iemand moet beginnenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar om nu met je crackpijp tussen je collega's te gaan staan i n de pauze....
hmm dat is waarquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
iemand moet beginnen
hoe voelde de eerste sigaretman zich tussen zijn collega's?
choose one!quote:
Vereerd wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Wil overigens nog steeds tongen met Myrr, rook of niet.
Dat is gewoon het ergste. Dat je rookt, mja okee. Buiten heb ik er toch geen last van maar als je dan binnenkomt jezus. Je kan gewoon direct ruiken wie allemaal net gerookt heeftquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:33 schreef Myrr het volgende:
Lag ook even op de zaal met een wijf dat af en toe naar beneden ging om te roken. Echt zo tokkie. Vieze walm ook als ze terug kwam.
Dat besef heb je niet als je rookt, maar nu ik het niet meer doe merk ik pas wat voor stankwalmen ik bij me moet hebben gedragenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is gewoon het ergste. Dat je rookt, mja okee. Buiten heb ik er toch geen last van maar als je dan binnenkomt jezus. Je kan gewoon direct ruiken wie allemaal net gerookt heeft
ik heb ook hoe langer ik niet meer heb gerookt, hoe viezer een keer een peukje smaakt, een mooie longfiller sigaar daarentegenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat besef heb je niet als je rookt, maar nu ik het niet meer doe merk ik pas wat voor stankwalmen ik bij me moet hebben gedragen
throwback tuesday?quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:57 schreef scrupuleus het volgende:
Je krijgt trouwens wel een leuke tt als je kurovski en fok forum googled
whahahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:57 schreef scrupuleus het volgende:
Je krijgt trouwens wel een leuke tt als je kurovski en fok forum googled
Ging juist altijd naar de sportschool waar de meeste anabooltjes zitten. Daar is het niet zo ongelooflijk druk over het algemeen omdat het niet de mainstream fitnesscentra zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Enige sportschool die op vijf minuten fietsen is. Zit wel vol met anabooltjes maarja, wel lekker warm zwembad.
Friesian Holsteiner is ook mijn lievelingsras.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |