Gewoon een muilpeer verkopen. Stelletje gekken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Heb soms gesprekken met mensen die net hebben gerookt en je ruikt dat meteen
Ranzige bende
mijn pener ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben je weer zwaar op de hand.
?? Doe es normaal man met je afkortingen. Het is godverdomme geen MSNquote:
Is ook niet waar hoor, wilde je trollen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Anders kun jij met je Peugeot sleutel toch naar een Volvo dealer gaan. Feit is gewoon dat combinatie sleutel en chip uniek moet zijn omdat 1) jouw sleutel anders werkt op mijn auto en je het 2) criminelen anders wel heel makkelijk maakt.
Pinpassen worden inderdaad automatisch gegenereerd maar ook daarbij maakt het rekeningnummer en de pincode die jij daar zelf aan koppelt de pinpas uniek.
Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je.
wij zijn twee godenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
?? Doe es normaal man met je afkortingen. Het is godverdomme geen MSN
nntbquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Goofy Minds Think Alikequote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Man ik mis Matip.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook niet waar hoor, wilde je trollen.
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook niet waar hoor, wilde je trollen.
[..]
een bkr registratie is niet per definitie slecht hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dacht al. Toen ik al het gezeik hoorde wat erbij zou komen hield ik het maar voor gezien. Kost dan ook gelijk veel knaken voor een reservesleutel
En ik moet al straks een mobiel in 1x gaan aftikken om een BKR registratie te voorkomen. Godverdomme een week voordat mijn contract verlengd kon worden
Nee, maar wel invloed op een hypotheekquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
een bkr registratie is niet per definitie slecht hoor
ja als 1 verdiener telt elke cent dubbel bij hypotheek aanvraagquote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar wel invloed op een hypotheek
Is dit een Sow?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als 1 verdiener telt elke cent dubbel bij hypotheek aanvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |