Volgens mij klinkt het beter dan de eerste repetitie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Jurk kut, vocals in het begin erg matig al vind ik het einde dan wel weer tof. Ik hoop nog steeds dat dit er op beeld beter vanaf komt, maar godverkut hier hadden ze zoveel meer mee kunnen doen
Klopt het nou dat deze filmpjes de echte camerabeelden zijn, zoals het op tv te zien gaat zijn?quote:
Ja, dat doen ze voor de eerste keer dit jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt het nou dat deze filmpjes de echte camerabeelden zijn, zoals het op tv te zien gaat zijn?
Hm, ik hoorde het gister al, maar was nog niet zeker of het zou gaan gebeuren. Thanks.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze voor de eerste keer dit jaar.
Ja... ik vind het ook geen leuke ontwikkeling. De verassing is er volgende week zo wel een beetje afquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:13 schreef Em31 het volgende:
Vind die exclusieve beelden eigenlijk zonde.
Ja inderdaad! Ik ga Belgi en Nederland nog kijken zodat de rest een verrassing blijft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja... ik vind het ook geen leuke ontwikkeling. De verassing is er volgende week zo wel een beetje af
helaas heb ik geen zelfdiscipline!!quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik ga Belgi en Nederland nog kijken zodat de rest een verrassing blijft.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
helaas heb ik geen zelfdiscipline!!![]()
Ik ook niet... Helemaal mijn eigen schuld uiteraard, maar ik kan het gewoon niet laten om die filmpjes te bekijken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
guilty as well.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Geen idee of het ook echt gaat lukken, zal er vast nog wel een paar aanklikken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
hier word ik niet heel vrolijk van... Terwijl het een van mijn favorieten wasquote:
Kon het ook niet laten om te kijken, maar ga toch proberen de andere landen aan me voorbij te laten gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
ja, het is of zwart of wit dit jaar. Bijna heel de tweede halve finale is zwart gekleed volgens mij. Zwitserland springt er in ieder geval duidelijk uitquote:
Ik moet bij Zwitserland nu meteen denken aan die Pino foto die ergens hier op Fok! werd geplaatst. Kom ik niet meer vanaf.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:40 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
ja, het is of zwart of wit dit jaar. Bijna heel de tweede halve finale is zwart gekleed volgens mij. Zwitserland springt er in ieder geval duidelijk uit
Het lied vind ik al geen topper, de achtergrond is nog veel minder. Ik vind het zelfs lelijk. Dat ze daar zelf mee hebben ingestemd.... Wat een verschil met vorig jaar.quote:
Dit is toch wel erg triest voor haar. Ze lijkt hier echt helemaal niet op haar gemak, en zet vals in.quote:
Oh jee...quote:
Dit wordt met de dag slechter heb ik het gevoel. De studioversie is op zich nog wel catchy, maar dit is ronduit vals.quote:
Hij is te druk met zijn staartquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:22 schreef libranl het volgende:
Die gast van Montenegro klinkt zo ontzettend vals nu...... Niet om aan te horen.
De filmpjes van Wiwibloggs zijn niet de uiteindelijke camerabeelden, dus als het je daar om te doen is, kun je ze wel kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, ik kan de filmpjes natuurlijk in een nieuw tabblad openen. Dan hoor ik wel hoe het klinkt, maar zie ik toch de beelden niet.
Oh, dat is ook wel een goeie dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De filmpjes van Wiwibloggs zijn niet de uiteindelijke camerabeelden, dus als het je daar om te doen is, kun je ze wel kijken.
bizar eigenlijk dat ze bij de bookies nog in de top 10 staat... Want dat gaat het sowieso niet worden op basis van deze beelden (hoe jammer ik het ook vind!)quote:
Ik vraag me nu serieus af of dit berhaupt nog wel kwalificeert.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
bizar eigenlijk dat ze bij de bookies nog in de top 10 staat... Want dat gaat het sowieso niet worden op basis van deze beelden (hoe jammer ik het ook vind!)
Ze is inmiddels gezakt naar een 9e plek voor semi 1. Het zal er inderdaad om spannenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af of dit berhaupt nog wel kwalificeert.
Kwalificatie odd is ook stuk gestegen net..quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:34 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gezakt naar een 9e plek voor semi 1. Het zal er inderdaad om spannen
In die contreien is het niet makkelijk om voor je geaardheid uit te komen, maar ik neem aan dat er niemand in Montenegro geloofd dat deze man hetero is?quote:
Hoewel het persoonlijk niet mijn ding is zie ik dit wel samen met Portugal en Zweden in de top 3 eindigen in deze halve finalequote:
nondeknetter wat slecht.quote:
Om de een of andere reden las ik: 'Luisa heeft tock ook prachtige benen hoor'... dusquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef ijs_beer het volgende:
Luisa kan het toch ook prachtig brengen hoor.
Nexum. Maar die kan gelukkig niet meestemmen in deze semiquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Albanie gaat trouwen
Volgens mij hebben zowel Georgie als Albanie last van elkaar in deze volgorde, je weet na 6 minuten al niet meer wie wie is, laat staan na 18 deelnemers. Ik vraag me echt af wie hier zijn televote voor geeft, behalve de Albanese diaspora.
Ik zit op werk en kon net niet kijken. Maar ik denk dat Salvador dan in het zwart gaat volgende week gezien haar outfit nu.quote:
Misschien zingt ze het volgende week ook nog wel live... ik krijg steeds meer het gevoel dat we Salvador helemaal niet in Kiev gaan zienquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op werk en kon net niet kijken. Maar ik denk dat Salvador dan in het zwart gaat volgende week gezien haar outfit nu.
Wat doet zij het toch ook goed
Ik ook...quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien zingt ze het volgende week ook nog wel live... ik krijg steeds meer het gevoel dat we Salvador helemaal niet in Kiev gaan zien
Dit dacht ik ook. Volgens mij is dit al afgesproken. Ik vind het haar trouwens goed doen. Denk dat ik haar liever hoor (qua stemgeluid)quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien zingt ze het volgende week ook nog wel live... ik krijg steeds meer het gevoel dat we Salvador helemaal niet in Kiev gaan zien
Ik ben er ook bang voor inderdaad. Maar met zijn zus knalt Portugal ook wel de top 3 binnen hoor!quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
![]()
Maar dat wil ik echt echt echt niet. Hij is de magie.
Maar ben zo bang dat hij bv niet mag vliegen.
Klopt, er staat nu pers, maar straks staat daar natuurlijk publiekquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:24 schreef libranl het volgende:
Voor de fijnproevers
Ik denk trouwens niet dat dit al de echte definitieve beelden zijn, maar gewoon wat aan elkaar gemonteerde camerabeelden van de repetities. Er is namelijk ook een shot van de pers tussendoor.
Klopt, zou inderdaad kunnen dat er een shot van het publiek in beeld komtquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:58 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Klopt, er staat nu pers, maar straks staat daar natuurlijk publiek
Die visuals..quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde toen ik de video keek...quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
![]()
Maar dat wil ik echt echt echt niet. Hij is de magie.
Maar ben zo bang dat hij bv niet mag vliegen.
Dit doet me gewoon elke keer denken aan dat nummer van Eva Simons en waarschijnlijk zon 10 andere nummers..quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit klinkt ook niet best, en die kitsch-performance is er een zoals we wel vaker van Griekenland hebben gezien
Nummer ben ik leuker gaan vinden, maar stiekem hoop ik dat ze opnieuw de finale missenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit klinkt ook niet best, en die kitsch-performance is er een zoals we wel vaker van Griekenland hebben gezien
Ik snap werkelijk waar geen fuck van die staging, wat voor paddo's moet je geslikt hebben om een schoolbord, een huishoudtrap en een paardenhoofd in je optreden te verwerkenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:32 schreef Momo... het volgende:
Valt wel op zo, ik vind het ook een goed nummer
Beetje wannabe kunstzinnig proberen te doen denk ik. Vind het overigens ook geen sympathiek ogende dame brrrrquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar geen fuck van die staging, wat voor paddo's moet je geslikt hebben om een schoolbord, een huishoudtrap en een paardenhoofd in je optreden te verwerken
Ze vond haar leraar een paardenlul en zou hem het liefst van de trap flikkeren...zingendquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef Eightyone het volgende:
Het heeft vast een hele diepe betekenis.
Het is natuurlijk een marketing stunt: https://littlegiantladders.com/ladder/darkhorse/quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef Eightyone het volgende:
Het heeft vast een hele diepe betekenis.
De persmomenten zijn zon 2 uur na het optreden dacht ik..quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig hier of er ook weer persmomenten zijn vandaag van degenen die repeteren? Want ik neem aan als Salvador niet komt dat ze dat dan vandaag zegt, daarna is er geen persmomenten meer tot ie komt en neem aan dat ze dat nu dan wel weten?
Ook al zouden er geen persmomenten gepland staan, als er zo'n beslissing genomen zou worden zal er echt wel een persmoment worden ingelast.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:57 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig hier of er ook weer persmomenten zijn vandaag van degenen die repeteren? Want ik neem aan als Salvador niet komt dat ze dat dan vandaag zegt, daarna is er geen persmomenten meer tot ie komt en neem aan dat ze dat nu dan wel weten?
Maar dat zouden ze nu dan toch wel weten, 2 dagen voor vertrek? Of ben ik nu te hoopvol?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook al zouden er geen persmomenten gepland staan, als er zo'n beslissing genomen zou worden zal er echt wel een persmoment worden ingelast.
Het zou natuurlijk kunnen dat de EBU op de hoogte is van de mogelijkheid dat hij niet komt, maar dat ze wachten en last minute de definitieve beslissing nemen. Dan ga je het niet al twee dagen van tevoren aankondigen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat zouden ze nu dan toch wel weten, 2 dagen voor vertrek? Of ben ik nu te hoopvol?
Nouja hij is recentelijk geopereerd aan 2 hernia's en draagt een soort kastje voor zijn hartproblemen, het is niet zomaar iets.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Childofthe90s het volgende:
Waarom zou hij niet komen, vanwege die gezondheidsproblemen?
Vliegen met serieuze hartproblemen, vraag me af of er een airline is die hem mee wil nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Childofthe90s het volgende:
Waarom zou hij niet komen, vanwege die gezondheidsproblemen?
Die hernia's geloof ik eigenlijk niet meer. Denk dat dat van begin af een ding is geweest voor hem om niet te hoeven zeggen dat het iets met z'n hart was. Dat ie daarmee de wijde kleding trachtte te verklaren zonder meer te hoeven zeggen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nouja hij is recentelijk geopereerd aan 2 hernia's en draagt een soort kastje voor zijn hartproblemen, het is niet zomaar iets.
Maar is dat dan zoveel erger geworden de afgelopen maanden, want je zou zeggen dat hij toch wist dat bij het meedoen aan het Songfestival ook een vlucht naar Kiev hoort.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nouja hij is recentelijk geopereerd aan 2 hernia's en draagt een soort kastje voor zijn hartproblemen, het is niet zomaar iets.
Ja daarom. Hij komt gewoon hoor. Het moet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Maar is dat dan zoveel erger geworden de afgelopen maanden, want je zou zeggen dat hij toch wist dat bij het meedoen aan het Songfestival ook een vlucht naar Kiev hoort.
Misschien gokte die op een verplaatsing naar Lissabon na de Rusland-relquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarom. Hij komt gewoon hoor. Het moet.
Die langere noot. oef.quote:
Die zit er aardig naast koekoek. Zit gewoon 1-2 noten ONDER de toon koekoekquote:
Ik geloof niet dat de mensen echt onder de indruk waren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik loop achter door werk maar Belgi ging een stuk beter vandaag begreep ik h?
Wat is dat toch met al die heerlijke dames hequote:
Ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die heerlijke dames heMatige zangeres, doet een act met haar stem. Nummer is mwa mwa.
Ik kan het mis hebben hoor, maar ik heb zomaar het idee dat de Montenegrijn wel eens een poeperdje heeft aangeraakt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In die contreien is het niet makkelijk om voor je geaardheid uit te komen, maar ik neem aan dat er niemand in Montenegro geloofd dat deze man hetero is?
Zelfs Geer en Goor zouden zeggen, doe maar een tandje minder
Zou die ook een huigje hebben aangeraakt?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:11 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor, maar ik heb zomaar het idee dat de Montenegrijn wel eens een poeperdje heeft aangeraakt.
Stiekem toch wel leuk. Lekker vrolijk.quote:
Dit is helemaal niet onaardig. Het zou me niet verbazen als Cyprus toch nog vanuit deze sterkere semi naar de finale gaat. Zeker ook omdat het na IJsland en Tsjechi komt, wat waarschijnlijk de onderste 2 in de uitslag worden, springt het er goed uit.quote:
Heeft hij nu geen last van zijn wiebelende pootje, zoals bij de eerste repetitie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet onaardig. Het zou me niet verbazen als Cyprus toch nog vanuit deze sterkere semi naar de finale gaat. Zeker ook omdat het na IJsland en Tsjechi komt, wat waarschijnlijk de onderste 2 in de uitslag worden, springt het er goed uit.
Wtf.quote:
Ik had veel meer van verwacht, liedje slaat dood zo. Jammer.quote:
Volgens mij morgenochtend pas als eerste. Na Roemeni komt vandaag de big 5 en Oekrane als ik het goed heb?quote:
De Big Five moet sowieso wegquote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:42 schreef Greys het volgende:
Vandaag nog steeds geen big five dus?Jemig...
Jawel vanmiddag!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:42 schreef Greys het volgende:
Vanmiddag toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:42 schreef Greys het volgende:
van het podium geschopt worden.quote:
Ik schop mee.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
van het podium geschopt worden.![]()
Ik zag geen punt, dus ik dacht "ik maak de zin maar even af".![]()
Ik moest hier heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nog geen gorilla, maar alvast even oefenen.![]()
[ afbeelding ]
Ahhhhhh waarschijnlijk had ik een schedule van een Nederlandse website te pakkenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee hoor, 10 uur lokale tijd, dus hier 9 uur
Ik ook, er zit zelfs een kans in, als ik dit zo zie, dat ik ga televoten voor Oostenrijkquote:
Daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden... Stem gewoon altijd wat ik het tofste vind.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:26 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Ik ook, er zit zelfs een kans in, als ik dit zo zie, dat ik ga televoten voor Oostenrijk![]()
Ik weet het jongens, het is eigenlijk slimmer voor NL om te televoten op een zekerheidje, maar ik ben zo'n eentje die daar van afwijkt![]()
Ik vind de Armeense inzendingen meestal prima om te horen of te zien.quote:
Vond het juist heel erg goed klinkenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:01 schreef Unites het volgende:
Oostenrijk klonk wel een beetje vals. Ergens doet hij me denken aan Ryan Reynolds zo van 'n afstandje
Hmm ik dacht 1 concurrent minder..quote:
Dat dacht ik ook, zeker als ze het zo zingt... klinkt niet lekker, of er is in dat fragment iets mis met het geluid.quote:
quote:EBU have refused the requests of TVR to have confetti blasting out of them due to clean up time. Also refused were two fire cannons. Due to this, the camera shot at the end of the song is wide, which does not really suit in this occasion. I can understand the frustration of the TV station in this case since that visual would have helped them a lot
En zit tussen bijna dezelfde liedjes.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:07 schreef blackswangreen het volgende:
Oostenrijk is inderdaad erg televote-vriendelijk. Lekker radioliedje, spontane gozer, niet al te vals.
quote:Keep in mind this is the "technical" stream. This is the "video rehearsal" so the main decisions about camera angles will be made after this rehearsal. Delegations will be ordered variants from all the available cameras and it's up to them what they choose.
Die kanonnen waren ook veel te gevaarlijk, een keer te hard afzetten, niet goed kunnen remmen en dat gevaarte dondert zo het podium af a la Jim OrkestBakkum http://www.nu.nl/achterkl(...)-musical-grease.htmlquote:
Vraag me af of dit dezelfde beelden zijn als die ze laten zien in het perscentrum of ook weer andere beelden. Beetje vaag.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:12 schreef grazz het volgende:
De videos die EBU nu naar buiten brengt, zijn niet definitieve beelden die we te zien krijgen volgende week.
van escforum:
[..]
Zo ziet het er wel een beetje stuntelig uit vind ikquote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:01 schreef Majkool het volgende:
https://twitter.com/Eurovisn_Turkey/status/860477854093627393
Er staat n backing precies de verkeerde kant op te dansenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zo ziet het er wel een beetje stuntelig uit vind ik
Was Nederland toch ook mee aan het rommelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:09 schreef Greys het volgende:
Ach dat met de camerablikken komt heus goed, het was pas z'n eerste repetitie.
Wat scherp opgemerkt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat n backing precies de verkeerde kant op te dansen
Als ik dit zo hoor kan ik me niet eens voorstellen dat televoters hier echt op gaan stemmen omdat het 'leuk' is.quote:
Ik vind het juist beter klinken en eruit zien dan bij de 1st rehearsal, maar zeg niet dat het niet vals is..quote:
Jemig de kremig wat vals, en dan bedoel ik niet dat gejodel, maar die gast @ 0:12quote:
Ook mede door dat pijnlijke Engels van hem.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:20 schreef Majkool het volgende:
Wat is Spanje toch ziekelijk slecht man, jezus... Plus nipslip
Ik heb ook niet de indruk dat Pannecoucke zijn grootste meesterwerk allertijden aflevert voor de act.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:20 schreef Majkool het volgende:
Wat is Spanje toch ziekelijk slecht man, jezus... Plus nipslip
Het zou van mij ook wel een tandje minder mogen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd die backings compleet het totaalplaatje verzieken achter Francesco met dat amateuristische gewapper.
Ik vind het wel wat hebben, maar hoeft niet continu in beeld gebracht te worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd die backings compleet het totaalplaatje verzieken achter Francesco met dat amateuristische gewapper.
Volgens mij kun je hier ook niet veel mee. Die tepel is alleen wel beetje ongemakkelijk, dat moet je alleen doen als je een sixpack hebt...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de indruk dat Pannecoucke zijn grootste meesterwerk allertijden aflevert voor de act.
Haar nummer is geschreven door Emmelie de Forest en Lucie gaat eveneens in blote voeten optreden. Ben benieuwd of de staging ook overeenkomsten vertoont.quote:
Staging zorgt er wel voor dat het je niet kan ontgaan dat het de grijze muis van het jaar is.quote:
Het lijkt inderdaad wel een beetje alsof ze de jurk van m'n overleden oma draagt.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Staging zorgt er wel voor dat het je niet kan ontgaan dat het de grijze muis van het jaar is.
In de escxtra stream waren ze ook erg onder de indruk, veel applaus in de hal ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
Lees hier en daar dat UK wel eens verrassend goed gaat zijn.
Wow. Ziet er erg mooi uit.quote:
Ja, ze lijken er zowaar eens over na te hebben gedacht.quote:
Prachtig! Kunnen ze dat ding trouwens niet laten staan voor Belgi, staat ze niet zo alleen op het podium.quote:
Die achtergrond is interessant, maar draait me wel te snel.quote:
Maar daar blijft het dan ook verder bij. Want waar ik vandaan kom, hebben wij een heel mooi woord voor dit nummer: "Zeiklied."quote:
Ik vind het ook zeikerig klinken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar daar blijft het dan ook verder bij. Want waar ik vandaan kom, hebben wij een heel mooi woord voor dit nummer: "Zeiklied."
Maar deze staging had Belgi moeten hebben... Dan had het gewonnen.
Ik meende dat ik laatst een andere officile video had gezien... Deze:quote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:22 schreef Greys het volgende:
Ik zit me nog steeds te verwonderen dat dit de officile music video is van Roemeni. Vooral vanaf 2.00 is het zo GRUWELIJK KNETTERVALS.
Dan hadden ze beter kunnen zorgen dat die andere in de eeuwige prullenbak verdweenquote:Op vrijdag 5 mei 2017 22:31 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik meende dat ik laatst een andere officile video had gezien... Deze:
Ik vind het nummer niet saai, ben zelf alleen niet zo weg van zijn schorre stem.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:53 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:
Ik volg het songfestival en FOK al jaren, maar ben mijn username vergeten, dus even nieuwe aangemaakt![]()
Ik begrijp oprecht niet waarom Itali zo goed scoort. Het nummer is saai, die vage aap op het podium, ik snap het niet.
Armeni daarentegen, wat een verrassing! Hoop dat het hoog gaat eindigen
Ik hou van dit nummer.quote:
Al jaren op FOK en je eigen username vergeten? Was het iets met TheVoice erin toevallig?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:53 schreef JuliaJuliaJulia het volgende:
Ik volg het songfestival en FOK al jaren, maar ben mijn username vergeten, dus even nieuwe aangemaakt![]()
Ik begrijp oprecht niet waarom Itali zo goed scoort. Het nummer is saai, die vage aap op het podium, ik snap het niet.
Armeni daarentegen, wat een verrassing! Hoop dat het hoog gaat eindigen
Ik weet het echt niet meer. Elk jaar rondom het songfestival kom ik weer langs, en dan ben ik het weer vergetenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Al jaren op FOK en je eigen username vergeten? Was het iets met TheVoice erin toevallig?
Andere schrijfstijl Greys, rustig aan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Al jaren op FOK en je eigen username vergeten? Was het iets met TheVoice erin toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:29 schreef grazz het volgende:
Nieuw outfit voor Montenegro
Ik zou het nog bijna geloven ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik dacht even dat het echt wasquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou het nog bijna geloven ook.
Hmm, ik vind dit niet echt goed klinken, helaas.quote:
Dit klinkt echt vreemd, ik weet niet zo goed wat er nou niet klopt..quote:Op zaterdag 6 mei 2017 10:51 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dit niet echt goed klinken, helaas.
Oei, ik vind het een mooi lied maar hier klinkt ie ineens als een dronken voetbalsupporter.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt vreemd, ik weet niet zo goed wat er nou niet klopt..
Ze ziet er wel een stuk beter uit zo.quote:
Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar ik heette geen TheVoice in elk gevalquote:
Zeik niet zo man. Eurovisie is altijd er geweest om Europa te verbinden door onze verschillende muziekculturen te laten horen. Logisch thema dan toch. Die bovendien kan slaan op de verschillende geaardheden, een thema dat altijd ook al verbonden is geweest met esf.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:09 schreef Geralt het volgende:
Wat is dat voor flauwekul met dat "celebrate diversity" voor al die filmpjes?
Gare propaganda dit
Italiquote:Op zaterdag 6 mei 2017 15:14 schreef Moira. het volgende:
Is er al een rehearsal video van Itali of kijk ik daar straal overheen?
Ik vind al die acts met een Windows-screensaver als achtergrond helemaal niks, zeg. Nietszeggende acts.
Eros Ramazzotti...quote:Op vrijdag 5 mei 2017 23:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet saai, ben zelf alleen niet zo weg van zijn schorre stem.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:38 schreef messi124 het volgende:
Today we got the last 15 songs of the second semi-final, which in general is a more enjoyable experience than sitting through the first heat. Take The Netherlands with ‘Lights and Shadows’, a song which I had no particular fondness for before rehearsals. On the Kiev stage, it’s looking and sounding fantastic, and should be sailing into the final.
http://sofabet.com/2017/05/06/eurovision-may-6-rehearsals/
quote:Semi-final 2 2nd rehearsals continue today starting with The Netherlands. Excellent camera work throughout this and clever use of angles to help frame the sisters. The way the song transitions between the girls’ solos and the three of them harmonizing also helps maintain your interest throughout. http://www.entertainmento(...)g-contest/koit-good/
quote:First up OG3NE gave us three solid renditions of Lights & Shadows. This previous opposer in the top-10 market has had to reverse his position, as the Netherlands deliver a relatable 3-minute performance despite the song’s shortcomings. Top-3 is now a possibility in this semi-final. http://esctips.com/2017/0(...)arsals-day-7-review/
Heb je het over een land specifiek of in het algemeen? En hoezo?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:20 schreef Unites het volgende:
WowHet camerwerk is wel heeeeeeeel slecht dit jaar zeg...
![]()
Ik denk ook dat het zoiets gaat worden. Ik denk Isral i.p.v. Servi en Denemarken heeft wellicht ook nog wel een kans.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:59 schreef ato het volgende:
Estland scheen het wel beter te doen dan bij de eerste repetitie.
Imri van Isral, prima staging niet goed bij stem.
Kroati schijnt ook het prima te doen ( Blegh)
Dus dan zouden de volgende landen kunnen kwalificeren volgens de internationale media, op basis van goede repetities:
Bulgarije
Roemeni
Oostenrijk
Estland
Nederland
Kroati
Noorwegen
WitRusland
Hongarije
Servi?
Isral?
Algemeen. Veel onprettige harde overgangen, vaak te lang wijd van een afstand gefilmd, te veel bewegingen, weinig rust en focus.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je het over een land specifiek of in het algemeen? En hoezo?
Dit is dan ook niet het definitieve camerawerk, ook dat zijn nu nog probeerseltjes.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:19 schreef Unites het volgende:
[..]
Algemeen. Veel onprettige harde overgangen, vaak te lang wijd van een afstand gefilmd, te veel bewegingen, weinig rust en focus.
Mwah, voor een tweede repetitie vind ik het best zorgelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het definitieve camerawerk, ook dat zijn nu nog probeerseltjes.
Vind dit verder weinig bijzonders hebben.quote:
Oh ja Denemarken kan ook in het lijstje geplaatst worden met vraagteken dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het zoiets gaat worden. Ik denk Isral i.p.v. Servi en Denemarken heeft wellicht ook nog wel een kans.
De camera focus blijft volgens mij echt vooral op Francesco, wat beter is inderdaad. De backings zorgen wel voor dat het goed klinkt.quote:Op zondag 7 mei 2017 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze die backings maar gewoon buiten beeld houden...
Ja zeker! Maar ik erger me zo - en ik zie aan de reacties overal dat ik niet de enige ben - aan het dansen van de backings. Die trekken het qua plaatje echt naar beneden. Dus laat ze idd maar vooral zingenquote:Op zondag 7 mei 2017 09:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
De camera focus blijft volgens mij echt vooral op Francesco, wat beter is inderdaad. De backings zorgen wel voor dat het goed klinkt.
Hij kan niet zo best zingen en zeker niet dansen, de bekkings kunnen niet dansen en het apenpak is ook gehuurd van de lokale fopwinkel zo te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |