En toch houden we van je.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:55 schreef Greys het volgende:
omdat ik het vorige topic ongeveer vol heb zitten fangirlen.
Goeie! Aangepast. Lees hem ajb even helemaal na nog, niet te weinig adoratie? Ik deed het mobiel dus anders gooi ik er gerust nog meer liefde in en hartjes en dingen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mag best nog wel in dat Braamcamp aan zijn Nederlandse voorouders te danken is.
Ik zou nog tweequote:Op donderdag 4 mei 2017 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie! Aangepast. Lees hem ajb even helemaal na nog, niet te weinig adoratie? Ik deed het mobiel dus anders gooi ik er gerust nog meer liefde in en hartjes en dingen.
Twee reserveharten voor de Salvador. Dat kan hij idd wel gebruiken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou nog tweena die ene zetten, drie ziet er beter uit dan een.
Verder perfect imo.
Oeh, ja. Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee reserveharten voor de Salvador. Dat kan hij idd wel gebruiken.
En dank. Het is toch altijd een kunst om het een beetje neutraal te houden weetjewel!
Dat van dat donorhart las ik idd ook in diverse Portugese YouTube reacties. Is echter nergens bevestigd. Hart-issues zelf zijn wel bevestigd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:28 schreef ato het volgende:
Toch ga ik het nog een keer benoemen.
Ik vind het erg dat die jongen medische problemen heeft en hij wacht op een donor hart (was toch zo?).
Maar hij zingt met zoveel emotie..echt met ziel en zaligheid.
Voor zover ik me nu voor de geest kan halen, alleen Portugal en Hongarije die echt de stem in emotie geweekt hebben idd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van dat donorhart las ik kan diverse Portugese YouTube reacties. Is echter nergens bevestigd. Hart-issues zelf zijn wel bevestigd.
En idd, echt met gevoel gebracht. Dat mis ik bij veel inzendingen!
Ik vind dat de dame van Finland ook met veel gevoel zingt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor zover ik me nu voor de geest kan halen, alleen Portugal en Hongarije die echt de stem in emotie geweekt hebben idd.
Ja, dat is waar. Maar dan wil ik wel een onderscheid maken tussen gevoel en echte rauwe emotie. Het is allebei erg mooi, maar het tweede geeft toch iets extra's. Finland valt voor mij in categorie 1, Portugal en Hongarije in categorie 2.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:43 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind dat de dame van Finland ook met veel gevoel zingt.
Eens. En wat jij hebt met Portugal, dat het nog een beetje moet groeien bij je heb ik dus met Hongarije nu. Vond het eerst hélemaal niks en begin het steeds meer te waarderen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar dan wil ik wel een onderscheid maken tussen gevoel en echte rauwe emotie. Het is allebei erg mooi, maar het tweede geeft toch iets extra's. Finland valt voor mij in categorie 1, Portugal en Hongarije in categorie 2.
Als het zo door gaat hebben we straks toch nog een gezamenlijke top 2.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. En wat jij hebt met Portugal, dat het nog een beetje moet groeien bij je heb ik dus met Hongarije nu. Vond het eerst hélemaal niks en begin het steeds meer te waarderen.
Was bij Anouk ook wel een dingetje. Herinner me nog een ragebol in Duitse kleuren die de hele tijd in beeld kwam.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:09 schreef Greys het volgende:
Wat ik me bij de staging van Portugal nog wel een beetje afvraag is of dat goed gaat komen dat hij op dat eilandje in het publiek staat. Al dat vlagwapperen in beeld. Past niet echt bij het lied. Past totaal niet bij het lied, eigenlijk. Hoop dat de beeldregie daaraan denkt.
Ja precies. Heb op zich wel veel vertrouwen in de zus die dat wel zal regelen, ze had zo goed in haar hoofd hoe het moet worden met veel zeer close shots zodat z'n gezicht het gevoel kan overbrengen. Maar bij de repetities zijn er nog geen vlagwapperaars aanwezig naast dat podium natuurlijk..quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Was bij Anouk ook wel een dingetje. Herinner me nog een ragebol in Duitse kleuren die de hele tijd in beeld kwam.Hopelijk lijnen ze de shots wat hoger uit, of veel van heel dicht bij.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet bijna wel zeker dat dit de eerste keer is in de historie van Fok! dat de Portugese inzending een deel 2 krijgt.
Greys superfan.
Luisa doet dit inderdaad ook erg goed, maar toch hoor ik liever Salvador in dit nummer. Ik hou ook juist veel van de aparte manier waarop hij het brengt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:32 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kreeg van Luisa's versie net kippenvel. Dat had ik bij Salvador nog niet gehad eigenlijk.
Met telefoonlichten zou het zou mooi zijn, of zon glowsticks die de regie kan bedienen als vorig jaarquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:09 schreef Greys het volgende:
Wat ik me bij de staging van Portugal nog wel een beetje afvraag is of dat goed gaat komen dat hij op dat eilandje in het publiek staat. Al dat vlagwapperen in beeld. Past niet echt bij het lied. Past totaal niet bij het lied, eigenlijk. Hoop dat de beeldregie daaraan denkt.
Het zal je maar gebeuren. Zit je in het press center live zo'n mooi nummer te luisteren, komt Slavko er doorheen.quote:Another very nice performance. Sean is reporting that it sounds great in the Arena. It sounds nice here in the press center, but Luisa's voice I feel is a bit too soft to hear. Again, hard to gauge things because Salvador is not present, but I'm sure they are working on things in the background to make sure things are set when he arrives. It's also hard when Slavko is in the press center giving his press conference and jamming to Beyonce's "Run the World (Girls)"
Zou best kunnen. Ik weet ook niet hoe serieus die hartklachten zijn. Maar kan me voorstellen dat als je de repetities niet aankunt, de live show helemaal niet te doen is qua zenuwen....teveel risico wellicht? We blijven hopen op goed nieuws!quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:08 schreef libranl het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij niet meer komt en dat hij het misschien al wist vlak nadat hij had gewonnen in de nationale finale in Portugal. En dat hij liever zijn zus het ESF gunde dan dat er een vervangende act moest worden geregeld door Portugal.
Ik denk eerder dat hoe langer hij in het buitenland is, hoe groter de kans dat hij een beschikbaar hart misloopt. Want hij treedt in Portugal nog wel op en de komende maanden staan er nog een stuk of 15 concerten gepland. Dat optreden doet hij wel voornamelijk zittend.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:15 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik weet ook niet hoe serieus die hartklachten zijn. Maar kan me voorstellen dat als je de repetities niet aankunt, de live show helemaal niet te doen is qua zenuwen....teveel risico wellicht? We blijven hopen op goed nieuws!
Ja, heel artistiekquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef Momo... het volgende:
http://www.rtve.es/television/20170503/spain-calling-international-reune-manel-candidatos-portugal-finlandia-serbia/1533801.shtml
Hebben jullie dat toeter-duet gezien met Manel van Spanje ?
Maar de postcard is gewoon met hem opgenomen..quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:08 schreef libranl het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij niet meer komt en dat hij het misschien al wist vlak nadat hij had gewonnen in de nationale finale in Portugal. En dat hij liever zijn zus het ESF gunde dan dat er een vervangende act moest worden geregeld door Portugal.
Ik adoreer je geadoreerquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:03 schreef MaLo het volgende:
Dit MOET hoog eindigen!
Zoals ik ooit al eerder schreef, ik krijg hier zo'n fijn sound-of-music nostalgie gevoel bij. Dit nummer raakt me terwijl ik er geen woord van versta(O ja misschien toch een woordje, iets van Corazon hoorde ik wel, dat betekent schat toch? )
Ik adoreer graag mee.
Ik vind haar stemgeluid in haar eigen nummers echt heel tof, ze heeft zo'n apart geluid, maar in dit nummer vind ik dat beetje scherpe/nasale in haar stem juist weer niet zo fijn. Daar hoort zijn zachte stem bij.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind haar stemgeluid mooier, dat heb ik sowieso vaak dat ik een vrouwenstem mooier vind dan een mannenstem. Maar ik hoop wel voor Salvador dat hij in staat is zelf te komen optreden.
Ja je hebt gelijk wat betreft die postcard, maar misschien heeft hij wel een tijd gedaan richting de Portugese delegatie alsof hij wel zou kunnen doen, omdat hij misschien bang was dat een andere act zou worden gekozen. Dat hij dat niet wilde, omdat hij zijn zus het dan meer gunt ofzo. En dat hij daarom op het laatste moment de Portugese delegatie heeft verzocht zijn zus te laten zingen ivm zijn hartklachten. Ik weet het niet hoor, dit zijn gewoon speculaties. Misschien komt hij wel (wat ik gewoon hoop). Maar hartklachten zijn serieus. Zoals jij al zei vliegen kan problemen geven, maar optreden voor zo'n groot publiek ook. Denk aan de adrenaline die vrij komt bij artiesten. Slechte dingen voor het hart. Ik hoop uiteraard nog wel dat hij komt, want ik gun het die jongen heel erg. Maar ja, als hij serieuze hartklachten heeft dan is het wel erg riskant.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de postcard is gewoon met hem opgenomen..
Heeft ze vandaag nog een persdingetje? Dat zou de laatste zijn voordat ie aan hoort te komen dus ik ga ervan uit dat als hij niet komt ze het vandaag zegt?
MAAR HIJ KOMT
HET MOET
ANDERS TREK IK HET NIET
Hij zingt het zo open en zacht en indringend en lief. Zij kijkt veel te veel alsof ze pijn heeft en wappert te veel met handen.
Ik snap wat je bedoelt. Maar dan hadden ze niet in Kiev nog steeds gedaan alsof hij nog wel komt lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk wat betreft die postcard, maar misschien heeft hij wel een tijd gedaan richting de Portugese delegatie alsof hij wel zou kunnen doen, omdat hij misschien bang was dat een andere act zou worden gekozen. Dat hij dat niet wilde, omdat hij zijn zus het dan meer gunt ofzo. En dat hij daarom op het laatste moment de Portugese delegatie heeft verzocht zijn zus te laten zingen ivm zijn hartklachten. Ik weet het niet hoor, dit zijn gewoon speculaties. Misschien komt hij wel (wat ik gewoon hoop). Maar hartklachten zijn serieus. Zoals jij al zei vliegen kan problemen geven, maar optreden voor zo'n groot publiek ook. Denk aan de adrenaline die vrij komt bij artiesten. Slechte dingen voor het hart. Ik hoop uiteraard nog wel dat hij komt, want ik gun het die jongen heel erg. Maar ja, als hij serieuze hartklachten heeft dan is het wel erg riskant.
Zojuist was er een persconferentie van Portugal om half 3 tot 3 uur. Even kijken of Wiwi hier een registratie van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |