Na gisteren heb ik besloten dat ik ze zeker weer ga zien op 5DaysOff. Ik kon uiteindelijk bij een vriend blijven pitten.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:19 schreef zodiakk het volgende:
[..]
[..]
Leuk,. Ik ga ze zeker bekijken op het 5DaysOff-festival. Hebben jullie nog op het station van Eindhoven moeten wachten?
Ghehe, inderdaad! Aan de andere kant heb ik in de kleinere zalen nog nooit een concert meegemaakt waar het wel lekker koel en fris bleef.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef LostFormat het volgende:
Vond dat drukke zweterige juist erg op z'n plaats.
Ghehehe. Meer dan ik had verwacht en niet eens van die nerdy types. Zo bij benadering 21,5% van het publiek was van het vrouwelijke soort.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef zodiakk het volgende:
Waren er nog meisjes?
Dat heeft er ook mee te maken dat zulke meisjes een goede smaak-stofje afscheiden waardoor ze al vrij snel lief en sexy zijnquote:Op zondag 24 april 2005 12:43 schreef Weakling het volgende:
niet eens van die nerdy types
hehehe, Dat is dus de reden waarom mijn vriendin niet was meegegaan.quote:Op zondag 24 april 2005 13:46 schreef BJB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, veel opvallend leuke ("kut waarom heeft mijn vriendje zo'n rare muzieksmaak") meisjes gezien inderdaad!
Op mijn aandringen jah.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:37 schreef BJB het volgende:
Ik stond rechts aan de zijkant. Op een gegeven moment deden ze de deuren open om de zaak te luchten, nergens last van gehad dus
Mjah, dat geouwehoer vond ik bij tijd en wijlen ook ergerlijk. Ik stond links naast het mengpaneel in het midden van de zaal, maar was te lazy om me in de druisende massa vooraan te storten.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben halverwege het optreden juist nog naar voren gelopen. Werd zo moe van al die lullende mensen om me heen. Het is verdomme geen staande receptie.
JAAAAAAAA eutow!!!!!! is exact mijn favoriete nummer van dat albumquote:Op woensdag 27 april 2005 14:22 schreef superheist het volgende:
Ik luister Autechre een beetje sinds ik de film Pi heb gezien. en Momenteel luister ik vooral het album Tri Repetae en vooral het nummer EutowJammer dat ik er in Eindhoven niet bij kon zijn, Autechre staat gelukkig ook nog op 5daysOff.
Ik sluit me hier met plezier bij aanquote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef KarmaniaK het volgende:
[..]
JAAAAAAAA eutow!!!!!! is exact mijn favoriete nummer van dat album![]()
![]()
Pratende mensen tijdens concerten :quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben halverwege het optreden juist nog naar voren gelopen. Werd zo moe van al die lullende mensen om me heen. Het is verdomme geen staande receptie.
Lol, die had ik als tweede in gedachte... Maar nee, ik vind het getik-achtige ritme erg leuk, maar het is minder ingewikkeld en creatief dan eutow. Vooral met een fijne subwoofer een enorm vet effect, sowieso weer eens wat anders dan goeie breakbeatsquote:Op donderdag 28 april 2005 17:42 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik sluit me hier met plezier bij aan
Dat zeg ik trouwens wel..maar ik vergat even dat Rsdio er ook op staat...gedeelde 1e plaats dan maar
Ik heb die net....moet 'm nog wel luisteren. Ben benieuwd. Hafler Trio ben ik niet bekend mee...quote:Op zondag 17 juli 2005 10:45 schreef Uncle_Sam het volgende:
Er heeft een nieuwe samenwerking plaatsgevonden tussen The Hafler Trio en Autechre: aeo3/3hae.
http://www.ear-rational.com/detail.php?id=18640. Heeft iemand het al gehoord?
Ik hoorde van menigeen dat Autechre ietwat tegenviel tijdens 5DaysOff in vergelijking met het optreden in de Effenaar, how come? (ik zou graag ook m'n mening willen vormen, ware het niet dat ik zo'n oetlul ben die z'n kaartjes kwijt raakt.)
LOL, sorry, maar dat nummer heeft vrijwel niks met Autechre te maken en is een mashup gemaakt door iemand van een nummer van David Sylvian en iets wat ik niet thuis kan brengen als zijnde Autechre. Ga maar snel echte Autechre muziek opzoeken, want je gaat heftig teleurgesteld zijn als je denkt dat Autechre het soort muziek maakt als in deze neppe mix.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef PieD_NoiR het volgende:
Autechre feat. David Sylvian - Shadowland was mijn eerste kennismaking .
Een pracht nummer ! In ieder geval genoeg om nieuwsgierig te zijn naar meer werk van Autechre !
Mwoh, er is wel een lijn te volgen in een aantal van hun ceedeesquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hetzelfde kan ook wel een beetje voor Autechre opgaan, eigenlijk.
Dat Autechre vrijwel niks met Autechre te maken heeft, bedoel ik.
Ik kwam toevallig dit, en net wat later nog een filmpje tegen:quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:42 schreef zodiakk het volgende:
[..]
HEN!
Het is natuurlijk een curiositeit, een 'optreden' van Autechre. Ik zou het in ieder wel waarderen geval als ze stoeltjes in de zaal zouden zetten. Maar ongetwijfeld zal je wel van die debielen hebben die helemaal 'los' gaan op volstrekte niet-dansbare muziek. Het zal me benieuwen. Of ze uberhaupt komen, de laatste keer was in 1999 geloof ik.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:58 schreef dialMforMonkey het volgende:
Geweldig, net mijn Amber LP weer gevonden.
Wat een plaat![]()
Lange tijd dat ik echt weer sprakeloos, ademloos en gedachteloos naar muziek heb geluisterd.
Tri Repeate is het meest toegankelijk IMHO. Ook één van de favorieten van mijquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Amber is mijn Autechre favoriet, gevolgd door Tr-Repeate++
Is dit een officiële videoclip of is dit bedacht door fans?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:16 schreef BJB het volgende:
Fermium videoclip
Geen idéé wat ik ervan moet vinden, omdat het volkomen haaks staat op m`n persoonlijke beleving en gevoel dat ik bij deze muziek - en dit album specifiek - heb.
Zelfs niks met de eerste 3 albums??quote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met Autechre,
Wat dan?? Een setje waarbij je je meest geile danspasjes bij zou kunnen etalerenquote:
Kom ik aan in mijn string, roze boa en pet. Helemaal niemand die zo freaky danst en er zo uit ziet! Ben maar weggegaan en thuis met Tarzan gespeeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wat dan?? Een setje waarbij je je meest geile danspasjes bij zou kunnen etaleren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |