Noop keuze van Gupquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zonder tegenbericht zou om 14:00 de bel moeten gaan.
Oude TV heeft al plaats gemaakt.
Okay, dat is inderdaad een mooie toevoeging!quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop keuze van Gup
En ik moet nog fixen dat je op de website kan zien dat het een verzoekje is. Maar ik heb vakantie dus.... Girls just wanna have fun
Tags controleren, uploaden, indexeren, in rotatie hangen. Best wel wat werk als je zo'n muisje precies bent als ikquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat veel werk?
Kwestie van er gooien en index draaien of...?
Ach, heb je ook wat te doen als Lucky op z'n controller aan het rammen is...quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tags controleren, uploaden, indexeren, in rotatie hangen. Best wel wat werk als je zo'n muisje precies bent als ik
quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop keuze van Gup
En ik moet nog fixen dat je op de website kan zien dat het een verzoekje is. Maar ik heb vakantie dus.... Girls just wanna have fun
Hebben verschillende nummers een andere rotatieschema tov de andere dan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tags controleren, uploaden, indexeren, in rotatie hangen. Best wel wat werk als je zo'n muisje precies bent als ik
We staan samen stèhèèèrkquote:Op woensdag 3 mei 2017 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij bent Berdien Stenberg, ik de viool
Gekheid!quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vijver graven. Deur open, volume ----------------------->
quote:
Nee, maar hij is net in de auto ingeladen, bezorger is zijn rondje as we speak aan het maken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer zo vreselijk en haar ook trouwens.
TV al ontvangen?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, maar hij is net in de auto ingeladen, bezorger is zijn rondje as we speak aan het maken.
Ligt aan zijn rondje hoe lang het duurt. Spann0nd
Lucky.quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há Melt!Oh ja en de rest natuurlijk ook een hele goede middag.
Normaal had ik meteen ja gezegd, maar nu ben ik aan het wachten tot de bel gaatquote:
Huh, ook niet vanuit je explorer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:53 schreef Karzai het volgende:
ik kan er misschien zo wel wat ingooien maar dat is alleen rap en reggae andere map doet het niet in sam
quote:Programma van vandaag
15:15 - 17:15 DJ Karzai - De Rappere Reggae Show
map is te groot ik moet em in kleine stukjes hakkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Huh, ook niet vanuit je explorer?
Zal ik je inroosteren?
Kan ook te maken hebben met de lengte van de bestandsnaam.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
map is te groot ik moet em in kleine stukjes hakken
quote:
denk dat ik alles gewoon weg doe en overnieuw begin staat ook veel troep tussenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met de lengte van de bestandsnaam.
Is mij ook gebeurd. Of vage tekens in de bestandsnaam.
En dan heb je straks weer 50 GB nieuwe ruimte?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat ik alles gewoon weg doe en overnieuw begin staat ook veel troep tussen
ik heb deze harde schijf gekregen voor mijn verjaardag met 350 gig aan muziek eropquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan heb je straks weer 50 GB nieuwe ruimte?
Dit nummer hoort toch niet bij de rotzooi?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:08 schreef Karzai het volgende:
je moet dit eens proberen knok, bob marley koffie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |