Hij is geknipt voor deze zaak.quote:
Toch zitten er een hoop vbl'ersquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:04 schreef Caland het volgende:
Oh is donderdag pas Nederland dan heb ik niks gezegd
Allemaal verkapte nichten.quote:
Ik dualscreen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die deze b wedstrijd kijken als er ESF op is zijn écht niet wijs.
Dan kijken we dartsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:04 schreef Coco. het volgende:
Donderdag is Nederland pas, maar dan kijken we Ajax.
buffon maakt zo blunder geen stressquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:07 schreef Vasion het volgende:
Juventus naar de finale tegen Real en Real gaat die winnen. Zo voorspelbaar
Ligt er maar net aan wat je wilquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darten is alleen in het najaar interessant.
De meeste darters geven zelf ook het meest om het WK, dus dan kan ik ook alleen dat echt serieus nemenquote:
Zo speelt Juve al de hele Europese campagne.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:09 schreef Dejannn het volgende:
Juventus heeft het wel gezien, beetje de boel dichtgooien en counteren.
Beetje talentjes spotten is rond deze periode dan weer leukquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste darters geven zelf ook het meest om het WK, dus dan kan ik ook alleen dat echt serieus nemenEn die toernooitjes er vlak voor om erin te komen.
Voor darters die professioneel zijn is dat echt niet alleen maar zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste darters geven zelf ook het meest om het WK,
Eigenlijk altijd, waarom zou je ook anders met die achterhoede?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zo speelt Juve al de hele Europese campagne.
Doet die Cadby het nog goed? God wat was dat een irritant jochquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje talentjes spotten is rond deze periode dan weer leuk
Die zit in Australië.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet die Cadby het nog goed? God wat was dat een irritant joch
Bij de meeste wel zoals Barney en ook Anderson en Taylor wel denk ik. Logisch ookquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor darters die professioneel zijn is dat echt niet alleen maar zo.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
9:05 PM
+154
Olympique Lyonnais1.65
X4.20
Ajax Amsterdam4.75
9:05 PM
volgens deze quote gaat ajax dik verliezen donderdag.......
4.75 per euro als AJAX gaat winnen....
ik denk dat ik 20 euro op ajax ga zetten.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |