_170690579
Amsterdamse 'cultuur' :')
pi_170690591
quote:
15s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:38 schreef Ryon het volgende:

[..]

Helaas. We hebben al 3J's. Dat is wel genoeg.
John, japie en...?
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:40:28 #301
346939 Janneke141
pi_170690618
quote:
5s.gif Op donderdag 4 mei 2017 20:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

John, japie en...?
:X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')