Volgens mij klinkt het beter dan de eerste repetitie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Jurk kut, vocals in het begin erg matig al vind ik het einde dan wel weer tof. Ik hoop nog steeds dat dit er op beeld beter vanaf komt, maar godverkut hier hadden ze zoveel meer mee kunnen doen
Klopt het nou dat deze filmpjes de echte camerabeelden zijn, zoals het op tv te zien gaat zijn?quote:
Ja, dat doen ze voor de eerste keer dit jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt het nou dat deze filmpjes de echte camerabeelden zijn, zoals het op tv te zien gaat zijn?
Hm, ik hoorde het gister al, maar was nog niet zeker of het zou gaan gebeuren. Thanks.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze voor de eerste keer dit jaar.
Ja... ik vind het ook geen leuke ontwikkeling. De verassing is er volgende week zo wel een beetje afquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:13 schreef Em31 het volgende:
Vind die exclusieve beelden eigenlijk zonde.
Ja inderdaad! Ik ga Belgi en Nederland nog kijken zodat de rest een verrassing blijft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:15 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja... ik vind het ook geen leuke ontwikkeling. De verassing is er volgende week zo wel een beetje af
helaas heb ik geen zelfdiscipline!!quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Ik ga Belgi en Nederland nog kijken zodat de rest een verrassing blijft.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
helaas heb ik geen zelfdiscipline!!![]()
Ik ook niet... Helemaal mijn eigen schuld uiteraard, maar ik kan het gewoon niet laten om die filmpjes te bekijken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
guilty as well.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Geen idee of het ook echt gaat lukken, zal er vast nog wel een paar aanklikken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
hier word ik niet heel vrolijk van... Terwijl het een van mijn favorieten wasquote:
Kon het ook niet laten om te kijken, maar ga toch proberen de andere landen aan me voorbij te laten gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
ja, het is of zwart of wit dit jaar. Bijna heel de tweede halve finale is zwart gekleed volgens mij. Zwitserland springt er in ieder geval duidelijk uitquote:
Ik moet bij Zwitserland nu meteen denken aan die Pino foto die ergens hier op Fok! werd geplaatst. Kom ik niet meer vanaf.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:40 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
ja, het is of zwart of wit dit jaar. Bijna heel de tweede halve finale is zwart gekleed volgens mij. Zwitserland springt er in ieder geval duidelijk uit
Het lied vind ik al geen topper, de achtergrond is nog veel minder. Ik vind het zelfs lelijk. Dat ze daar zelf mee hebben ingestemd.... Wat een verschil met vorig jaar.quote:
Dit is toch wel erg triest voor haar. Ze lijkt hier echt helemaal niet op haar gemak, en zet vals in.quote:
Oh jee...quote:
Dit wordt met de dag slechter heb ik het gevoel. De studioversie is op zich nog wel catchy, maar dit is ronduit vals.quote:
Hij is te druk met zijn staartquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:22 schreef libranl het volgende:
Die gast van Montenegro klinkt zo ontzettend vals nu...... Niet om aan te horen.
De filmpjes van Wiwibloggs zijn niet de uiteindelijke camerabeelden, dus als het je daar om te doen is, kun je ze wel kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, ik kan de filmpjes natuurlijk in een nieuw tabblad openen. Dan hoor ik wel hoe het klinkt, maar zie ik toch de beelden niet.
Oh, dat is ook wel een goeie dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De filmpjes van Wiwibloggs zijn niet de uiteindelijke camerabeelden, dus als het je daar om te doen is, kun je ze wel kijken.
bizar eigenlijk dat ze bij de bookies nog in de top 10 staat... Want dat gaat het sowieso niet worden op basis van deze beelden (hoe jammer ik het ook vind!)quote:
Ik vraag me nu serieus af of dit berhaupt nog wel kwalificeert.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:29 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
bizar eigenlijk dat ze bij de bookies nog in de top 10 staat... Want dat gaat het sowieso niet worden op basis van deze beelden (hoe jammer ik het ook vind!)
Ze is inmiddels gezakt naar een 9e plek voor semi 1. Het zal er inderdaad om spannenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik vraag me nu serieus af of dit berhaupt nog wel kwalificeert.
Kwalificatie odd is ook stuk gestegen net..quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:34 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gezakt naar een 9e plek voor semi 1. Het zal er inderdaad om spannen
In die contreien is het niet makkelijk om voor je geaardheid uit te komen, maar ik neem aan dat er niemand in Montenegro geloofd dat deze man hetero is?quote:
Hoewel het persoonlijk niet mijn ding is zie ik dit wel samen met Portugal en Zweden in de top 3 eindigen in deze halve finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |