PsyFi in Leeuwarden. Een schijnbaar mindbending psytrance/goa feest. tailfox en EggsTC zijn er geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben heel erg slecht met afkortingen
Ik ben voor de eerste keer sinds ik SAM Broadcaster heb, live aan het mixen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:54 schreef DevFreak het volgende:
Zijn hier nog mensen wakker?
Had ik niet verwacht.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:54 schreef DevFreak het volgende:
Had ik niet verwacht.
Het is nog redelijk vroeg hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:54 schreef DevFreak het volgende:
Had ik niet verwacht.
quote:
Oh Nice, daar had je me over verteld toch?quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben voor de eerste keer sinds ik SAM Broadcaster heb, live aan het mixen.
Sam Broadcaster wel. Live mixen, ik kom er vandaag achter dat het kan. Het ging per ongelukquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:58 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh Nice, daar had je me over verteld toch?
Wacht. Wat? Hoogzomer?quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:59 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik lag half 11 plat vandaag maar het is niet te harden hier met die temperatuur nu buiten
Markquote:
Ik ben gewoon niet helemaal 100%quote:
Heb je wel eens aan interval douches gedacht? Warm, ijskoud en dat afwisselen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 03:02 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet helemaal 100%
Mijn vriend heeft ooit mijn deken cadeau gehad 's nachts omdat ik het niet te harden vond.
Hij sliep verder met twee dekens.
Stienquote:
Voor als je niet slapen kunt?quote:Op woensdag 3 mei 2017 03:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan interval douches gedacht? Warm, ijskoud en dat afwisselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |