Idd.quote:
Geweldige vent ja. Was hij rond dezelfde leeftijd dan zou dit wel een legendarisch gevecht zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Legendarisch man, als ie ronde 6 goed had doorgezet had ie nog gewonnen ook
Dat was georganiseerd door 'Helden' meer publieksprijsquote:Op maandag 1 mei 2017 19:44 schreef wdn het volgende:
Is dit iets anders dan ze het bij VI over hadden?
Boskamp zou ook een boek hebben? (of ging dat niet over sport?)
Ahquote:Op maandag 1 mei 2017 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was georganiseerd door 'Helden' meer publieksprijs
quote:
Madquote:Op maandag 1 mei 2017 19:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht!
[..]
Je bent zelf matig!
De vader van de zanger van Spinvis, André Manuel, was betaald-voetbalscheidsrechter.quote:
Dit dus. Gaat nergens over. Urban Dance Squad hadden 4 minuten bij Letterman in the States.quote:
Ik luister alleen, tv staat niet in deze kamer. Onderwerp over de sport lijkt me wel leuk. Waar dit over gaat weet ik eigenlijk niet eensquote:
Gaat toch om ons samenzijn hier in ons topic, lekker boeiend waar het over gaatquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister alleen, tv staat niet in deze kamer. Onderwerp over de sport lijkt me wel leuk. Waar dit over gaat weet ik eigenlijk niet eensOh bevrijdingsfestivals dus.
Nou dat is de laatste tijd zeker waar... het programma is niet veel soeps meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat toch om ons samenzijn hier in ons topic, lekker boeiend waar het over gaat
Precies hetzelfde hier. Heb het geprobeerd maar is het net niet voor mij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
House of Cards. Ben er mee begonnen, maar vond het irritante vertelstijl hebben en langdradig. Kon me niet bekoren.
dit inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
House of Cards. Ben er mee begonnen, maar vond het irritante vertelstijl hebben en langdradig. Kon me niet bekoren.
Ja, "ik verklap niets, maar we mogen wel zeggen...".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit was echt zo'n rare scène
dat moet je voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:35 schreef Joezi het volgende:
Ik wil later EDIT: niet bij de spionagedienst
Staat genoteerd.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 19:08 schreef richolio het volgende:
Dit topic is niet meer wat het is geweest.
Halloquote:Op woensdag 3 mei 2017 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik loop alleen wel achter met de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |