abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:48:59 #151
273515 TwisterNederland
De enige echte
pi_170733899
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 21:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat grof en schandelijk. Slaat nergens op, ook al post je daar zelf ook nogal dubieus.
Dubieus?
pi_170735047
GeenStijl. :')
pi_170735130
Jezus, weer datzelfde gezeik? Als mensen zich nou ook zo druk zouden maken over klimaatverandering zouden we dat probleem nu niet meer hebben.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170735203
Ik vind het zo sneu dat GS fans ook allemaal dat GS toontje overnemen. :') ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Great-Expectations op 06-05-2017 23:17:43 ]
pi_170735373
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:55 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind het zo sneu dat GS fans ook allemaal dat GS toontje over nemen. :') ;)
Dat dus.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 23:25:06 #156
273515 TwisterNederland
De enige echte
pi_170735862
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:52 schreef Rezania het volgende:
Jezus, weer datzelfde gezeik? Als mensen zich nou ook zo druk zouden maken over klimaatverandering zouden we dat probleem nu niet meer hebben.
Als het al zal het gaan om echte vrouwenvernedering is het al zoveel beter dan dit gezeik dan over, tja, vrouwen welke compleet vrijwillig een opdracht hebben uitgevoerd.
Morgen zal het bijvoorbeeld gaan om een radiostation dat 'verkeerde' muziek draait. De wegen van de selectieve SJW ophef zijn ondoorgrondelijk. Dat bewijzen die SJW figuren uit de VS iedere dag wel weer.
pi_170735908
De volgende post van Twister bevat het woord 'gutmensch'.
pi_170736339
Ik zie het probleem niet. Bedrijven en merken willen (terecht) niet geassocieerd worden met die GeenStijl-bagger. En dan moet GeenStijl maar een andere bron van inkomsten vinden, bijvoorbeeld door betalende leden.
  zondag 7 mei 2017 @ 01:19:23 #160
273515 TwisterNederland
De enige echte
pi_170737234
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 23:50 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik zie het probleem niet. Bedrijven en merken willen (terecht) niet geassocieerd worden met die GeenStijl-bagger. En dan moet GeenStijl maar een andere bron van inkomsten vinden, bijvoorbeeld door betalende leden.
Ik tik dit van mijn telefoon, dus spelfouten voorbehouden. Mijn laatste inhoudelijke post hierover.

Dus adverteerders moeten zich maar met de inhoud gaan bemoeien als iemand gaat zeuren en janken? Dat is een afglijdende schaal gebaseerd op selectieve verontwaardiging. De volkskrant, ad en nrc doen allemaal hetzelfde als waar ze dumpert van beschuldigen met hun 'objectivering' van vrouwen.
Vandaag een 'makkelijk' slachtoffer omdat het afwijkend is van de norm en ze politiek incorrect zijn. Morgen een radiostation omdat de inhoud je niet aanstaat, want ken je die ene rapper die wat verkeerde dingen rapt? Of die ene dj waarmee je het niet eens bent. Snel alle adverteerders bellen en verontwaardigd zijn waarom de adverteerders zich daarmee inlaten. Een schande!
Oftewel, een afglijdende schaal gebaseerd op de waan van de dag op dit moment geleid door sjw'ers die vinden dat ze moreel superieur denken te moeten zijn voor anderen.

Sex sells, deal with it. De krantjes die de moreel superieur claimen te zijn doen het allemaal zelf ook. De kont van Kim moest even breed uitgemeten worden om maar wat te noemen en wist je dat er op de carnaval in Rio ook vrouwen rondlopen met hun naakte kont? Allemaal gelezen in de nrc.
Adverteerders doen er net zo hard aan mee.
Grolsch adverteert met naakte vrouwen, hunkemuller doet hetzelfde met lingerie, specsavers laat hordes vrouwen op je afrennen als je de juiste bril koopt, met axe kun je de vrouwen opstapelen in je bed. Juist die adverteerders ga je bellen omdat je het niet eens bent met de inhoud van een website. Serieus, om te janken het niveau.

De advertentiewereld werkt tegenwoordig met digitale veilingen per pageview. Ze adverteren op doelgroep, niet op de website.
Advertentie van adverteerder =/= mening van adverteerder.
Er wordt geweigerd om dat te begrijpen, of gaan we liever naar een wereld waar elke uiting door een disney-filter gehaald moet worden? YouTube is er al door vernield door middel van een volstrekt onterechte oorlogsverklaring door de wall street journal aan pewdiepie en hun rondje adverteerdersbellen, inclusief het tussentijds aanpassen van titels om het nog schokkender te laten lijken. De Gevolgen: verkeerd onderwerp? Geen geld voor jou! Verkeerde mening? Geen geld voor jou! Verkeerde inhoud? Je raadt het al, geen geld voor jou!
Zelfcensuur zal het gevolg zijn, meningen die niet uitgesproken worden of onderwerpen die niet meer behandeld worden, bang voor de gevolgen van die selectieve verontwaardiging met de naming & shaming van elke adverteerder welke zijn handen niet afhaalt van bepaalde soorten content.

Wees het met geenstijl, dumpert, nrc, ad, volkskrant oneens, schrijf ze (virtueel) kapot, laat geen spaan heel van hun betogen, roep zelfs op tot een boycot voor wat het mij uitmaakt. Ze hoeven niet aan jou te verdienen. Maar laat ze wel een boterham verdienen met de bezoekers die wel hun bezoek aan de website willen brengen. Een dergelijke aanval op de inkomstenbron zie ik als een teken dat je het op inhoud niet gaat winnen, voorbeelden hierboven genoemd. De krantjes doen zelf aan mee aan 'objectivering', de adverteerders doen zelf aan mee aan 'objectivering'.

Een van de laatste stuiptrekkingen van de dode bomen media, begonnen met de onterechte oorlogsverklaring van de wall street journal tegen pewdiepie. Dezelfde tactieken hebben Nederland inmiddels ook al bereikt.

En dat is niet een goed iets, of je het nu met dumpert of geenstijl eens of oneens bent.
pi_170737355
Slapen. Morgen grote dag.

w/ Feyenoord w/
pi_170737597
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:32 schreef Kaas- het volgende:
Slapen. Morgen grote dag.

w/ Feyenoord w/
Hoe ziet je zondagavond eruit mocht Feyenoord morgen kampioen worden?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2017 02:06:52 ]
pi_170738713
GS/dumpert kan alleen scoren met anderen omlaag trappen. Zelf lijken ze geen kwaliteit te hebben om op eigen kracht te boeien.

Als adverteerders daar niet meer mee geassocieerd willen worden is dat hun eigen keuze. Adverteren doen ze voor de verkoop, via hun merkimago. Als GS/dumpert daar niet bij past, dan is het logisch daar niet op te adverteren.

Zo werkt de stem van het geld in een kapitalistische wereld. GS/dumpert moet dan niet gaan Calimero'en, ze zijn zelf onderdeel van TMG en alleen uit op euro's.
dag
  zondag 7 mei 2017 @ 09:28:51 #164
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_170738962
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:32 schreef Kaas- het volgende:
Slapen. Morgen grote dag.

w/ Feyenoord w/
Ik werk helaas :(. Mocht FR kampioen worden geeft school vrij morgen en dan zwem ik de fontein in. :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_170740121
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 02:03 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hoe ziet je zondagavond eruit mocht Feyenoord morgen kampioen worden?
Geeeeen idee. Maar ik heb (met dank aan richolio) tickets voor Biergarten (grote buitenplaats met Duits bier, burgers en diverse grote schermen voor voetbal), op loopafstand van de Coolsingel. Verwacht daar binnen het uur wel aan m'n eerste grote Duitse bier te zitten en hopelijk wordt het na de wedstrijd gewoon een groot feest. Ben gespannen, maar wel veel zin!
pi_170740131
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 09:28 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Ik werk helaas :(. Mocht FR kampioen worden geeft school vrij morgen en dan zwem ik de fontein in. :D
Haha doen
pi_170740676
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Geeeeen idee. Maar ik heb (met dank aan richolio) tickets voor Biergarten (grote buitenplaats met Duits bier, burgers en diverse grote schermen voor voetbal), op loopafstand van de Coolsingel. Verwacht daar binnen het uur wel aan m'n eerste grote Duitse bier te zitten en hopelijk wordt het na de wedstrijd gewoon een groot feest. Ben gespannen, maar wel veel zin!
Ja kan me voorstellen, spannend hoor :7
  zondag 7 mei 2017 @ 11:58:30 #168
273515 TwisterNederland
De enige echte
pi_170740968
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Geeeeen idee. Maar ik heb (met dank aan richolio) tickets voor Biergarten (grote buitenplaats met Duits bier, burgers en diverse grote schermen voor voetbal), op loopafstand van de Coolsingel. Verwacht daar binnen het uur wel aan m'n eerste grote Duitse bier te zitten en hopelijk wordt het na de wedstrijd gewoon een groot feest. Ben gespannen, maar wel veel zin!
Maak er een feestje van *O*
pi_170741318
quote:
Op de Memlincstraat in Eindhoven is zondagochtend een dode man gevonden. De man zou zijn doodgeschoten. De politie gaat uit van een misdrijf.
Die laatste zin. :')
  zondag 7 mei 2017 @ 14:48:30 #170
22358 Vlarp
Walk!
pi_170744648
Ik zit in de Kuip nu
Huh!?
  zondag 7 mei 2017 @ 14:58:30 #171
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_170744944
quote:
18s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:19 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik tik dit van mijn telefoon, dus spelfouten voorbehouden. Mijn laatste inhoudelijke post hierover.

Dus adverteerders moeten zich maar met de inhoud gaan bemoeien als iemand gaat zeuren en janken? Dat is een afglijdende schaal gebaseerd op selectieve verontwaardiging. De volkskrant, ad en nrc doen allemaal hetzelfde als waar ze dumpert van beschuldigen met hun 'objectivering' van vrouwen.
Vandaag een 'makkelijk' slachtoffer omdat het afwijkend is van de norm en ze politiek incorrect zijn. Morgen een radiostation omdat de inhoud je niet aanstaat, want ken je die ene rapper die wat verkeerde dingen rapt? Of die ene dj waarmee je het niet eens bent. Snel alle adverteerders bellen en verontwaardigd zijn waarom de adverteerders zich daarmee inlaten. Een schande!
Oftewel, een afglijdende schaal gebaseerd op de waan van de dag op dit moment geleid door sjw'ers die vinden dat ze moreel superieur denken te moeten zijn voor anderen.

Sex sells, deal with it. De krantjes die de moreel superieur claimen te zijn doen het allemaal zelf ook. De kont van Kim moest even breed uitgemeten worden om maar wat te noemen en wist je dat er op de carnaval in Rio ook vrouwen rondlopen met hun naakte kont? Allemaal gelezen in de nrc.
Adverteerders doen er net zo hard aan mee.
Grolsch adverteert met naakte vrouwen, hunkemuller doet hetzelfde met lingerie, specsavers laat hordes vrouwen op je afrennen als je de juiste bril koopt, met axe kun je de vrouwen opstapelen in je bed. Juist die adverteerders ga je bellen omdat je het niet eens bent met de inhoud van een website. Serieus, om te janken het niveau.

De advertentiewereld werkt tegenwoordig met digitale veilingen per pageview. Ze adverteren op doelgroep, niet op de website.
Advertentie van adverteerder =/= mening van adverteerder.
Er wordt geweigerd om dat te begrijpen, of gaan we liever naar een wereld waar elke uiting door een disney-filter gehaald moet worden? YouTube is er al door vernield door middel van een volstrekt onterechte oorlogsverklaring door de wall street journal aan pewdiepie en hun rondje adverteerdersbellen, inclusief het tussentijds aanpassen van titels om het nog schokkender te laten lijken. De Gevolgen: verkeerd onderwerp? Geen geld voor jou! Verkeerde mening? Geen geld voor jou! Verkeerde inhoud? Je raadt het al, geen geld voor jou!
Zelfcensuur zal het gevolg zijn, meningen die niet uitgesproken worden of onderwerpen die niet meer behandeld worden, bang voor de gevolgen van die selectieve verontwaardiging met de naming & shaming van elke adverteerder welke zijn handen niet afhaalt van bepaalde soorten content.

Wees het met geenstijl, dumpert, nrc, ad, volkskrant oneens, schrijf ze (virtueel) kapot, laat geen spaan heel van hun betogen, roep zelfs op tot een boycot voor wat het mij uitmaakt. Ze hoeven niet aan jou te verdienen. Maar laat ze wel een boterham verdienen met de bezoekers die wel hun bezoek aan de website willen brengen. Een dergelijke aanval op de inkomstenbron zie ik als een teken dat je het op inhoud niet gaat winnen, voorbeelden hierboven genoemd. De krantjes doen zelf aan mee aan 'objectivering', de adverteerders doen zelf aan mee aan 'objectivering'.

Een van de laatste stuiptrekkingen van de dode bomen media, begonnen met de onterechte oorlogsverklaring van de wall street journal tegen pewdiepie. Dezelfde tactieken hebben Nederland inmiddels ook al bereikt.

En dat is niet een goed iets, of je het nu met dumpert of geenstijl eens of oneens bent.
Je kunt niet overal geld mee verdienen. Advertenties zijn inkomsten, niks meer en niks minder. Als de adverteerder denkt, hier wil ik geen geld in steken, dan is het jammer. Kwestie van vraag en aanbod. Als ik iets maak waar mensen geen trek ik hebben, moet ik ook niet gaan janken dat ik niks verkoop, toch?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 15:48:38 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170746732
Het gaat goed met voebal.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_170746982
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 01:32 schreef Kaas- het volgende:
Slapen. Morgen grote dag.

w/ Feyenoord w/
arme Kaas.
pi_170747117
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 15:48 schreef Renesite het volgende:
Het gaat goed met voebal.
ja, heerlijk! 3-0 voor en PSV staat nog gelijk. De tweede plek staat vrij stevig zo. Wel lullig voor de Feyenoordfans.
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 15:54:43 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170747151
Ik had een cliënt die speciaal geld had aangevraagd hiervoor. Die gaat vast maandag bellen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')