Hoe komt het dat je zo onzeker bent?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Autorijden is niets voor mij. De auto staat nu ergens waar ik er geen zicht op heb en daar moet ik de hele tijd aan denken. Ik vind het kut dat ik de sleutel bij me draag omdat ik bang ben dat ik hem kwijtraak. Alles is kut.
Auto beheren is niets voor jou dan. Zo lang je rijdt heb je geen last van deze problemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Autorijden is niets voor mij. De auto staat nu ergens waar ik er geen zicht op heb en daar moet ik de hele tijd aan denken. Ik vind het kut dat ik de sleutel bij me draag omdat ik bang ben dat ik hem kwijtraak. Alles is kut.
Lijkt me best vervelend.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Dat is mijn grootste levensobstakel op dit moment.
Waar heb jij moeit mee?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Auto beheren is niets voor jou dan. Zo lang je rijdt heb je geen last van deze problemen.
Autorijden vind ik ook niets. Zit regelmatig zwetend van ellende en spanning te rijden en heb daarna drie dagen pijn in mijn rug.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Auto beheren is niets voor jou dan. Zo lang je rijdt heb je geen last van deze problemen.
Verschrikkelijk. Heb soms gesprekken met mensen die net hebben gerookt en je ruikt dat meteenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:33 schreef Myrr het volgende:
Lag ook even op de zaal met een wijf dat af en toe naar beneden ging om te roken. Echt zo tokkie. Vieze walm ook als ze terug kwam.
Je kan je stoel eens proberen te verstellen...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Autorijden vind ik ook niets. Zit regelmatig zwetend van ellende en spanning te rijden en heb daarna drie dagen pijn in mijn rug.
Leuke poging om grappig te zijn maar dat heeft er niets mee te maken, dat snap jequote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan je stoel eens proberen te verstellen...
Alle rokers terug naar Marookko.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Heb soms gesprekken met mensen die net hebben gerookt en je ruikt dat meteen
Ranzige bende
Oh oke. Nou zou best kunnen als je niet goed zit, weinig overzicht hebt en dus spannender en meer stress, daarbij is je houding gewoon belangrijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuke poging om grappig te zijn maar dat heeft er niets mee te maken, dat snap je
Ach mijn excuses. Je bent de laatste dagen zo onvriendelijk tegen me dat ik alles als verkapte sneer en kritiek zie nuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke. Nou zou best kunnen als je niet goed zit, weinig overzicht hebt en dus spannender en meer stress, daarbij is je houding gewoon belangrijk.
Dus wuif maar lekker wel als 'grap' dan, toch is het zo.
Je bent bang om je sleutel kwijt te raken?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef TARDIS. het volgende:
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach mijn excuses. Je bent de laatste dagen zo onvriendelijk tegen me dat ik alles als verkapte sneer en kritiek zie nu
Echt? Dat is niet goed hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Autorijden vind ik ook niets. Zit regelmatig zwetend van ellende en spanning te rijden en heb daarna drie dagen pijn in mijn rug.
Ja het is niet mijn auto, ben altijd paranoïde als ik andermans zooi bij me heb.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent bang om je sleutel kwijt te raken?
Ik heb maar 1 sleutel van mijn auto dus ik leef altijd op het randje. Wel eens gekeken om een nieuwe te laten bijmaken maar dan moeten ze hem gaan inlezen en dan kost het weer mad veel ekkies voor een fucking sleutel
Had je toch eerder moeten beginnen, als 18-jarige ben je wat overmoediger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn auto, ben altijd paranoïde als ik andermans zooi bij me heb.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent bang om je sleutel kwijt te raken?
Ik heb maar 1 sleutel van mijn auto dus ik leef altijd op het randje. Wel eens gekeken om een nieuwe te laten bijmaken maar dan moeten ze hem gaan inlezen en dan kost het weer mad veel ekkies voor een fucking sleutel
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men doet er van alles aan je dat te doen geloven. Wat is er moelijk aan een sleutel freezen en wat data in een chip flashen?
Zo extreem als jij het hebt heb ik niet, maar rijden in een andere auto vind ik vaak ook niet echt heel prettig. Heb ook wel eens een paar keer onze nieuwe bedrijfswagens opgehaald dus die hadden nog geen 25km op de teller, maar vind ze kutter dan mijn eigenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn auto, ben altijd paranoïde als ik andermans zooi bij me heb.
Heeft op zich niets te maken met dat je je verantwoordelijk voelt voor andermans spullen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je toch eerder moeten beginnen, als 18-jarige ben je wat overmoediger.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft op zich niets te maken met dat je je verantwoordelijk voelt voor andermans spullen.
Ja dat zal. Ben ook pas op mijn 24e begonnen met rijden. Heb het idee altijd kut gevonden en dat is er niet minder op gewordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je toch eerder moeten beginnen, als 18-jarige ben je wat overmoediger.
Gewoon een muilpeer verkopen. Stelletje gekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Heb soms gesprekken met mensen die net hebben gerookt en je ruikt dat meteen
Ranzige bende
mijn pener ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben je weer zwaar op de hand.
?? Doe es normaal man met je afkortingen. Het is godverdomme geen MSNquote:
Is ook niet waar hoor, wilde je trollen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Anders kun jij met je Peugeot sleutel toch naar een Volvo dealer gaan. Feit is gewoon dat combinatie sleutel en chip uniek moet zijn omdat 1) jouw sleutel anders werkt op mijn auto en je het 2) criminelen anders wel heel makkelijk maakt.
Pinpassen worden inderdaad automatisch gegenereerd maar ook daarbij maakt het rekeningnummer en de pincode die jij daar zelf aan koppelt de pinpas uniek.
Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je.
wij zijn twee godenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
?? Doe es normaal man met je afkortingen. Het is godverdomme geen MSN
nntbquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Goofy Minds Think Alikequote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Man ik mis Matip.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook niet waar hoor, wilde je trollen.
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook niet waar hoor, wilde je trollen.
[..]
een bkr registratie is niet per definitie slecht hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dacht al. Toen ik al het gezeik hoorde wat erbij zou komen hield ik het maar voor gezien. Kost dan ook gelijk veel knaken voor een reservesleutel
En ik moet al straks een mobiel in 1x gaan aftikken om een BKR registratie te voorkomen. Godverdomme een week voordat mijn contract verlengd kon worden
Nee, maar wel invloed op een hypotheekquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
een bkr registratie is niet per definitie slecht hoor
ja als 1 verdiener telt elke cent dubbel bij hypotheek aanvraagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar wel invloed op een hypotheek
Is dit een Sow?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als 1 verdiener telt elke cent dubbel bij hypotheek aanvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |