Dubieus?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat grof en schandelijk. Slaat nergens op, ook al post je daar zelf ook nogal dubieus.
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:55 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik vind het zo sneu dat GS fans ook allemaal dat GS toontje over nemen.![]()
Als het al zal het gaan om echte vrouwenvernedering is het al zoveel beter dan dit gezeik dan over, tja, vrouwen welke compleet vrijwillig een opdracht hebben uitgevoerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 22:52 schreef Rezania het volgende:
Jezus, weer datzelfde gezeik? Als mensen zich nou ook zo druk zouden maken over klimaatverandering zouden we dat probleem nu niet meer hebben.
Ik tik dit van mijn telefoon, dus spelfouten voorbehouden. Mijn laatste inhoudelijke post hierover.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:50 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik zie het probleem niet. Bedrijven en merken willen (terecht) niet geassocieerd worden met die GeenStijl-bagger. En dan moet GeenStijl maar een andere bron van inkomsten vinden, bijvoorbeeld door betalende leden.
Hoe ziet je zondagavond eruit mocht Feyenoord morgen kampioen worden?quote:
Ik werk helaasquote:
Geeeeen idee. Maar ik heb (met dank aan richolio) tickets voor Biergarten (grote buitenplaats met Duits bier, burgers en diverse grote schermen voor voetbal), op loopafstand van de Coolsingel. Verwacht daar binnen het uur wel aan m'n eerste grote Duitse bier te zitten en hopelijk wordt het na de wedstrijd gewoon een groot feest. Ben gespannen, maar wel veel zin!quote:Op zondag 7 mei 2017 02:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe ziet je zondagavond eruit mocht Feyenoord morgen kampioen worden?
Haha doenquote:Op zondag 7 mei 2017 09:28 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik werk helaas. Mocht FR kampioen worden geeft school vrij morgen en dan zwem ik de fontein in.
Ja kan me voorstellen, spannend hoorquote:Op zondag 7 mei 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeeeen idee. Maar ik heb (met dank aan richolio) tickets voor Biergarten (grote buitenplaats met Duits bier, burgers en diverse grote schermen voor voetbal), op loopafstand van de Coolsingel. Verwacht daar binnen het uur wel aan m'n eerste grote Duitse bier te zitten en hopelijk wordt het na de wedstrijd gewoon een groot feest. Ben gespannen, maar wel veel zin!
Maak er een feestje vanquote:Op zondag 7 mei 2017 11:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeeeen idee. Maar ik heb (met dank aan richolio) tickets voor Biergarten (grote buitenplaats met Duits bier, burgers en diverse grote schermen voor voetbal), op loopafstand van de Coolsingel. Verwacht daar binnen het uur wel aan m'n eerste grote Duitse bier te zitten en hopelijk wordt het na de wedstrijd gewoon een groot feest. Ben gespannen, maar wel veel zin!
Die laatste zin.quote:Op de Memlincstraat in Eindhoven is zondagochtend een dode man gevonden. De man zou zijn doodgeschoten. De politie gaat uit van een misdrijf.
Je kunt niet overal geld mee verdienen. Advertenties zijn inkomsten, niks meer en niks minder. Als de adverteerder denkt, hier wil ik geen geld in steken, dan is het jammer. Kwestie van vraag en aanbod. Als ik iets maak waar mensen geen trek ik hebben, moet ik ook niet gaan janken dat ik niks verkoop, toch?quote:Op zondag 7 mei 2017 01:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik tik dit van mijn telefoon, dus spelfouten voorbehouden. Mijn laatste inhoudelijke post hierover.
Dus adverteerders moeten zich maar met de inhoud gaan bemoeien als iemand gaat zeuren en janken? Dat is een afglijdende schaal gebaseerd op selectieve verontwaardiging. De volkskrant, ad en nrc doen allemaal hetzelfde als waar ze dumpert van beschuldigen met hun 'objectivering' van vrouwen.
Vandaag een 'makkelijk' slachtoffer omdat het afwijkend is van de norm en ze politiek incorrect zijn. Morgen een radiostation omdat de inhoud je niet aanstaat, want ken je die ene rapper die wat verkeerde dingen rapt? Of die ene dj waarmee je het niet eens bent. Snel alle adverteerders bellen en verontwaardigd zijn waarom de adverteerders zich daarmee inlaten. Een schande!
Oftewel, een afglijdende schaal gebaseerd op de waan van de dag op dit moment geleid door sjw'ers die vinden dat ze moreel superieur denken te moeten zijn voor anderen.
Sex sells, deal with it. De krantjes die de moreel superieur claimen te zijn doen het allemaal zelf ook. De kont van Kim moest even breed uitgemeten worden om maar wat te noemen en wist je dat er op de carnaval in Rio ook vrouwen rondlopen met hun naakte kont? Allemaal gelezen in de nrc.
Adverteerders doen er net zo hard aan mee.
Grolsch adverteert met naakte vrouwen, hunkemuller doet hetzelfde met lingerie, specsavers laat hordes vrouwen op je afrennen als je de juiste bril koopt, met axe kun je de vrouwen opstapelen in je bed. Juist die adverteerders ga je bellen omdat je het niet eens bent met de inhoud van een website. Serieus, om te janken het niveau.
De advertentiewereld werkt tegenwoordig met digitale veilingen per pageview. Ze adverteren op doelgroep, niet op de website.
Advertentie van adverteerder =/= mening van adverteerder.
Er wordt geweigerd om dat te begrijpen, of gaan we liever naar een wereld waar elke uiting door een disney-filter gehaald moet worden? YouTube is er al door vernield door middel van een volstrekt onterechte oorlogsverklaring door de wall street journal aan pewdiepie en hun rondje adverteerdersbellen, inclusief het tussentijds aanpassen van titels om het nog schokkender te laten lijken. De Gevolgen: verkeerd onderwerp? Geen geld voor jou! Verkeerde mening? Geen geld voor jou! Verkeerde inhoud? Je raadt het al, geen geld voor jou!
Zelfcensuur zal het gevolg zijn, meningen die niet uitgesproken worden of onderwerpen die niet meer behandeld worden, bang voor de gevolgen van die selectieve verontwaardiging met de naming & shaming van elke adverteerder welke zijn handen niet afhaalt van bepaalde soorten content.
Wees het met geenstijl, dumpert, nrc, ad, volkskrant oneens, schrijf ze (virtueel) kapot, laat geen spaan heel van hun betogen, roep zelfs op tot een boycot voor wat het mij uitmaakt. Ze hoeven niet aan jou te verdienen. Maar laat ze wel een boterham verdienen met de bezoekers die wel hun bezoek aan de website willen brengen. Een dergelijke aanval op de inkomstenbron zie ik als een teken dat je het op inhoud niet gaat winnen, voorbeelden hierboven genoemd. De krantjes doen zelf aan mee aan 'objectivering', de adverteerders doen zelf aan mee aan 'objectivering'.
Een van de laatste stuiptrekkingen van de dode bomen media, begonnen met de onterechte oorlogsverklaring van de wall street journal tegen pewdiepie. Dezelfde tactieken hebben Nederland inmiddels ook al bereikt.
En dat is niet een goed iets, of je het nu met dumpert of geenstijl eens of oneens bent.
ja, heerlijk! 3-0 voor en PSV staat nog gelijk. De tweede plek staat vrij stevig zo. Wel lullig voor de Feyenoordfans.quote:
Hey, mijn voorspelling komt uit. Daar gaat jullie huldiging.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:00 schreef TwisterNederland het volgende:
Zullen wel rellen worden, in Groningen is dat ook al gebeurd
Dat hij zijn geld terug wil?quote:Op zondag 7 mei 2017 15:54 schreef Renesite het volgende:
Ik had een cliënt die speciaal geld had aangevraagd hiervoor. Die gaat vast maandag bellen.
Mwah, ik denk dat hij volgende week weer naar Rotterdam wil.quote:Op zondag 7 mei 2017 17:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hij zijn geld terug wil?Mjah, ik kan wel begrijpen dat je op zo'n speciale dag een klein beetje extra budget wil. Balen voor hem dat het niet gelukt is.
Ik hoop dat er volgende week een mooi afscheid voor Jan Smit in zit
Maakt de reden waarom iemand z'n geld wil uit? Of mag iedereen gewoon xx euro per maand opvragen?quote:Op zondag 7 mei 2017 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij volgende week weer naar Rotterdam wil.
HAHA, als ze kampioen zouden worden zou ik vrij krijgen. Doeidoei vrij op maandag.quote:
Vertellen ze erbij. En zo.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maakt de reden waarom iemand z'n geld wil uit? Of mag iedereen gewoon xx euro per maand opvragen?
Jup.quote:Op zondag 7 mei 2017 19:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je doet budgetcoach/schuldsanering?
Mwah, bij bepaalde gevallen. Maar men denkt dat het wel invoed op mij heeft dús zeggen ze het erbij. Wisselwerking.quote:Op zondag 7 mei 2017 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar heeft dat invloed op jullie beslissing?
Als hij erom vraagt, laat je hem dan nog een keer naar Rotterdam gaan? Straks ben je wel verantwoordelijk voor twee van zijn teleurstellendste weekenden van het jaarquote:Op zondag 7 mei 2017 19:23 schreef Renesite het volgende:
Mwah, bij bepaalde gevallen. Maar men denkt dat het wel invoed op mij heeft dús zeggen ze het erbij. Wisselwerking.
Denk dat het wel mogelijk isquote:Op zondag 7 mei 2017 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als hij erom vraagt, laat je hem dan nog een keer naar Rotterdam gaan? Straks ben je wel verantwoordelijk voor twee van zijn teleurstellendste weekenden van het jaar zijn leven
Wakker uit je nachtmerrie?quote:Op zondag 7 mei 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Wat een dag. Gelukkig kon ik me wel verheugen met een grote overwinning van Macron toen ik net wakker werd.
Nee, daar zit ik nog in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op zondag 7 mei 2017 21:38 schreef G-Pier het volgende:
Wanneer is je huidige opleiding klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |