Je gaat toch voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Enige sportschool die op vijf minuten fietsen is. Zit wel vol met anabooltjes maarja, wel lekker warm zwembad.
Hey lieve Hans.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vriend. Maak er een mooie dag van
Mooie dag geweest. Wil ook wel maar na vier uur staan we alweer half te (bek)vechten en dan steken we er toch weer een op.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel pogingen ondernomen en mislukte telkens als ik met vrienden was of met stappen enzo. Op een dag klikte het en nooit meer aan teruggedacht.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:27 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vriend. Maak er een mooie dag van
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt denk ik zoquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bijna anderhalf. Was 25 en drie maanden toen ik hem kreeg.
zal eens checkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Headspace. Maar die is wat beperkt als je niet bijbetaalt.
Ik zag van de week een hoogzwangere vrouw roken en wilde haar echt in haar maag stompen. Maar dat was ook niet bevorderlijk geweest voor het kind denk ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:29 schreef Myrr het volgende:
Volgende zwangerschap stop ik weer en vervloek ik iedereen die ja durft te zeggen als ik na de bevalling om een sigaret vraag.
sowieso rokenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag van de week een hoogzwangere vrouw roken en wilde haar echt in haar maag stompen. Maar dat was ook niet bevorderlijk geweest voor het kind denk ik.
Dat ze dat gewoon ook openbaar doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag van de week een hoogzwangere vrouw roken en wilde haar echt in haar maag stompen. Maar dat was ook niet bevorderlijk geweest voor het kind denk ik.
beter jaquote:
ja maar om nu met je crackpijp tussen je collega's te gaan staan i n de pauze....quote:
Als je zwanger bent?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar om nu met je crackpijp tussen je collega's te gaan staan i n de pauze....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |