abonnement Unibet Coolblue
pi_170683376
En hier de press conference van Portugal vandaag, heb het nog niet geluisterd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 15:27:30 #52
163650 Greys
pi_170683449
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:23 schreef libranl het volgende:
En hier de press conference van Portugal vandaag, heb het nog niet geluisterd.
Hier beaamt ze dus net ook nog dat Salvador bij de red carpet opening zal zijn en daarna de rest doet. *O* Ik hoop maar dat we dat mogen geloven.

Ze wilden zijn verblijf uit Portugal zo kort mogelijk houden en hij is nu nog bij z'n medical team.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170683499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:22 schreef libranl het volgende:
Hier een interview van vandaag. Ze praat nog wel zodanig dat hij degene is die gaat optreden.
Je mag toch ook niet op het laatste moment je artiest veranderen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 15:31:51 #54
163650 Greys
pi_170683564
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:29 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je mag toch ook niet op het laatste moment je artiest veranderen?
Misschien bij uitzondering wel als het 't zelfde lied blijft en degene die het zou zingen wegens serieuze problemen echt niet kan. Anders moeten ze ook het hele draaiboek weer omgooien qua tijden. Geen idee eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170683614
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:29 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je mag toch ook niet op het laatste moment je artiest veranderen?
Dat mag wel als het door ziekte komt :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170683631
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien bij uitzondering wel als het 't zelfde lied blijft en degene die het zou zingen wegens serieuze problemen echt niet kan. Anders moeten ze ook het hele draaiboek weer omgooien qua tijden. Geen idee eigenlijk.
Ik denk ook niet dat iemand bezwaar zou maken.
pi_170683686
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Maar dan hadden ze niet in Kiev nog steeds gedaan alsof hij nog wel komt lijkt me. :@ Als dat daarvoor al was besloten. Vandaag stond er onder de YouTube ook nog gewoon 'stand in Salvador'.

Maar misschien ben ik wel te hoopvol.. Of te goedgelovig. Of allebei.
Ja, als hij helemaal niet komt dan hadden ze dat beter in één keer kunnen communiceren, dat ben ik met je eens. En als ze verzekeren dat hij het gaat doen, moet je daar vanuit kunnen gaan. Ze hebben alleen wel meer dingen verzekerd de laatste tijd, dat ik er niet meer zeker van ben. Weet niet meer of ik het moet geloven. In de interviews van vandaag wekt ze nog wel de indruk dat hij gaat optreden. Wat natuurlijk gewoon kan, het lijkt me alleen best wel riskant. En we horen verder zo weinig.

Hij zal dan wel uiterlijk zondag moeten arriveren, een dag voor de generale repetitie.
  donderdag 4 mei 2017 @ 15:37:42 #58
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170683690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:29 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je mag toch ook niet op het laatste moment je artiest veranderen?
Er kan nog best veel veranderen, maar wel in overleg. Zal ook een goede reden voor nodig zijn om die toestemming te krijgen.
quote:
Changes to the lyrics, the artist or group (including its name), the title of the song and the language of the performance (i.e. all elements which appear in printed material such as brochures, CD covers and booklets) shall be allowed only up until the date of the HoD Meeting. Any later changes may be approved only by the Host Broadcaster, in consultation with the EBU Permanent Services.
https://eurovision.tv/about/rules
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 15:39:40 #59
163650 Greys
pi_170683736
Maar als ik nu beide recente filmpjes heb gezien en gehoord praat ze wel héél overtuigd over ZIJN performance. Ze verspreekt zich niet en heeft het alleen maar over hoe hij gaat overkomen in het echte optreden. Dus ik ben weer hoopvol.

En ik moest lachen om het feit dat ze na de eerste repetitie zo was geschrokken dat het was opgenomen en stukje openbaar gemaakt. Dat wist ze niet. _O- Ze had haar haar niet gedaan en geen make-up op dus vandaag deed ze wat meer dr best op haar uiterlijk. :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 15:48:03 #60
163650 Greys
pi_170683915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:37 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, als hij helemaal niet komt dan hadden ze dat beter in één keer kunnen communiceren, dat ben ik met je eens. En als ze verzekeren dat hij het gaat doen, moet je daar vanuit kunnen gaan. Ze hebben alleen wel meer dingen verzekerd de laatste tijd, dat ik er niet meer zeker van ben. Weet niet meer of ik het moet geloven. In de interviews van vandaag wekt ze nog wel de indruk dat hij gaat optreden. Wat natuurlijk gewoon kan, het lijkt me alleen best wel riskant. En we horen verder zo weinig.

Hij zal dan wel uiterlijk zondag moeten arriveren, een dag voor de generale repetitie.
Wat hebben ze nog meer verzekerd dan dat niet waar bleek? :@

Ik heb eens opgezocht hoe die manager de eerste geruchten van hartproblemen 'ontkende' maar diegene zegt in het Portugees een beetje bozig dat media eens moeten ophouden met sensatieverhalen en dat niemand daarbij gebaat is en 'I have nothing more to say about that'.

Is ergens natuurlijk niet een echt 'hij heeft niks aan z'n hart'..

Zelf denk ik dat Salvador zelf echt niet wilde dat het bekend werd. En dat ze nu op het ESF wel moesten omdat zij daar nu staat en dat is niet geloofwaardig voor bv een allergietje. :+

Ook nu verzekert ze niet dat ie komt. Ze zegt wel dat ie komt en ik geloof haar maar verzekeren kan niet lijkt me want als ie morgen omvalt wordt het 'm niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170684226
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 15:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat hebben ze nog meer verzekerd dan dat niet waar bleek? :@

Ja, daarmee doelde ik op de hartproblemen, omdat ik dacht dat nadat een roddelkrantje oid over zijn hartproblemen berichtte, dat er werd verzekerd dat het slechts om een hernia ging waar Salvador herstellende van was. En dat hij verder geen gezondheidsklachten had.

Dat meende ik tenminste, maar als jij net aangeeft dat dat verhaal nooit is ontkend door manager en/of anderen dan geloof ik je verder op je woord. :) Dan heb ik dat verkeerd begrepen. En ik snap ook wel dat Salvador dat liever helemaal niet wereldkundig maakt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 16:11:26 #62
163650 Greys
pi_170684445
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:00 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, daarmee doelde ik op de hartproblemen, omdat ik dacht dat nadat een roddelkrantje oid over zijn hartproblemen berichtte, dat er werd verzekerd dat het slechts om een hernia ging waar Salvador herstellende van was. En dat hij verder geen gezondheidsklachten had.

Dat meende ik tenminste, maar als jij net aangeeft dat dat verhaal nooit is ontkend door manager en/of anderen dan geloof ik je verder op je woord. :) Dan heb ik dat verkeerd begrepen. En ik snap ook wel dat Salvador dat liever helemaal niet wereldkundig maakt.
Ze probeerden het wel enigszins te laten klinken als een ontkenning hoor. Maar het is het niet. Meer de nadruk leggen op hernia en dat ze niet van sensatieverhalen houden. De manager zei dat zijn deelname aan Eurovisie door kon gaan en z'n carrière ook. (Dat daar wat noodgrepen bij aan te pas moeten komen met invalzus voor repetities en concerten die voornamelijk zittend uitgevoerd worden zei ze er niet bij. ;) )

In een tv interview zei hij tijdje terug - toen de presentator vroeg naar die geruchten - dat hij niet DIE ZIELIGE wil zijn en daarom zelf niet over z'n gezondheid wil praten en mensen zich echt geen zorgen hoeven maken want 'ik ga gewoon met de situatie om zoals ik met alles omga'. Zal het straks even terugzoeken. Oh en hij zei 'als een journalist ernaar vraagt vraag ik gewoon terug of ze thuis wel orgasmes hebben, want die vraag is net zo intiem als de vraag die ze stellen' :D :D :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170684622
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:11 schreef Greys het volgende:

[..]

In een tv interview zei hij tijdje terug - toen de presentator vroeg naar die geruchten - dat hij niet DIE ZIELIGE wil zijn en daarom zelf niet over z'n gezondheid wil praten en mensen zich echt geen zorgen hoeven maken want 'ik ga gewoon met de situatie om zoals ik met alles omga'. Zal het straks even terugzoeken. Oh en hij zei 'als een journalist ernaar vraagt vraag ik gewoon terug of ze thuis wel orgasmes hebben, want die vraag is net zo intiem als de vraag die ze stellen' :D :D :D
Wat een anekdote weer van hem :D _O- (Hij heeft trouwens wel ergens gelijk, is gewoon privacy)

Vind het verder wel top dat hij niet als zielig wil overkomen.
  PR en moderator donderdag 4 mei 2017 @ 16:32:45 #64
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170684829
Even post meegenomen
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat je dit vraagt! :+ Want dan kan ik nog eens PORTUGAL gillen. Check het Portugaltopic. Ben benieuwd wat jij vindt. Ik gok op blerghhh maar wie weet.

Verder Italië, Wit-Rusland en Polen. Maar kilometers bovenaan voor mij Portugal.
Ben je gek joh :o Ik dig _O_
Hij voelt die muziek ook echt en dat voel je terug als je ernaar luistert _O_ Echte muziek en echte zang _O_ Nice!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 16:38:42 #65
163650 Greys
pi_170684941
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:22 schreef libranl het volgende:

[..]

Wat een anekdote weer van hem :D _O- (Hij heeft trouwens wel ergens gelijk, is gewoon privacy)

Vind het verder wel top dat hij niet als zielig wil overkomen.
Hier het interview van de Spaanse televisie, uitgeschreven door esctoday.com. Met oa die orgasmes :D En dat ie niks weet van Eurovisie en het voor z'n familie voelt als going to Disneyland. Ghe.

______

ABC.es talked to Salvador Sobral on the set where RTVE is shooting a Eurovision special about Manel Navarro, the Spanish Eurovision 2017 participant. Salvador Sobral has been a fan favourite since he won the Portuguese national selection with his endearing song Amor pelos dois, yet the enigmatic singer is reportedly struggling with health issues as well. Concerning his health, Salvador is very clear:

People do not have to know what’s wrong with me.

Due to medical conditions, Salvador Sobral has not done any international promotion, with the exception of appearing in RTVE’s Eurovision special. During the first rehearsals for the ESC in Kyiv, the artist will be replaced by his sister, Luisa Sobral.

Portugal has not been very lucky in the Eurovision Song Contest over the past years. Salvador Sobral could change that, as his song Amor pelos dois has quickly become a fan favourite and is doing well in various polls.
What are his thoughts about the Portuguese entries, and Eurovision in general?:

Perhaps, simply, we have not brought good songs (laughs). I dont know. I’ve never seen anything about Eurovision. Nothing at all. Now that I have gotten into this adventure, I inquired a little to know what our best position had been. And I learned that it was a sixth place (Lúcia Moniz in 1996 with the song O Meu Coração Não Tem Cor). This is all I know.

Does Salvador feel he could replace Lúcia Moniz‘ Portuguese Eurovision record?:

To tell you the truth, I already feel proud to see people admire my song. I did not know that the public of this festival would have, without wanting to be malicious or arrogant, enough sensitivity to hear something as raw and naked as my song’s theme. Eurovision seems more focused on the show and, interestingly, people liked the simplicity of my proposal.

Salvador is also confident in the strength of the Portuguese language:

Music is the language, Portuguese is only part of the song. If I sang Amor pelos dois in English, it would lose charm. That there are so many themes in this language is just one more example of the globalized world in which we live. The interesting thing for me is to be able to transmit your culture and your language, which is each one’s personal heritage.

Although Salvador Sobral is tagged as a potential winner, he does not see himself that way:

I do not feel favourite. The victory will go, so I’m told, to Italy or Belgium. I do not see myself winning the festival and it’s not something that worries me. I go to Kyiv to sing, which is what I know how to do.

Music comes first for Salvador Sobral. Why did he take part in the Portuguese national selection for Eurovision, the Festival da Cançao?:

I have done it because the concept of the Festival da Cançao has changed and, for the first time, has put the focus on renowned composers and because the song was beautiful. I feel artistically ready to show myself to a large audience and I am very happy with the result so far.

Salvador Sobral admits that Eurovision is perhaps not his ideal stage, yet he does not think the show is boring, as some reports have stated:

I did not say boring. It is true that this world is not mine, but I take it as a sociological study.

_O-

Salvador comes from a musical family, talking lovingly about his father and sister:

My father is a musician. He kept playing, when I was a child, songs by The Beatles, Bob Dylan, Simon & Garfunkel… Everything from the sixties and seventies he loved. Now he likes jazz, but that has been thanks to me. My family is living Eurovision very calmly. For everyone, it’s like going to Eurodisney.

And about his sister, Luisa:

We are very similar in some things and very different in others. We both love music, for example. But she is very organized and methodical and I live life day by day. Luisa is a person whom I greatly admire, personally and professionally. And I pay close attention to all the advice she gives me. Notice that at my age she already had three records.

Luisa is satisfied that her brother will perform Amor pelos dois at Eurovision:

When she wrote Amor pelos dois she said that she had to be born with my voice. She also felt that my music was not reaching the public and that it could be a good way to reach it. And look, she was right…

Salvador Sobral also has fond ties to Spain, as he recounts:

I came to study psychology like Erasmus on Majorca. I stayed six months and then I started to work in hotels and restaurants singing and playing music. Imagine, with that rhythm of life I did not wake up in the mornings to go to classes (laughs) and I ended up leaving that career. Then I wanted to study music and I went to Barcelona, ​​where I spent two years. And I’ve also played a lot in Andalusia. Spain has always been present in my life. My favourite artist, for example, is Silvia Pérez Cruz.

The Portuguese artist furthermore spoke about how the media has reported about his health:

It makes me sad to see how sometimes the press ‘sensationalizes’ everything. It really does not matter to know what happens to you and all they want is to make headlines to sell more. I am dealing with my health problems as I dealt with everyone else. I never want to specify what problem I have, because people do not have to know what happens to me. It’s as if I ask the interviewer, ‘and does your wife have orgasms when you make love to her?’ (Laughs) I’m not going to ask questions about the personal lives of people, and I expect the same thing.

Salvador Sobral is proud to be representing his country at Eurovision 2017, yet winning is not his primary goal:

I hope it can help me to be known outside of Portugal. In Spain, in Latin America… This is my dream to be honest: to be able to play my music all over the world. Much more than Eurovision. Eurovision is not a dream.

Salvador Sobral will perform Amor pelos dois in the first half of Semi-Final 1 on Tuesday 9 May 2017.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 4 mei 2017 @ 17:19:29 #66
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170685782

Tof wijf, speelt ook leuk in op de overdrevenheid van die wiwi. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170685811
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier het interview van de Spaanse televisie, uitgeschreven door esctoday.com. Met oa die orgasmes :D En dat ie niks weet van Eurovisie en het voor z'n familie voelt als going to Disneyland. Ghe.

Interessant interview. :) Hij komt in dit interview ook best zelfverzekerd over, dat hij zijn eigen plan trekt en zich geen zorgen maakt of druk voelt wat betreft winnen. En dat uiteindelijk het ESF niet zijn ultieme droom is. Lekker eerlijk en uitgesproken. (Ik dacht zelf dat hij heel erg verlegen was eigenlijk :@ )
pi_170685828
Dubbelpost :{
pi_170686105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:19 schreef ijs_beer het volgende:

Tof wijf, speelt ook leuk in op de overdrevenheid van die wiwi. :D
Ik ben verliefd! Wat een heerlijk mens!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 17:43:38 #70
163650 Greys
pi_170686287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:19 schreef ijs_beer het volgende:

Tof wijf, speelt ook leuk in op de overdrevenheid van die wiwi. :D
Volgens mij is heel dat gezin énig :D Hoe ze ook praat over hun ouders, 'je zou ze eens moeten zien, die maken nog veel meer rare bewegingen' _O-

Ja, ik hou wel een beetje van de familie Braamcamp Sobral.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 04-05-2017 17:58:03 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 17:57:04 #71
163650 Greys
pi_170686546
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:20 schreef libranl het volgende:

[..]

Interessant interview. :) Hij komt in dit interview ook best zelfverzekerd over, dat hij zijn eigen plan trekt en zich geen zorgen maakt of druk voelt wat betreft winnen. En dat uiteindelijk het ESF niet zijn ultieme droom is. Lekker eerlijk en uitgesproken. (Ik dacht zelf dat hij heel erg verlegen was eigenlijk :@ )
Zij is wel duidelijk de makkelijkere prater van de twee (maar als ie eenmaal op gang is babbelt hij ook wel aardig :D )

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 18:35:46 #72
163650 Greys
pi_170687261
Mooi ook, dit! O+
En hij is echt onherkenbaar zo.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 mei 2017 @ 19:55:51 #73
163650 Greys
pi_170689108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:32 schreef Moira. het volgende:
Even post meegenomen

[..]

Ben je gek joh :o Ik dig _O_
Hij voelt die muziek ook echt en dat voel je terug als je ernaar luistert _O_ Echte muziek en echte zang _O_ Nice!
Oh ik had deze post gemist!
Tof dat je het mooi vindt! Het is erg love it or hate is dus was erg benieuwd. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 mei 2017 @ 09:18:27 #74
163650 Greys
pi_170698770
Hoop dat er zaterdag ergens een foto verschijnt van Salvador op een vliegveld. Dat we maar vast gerustgesteld zijn zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 mei 2017 @ 09:19:03 #75
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_170698781
Prachtig nummer, mag erg hoog eindigen dit jaar :)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')